Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 854
    • 855
    • 856
    • 857
    • 858
    • 897
    • 898
    • 856 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17945
    408103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Έπρεπε να βάλει και φυσικό αέριο και υγραέριο.

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        90% και το πάνε για 94-96% απόδοση!

        Οτι και να λένε! Κανένας θερμικός δεν πιάνει τέτοια νούμερα!

        Και εάν τα μοτερ τους είναι καλό σχεδιασμένα όπως του e golf τότε θα είναι φτιαγμένα για εκ χιλιόμετρα! Αθάνατα!

        Τώρα λένε δουλεύουν νέες τεχνολογίες για τον υπερδιπλασιασμό της χωρητικότητας της μπαταρίας!

        Αυτό σημαίνει υποδιπλασιασμό του βάρους! Δηλαδή ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση! Η κατανάλωση σε ένα μέσο ev θα πέσει κοντά στα 10 kWh/100χλμ! Οπότε η διαφορά θα πολλαπλασιαστεί!

        Στα επόμενα έτη η διαφορά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη!

        Σκέψου πως στο θερμικό απαιτείται ολόκληρη βιομηχανική παραγωγή πολλών σταδίων για να γεμίσεις με ένα λίτρο το ρεζερβουάρ και στο ηλεκτρικό 3-5 πάνελς και λίγο ήλιο!

        Πως να ανταγωνιστείς το κόστος αυτό ;

        Θα αλλάξει ο κόσμος!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @dstou last edited by piliourits

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Έπρεπε να βάλει και φυσικό αέριο και υγραέριο.

          Βλέπω ότι συγκρίνουν μοντέλα που έχουν θερμική και ηλεκτρική έκδοση και "μεταφράζουν" την κατανάλωση των ηλεκτρικων σε καύσιμο.
          Μάλλον συγκρίνουν την πιο "σύγχρονη" υβριδικη έκδοση.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bekiaris
            bekiaris @lap last edited by

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Και εάν τα μοτερ τους είναι καλό σχεδιασμένα όπως του e golf τότε θα είναι φτιαγμένα για εκ χιλιόμετρα! Αθάνατα!

            επειδη το έχω οδηγήσει, από άποψη αυτονομίας ειναι πραγματικά απογοητευτικό. στα υπολοιπα μπορούμε να κάνουμε κουβέντα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @lap last edited by

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Δεν υπαρχει σύγκριση! Τα θερμικά είναι 160-250% ακριβότερα! Χωρίς να υπολογίζουμε τα σέρβις και τα λάδια!

              Και ακούς και τα τράκα τρουκα! Στα ev πατάς και σαν διαστημόπλοιο φεύγει αθόρυβα και με δύναμη!

              Αν έχεις και κάνα δυο τρία πάνελ φωτοβολταϊκά τότε η διαφορά πάει στο 450-500%

              Ο ηλεκτρισμός είναι ανώτερη μορφή κίνησης! Δεν εινσι τυχαιο που εφαρμόζεται σε τρένα και άλλα μέσα!

              Άντε γεια!

              Ναι, αλλά γιατί δεν βγάζουν το eVitara κ το Atto2 με θερμικό 😁😁😁

              R-LINE

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • ntinaras
                ntinaras @criuser last edited by ntinaras

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Μα για αυτό εγώ γράφω στην υπογραφή μου πόσο κοστίζει ένας φορτιστής, γιατί ξέρω τι σημαίνει κόστος στην οικοδομή και βέβαια με την προϋπόθεση ότι θα κάνεις τα πάντα όπως πρέπει και νόμιμα, διατηρώντας και μία αισθητική αντίληψη.

                Εγώ στο κοντινό μέλλον, θα αντικαταστήσω το ντίζελ με ένα υβριδικό βενζίνης, ίδιο όνομα μοντέλου.

                Θα χάσω 3 ευρώ στα 100 χλμ σε κατανάλωση, αλλά πλέον τα χλμ θα είναι λιγότερα κατά πολύ, εκτός αν πάρω κάποια δουλειά που θα είναι καθημερινά 100 χλμ και στην περίπτωση αυτή θα παραμείνει το ντίζελ, μέχρι να τελειώσει.

                Τώρα όμως που κάνω κοντινές διαδρομές που θα ήταν καλύτερα να τις έκανα με τα πόδια, της τάξης των 1000-1200 μέτρων απόστασης, τον χειμώνα το ντίζελ ναι μεν δείχνει καταναλώσεις 7 και 8 λίτρα, αλλά σαν τιμή είναι 20 λεπτά, με αποτέλεσμα τον Γενάρη να έχω μέση 7 λίτρα αλλά κόστος 47 ευρώ για 431 χλμ και για τον Φεβρουάριο είμαι στα 349 χλμ και στα 35 ευρώ.

                Με τόσα λίγα χλμ και κόστος ετήσιο καυσίμου 500 ευρώ, το να πω ότι θα μπώ στην λογική του ηλεκτρικού για να κερδίσω 350 ευρώ τον χρόνο, με όλες τις δεσμεύσεις προφανώς δεν το συζητάω.

                Μόλις ζεστάνει ο καιρός η κατανάλωση θα πέσει κάτω από τα 6 λίτρα για τις ίδιες διαδρομές, άρα τελικά το ετήσιο κόστος θα έρθει στα 400 ευρώ και η διαφορά από το ηλεκτρικό στα 250 ευρώ.

                Με ένα υβριδικό, έστω και όχι φουλ, αυτές οι διαδρομές θα είναι μηδέν σχεδόν, ή ελάχιστα χρήματα.

                Στο σύνολο της χρονιάς όμως που θα αρχίσουν τα ταξίδια στο εξοχικό και κάποιες εκδρομές, εκεί το ντίζελ θα κατεβάσει το κόστος του.

                Huawei SCharger-22KT-S0 584 ευρω
                εγκατασταση μαζι με υλικα σε πιλοτη με 17μετρα καλωδιο 5x10 500 ευρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  criuser last edited by

                  Μονοκατοικία ή πολυκατοικία ?

                  Σε μονοκατοικία ότι μλκια κάνεις και παρανομία την τρως μόνος σου.

                  Σε πολυκατοικία θα μπλέξεις και θα γίνει τις πτνας.

                  Και όσο ρωτάω ειδικούς ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ που ξέρουν την νομοθεσία γιατί την δουλεύουν συνέχεια, υπάρχουν πολλά θέματα και ασάφειες που αν γίνει η στραβή θα μπλέξουν αρκετοί.

                  Από το θέμα της πυρκαγιάς του ηλεκτρικού, μέχρι το γιατί ο υποπίνακας δεν ήταν σε συμβολαιογραφικά ιδιωτικό χώρο του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

                  Χώρια ΔΕΔΔΗΕ, πιστοποιητικά και άλλα τέτοια.

                  Πάντα μιλώντας για πολυκατοικίες.

                  Αρα και σύμφωνα με το θέμα του περιοδικού, ηλεκτρικό ΜΟΝΟ αν έχεις μονοκατοικία και γκαράζ δικό σου.

                  Κάθε άλλη φόρτιση είναι ακριβότερη από το ντίζελ και το φουλ υβριδικό και ίδια με τα υπόλοιπα υβριδικά.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  bekiaris ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • bekiaris
                    bekiaris @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Αρα και σύμφωνα με το θέμα του περιοδικού, ηλεκτρικό ΜΟΝΟ αν έχεις μονοκατοικία και γκαράζ δικό σου.

                    γιατι? αν σε πολυκατοικία σε ένα παρκινγκ κλειστό πχ πιλωτής, αν πας κατευθείαν καλώδιο από το ρολόι και τον πίνακα τον έχεις μέσα στο πάρκινγκ, και το δηλώσεις και στον ΔΕΔΔΗΕ, τι πρόβλημα υπάρχει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ntinaras
                      ntinaras @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Μονοκατοικία ή πολυκατοικία ?

                      Σε μονοκατοικία ότι μλκια κάνεις και παρανομία την τρως μόνος σου.

                      Σε πολυκατοικία θα μπλέξεις και θα γίνει τις πτνας.

                      Και όσο ρωτάω ειδικούς ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ που ξέρουν την νομοθεσία γιατί την δουλεύουν συνέχεια, υπάρχουν πολλά θέματα και ασάφειες που αν γίνει η στραβή θα μπλέξουν αρκετοί.

                      Από το θέμα της πυρκαγιάς του ηλεκτρικού, μέχρι το γιατί ο υποπίνακας δεν ήταν σε συμβολαιογραφικά ιδιωτικό χώρο του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

                      Χώρια ΔΕΔΔΗΕ, πιστοποιητικά και άλλα τέτοια.

                      Πάντα μιλώντας για πολυκατοικίες.

                      Αρα και σύμφωνα με το θέμα του περιοδικού, ηλεκτρικό ΜΟΝΟ αν έχεις μονοκατοικία και γκαράζ δικό σου.

                      Κάθε άλλη φόρτιση είναι ακριβότερη από το ντίζελ και το φουλ υβριδικό και ίδια με τα υπόλοιπα υβριδικά.

                      Μονοκατοικια που εγινε 2κατοικια ας πουμε.

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Πρέπει από το ρολόι να φύγει καλώδιο να πάει σε υποπίνακα ο οποίος πρέπει να είναι σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο και από εκεί το καλώδιο να ξαναγυρίσει στο ρολόι που θα συνδεθεί με το υπάρχον παροχικό καλώδιο που πηγαίνει στον πίνακα του σπιτιού.
                        Από τον υποπίνακα θα φύγει το καλώδιο για τον φορτιστή.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser @ntinaras last edited by

                          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Μονοκατοικία ή πολυκατοικία ?

                          Σε μονοκατοικία ότι μλκια κάνεις και παρανομία την τρως μόνος σου.

                          Σε πολυκατοικία θα μπλέξεις και θα γίνει τις πτνας.

                          Και όσο ρωτάω ειδικούς ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ που ξέρουν την νομοθεσία γιατί την δουλεύουν συνέχεια, υπάρχουν πολλά θέματα και ασάφειες που αν γίνει η στραβή θα μπλέξουν αρκετοί.

                          Από το θέμα της πυρκαγιάς του ηλεκτρικού, μέχρι το γιατί ο υποπίνακας δεν ήταν σε συμβολαιογραφικά ιδιωτικό χώρο του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

                          Χώρια ΔΕΔΔΗΕ, πιστοποιητικά και άλλα τέτοια.

                          Πάντα μιλώντας για πολυκατοικίες.

                          Αρα και σύμφωνα με το θέμα του περιοδικού, ηλεκτρικό ΜΟΝΟ αν έχεις μονοκατοικία και γκαράζ δικό σου.

                          Κάθε άλλη φόρτιση είναι ακριβότερη από το ντίζελ και το φουλ υβριδικό και ίδια με τα υπόλοιπα υβριδικά.

                          Μονοκατοικια που εγινε 2κατοικια ας πουμε.

                          Αρα οικογενειακή που αποφασίζει το 100 % εύκολα.

                          Οχι πολυκατοικία 10 διαμερισμάτων ας πούμε, που είναι μια τυπική πολυκατοικία.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • bekiaris
                            bekiaris @criuser last edited by bekiaris

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Πρέπει από το ρολόι να φύγει καλώδιο να πάει σε υποπίνακα ο οποίος πρέπει να είναι σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο και από εκεί το καλώδιο να ξαναγυρίσει στο ρολόι που θα συνδεθεί με το υπάρχον παροχικό καλώδιο που πηγαίνει στον πίνακα του σπιτιού.
                            Από τον υποπίνακα θα φύγει το καλώδιο για τον φορτιστή.

                            στην δική μου περίπτωση, που ειναι σε κλειστό πάρκινγκ πιλοτής, το καλώδιο πάει αποκλειστικά στο κλειστό χώρο πάρκινγκ και ο πίνακας ειναι εσωτερικά σε αυτό, είναι τελείως ανεξάρτητη παροχή, για το σπίτι ειναι ξεχωριστή, οποτε δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις. ΣΕ έναν φίλο που αγόρασε καινούργιο σπίτι και ζήτησε (του το πρότεινα εγώ και του άρεσε η ιδέα) να γίνει πρόβλεψη απο πριν για φόρτιση στο πάρκινγκ, του κάναν το εξής (αν και οικονομικά λίγο ασύμφωρο), το καλώδιο πήγε απευθείας στο πίνακα στο διαμέρισμα του, και από εκει έβαλαν ασφάλεια και κατεβαίνει ξεχωριστό καλώδιο στο πάρκιγν. Πλήρωσε αρκετά μέτρα καλώδιο αλλά ειναι απόλυτα νόμιμο, γλίτωσε τους διπλούς πίνακες, και φυσικά μπορεί να κόψει οποιαδήποτε στιγμή την παροχή ρεύματος στο φορτιστή μέσα απο το σπίτι του. Του κατέβασαν και UTP (ο κατασκευαστής ήταν σε καταπληκτικό βαθμό συνεννοήσιμος). Οποτε, αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, μια χαρά γίνε΄ται και σε πολυκατοικίες, με την κατάλληλη πρόβλεψη, που στην πράξη ειναι αρκετά δύσκολη αν δεν έχει γίνέι απο την κατασκευή. Προσοχή, για να εισαι νόμιμος χρειάζεται και έναν πυροσβεστήρα τύπου *κάτι, κάπου το έχω σημειώσει. Επίσης, πέρα απο την ΥΔΕ και το ρελέ τυπου Α για dc ρεύμα, χρειάζεται και γραπτή ενημέρωση ο διαχειριστής της πολυκατοικίας για την τοποθέτηση ακόμα και σε ιδιωτικό χώρο.

                            fanis75 A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @bekiaris last edited by

                              @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Οποτε, αν το αντιλαμβάνομαι σωστά, μια χαρά γίνε΄ται και σε πολυκατοικίες, με την κατάλληλη πρόβλεψη, που στην πράξη ειναι αρκετά δύσκολη αν δεν έχει γίνέι απο την κατασκευή.

                              Προφανώς γίνεται, όλες οι νέες πολυκατοικίες έτσι ειναι (πήρε ο κολλητός όπως είπα διαμέρισμα πέρσι, €50 κόστισε η εγκατάση φορτιστή), έχει προβλεφτεί παροχή για φορτιστή σε κάθε θέση!

                              Στις παλιές πολυκατοικίες ειναι το πρόβλημα!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • bekiaris
                                bekiaris @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Στις παλιές πολυκατοικίες ειναι το πρόβλημα!

                                οντως, ισχύει αυτό. Αν γνωρίζει κάποιος απο ηλεκτρολογικά, απο το ρολόι μου στην πιλοτή φεύγει ένα καλώδιο για το διαμέρισμα (τριφασική παροχή 25kva). ειναι εύκολο δίπλα σε αυτό να περαστεί ένα αντίστοιχο σε γενικές γραμμες? μιλάμε για παλια πολυκατοικία του 80. Η ακόμα και να αντικατασταθεί το υφιστάμενο καλώδιο ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ektoras
                                  ektoras last edited by

                                  Αν του σπάσεις τα μούτρα εκείνη την ώρα, θα τον πληρώνεις κιόλας τον αλήτη :

                                  https://www.facebook.com/564538769/videos/1842103586562181/

                                  Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                  fanis75 ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                  • J
                                    jammamon last edited by

                                    Αν είσαι τσίπης και κυνηγάς τον δωρεάν φορτιστή σε τέτοια μέρη τέτοιες ώρες με το Τέσλα, τί περιμένεις;

                                    I cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      ilias-a @jammamon last edited by

                                      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Αν είσαι τσίπης και κυνηγάς τον δωρεάν φορτιστή σε τέτοια μέρη τέτοιες ώρες με το Τέσλα, τί περιμένεις;

                                      Βρε αδερφε τι λες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @ektoras last edited by fanis75

                                        @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Αν του σπάσεις τα μούτρα εκείνη την ώρα, θα τον πληρώνεις κιόλας τον αλήτη :

                                        https://www.facebook.com/564538769/videos/1842103586562181/

                                        Δυστυχώς ναι, τόσο κωλοκράτος είμαστε.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @jammamon last edited by cirus

                                          @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Αν είσαι τσίπης και κυνηγάς τον δωρεάν φορτιστή σε τέτοια μέρη τέτοιες ώρες με το Τέσλα, τί περιμένεις;

                                          καλά τωρα ειναι δυνατον να γραφεις τέτοια πράγματα???

                                          Δηλαδη δεν φταιει το κλεφτρόνι αλλα ο ιδιοκτητης που πήγε να φορτίσει?????

                                          Αν δηλαδη μια παροχη είναι δωρεαν έχεις κάθε δικαιωμα να την βανδαλίσεις??

                                          Μονο αν πληρώνεις έχεις δικαίωμα να φορτίζεις?

                                          Ρητορικά τα ερωτηματα δεν θέλω απάντηση απλά απογοητεύομαι που διαβαζω τετοια μυνήματα.

                                          ΚΡΙΜΑ, ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ

                                          Cirus the virus

                                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Βρε Φανη το κρατος φταιει? Εδω μεσα κιολας καποιος μονο που δεν τον επικροτει .

                                            gatoz fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 854
                                            • 855
                                            • 856
                                            • 857
                                            • 858
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 856 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr