-
-
-
Τα «πρωτης» γενιάς βγάζουν χοντρή ζημια σε μοτερ.
Ραγίζει το μπλοκ του κινητηρα. Λέγεται οτι έχει διορθωθεί το πρόβλημα,αλλά ακούγονται ακομα κάποιες περιπτώσεις ακομα και με το αναθεωρημένο μπλοκ. -
Και ο Πρόεδρος της Ferrari οδηγεί Ferrari και ο Πρόεδρος της Lamborghini οδηγεί Lamborghini. Ποιος να το περίμενε...
-
Μόνο που ο μεν θα μπορούσε να οδηγεί Lexus LFA. Που φυσικά έχει αλλά προτιμά το Yaris
-
Ο Toyoda έχει μέχρι και Century. Δεν οδηγεί μόνο ένα.
-
@lap said in Sport cars:
Μόνο που ο μεν θα μπορούσε να οδηγεί Lexus LFA. Που φυσικά έχει αλλά προτιμά το Yaris
Φυσικά και δεν θα οδηγήσει το lfa γιατί θέλει να προμοταρει το yaris. To gr yaris είναι μαζικής παραγωγής και απευθύνεται σε πολλές τσέπες σε σχέση με το lfa που είναι ένα υπερκοστολογημενο supercar για πολύ μεγάλες τσέπες. Φυσικά και δεν είναι κακο το gr ίσα ίσα είναι και πολύ καλό απλά μην κοιτάς τι κάνουν οι πρόεδροι , οι μέτοχοι και γενικά όσοι έχουν άμεση σχέση με την εταιρεία.
Υπάρχει και αυτή εδώ η διαφήμιση που ναι μεν έχει σκοπό το "πείραγμα" μεταξύ τους αλλά ουσιαστικά είναι αυτό που ισχύει
Youtube VideoΟ Ελον μασκ που σας αρέσουν και πολύ τα Τέσλα είχε πουλήσει όλα τα αυτοκίνητα θερμικής καύσης που είχε γιατί δεν θα ήταν καλό για την εικόνα της εταιρείας να μην οδηγεί ηλεκτρικό ο big man τους.
Άρα άτοπο τι οδηγάει ο κύριος toyoda -
Ρε συ το yaris που λέμε κοστίζει 65Κ. Έχεις καταλάβει για ποιο μοντέλο μιλαμε;
Wrc με πινακίδες
-
ετρεξε ποτε το Γιαρις σε WRC?
-
-
@wantone said in Sport cars:
ετρεξε ποτε το Γιαρις σε WRC?
-
ayto tο αμαξι περα απο το ονομα εχει καμμια σχεση με το αμαξι που πωλειται για ιδιωτες;
-
@wantone said in Sport cars:
ayto tο αμαξι περα απο το ονομα εχει καμμια σχεση με το αμαξι που πωλειται για ιδιωτες;
Με το απλό, όχι.
Το GR ναι. -
@danis said in Sport cars:
@wantone said in Sport cars:
ayto tο αμαξι περα απο το ονομα εχει καμμια σχεση με το αμαξι που πωλειται για ιδιωτες;
Με το απλό, όχι.
Το GR ναι.κοιταω τα σπεκς τωρα, καμμια σχεση δεν εχει ουτε με το ενα ουτε με το αλλο
δηλ παλια η Δελτα που ετρεχε στα ραλλυ ηταν σε Ν το ιδιο με αυτο που αγοραζες για τον δρομο και σε ποιο προχωρημενη μορφη με καποια καλυτερα ανταλλακτικα και προστασια.
αυτα το Γιαρις ειναι ενα αλλο αμαξι που μονο το ονομα μοιραζεται οπως ειναι και ολα που τρεχουν τωρα
-
Με το Yaris Rally 1 (μεγάλη κατηγορία) δεν έχει σχέση στα μηχανικά (εκτός από αμάξωμα, φυσικά με ενισχύσεις στο αγωνιστικό), αλλά με το Rally 3 (κάτι σαν τα παλιά Group N) έχει πολλά κοινά (κινητήρας, μετάδοση κλπ).
-
@realzeus said in Sport cars:
Με το Yaris Rally 1 (μεγάλη κατηγορία) δεν έχει σχέση στα μηχανικά (εκτός από αμάξωμα, φυσικά με ενισχύσεις στο αγωνιστικό), αλλά με το Rally 3 (κάτι σαν τα παλιά Group N) έχει πολλά κοινά (κινητήρας, μετάδοση κλπ).
νομιζω ουτε στο αμαξωμα εχει γιατι ειναι φτιαγμενο με σωληνες ουσιαστικα. 4κυλινδρος κινητηρας σειριακο κιβωτιο κλπ
η Ντελτα με το αγωνιστικο τοτε ηταν πολυ κοντα στο αμαξι δρομου
-
Ναι έχεις δίκαιο, τα καινούρια προδιαγραφών Rally έχουν spacefame, σε αντίθεση με τα προηγούμενα WRC/Group που είχαν μονοκόκ από τα αυτοκίνητα δρόμου, με ενισχύσεις.
-
Ναι δεν είναι ομολογκέ όπως τα βγάζαν στο παρελθόν, πολύ περισσότερο rally replica, με τεχνογνωσία από το αγωνιστικό αλλά όχι το ίδιο το αγωνιστικό τροποποιημένο για να πάρει άδεια δρόμου.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν είναι ένα απίστευτο ''πολιτικό αγωνιστικό'' κάτι που έχει λείψει από την αυτοκίνηση.
-
Δεν έχουν καμία σχέση αυτά που τρέχουν στους αγώνες με τα αντίστοιχα πολιτικά που μπορεί να αγοράσει ο καθένας, ακόμα και στις μικρές κατηγορίες( και λογικό είναι). Αυτό δεν σημαίνει ότι το gr δεν είναι απίστευτο και με λίγες βελτιώσεις γίνεται ακόμα καλύτερο και με παραξένεψε που η Τογιότα έβγαλε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν είναι της ιδεολογίας της τα τελευταία 15-20 χρόνια αυτά τα αυτοκίνητα (εξαίρεση τα gt86, gr86). Αν και γενικά στους αγώνες τα πάνε πολύ καλά.
Και στην τελική και η τερματισμενη έκδοση να ήταν μακάρι να είχαμε πίστες να το τρέχαμε, τώρα εδώ στην καλύτερη να πας μια στο τόσο Σέρρες ή Μέγαρα. Για καμιά ανάβαση υπερκομπλε είναι η απλή έκδοση.
-
Λόγω Akio Toyoda είναι ακριβώς στη φιλοσοφία της.
Sport cars