-
Καλησπέρα σε όλους,
Σε σχέση με το Audi Q3 (μοντέλο 2022) θεωρείτε ότι το Tiguan υστερεί ποιοτικά;
-
@limited_one said in VW Tiguan 2024:
Θα το γράψω εδώ γιατί έχει περισσότερους κατόχους!
Ήμουν vw σήμερα γιατί άδειασε σχετικά γρήγορα πάλι η μπαταρία του κλειδιού που χρησιμοποιώ!
Ήθελα να τσεκάρω αν είναι χαλασμένο το κλειδί γιατί λήγει η εγγύηση, αλλά είπαν ότι ένα 7 μήνα είναι εντός φυσιολογικών χρόνων. Επειδή όμως εγώ δεν κάνω χιλιόμετρα, δεν το θεωρώ φυσιολογικό.
Μετά από συζήτηση καταλήξαμε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να προσπαθεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητο από εκεί που το αφήνω οπότε θα το παρακολουθήσω από σήμερα.
Σε όσους αδειάζει συχνά η μπαταρία να ελέγξουν αν ανάβει το κόκκινο λαμπάκι εκεί που αφήνουν το κλειδί..Μήπως μια θηκή RFID μετριάζει το πρόβλημα ?
Βέβαια είναι μια κίνηση παραπάνω το βάλε βγάλε...οπότε ακυρώνει την ευκολία του keyless.Στα Toyota (νομίζω στο χρόνο άλλαξα μπαταρία) έχει μια λειτουργία που κλείνει την εκπομπή σήματος πατώντας δυο κουμπιά...μήπως υπάρχει και σε αυτό?
-
@john1987 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα σε όλους,
Σε σχέση με το Audi Q3 (μοντέλο 2022) θεωρείτε ότι το Tiguan υστερεί ποιοτικά;
Θεωρητικά πρέπει να υστερεί, αλλά εδώ στο φόρουμ, λίγοι έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να σου το επιβεβαιώσουν.
-
@john1987 said in VW Tiguan 2024:
Καλησπέρα σε όλους,
Σε σχέση με το Audi Q3 (μοντέλο 2022) θεωρείτε ότι το Tiguan υστερεί ποιοτικά;
Έχω κυκλοφορήσει ως συνοδηγός σε Q3 (όχι το sb) του 2022.
Κατά τη γνώμη μου, στο εσωτερικό της καμπίνας είναι ασύγκριτα καλύτερο το Tig. Και βάζω μόνο αυτόν τον παράγοντα διότι το εξωτερικό είναι θέμα γούστου, μηχανικά είναι αδερφάκια, άρα μένει το εσωτερικό.Η άποψη μου αφορά και στα υλικά όχι μόνο την εργονομία και τη λειτουργικότητα....
-
Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο (ποιοτικά και εργονομικά) το εσωτερικό του Q3 (καμιά σχέση με παλιά Audi).
Κι εγώ νομίζω ότι το Tiguan, ως πιο καινούριο μοντέλο, εχει καλύτερο εσωτερικό, αν και πότε δεν μου άρεσε η θέση οδήγησης του. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Το μόνο που με χαλάει στο Tiguan είναι αυτή η βλακεια με τα ac controls στην οθόνη.
-
Εμένα δεν μου αρέσει πολύ το πίσω μέρος του αλλά γούστα είναι αυτά …
-
Ώντας συνδεδεμένος με AA δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήση. Υπάρχει κάποια ρύθμιση την οποία πρέπει να κοιτάξω είτε στο αμάξι είτε στο κινητό;
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ώντας συνδεδεμένος με AA δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήση. Υπάρχει κάποια ρύθμιση την οποία πρέπει να κοιτάξω είτε στο αμάξι είτε στο κινητό;
Στο κινητό, στις ρυθμίσεις του Bluetooth μερικές φορές αυτόματα κάνει disable την επιλογή για μεταφορά δεδομένων. Κάνε το enable και μέσα σε δευτερόλεπτα θα τραβήξει τα data των επαφών, κλήσεων κλπ το αυτοκίνητο και θα χειρίζεσαι τις κλήσεις από το infotainment.
-
@sonath αυτό που μου είπες λειτούργησε, ευχαριστώ πολύ.
Κατά τα άλλα τις τελευταίες ημέρες φορτώνω το αμάξι σαν το γαϊδούρι (2/3 πίσω καθίσματα πεσμένα και φορτωμένο μέχρι επάνω να μην βλέπω πίσω καθρέπτη). Το πίεσα και λίγο παραπάνω (σταθερά 150-160 στα ανοικτά κομμάτια Θεσσαλονίκης Μουδανιών). Παρότι εμφανώς μπουκωμένος από το mh το Tsi δεν έχασε καθόλου από την απόδοσή του ενώ συγκριτικά με τον puretech 1,2 του 308 μου χάρηκα όταν διαπίστωσα ότι μετά τα 140 ο κινητήρας δεν λαχανιάζει και διατηρεί την "ψυχή του". Τσίμπισε μισό λίτρο μέση κατανάλωση αλλά λογικό με τόσο φορτίο και την επιπρόσθετη πίεση στο γκάζι πλέον του συνηθισμένου όντας άδειος.
Οκ για να είμαι ειλικρινής ο puretech μέχρι τα 120 κινεί πολύ πιο άνετα το 308 από ότι ο Tsi το Tig. Αλλά φαίνεται πως εκεί που "όλα τελειώνουν" για το 308 ο Tsi έχει ακόμα αρκετά να δώσει.
Ένα περίεργο (ίσως και όχι εσείς θα μου πείτε). Όταν έριξα και το μεσαίο πίσω κάθισμα για να προσθέσω βάρος και ξεκίνησα μου έβγαζε ένδειξη ότι καθόταν πίσω στη μέση επιβάτης χωρίς ζώνη. Φυσιολογικό ένεκα βάρους ή bug;
-
Μα τι κουβαλάτε πια; Πάρτε τριαξονικό Steyr 680 M3.
Σε πειράζω Χρήστο. Καλημέρα!
-
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
Μα τι κουβαλάτε πια; Πάρτε τριαξωνικό Steyr 680 M3.
Σε πειράζω Χρήστο. Καλημέρα!
Και το Steyr θα γέμιζε!!!
Μέγιστη ποσότητα σε φορτίο από Άρτα για Αθήνα.
4 -5 τενεκέδες λάδι, 2 μεγαλα τσουβάλια πατάτες, 2 δοχεία τυρί, 2 χαρτοκουτα Νουνού με κρέατα, 2 μικρά τσουβάλια χορταρικά, 3 μικρά ΣΑΚ βουαγιάζ.
Και ενήλικα 4 άτομα.
Με κορόλα liftback στρογγυλοφάναρη 1.3 με το 1/3 του πίσω καθίσματος ριγμένο .
Πλέον η ικανότητα των ανθρώπων στο χωριό να παρέχουν τόσα δεν υπάρχει.
Πχ τα τυριά έχουν χαθεί και μεταφέρω τα μισά χορταρικά πατάτες κρεατικά λάδι. -
Εγώ σκέφτομαι να τα πουλάω. Και θυμώνουν αν δεν τα πάρεις.
-
@nickthetrib said in VW Tiguan 2024:
Σε πειράζω Χρήστο. Καλημέρα!
Και το Steyr θα γέμιζε!!!
Μέγιστη ποσότητα σε φορτίο από Άρτα για Αθήνα.
4 -5 τενεκέδες λάδι, 2 μεγαλα τσουβάλια πατάτες, 2 δοχεία τυρί, 2 χαρτοκουτα Νουνού με κρέατα, 2 μικρά τσουβάλια χορταρικά, 3 μικρά ΣΑΚ βουαγιάζ.
Και ενήλικα 4 άτομα.
Με κορόλα liftback στρογγυλοφάναρη 1.3 με το 1/3 του πίσω καθίσματος ριγμένο .
Πλέον η ικανότητα των ανθρώπων στο χωριό να παρέχουν τόσα δεν υπάρχει.
Πχ τα τυριά έχουν χαθεί και μεταφέρω τα μισά χορταρικά πατάτες κρεατικά λάδι.Sorry για το off-topic, αλλά αυτές οι χαρτόκουτες ΝΟΥΝΟΥ ήταν απίστευτης αντοχής..Στις μετακομίσεις ήταν περιζήτητες
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath αυτό που μου είπες λειτούργησε, ευχαριστώ πολύ.
Κατά τα άλλα τις τελευταίες ημέρες φορτώνω το αμάξι σαν το γαϊδούρι (2/3 πίσω καθίσματα πεσμένα και φορτωμένο μέχρι επάνω να μην βλέπω πίσω καθρέπτη). Το πίεσα και λίγο παραπάνω (σταθερά 150-160 στα ανοικτά κομμάτια Θεσσαλονίκης Μουδανιών). Παρότι εμφανώς μπουκωμένος από το mh το Tsi δεν έχασε καθόλου από την απόδοσή του ενώ συγκριτικά με τον puretech 1,2 του 308 μου χάρηκα όταν διαπίστωσα ότι μετά τα 140 ο κινητήρας δεν λαχανιάζει και διατηρεί την "ψυχή του". Τσίμπισε μισό λίτρο μέση κατανάλωση αλλά λογικό με τόσο φορτίο και την επιπρόσθετη πίεση στο γκάζι πλέον του συνηθισμένου όντας άδειος.
Οκ για να είμαι ειλικρινής ο puretech μέχρι τα 120 κινεί πολύ πιο άνετα το 308 από ότι ο Tsi το Tig. Αλλά φαίνεται πως εκεί που "όλα τελειώνουν" για το 308 ο Tsi έχει ακόμα αρκετά να δώσει.
Ένα περίεργο (ίσως και όχι εσείς θα μου πείτε). Όταν έριξα και το μεσαίο πίσω κάθισμα για να προσθέσω βάρος και ξεκίνησα μου έβγαζε ένδειξη ότι καθόταν πίσω στη μέση επιβάτης χωρίς ζώνη. Φυσιολογικό ένεκα βάρους ή bug;
Φυσιολογικό λόγω βάρους. Επειδή χτυπάει κιόλας έχω φτιάξει κλέφτη που τον βάζω πριν ρίξω το κάθισμα
-
Αγαπητοί καλησπέρα
Τα φώτα σας θα ήθελα παρακαλώ
Στο μενού των ελαστικών, σας δειχνει την πίεση του κάθε ελαστικού ξεχωριστά;
Από τότε που έχω το αυτοκίνητο δεν μου τις έχει δείξει ποτέ. Παρόλο που έχω προσπαθήσει να το σεταρω πατώντας το set δεν κάνει τίποτα. Μου βγάζει ένα μήνυμα ότι οι πιέσεις ειναι οι συνιστώμενες με 3 κουμπιά από κάτω. - Πληροφορίες/Διακοπη/ΟΚ. Μόλις πατήσω το οκ βγαζει άλλο μήνυμα ότι η ρύθμιση αποθηκεύτηκε και τέλος - το μενού παραμένει σαν να μην έχει γίνει τίποτα.
Ευχαριστώ
-
Ούτε σε εμένα εμφανίζει την ακριβή πίεση κάθε ελαστικού. Μήπως απλά δεν δείχνει πιέσεις;
-
Διάβαζα αυτό για το θέμα σας…
-
Ποιο tpms συστημα εχει το Tiguan? Αυτό με τους ξεχωριστούς αισθητήρες στη βαλβίδα καθε τροχού ή αυτο με τη λειτουργία μέσω abs?
Μόνο το πρώτο δείχνει πίεση (ή και θερμοκρασια) ανα τροχό σε πραγματικό χρόνο. Αυτό με το abs βγάζει μήνυμα μόνο σε περίπτωση απώλειας πίεσης.
-
Αν και το manual αναφέρει ότι υπάρχει ένδειξη ανά τροχό και παρά το ότι θυμάμαι στις αρχές να το έχω δει, εντούτοις τώρα δεν κατάφερα να το βρω.
VW Tiguan 2024