-
@w202-amg said in Sport cars:
Ο τύπος είναι τρομερός,οχι στο συγκεκριμένο βίντεο αλλά σε πολλά άλλα.
Ναι όντως - και κυρίως πολύ κούλ με ωραίο οδηγικό στυλ. Βέβαια το 99% όλων όσων αγαπάμε την ταχύτητα δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να καταφέρουμε να οδηγήσουμε όπως αυτός.
-
@argyn said in Sport cars:
H συζήτηση εξελίσσεται σε αυτοκινιτηστικό ναχαμε_να_λέγαμε ποτ πουρί άρα χρειάζεται πραγματικά μεγάλη προσπάθεια για να βγεί κανείς εκτός θέματος.
Με τους κατασκευαστές να προσφέρουν μαούνες των 2 τόνων στην κατηγορία "sports οτιδήποτε" και με παντελώς αδιάφορα οδηγικά αμάξια όπως το Model 3 Performance ή το RS3 να δηλώνουν οδηγοκεντρικές σπορ κατασκευές πλέον οποιοσδήποτε μπορεί απολύτως δικαιολογημένα να δηλώσει και να προτείνει οτιδήποτε ως τσόντα στην αρχική - και εμφανώς ομιχλώδη - λίστα του φίλου μας.
Τελικά ο πιθανός κάτοχος ενός sports car ενδιαφέρεται για την οδηγοκεντρική εμπειρία χρήσης του οχήματος ή για το γόητρο που η ιδιοκτησία του προσφέρει? Ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δρόμο - άρα για την χωρίς δράματα ασφαλή αποτελεσματικότητα? Ενδιαφέρεται να αναπτύξει μια ερωτική προσωπική σχέση με το όχημα και τον δρόμο απολαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, αυτό που μόνον πρίμιουμ κατασκευές μπορούν να προσφέρουν "την ακαταμάχητη γοητεία του να κινείσαι αργά με ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο να κινείται γρήγορα και να το απολαμβάνεις"?
Στέκομαι σε ένα από αυτά - κακώς το ποιο πολυσυζητημένο.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δημόσιο δρόμο οποιοδήποτε από τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν έχει επιδόσεις αστείες με τα μέτρα ακόμα και της τριτο-τέταρτης κοντράδικης πιάτσας. Μιλάμε για τελεμέδες.
Ένα οποιοδήποτε δίλιτρο διπλοσύμπλεκτο Audi S3 φρανκενστάιν με απολύτως καθημερινό άσπαστο σεταπ και συνολικό κόστος αρκετά κάτω από τα 50κ γιούρια γράφει άνετα το στατικό 400άρι στα χαμηλά 11sec με ταχύτητα εξόδου στα ψηλά 200χαω. Με το αμάξι να περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, χωρίς ειδικά λάστιχα και κόλλες, χωρίς μεθανόλες, χωρίς ειδικές ρυθμίσεις σε γεωμετρία και ανάρτηση, με 98άρα βενζίνη ... και με τα 100-200χαω να έρχοντα στα μεσαία 6 sec με το ποιό συντηρητικό πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα και κιβωτίου (άγραφος προφανώς). To ίδιο αμάξι είναι ικανό με το καλό αλλά όχι αμιγώς πολεμικό του σεταπ χωρίς ελαφρώματα για ξερό 9άρι στο dragstrip ακόμα και με σεμεδάκια στην εταζέρα. Για τους μη εξοικειωμένους μιλάμε για νούμερα που προσεγγίζουν αυτά των hypercars και αφήνουν κολώνες πίσω τα περισσότερα μαμά supercars της προηγούμενης δεκαετίας.
Κάνουν τα παραπάνω το συγκεκριμένο S3 Sports Car? Όχι φυσικά, παραμένει ένας αδιάφορος οδηγικά, πλήν όμως σούπερ αποτελεσματικός και ταχύτατος, 4τροχος τενεκές - μια άνευ ιδιαίτερης ουσίας υποσημείωση στο μεγάλο βιβλίο του αυτοκινητιστικού σύμπαντος.
Καλά με τα s3 μας τα έχουν πρήξει......ελπίζω πως η μόδα τους φεύγει πλέον ......
Για τα δικά μου τα γούστα σε δημόσιο δρόμο σημασία έχει το αμάξι να σε κάνει να νιώθεις άνετα ,να το οδηγάς στο 90%+ των δυνατοτήτων επι ώρα και να μην ανεβάζεις παλμούς αχρείαστα.
Αμαξι που πάει τέρμα στις στροφές και δεν σου ανεβάζει παλμούς ακόμη και με πλαγιολίσθηση είναι ο σκοπός.
Τώρα αν μια στροφή θα την παίρνει με 78χαω,81χαω ή 83χαω μου είναι παγερά αδιάφορο αν στην επόμενη λόγω οποιουδήποτε παραμέτρου του δημόσιου δρόμου κινδυνεύεις να αγοράσεις οικοπεδο.υ.γ. ένα αμάξι με κακή συμπεριφορά στο βρεγμένο είναι μόνιμα κακό ,απλά το στεγνό καλύπτει τα προβλήματα.
-
@argyn said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
Ο τύπος είναι τρομερός,οχι στο συγκεκριμένο βίντεο αλλά σε πολλά άλλα.
Ναι όντως - και κυρίως πολύ κούλ με ωραίο οδηγικό στυλ. Βέβαια το 99% όλων όσων αγαπάμε την ταχύτητα δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να καταφέρουμε να οδηγήσουμε όπως αυτός.
Δεν πρόκειται αρχικά γιατι εκτός πίστας πάνω από 70-80χαω δεν μπορούμε-δεν μας φτάνει ο δρόμος να το μαζέψουμε.
fun fact θα γίνουν από εδώ και πέρα πολλοί κυκλικοί κόμβοι και θα ντριφτάρουμε safe -
Βρε εγώ το ποστ το έκανα έτσι γενικά και αν ανταλλάξουμε και καμιά συμβουλή και μάθουμε και τίποτα παραπάνω έχει καλως. Όποιος γουστάρει και θέλει να γράψει κάτι ας το γράψει δεν υπάρχει πρόβλημα και ας βγει εκτός θέματος για να συζητήσει για κάποιον δικό του προβληματισμό. Το σπορ αμάξι είναι κάτι γενικό δεν είναι κάτι συγκεκριμένο με συγκεκριμένη κατηγορία απλά αλλάζει με βάση του τι το θέλεις να το κάνεις, και το clio το rs σπορ είναι και μάλιστα πολύ ευέλικτο στις στροφές απλά εμένα δεν μου κάνει, τώρα εάν ένας θέλει να μιλήσουμε για το κλιο γιατί όχι ; Έχει το κοινό του και αυτό! Απλά εκεί που για εμένα χάνεται η ουσία που είναι και ελληνικό φαινόμενο είναι όταν κάποιος αρχίσει και θεωρεί τον εαυτό του παντογνώστη σε κάποιο θέμα οπότε εκεί θα προσπαθήσει με βάση τα όσα θεωρεί αυτός σωστά να εκμηδενίσει τις δικές σου απόψεις.
-
@argyn said in Sport cars:
H συζήτηση εξελίσσεται σε αυτοκινιτηστικό ναχαμε_να_λέγαμε ποτ πουρί άρα χρειάζεται πραγματικά μεγάλη προσπάθεια για να βγεί κανείς εκτός θέματος.
Με τους κατασκευαστές να προσφέρουν μαούνες των 2 τόνων στην κατηγορία "sports οτιδήποτε" και με παντελώς αδιάφορα οδηγικά αμάξια όπως το Model 3 Performance ή το RS3 να δηλώνουν οδηγοκεντρικές σπορ κατασκευές πλέον οποιοσδήποτε μπορεί απολύτως δικαιολογημένα να δηλώσει και να προτείνει οτιδήποτε ως τσόντα στην αρχική - και εμφανώς ομιχλώδη - λίστα του φίλου μας.
Τελικά ο πιθανός κάτοχος ενός sports car ενδιαφέρεται για την οδηγοκεντρική εμπειρία χρήσης του οχήματος ή για το γόητρο που η ιδιοκτησία του προσφέρει? Ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δρόμο - άρα για την χωρίς δράματα ασφαλή αποτελεσματικότητα? Ενδιαφέρεται να αναπτύξει μια ερωτική προσωπική σχέση με το όχημα και τον δρόμο απολαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, αυτό που μόνον πρίμιουμ κατασκευές μπορούν να προσφέρουν "την ακαταμάχητη γοητεία του να κινείσαι αργά με ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο να κινείται γρήγορα και να το απολαμβάνεις"?
Στέκομαι σε ένα από αυτά - κακώς το ποιο πολυσυζητημένο.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δημόσιο δρόμο οποιοδήποτε από τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν έχει επιδόσεις αστείες με τα μέτρα ακόμα και της τριτο-τέταρτης κοντράδικης πιάτσας. Μιλάμε για τελεμέδες.
Ένα οποιοδήποτε δίλιτρο διπλοσύμπλεκτο Audi S3 φρανκενστάιν με απολύτως καθημερινό άσπαστο σεταπ και συνολικό κόστος αρκετά κάτω από τα 50κ γιούρια γράφει άνετα το στατικό 400άρι στα χαμηλά 11sec με ταχύτητα εξόδου στα ψηλά 200χαω. Με το αμάξι να περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, χωρίς ειδικά λάστιχα και κόλλες, χωρίς μεθανόλες, χωρίς ειδικές ρυθμίσεις σε γεωμετρία και ανάρτηση, με 98άρα βενζίνη ... και με τα 100-200χαω να έρχοντα στα μεσαία 6 sec με το ποιό συντηρητικό πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα και κιβωτίου (άγραφος προφανώς). To ίδιο αμάξι είναι ικανό με το καλό αλλά όχι αμιγώς πολεμικό του σεταπ χωρίς ελαφρώματα για ξερό 9άρι στο dragstrip ακόμα και με σεμεδάκια στην εταζέρα. Για τους μη εξοικειωμένους μιλάμε για νούμερα που προσεγγίζουν αυτά των hypercars και αφήνουν κολώνες πίσω τα περισσότερα μαμά supercars της προηγούμενης δεκαετίας.
Κάνουν τα παραπάνω το συγκεκριμένο S3 Sports Car? Όχι φυσικά, παραμένει ένας αδιάφορος οδηγικά, πλήν όμως σούπερ αποτελεσματικός και ταχύτατος, 4τροχος τενεκές - μια άνευ ιδιαίτερης ουσίας υποσημείωση στο μεγάλο βιβλίο του αυτοκινητιστικού σύμπαντος.
Οδήγησε το χαιλαντ περφορμαντε !
-
Το Alpine τελικά μπορεί να βρεθεί; Και αν ναι, σε τι τιμή;
Θα επισκευάζεται και επίσημα εδώ, είδα σε αντιπροσωπεία Renault/Nissan στην Πειραιώς και ταμπέλα για Alpine αν δεν απατώμαι. -
@babisstinson said in Sport cars:
Το Alpine τελικά μπορεί να βρεθεί; Και αν ναι, σε τι τιμή;
Θα επισκευάζεται και επίσημα εδώ, είδα σε αντιπροσωπεία Renault/Nissan στην Πειραιώς και ταμπέλα για Alpine αν δεν απατώμαι.Επίσημα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο ξεκινάει από τις 50.000€. Renault είναι ουσιαστικά το αμάξι, ότι θα βρεθεί άνθρωπος να στο επισκευάσει είναι σίγουρο τώρα αν το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία επίσημα καλύτερα να ρωτήσεις αυτούς. Πάντως αξίζει φουλ σαν αγορά- επένδυση σίγουρα μιλάμε για future classic. Δεν ξέρω βέβαια πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με τα ηλεκτρικά μελλοντικά.
-
Μελλοντικά το πιθανότερο είναι όλα αυτά τα αυτοκίνητα που προτάθηκαν να δείχνουν σαν δεινόσαυροι του πάλαι ποτέΣ παρελθόντος. Μιλάμε για το 2035.
-
Αγαπάμε τους δεινόσαυρους από όπου και αν προέρχονται !
-
@red_monster said in Sport cars:
Οδήγησε το χαιλαντ περφορμαντε !
Ναι, λένε ότι είναι αρκετά καλύτερο, κυρίως αναρτησιακώς. Δεν έχω όμως βρεί κανένα εύκαιρο για να το μετρήσω και να σχηματίσω άποψη - οπότε μένω με την αίσθηση του παλιού προς στιγμή.
-
@argyn said in Sport cars:
@red_monster said in Sport cars:
Οδήγησε το χαιλαντ περφορμαντε !
Ναι, λένε ότι είναι αρκετά καλύτερο, κυρίως αναρτησιακώς. Δεν έχω όμως βρεί κανένα εύκαιρο για να το μετρήσω και να σχηματίσω άποψη - οπότε μένω με την αίσθηση του παλιού προς στιγμή.
Πιο σπορτιβ, όχι σπορ
-
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Ford Mustang 5.0 Ti-VCT V8 GTLEDShelby PaketNavi
First Registration: 01/2016 Mileage: 139,352 km Fuel: Petrol Power: 324 kW (441 hp)
Price: €19,999https://link.mobile.de/vTvSPgVhpfgd6yVq9
Αυτό εδώ πέρα τι τελωνείο λέτε να έχει ρε παιδιά ; Κοιτούσα αγγελίες και μου πέταξε και αυτό, ξεφεύγει βέβαια σε κυβικά.
-
@alexzero1 said in Sport cars:
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Ford Mustang 5.0 Ti-VCT V8 GTLEDShelby PaketNavi
First Registration: 01/2016 Mileage: 139,352 km Fuel: Petrol Power: 324 kW (441 hp)
Price: €19,999https://link.mobile.de/vTvSPgVhpfgd6yVq9
Αυτό εδώ πέρα τι τελωνείο λέτε να έχει ρε παιδιά ; Κοιτούσα αγγελίες και μου πέταξε και αυτό, ξεφεύγει βέβαια σε κυβικά.
Μια 12-13 στο νερό
Πολλά CO2 και πολλά κυβικά -
@red_monster said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Ford Mustang 5.0 Ti-VCT V8 GTLEDShelby PaketNavi
First Registration: 01/2016 Mileage: 139,352 km Fuel: Petrol Power: 324 kW (441 hp)
Price: €19,999https://link.mobile.de/vTvSPgVhpfgd6yVq9
Αυτό εδώ πέρα τι τελωνείο λέτε να έχει ρε παιδιά ; Κοιτούσα αγγελίες και μου πέταξε και αυτό, ξεφεύγει βέβαια σε κυβικά.
Μια 12-13 στο νερό
Πολλά CO2 και πολλά κυβικάΑν είναι γύρω στα 10 που λες, έχεις φοβερό αυτοκίνητο (φοβερό με χαρακτήρα, σίγουρα οδηγικά το 718 ή το Ζ4 θα ναι καλύτερο) με 35.000€. Και πόσο πιο πολύ να είναι εδώ είχε 65Κ ως καινούργιο στην Ελλάδα
-
@alexzero1 said in Sport cars:
I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
Ford Mustang 5.0 Ti-VCT V8 GTLEDShelby PaketNavi
First Registration: 01/2016 Mileage: 139,352 km Fuel: Petrol Power: 324 kW (441 hp)
Price: €19,999https://link.mobile.de/vTvSPgVhpfgd6yVq9
Αυτό εδώ πέρα τι τελωνείο λέτε να έχει ρε παιδιά ; Κοιτούσα αγγελίες και μου πέταξε και αυτό, ξεφεύγει βέβαια σε κυβικά.
Περίπου άλλα τόσα όσο ειναι η τιμή πώλησης, ίσως και περισσότερο. Μιλάς για αυτοκίνητο με ΛΤΠΦ πάνω από €40.000 και για μοντέλο (Shelby) που δεν εισαγόταν επίσημα Ελλάδα, άρα το τελωνείο δεν ξέρεις τι "φίδια" θα βγάλει σε επιπλέον εξοπλισμό.
Το ΕΤΤ σε αυτή την αξία και με τις εκπομπές CO2 που έχει το συγκεκριμένο, ειναι 64%!! Άρα για ΛΤΠΦ 40.000, πληρώνει 64% φόρο (ΕΕΤ), δηλαδή 25.600€!! Βάλε την όποια απομείωση λόγω παλαιότητας, για αυτό σου λέω το 20ικο ειναι στο νερό. Μόλις δουν και Shelby μπορεί να φτάσεις και 25 και 30.000 εύκολα.https://www.gov.gr/sdg/taxes/other-taxes/passenger-vehicles/registration-levy-rates
-
Αυτό είναι μόνο το τέλος ταξινόμησης το οποίο όπως σωστά σου έγραψαν ο @fanis75 εξαρτάται και από τον τελώνη. Ανεξάρτητα από την τιμή τιμολογίου αυτός θα το κοστολογήσει «από πίνακες»
Συν μεταφορά
Συν τέλη
Συν αμοιβές εκτελωνιστή, διεκπεραιωτή
Τέλη εκτελωνισμού
Μεταφορά, ασφάλιση
Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης Οχήματος
Συν μερικά ακόμα ψιλά -
Εδώ υπολογίζετε το τελωνείο, με αρκετή ακρίβεια.
https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/
Μεταφορά βάλε πρόχειρα 1.000 ευρώ
Αμοιβή εκτελωνιστή πρόχειρα 250 ευρώ
Πιστοποιητικό πρόχειρα 150 ευρώ -
Δεν υπάρχει αρκετή ακρίβεια, ότι έχει γράψει ο Φανής, παθών πολλάκις.
Μάλλον μια καλή προσέγγιση -
@red_monster said in Sport cars:
Δεν υπάρχει αρκετή ακρίβεια, ότι έχει γράψει ο Φανής, παθών πολλάκις.
Μάλλον μια καλή προσέγγισηΕίχα φέρει και εγώ και ο κουμπάρος κάποτε το έκανε σαν χόμπι/2η δουλειά - άπειρα τα παραδείγματα που βγάζουν τελείως άλλα ποσά μόλις το αυτοκίνητο έρθει Ελλάδα, μιλάμε για 2πλάσιες (και παραπάνω) διαφορές από τον υπολογισμό. Οι πίνακες που έχει το τελωνείο ειναι κρυφοί και δεν ξέρεις τι θα σου βγάλουν!
-
Δεν υπάρχει τίποτα το μαγικό ή κρυφό. Άμα συμπληρώσεις σωστά την εφαρμογή, ή αν θες το κάνεις με το χέρι έχοντας δίπλα τη νομοθεσία, δεν έχεις σοβαρές αποκλίσεις. Το έχω κάνει πολλάκις.
Sport cars