-
3X1.5MM επαρκεί για φόρτιση με απλό φορτιστή. Πρακτικά αντέχουν μέχρι και 3.6KW μαξ.
Δε θα κερδίσεις τίποτα με το τριφασικό σε απλή φόρτιση από οικιακή πρίζα. Τσάμπα πάγιο. Το τριφασικό βολεύει ώστε να βάλεις ένα καλό wallbox 11kw.
Εγω θα υποπτευόμουν τον φορτιστή πάντως.
-
Δεν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο και δεν ξέρω πόσο ρεύμα "τραβάνε".
Να γράψω μόνο ότι καλώδια 3x1,5mm2 έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούνται στις εσωτερικές ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις των σπιτιών εδώ και χρόνια. Όλοι βάζουν 3x2,5mm2.
Τα καλώδια που βρίσκονται σε εξωτερικό χώρο πρέπει να είναι κατάλληλα για αυτό. Κάποια "μαύρα" ίσως είναι καλύτερα. Θα ξέρει σίγουρα κάποιος ηλεκτρολόγος και μπορεί σε κάποιο μικρό κατάστημα που πουλάει ηλεκτρολογικό υλικό.
Τα καλώδια που είναι αφύλαχτα σε εξωτερικό χώρο πολύ πιθανόν να πρέπει να βρίσκονται μέσα σε κανάλι. Δεν ξέρω τους κανονισμούς και θα ρωτούσα γι' αυτό κάποιον ηλεκτρολόγο.
Να γράψω και για το ρεύμα που έρχεται στο σπίτι μας. Θεωρητικά είναι 230V και έχουν ένα περιθώριο να μας δίνουν +- 10%.
Πριν από χρόνια μου καίγονταν συνέχεια όλες οι λάμπες του σπιτιού και άρχισα να μετράω. Το βράδυ μου έδιναν πάνω από 255V και το πρωί είχα πολύ χαμηλότερο από 230. Μετά από παράπονα έκαναν αλλαγές και μοίρασαν τα φορτία διαφορετικά στην περιοχή που μένω και σταθεροποιήθηκε κοντά στα 230.
Κάποια από τα προβλήματα που έχουμε μπορεί να είναι και από το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
-
Το 3x1,5mm2 ήταν και παραμένει το με διαφορά περισσότερο χρησιμοποιημένο καλώδιο έσωτ. εγκαταστάσεων. Βάζω χιλιόμετρα από δαύτα σε κάθε έργο.
-
Δεν επιμένω, δεν είναι η δουλειά μου. Απλώς σε ανακαίνιση που έκανα σε ένα παλιό δικό μου σπίτι, όπου είχα πρίζες χρησιμοποίησα καλώδιο 2,5mm2. Την εγκατάσταση τελείωσε ηλεκτρολόγος που χρησιμοποίησε τα καλώδια που μου περίσσεψαν.
Δεν μιλάω για τις λάμπες και τους διακόπτες.Κι άλλοι μου είπαν ότι βάζουν τέτοια καλώδια. Αν ήμουν βέβαια εργολάβος θα έβαζα σίγουρα 1,5 με τις τιμές που έχουν πάει τα καλώδια..
-
-
toe in στο φρενάρισμα
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
-
πανεμορφο και σιγουρα πολυ ενδιαφερον απο τεχνολογικη αποψη. Δεν νομιζω οτι το λανσαρουν με σκοπο να πουλησουν αλλα περισσοτερο για να αναδειξουν το brand. Προφανως και σχεδον κανενας δεν θα δωσει τοσα χρηματα.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
Αδιαφορο design, αλλα τεχνολογικα ειναι κλασεις ανωτερο απο mercedes.
Για ποιο λογο να δωσεις τοσα λεφτα για merc?
Δεν ειμαστε στο 1991.
Αν ειναι να παρεις κατι κλασσικο, παρε κανα παλιο καλο supercar. -
Τώρα είναι και ασφαλέστερα απ' τα Γερμανικά!
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
Αδιαφορο design, αλλα τεχνολογικα ειναι κλασεις ανωτερο απο mercedes.
Για ποιο λογο να δωσεις τοσα λεφτα για merc?
Δεν ειμαστε στο 1991.
Αν ειναι να παρεις κατι κλασσικο, παρε κανα παλιο καλο supercar.Για κανέναν λόγο δεν θα έδινα τόσα για τίποτα . Δεν μου περισσεύουν τόσα πολλά για αυτοκίνητο.
Αδιάφορο design εντελώς συμφωνώ. Αλλά πολύ προχωρημενο σε τεχνολογία και μαρεσει πολύ αυτό. Πολύ πιο προχω από merc οπότε εννοείται ότι θα το διάλεγα μεταξύ των 2 αν μου χαρίσανε ένα από τα 2.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
Αδιαφορο design, αλλα τεχνολογικα ειναι κλασεις ανωτερο απο mercedes.
Για ποιο λογο να δωσεις τοσα λεφτα για merc?
Δεν ειμαστε στο 1991.
Αν ειναι να παρεις κατι κλασσικο, παρε κανα παλιο καλο supercar.Για κανέναν λόγο δεν θα έδινα τόσα για τίποτα . Δεν μου περισσεύουν τόσα πολλά για αυτοκίνητο.
Αδιάφορο design εντελώς συμφωνώ. Αλλά πολύ προχωρημενο σε τεχνολογία και μαρεσει πολύ αυτό. Πολύ πιο προχω από merc οπότε εννοείται ότι θα το διάλεγα μεταξύ των 2 αν μου χαρίσανε ένα από τα 2.
Χίλια συγνώμη για το off topic!!!!
@cirus σε κάποιο τοπικό είχες ανεβάσει λινκ από μια πολύ ωραία πλατφόρμα εύρεσης αυτοκινήτων για ενοικίαση, το είχα αποθηκεύσει σε κάποιον browser αλλά δεν το βρίσκω τώρα.
Θα είχες την καλοσύνη να το ανεβάσεις ξανά;
Ευχαριστώ.
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Τοσα χρήματα για αυτοκινητο δεν θα έδινα
αλλα ΑΝ εδινα σιγουρα θα προτιμούσα κάτι τετοιο από ενα mercedes στα ιδια χρήματα.
Αδιαφορο design, αλλα τεχνολογικα ειναι κλασεις ανωτερο απο mercedes.
Για ποιο λογο να δωσεις τοσα λεφτα για merc?
Δεν ειμαστε στο 1991.
Αν ειναι να παρεις κατι κλασσικο, παρε κανα παλιο καλο supercar.Για κανέναν λόγο δεν θα έδινα τόσα για τίποτα . Δεν μου περισσεύουν τόσα πολλά για αυτοκίνητο.
Αδιάφορο design εντελώς συμφωνώ. Αλλά πολύ προχωρημενο σε τεχνολογία και μαρεσει πολύ αυτό. Πολύ πιο προχω από merc οπότε εννοείται ότι θα το διάλεγα μεταξύ των 2 αν μου χαρίσανε ένα από τα 2.
Χίλια συγνώμη για το off topic!!!!
@cirus σε κάποιο τοπικό είχες ανεβάσει λινκ από μια πολύ ωραία πλατφόρμα εύρεσης αυτοκινήτων για ενοικίαση, το είχα αποθηκεύσει σε κάποιον browser αλλά δεν το βρίσκω τώρα.
Θα είχες την καλοσύνη να το ανεβάσεις ξανά;
Ευχαριστώ.
Φυσικα:
-
κυριακη με ωραιο καιρο και χωρις παιδια που ειχαν αθλοπαιδιες, βρεθηκαμε μονο με τη συζυγο για 3.5 ωρες. Αφου απερριψα τις προτασεις του @gatoz για επισκεψεις σε κατσαβραχα και ναους (θρησκευτικους και ακολασιας), αποφασισαμε να παμε προς κορινθο, να παρουμε τον αερα μας, να πιουμε ενα καφεδακι στην παραλια και.... ειχα κρυφο σχεδιο, να επισκεφτουμε το εντελβαις για το οποια ειχα ακουσει πολυ καλα λογια (πιθανοτατα απο εδω μεσα, αλλα δεν θυμαμαι απο ποιον, ισως απο τον @harisma23).
Μιας και η αποσταση δεν ηταν μεγαλη (203χλμ συνολικα με τα εντος της αθηνας πηγαινε-ελα για να αφησουμε και παραλαβουμε τα παιδια) ειπα να παρουμε το δελφινακι μας, να το παμε μια βολτα στη θαλασσα. Τολμω να πω οτι η συμπεριφορα στην του στην ΕΟ ηταν ΠΟΛΥ καλυτερη απο οτι περιμενα και αναθεωρω την αποψη που ειχα οτι δεν κανει για ταξιδι.
Στον πηγαιμο κινηθηκα με 120 χλμ/ω και με προσπερασεις στα 135. Οι αεροδυναμικοι θορυβοι στους οποιους εχουμε αναφερθει ηταν υπαρκτοι, αλλα τιποτα το ενοχλητικο.Το τιγκουαν μου ειχε τουλαχιστον αντιστοιχους σε αυτες τις ταχυτητες. Με λιγο μουσικουλα ή podcast δεν τους ακουγες καν. Το τιμονι, για το οποιο εχω παραπονεθει στο παρελθον οτι ειναι πολυ μαλακο, σε υψηλες ταχυτητες "βαραινει" και αλλαζει τελειως χαρακτηρα. Οι αναρτησεις που εντος της πολης εδειχναν μαλακες, στην εθνικη οδο δουλευαν μια χαρα δινοντας στο οχημα μια αισθηση οτι ακουμπαει καλα στο οδοστρωμα. Προσπερασεις σε νταλικες δεν προβληματισαν καθολου, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε καθολου αερα σημερα. Απο αποψη γκαζιου δεν το ζορισα, διοτι γνωριζω οτι δεν ειναι τεραστια η μπαταρια του. Ειχα σκοπο να φορτισω για κανα 10' στο γυρισμο, αλλα τελικα επειδη ειχαμε αργησει, δεν ασχοληθηκα να φορτισω.
Ειδικη μνοια στο μαμα navigation το οποιο υπολογισε με μεγαλη ακριβεια το soc αφιξης στον προορισμο. Φυγαμε με 84% απο αθηνα, υπολογισε οτι θα φτασουμε με 51% και τελικα φτασαμε με 53% στην κορινθο. Πριν φυγουμε απο κορινθο, εβαλα τον προορισμο μας στην αθηνα και μας υπολογισε αφιξη με 17%. Παλια τεχνη κοσκινο, οταν μπηκαμε στην εθνικη οδο κινηθηκα με 10-15χλμ/ω κατω απο το οριο ταχυτητας (πραγμα που δεν ηταν ιδιαιτερα δυσκολο μιας και ειχε κινηση) και το ναβι αναθεωρησε εν κινησει, σε 20+% (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο να ειμαι ειλικρινης). Τελικα φτασαμε σπιτι (εχοντας κανει και λιγα χλμ εντος αθηνας) με 24%. Επομενως η ολη εξορμηση εκαψε 36 kwh ή 18kwh/100km.
Συμπερασμα, αν ειστε οκ με το πορτμπαγαζ του, με την εμβελεια του και με την ταχυτητα φορτισης, το δελφινακι μπορει ανετα να κινηθει στην εθνικη οδο και να σας παει ταξιδι. Δοκιμασα λιγο και το cruise control και δουλεψε απροβληματιστα.
-
3,5 ώρες αθλούνταν τα μικρά;;; Τι μπαταρία έχουν;
-
-
κυριακη με ωραιο καιρο και χωρις παιδια που ειχαν αθλοπαιδιες, βρεθηκαμε μονο με τη συζυγο για 3.5 ωρες. Αφου απερριψα τις προτασεις του @gatoz για επισκεψεις σε κατσαβραχα και ναους (θρησκευτικους και ακολασιας), αποφασισαμε να παμε προς κορινθο, να παρουμε τον αερα μας, να πιουμε ενα καφεδακι στην παραλια και.... ειχα κρυφο σχεδιο, να επισκεφτουμε το εντελβαις για το οποια ειχα ακουσει πολυ καλα λογια (πιθανοτατα απο εδω μεσα, αλλα δεν θυμαμαι απο ποιον, ισως απο τον @harisma23).
Μιας και η αποσταση δεν ηταν μεγαλη (203χλμ συνολικα με τα εντος της αθηνας πηγαινε-ελα για να αφησουμε και παραλαβουμε τα παιδια) ειπα να παρουμε το δελφινακι μας, να το παμε μια βολτα στη θαλασσα. Τολμω να πω οτι η συμπεριφορα στην του στην ΕΟ ηταν ΠΟΛΥ καλυτερη απο οτι περιμενα και αναθεωρω την αποψη που ειχα οτι δεν κανει για ταξιδι.
Στον πηγαιμο κινηθηκα με 120 χλμ/ω και με προσπερασεις στα 135. Οι αεροδυναμικοι θορυβοι στους οποιους εχουμε αναφερθει ηταν υπαρκτοι, αλλα τιποτα το ενοχλητικο.Το τιγκουαν μου ειχε τουλαχιστον αντιστοιχους σε αυτες τις ταχυτητες. Με λιγο μουσικουλα ή podcast δεν τους ακουγες καν. Το τιμονι, για το οποιο εχω παραπονεθει στο παρελθον οτι ειναι πολυ μαλακο, σε υψηλες ταχυτητες "βαραινει" και αλλαζει τελειως χαρακτηρα. Οι αναρτησεις που εντος της πολης εδειχναν μαλακες, στην εθνικη οδο δουλευαν μια χαρα δινοντας στο οχημα μια αισθηση οτι ακουμπαει καλα στο οδοστρωμα. Προσπερασεις σε νταλικες δεν προβληματισαν καθολου, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε καθολου αερα σημερα. Απο αποψη γκαζιου δεν το ζορισα, διοτι γνωριζω οτι δεν ειναι τεραστια η μπαταρια του. Ειχα σκοπο να φορτισω για κανα 10' στο γυρισμο, αλλα τελικα επειδη ειχαμε αργησει, δεν ασχοληθηκα να φορτισω.
Ειδικη μνοια στο μαμα navigation το οποιο υπολογισε με μεγαλη ακριβεια το soc αφιξης στον προορισμο. Φυγαμε με 84% απο αθηνα, υπολογισε οτι θα φτασουμε με 51% και τελικα φτασαμε με 53% στην κορινθο. Πριν φυγουμε απο κορινθο, εβαλα τον προορισμο μας στην αθηνα και μας υπολογισε αφιξη με 17%. Παλια τεχνη κοσκινο, οταν μπηκαμε στην εθνικη οδο κινηθηκα με 10-15χλμ/ω κατω απο το οριο ταχυτητας (πραγμα που δεν ηταν ιδιαιτερα δυσκολο μιας και ειχε κινηση) και το ναβι αναθεωρησε εν κινησει, σε 20+% (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο να ειμαι ειλικρινης). Τελικα φτασαμε σπιτι (εχοντας κανει και λιγα χλμ εντος αθηνας) με 24%. Επομενως η ολη εξορμηση εκαψε 36 kwh ή 18kwh/100km.
Συμπερασμα, αν ειστε οκ με το πορτμπαγαζ του, με την εμβελεια του και με την ταχυτητα φορτισης, το δελφινακι μπορει ανετα να κινηθει στην εθνικη οδο και να σας παει ταξιδι. Δοκιμασα λιγο και το cruise control και δουλεψε απροβληματιστα.
Εγώ έχω την αίσθηση πως το μαμά Navi δεν λαμβάνει υπόψιν του τις ανηφόρες …
Που σου δείχνει με τι ποσοστό θα φτάσεις στον προορισμό; -
κυριακη με ωραιο καιρο και χωρις παιδια που ειχαν αθλοπαιδιες, βρεθηκαμε μονο με τη συζυγο για 3.5 ωρες. Αφου απερριψα τις προτασεις του @gatoz για επισκεψεις σε κατσαβραχα και ναους (θρησκευτικους και ακολασιας), αποφασισαμε να παμε προς κορινθο, να παρουμε τον αερα μας, να πιουμε ενα καφεδακι στην παραλια και.... ειχα κρυφο σχεδιο, να επισκεφτουμε το εντελβαις για το οποια ειχα ακουσει πολυ καλα λογια (πιθανοτατα απο εδω μεσα, αλλα δεν θυμαμαι απο ποιον, ισως απο τον @harisma23).
Μιας και η αποσταση δεν ηταν μεγαλη (203χλμ συνολικα με τα εντος της αθηνας πηγαινε-ελα για να αφησουμε και παραλαβουμε τα παιδια) ειπα να παρουμε το δελφινακι μας, να το παμε μια βολτα στη θαλασσα. Τολμω να πω οτι η συμπεριφορα στην του στην ΕΟ ηταν ΠΟΛΥ καλυτερη απο οτι περιμενα και αναθεωρω την αποψη που ειχα οτι δεν κανει για ταξιδι.
Στον πηγαιμο κινηθηκα με 120 χλμ/ω και με προσπερασεις στα 135. Οι αεροδυναμικοι θορυβοι στους οποιους εχουμε αναφερθει ηταν υπαρκτοι, αλλα τιποτα το ενοχλητικο.Το τιγκουαν μου ειχε τουλαχιστον αντιστοιχους σε αυτες τις ταχυτητες. Με λιγο μουσικουλα ή podcast δεν τους ακουγες καν. Το τιμονι, για το οποιο εχω παραπονεθει στο παρελθον οτι ειναι πολυ μαλακο, σε υψηλες ταχυτητες "βαραινει" και αλλαζει τελειως χαρακτηρα. Οι αναρτησεις που εντος της πολης εδειχναν μαλακες, στην εθνικη οδο δουλευαν μια χαρα δινοντας στο οχημα μια αισθηση οτι ακουμπαει καλα στο οδοστρωμα. Προσπερασεις σε νταλικες δεν προβληματισαν καθολου, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε καθολου αερα σημερα. Απο αποψη γκαζιου δεν το ζορισα, διοτι γνωριζω οτι δεν ειναι τεραστια η μπαταρια του. Ειχα σκοπο να φορτισω για κανα 10' στο γυρισμο, αλλα τελικα επειδη ειχαμε αργησει, δεν ασχοληθηκα να φορτισω.
Ειδικη μνοια στο μαμα navigation το οποιο υπολογισε με μεγαλη ακριβεια το soc αφιξης στον προορισμο. Φυγαμε με 84% απο αθηνα, υπολογισε οτι θα φτασουμε με 51% και τελικα φτασαμε με 53% στην κορινθο. Πριν φυγουμε απο κορινθο, εβαλα τον προορισμο μας στην αθηνα και μας υπολογισε αφιξη με 17%. Παλια τεχνη κοσκινο, οταν μπηκαμε στην εθνικη οδο κινηθηκα με 10-15χλμ/ω κατω απο το οριο ταχυτητας (πραγμα που δεν ηταν ιδιαιτερα δυσκολο μιας και ειχε κινηση) και το ναβι αναθεωρησε εν κινησει, σε 20+% (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο να ειμαι ειλικρινης). Τελικα φτασαμε σπιτι (εχοντας κανει και λιγα χλμ εντος αθηνας) με 24%. Επομενως η ολη εξορμηση εκαψε 36 kwh ή 18kwh/100km.
Συμπερασμα, αν ειστε οκ με το πορτμπαγαζ του, με την εμβελεια του και με την ταχυτητα φορτισης, το δελφινακι μπορει ανετα να κινηθει στην εθνικη οδο και να σας παει ταξιδι. Δοκιμασα λιγο και το cruise control και δουλεψε απροβληματιστα.
Εγώ έχω την αίσθηση πως το μαμά Navi δεν λαμβάνει υπόψιν του τις ανηφόρες …
Που σου δείχνει με τι ποσοστό θα φτάσεις στον προορισμό;στο βγαζει οταν επιλεξεις τον προορισμο. Αν δεν το προσεξεις τοτε, υπαρχει μια καθετη μπαρα ενω οδηγεις με επιλεγμενο καποιον προορισμο. Αν κανεις tap πανω στην μπαρα, σου βγαζει zoom out την διαδρομη και το εκτιμωμενο soc αφιξης
-
Έχουμε και λέμε, 4600 μήκος, rwd bias στην evo+ ηλεκτρική πλατφόρμα, 0-100 5sec, τιμή γύρω στα 50κ χωρίς επιδότηση (με αναφορά το sealion), 400κμ αυτονομία.
Θα χτυπήσει όλα τα ευρωπαϊκά csuv ηλεκτρικά, το model y, το chr+ κλπ. Φαίνεται εξαιρετικό με μοναδικό μειονέκτημα την μικρή αυτονομία.
-
Πάντως βρε παλληκάρια με τα ηλεκτρικά παίζει όλοι να είχαμε λιγότερο άγχος για να ρίξουμε την ωραία γκόμενα που μας γυάλισε, από ότι εσείς οι ηλεκτρόπληκτοι, για να φτάσετε στον προορισμό σας...
BYD forum