-
@dimsabas said in Sport cars:
Λόγω Akio Toyoda είναι ακριβώς στη φιλοσοφία της.
https://www.edmunds.com/car-news/akio-toyoda-won-toyota-isn-t-boring-anymore.html
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Αν θέλω fun πισωκίνητο το τελευταίο που θα πάρω θα είναι ηλεκτρικό ...
Εγκρίνω και επαυξάνω
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331137999-opel-gt740 άλογα ! Φον -ιάς των tesla ! δεν είναι φαν αλλα αν τα βάζει κάτω γιατί όχι μέχρι να φθηνύνουν τα plaid...
-
Κατάφερα και οδήγησα μια mustang gt (6ης γενιάς) με performance pack, με brembo φρένα και την πιο κοντή από ότι μου είπε σχέση στο διαφορικό και τα bucket recaro καθίσματα.
Έμεινα άναυδος με το πόσο fun to drive ήταν, το ecoboost τώρα στα μάτια μου μοιάζει πολύ ξενερωτο. Πραγματικά ήταν εμπειρία ξεκάθαρα.
Στις στροφές ήταν μέτριο να τα λέμε και αυτά απλά σε αποζημιώνει ο ήχος και η αίσθηση που σου αφήνει, ένα πράγμα δηλαδή να μην μπορείς να κοιμηθείς ή να περιμένεις να ξημερώσει να το πας βόλτα. Από όσα οδήγησα μακράν το πιο fun to drive.
Εν το μεταξύ αλεξίσφαιρο από άποψη αξιοπιστίας με 170.000 χλμ λίγα πράγματα από ότι μου είπε έχει αλλάξει και ήρθε και οδικώς από Γερμανία.
Και ήμουν έτοιμος να κλείσω ένα Ζ4 e89 28is αλλά τώρα κάνω δεύτερες σκέψειςΓια βοηθήστε λιγάκι ρε παιδιά γιατι έχω κολλήσει.
-
Πού θα το συντηρείς;
-
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Κατάφερα και οδήγησα μια mustang gt (6ης γενιάς) με performance pack, με brembo φρένα και την πιο κοντή από ότι μου είπε σχέση στο διαφορικό και τα bucket recaro καθίσματα.
Έμεινα άναυδος με το πόσο fun to drive ήταν, το ecoboost τώρα στα μάτια μου μοιάζει πολύ ξενερωτο. Πραγματικά ήταν εμπειρία ξεκάθαρα.Εεε προφανώς ειναι φαν του ντραηβ, αμαξάρα ειναι!! Εαν μπορείς να το πάρεις και να το συντηρείς, no brainer ειναι μια Mustang. V8 και μάλιστα US ειναι ό,τι καλύτερο μπορείς να έχεις σε αυτοκίνητο. Τώρα για στρίψιμο, who cares....μιλάμε για american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
-
Είχα δει ένα βίντεο με έναν εφοπλιστή, ωραίος τύπος και κουλ, στον σαριμπαλιδη, που είχε οδηγήσει τη μασταγκ. Είχε ενθουσιαστεί με τη μασταγκ και ο τύπος ξέρει από αυτοκινητα
-
Θα συμφωνησω με τον Φανη, σε αυτη την κατηγορια μια 911 θα επελεγα.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
-
Η Μάσταγκ είναι και εμένα παιδικό μου όνειρο.
Την είχα σε Μάτς μποξ, αλλά βέβαια έμεινε όνειρο. -
@lap said in Sport cars:
Είχα δει ένα βίντεο με έναν εφοπλιστή, ωραίος τύπος και κουλ, στον σαριμπαλιδη, που είχε οδηγήσει τη μασταγκ. Είχε ενθουσιαστεί με τη μασταγκ και ο τύπος ξέρει από αυτοκινητα
Ο Χάρης Βαφειας, όντως πολύ ωραίος τύπος και με μεγάλη συλλογή με κάμποσες sl, amg gt, evo και είχε και παλιότερα viper και Ferrari, από ότι είχα δει στο άλλο βίντεο που είχε κάνει με τον σαριμπαλιδη. Έχω δει και ένα βιντεάκι με ενός τύπου Πολωνού νομίζω misha λέγεται είχε βάλει στο ρινγκ ένα mach 1 και ο τύπος κοντραρε στα ίσια porsche gt4 rs. Βέβαια αυτές είναι ειδικές εκδόσεις δεν θα είναι τόσο τόσο καλή η απλή GT
-
@ilias-a said in Sport cars:
Θα συμφωνησω με τον Φανη, σε αυτη την κατηγορια μια 911 θα επελεγα.
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση η συντήρηση μιας 911 οποιαδήποτε γενιάς με το mustang ακόμα και με το v8 , σαν συντήρηση η πόρσε παίζει να είναι και 130% πάνω σε κόστη. Αυτό μου άρεσε πολύ δεν είχε την τρελή ακρίβεια αλλά είχε πολύ πλάκα και από ότι μου είπε και αυτός δεν μασάει πουθενά αλεξίσφαιρος ο coyote
-
Και το περίεργο ήταν ότι όταν μπήκα στο σάιτ της ford hellas για πλάκα να δω πόσο παίζει η έβδομη γενιά είχαν μόνο την GT για επιλογή, όχι ετοιμοπαραδοτη αλλά γενικά μόνο αυτή διαθέσιμη για παραγγελία!! Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
-
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
-
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Φαντάσου πήγαν και έβγαλαν το μικρό μοτέρ για την Ευρώπη και μόνο στην Ευρώπη δεν πούλησε
. Έχει δίκιο ο Φάνης και ας ακούγεται αστείο, δεν το πιστευα και εγώ μέχρι που οδήγησα ένα. Είναι απίστευτα πολύ fun to drive, είσαι μέσα σε ένα τούνελ και απλά πατάς τέρμα το γκάζι και γελάς μόνος σου.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Είναι απίστευτα πολύ fun to drive, είσαι μέσα σε ένα τούνελ και απλά πατάς τέρμα το γκάζι και γελάς μόνος σου.
Φαντάσου πως είναι κάποιο πολύστροφο Ιταλικό (ή και Γερμανικό)
-
@realzeus said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Είναι απίστευτα πολύ fun to drive, είσαι μέσα σε ένα τούνελ και απλά πατάς τέρμα το γκάζι και γελάς μόνος σου.
Φαντάσου πως είναι κάποιο πολύστροφο Ιταλικό (ή και Γερμανικό)
Όπως το λες απλά θα πρέπει να τα συγκρίνουμε με αντίστοιχης κατηγορίας κυβικών και κυλίνδρων
-
Ένα οκτακύλινδρο και μάλιστα λιγότερων κυβικών από Ιταλία ή Γερμανία.
-
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
-
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in Sport cars:
@fanis75 said in Sport cars:
american muscle car, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στην αυτοκίνηση!!
Χαχαχα!!!
@george-0 said in Sport cars:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@george-0 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus Εάν έχεις κάποια καλύτερη άποψη γιατί έγιναν υδρόψυκτα παρακαλώ.
Κατανομή βάρους πολική αδράνεια σαν απάντηση δεν βγάζει νόημα. Τέλος με το να αναφέρεις το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε μάρκας για να αξιολογήσεις το προηγούμενο μοντέλο απλά σαν καλό είναι αυταπόδεικτο.
Αν γνωρίζεις τι είναι είναι αυτά, βγάζουν νόημα: https://simple.wikipedia.org/wiki/Polar_moment_of_inertia
Υδρόψυκτα έγιναν γιατί είναι σαφώς η καλύτερη ψύξη.
Οπότε επιμένεις ότι τα ´κεντρομηχανα ´ είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα rear engine rear drive ?
Προφανώς. Ακόμα και η ίδια Porsche στην αγωνιστική 911 RSR μετακίνησε τον κινητήρα όσο πιο πολύ προς τα εμπρός (προς το κέντρο δηλαδή) ήταν δυνατό.
@alexzero1 said in Sport cars:
Περίεργο που έκοψαν την ecoboost και έχω απορία γιατί το έκαναν.
Απόφαση του εργοστασίου για όλη την Ευρώπη. Οι πωλήσεις του Ecoboost ήταν ελάχιστες και έτσι την έκοψαν.
Η μηχανή πίσω με κίνηση πίσω είναι ο κανόνας. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά δεν ασχολούμαι.
Ποιος κανόνας είναι αυτός; Μόνο η 911 έχει εκεί τον κινητήρα. Τι λες;!
Sport cars