-
Το ποσοστό κίνησης σε ev mode σε αστική χρήση είναι άνω του 70% ακόμη και στο cc, εχθές (για να μην ανεβάζω φωτογραφία με τα δεδομένα κίνησης) διάνυσα 12 χλμ με ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης 75% και μέση κατανάλωση 4λ. Εντυπωσιακό για αυτοκίνητο κατηγορίας csuv, πόσο μάλλον το yaris το οποίο είναι φτιαγμένο για αστική χρήση.
-
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη.
Μα δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Αλλά στην πράξη και εντός πόλης με κίνηση η καθημερινότητα γίνεται από 60% έως και 90% (ναι με ιδανικές συνθήκες) ηλεκτρικά. Προφανώς δεν ειναι το ίδιο με ένα ηλεκτρικό, αλλά ειναι ό,τι πιο κοντινό - μιλαώ για πόλη μόνο που ο θερμικός δουλεύει σε χαμηλές στροφές, άρα έχεις ησυχία και στο φανάρι έχεις σβηστό μοτέρ αφού ο κλιματισμός δουλεύει από την μπαταρία.
-
@antonakis said in TOYOTA FORUM:
Η ερώτηση είναι αν το κόστος τυχόν επισκευών που δεν καλύπτει το πρόγραμμα, είναι αρκετά μεγαλύτερο στην αντιπροσωπεία, ώστε να απωθεί τον κόσμο.
Εμένα θα μου άρεσε να έχω κάτι αντίστοιχο σε ότι αυτοκίνητο και αν είχα.
Σε σένα και μένα θα άρεσε, στην Κοσμοκαρ από τη άλλη όχι και τόσο
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο.. -
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση. -
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future) -
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future)που βρε στεφανε; θα με τρελανεις! ανοιξα την εφαρμογη της ελπε και 0.50 εχουν οι dc ακομα και οι 120αρηδες, εντος της πολης. Που πηγες και βρηκες εσυ με 0.55;;;;;
-
Πραγματικο τεστ οταν ημουν σε φερρυ το καλοκαιρι. Αναμονη με κλειστα παραθυρα και κλιματισμο. Η μπαταρια θελει 1 λεπτο για να φορτισει με αναμα του θερμικου μια μπαρα πανω απο το κατω οριο και 4 λεπτα για να αποφορτιστεί και να επιστρεψει παλι στο κατω οριο.
Αρα για καθε 5 λεπτα λειτουργιας εχεις 1 λεπτο το θερμικο και 4 ηλεκτρικα. Αυτο μεσα στην πολη ειναι πολυ καλο σεναριο ανεξαρτητα και της κλισης που παιζει και αυτη ρολο.
-
Κάποιοι φορτίζουν δωρεάν στους sc
https://www.cars.com/articles/tesla-reinstates-free-supercharging-for-life-on-model-s-502701/
-
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Πραγματικο τεστ οταν ημουν σε φερρυ το καλοκαιρι. Αναμονη με κλειστα παραθυρα και κλιματισμο. Η μπαταρια θελει 1 λεπτο για να φορτισει με αναμα του θερμικου μια μπαρα πανω απο το κατω οριο και 4 λεπτα για να αποφορτιστεί και να επιστρεψει παλι στο κατω οριο.
Αρα για καθε 5 λεπτα λειτουργιας εχεις 1 λεπτο το θερμικο και 4 ηλεκτρικα. Αυτο μεσα στην πολη ειναι πολυ καλο σεναριο ανεξαρτητα και της κλισης που παιζει και αυτη ρολο.
Έχει την ίδια κατανάλωση ενέργειας η χρήση του κλιματιστικού σταματημένος με την κίνηση μέσα στην πόλη;
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future)που βρε στεφανε; θα με τρελανεις! ανοιξα την εφαρμογη της ελπε και 0.50 εχουν οι dc ακομα και οι 120αρηδες, εντος της πολης. Που πηγες και βρηκες εσυ με 0.55;;;;;
ΚΑΛΥΨΩ στην Κασταμονής... ανηρτημένος τιμοκατάλογος στην εισόδο του πρατηρίου.
Το ειδα χθες που φουλαρα το μαζντογιαρις! Εννοείται οι θέσεις φορτισης παντα αδειες! -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Κάποιοι φορτίζουν δωρεάν στους sc
https://www.cars.com/articles/tesla-reinstates-free-supercharging-for-life-on-model-s-502701/
Στην Ελλαδα εχει ελαχιστους
-
@super-t said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Πραγματικο τεστ οταν ημουν σε φερρυ το καλοκαιρι. Αναμονη με κλειστα παραθυρα και κλιματισμο. Η μπαταρια θελει 1 λεπτο για να φορτισει με αναμα του θερμικου μια μπαρα πανω απο το κατω οριο και 4 λεπτα για να αποφορτιστεί και να επιστρεψει παλι στο κατω οριο.
Αρα για καθε 5 λεπτα λειτουργιας εχεις 1 λεπτο το θερμικο και 4 ηλεκτρικα. Αυτο μεσα στην πολη ειναι πολυ καλο σεναριο ανεξαρτητα και της κλισης που παιζει και αυτη ρολο.
Έχει την ίδια κατανάλωση ενέργειας η χρήση του κλιματιστικού σταματημένος με την κίνηση μέσα στην πόλη;
Με ρωτας σαν να ξερεις την απαντηση. Αλλα μαλλον οχι.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
Αμεση απάντηση από την Toyota Hellas για το θέμα της εγγύσης! Ισχύει εγγύηση 10 ετών ή 185.000χλμ, ό,τι έρθει πρώτο. Μάλιστα ειναι και μεταβιβάσιμη και ισχύει σε όλη την Ευρώπη.
Με το πρόγραμμα Toyota Relax, μπορείτε να απολαμβάνετε εγγύηση ενός έτους κάθε φορά που επιλέγετε το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Toyota, μέχρι το όχημά σας να φθάσει τα 10 έτη ή 185.000χλμ από την ημερομηνία της 1ης ταξινόμησης.
Δεν μπορώ να ανεβάσω τους όρους γιατί ειναι .pdf και δεν με αφήνει το σύστημα.
Εγω αλλου κολλησα . Γιατι προφορικα ελεγαν 11 χρονια σε σενα αλλά και στον @Vigor-0 και τωρα γραπτα λενε για 10 ?
Απλα μου φαινεται λιγο περιεργο τη στιγμη που επεμεναν (απο οτι ειπατε) για 11 στο προφορικο -
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future)που βρε στεφανε; θα με τρελανεις! ανοιξα την εφαρμογη της ελπε και 0.50 εχουν οι dc ακομα και οι 120αρηδες, εντος της πολης. Που πηγες και βρηκες εσυ με 0.55;;;;;
ΚΑΛΥΨΩ στην Κασταμονής... ανηρτημένος τιμοκατάλογος στην εισόδο του πρατηρίου.
Το ειδα χθες που φουλαρα το μαζντογιαρις! Εννοείται οι θέσεις φορτισης παντα αδειες!το τσεκαρα μολις τωρα στο app της ελπε. 0.50e/kwh. btw, επιτελους ανοιξε αυτος ο φορτιστης, πρεπει να ειναι τοποθετημενος και ανενεργος τουλαχιστον 6 μηνες. Εβαζα και εγω συχνα εκει βενζινη.
ΠΑΝΤΟΥ ειναι αδειες οι θεσεις φορτισης, ΕΚΤΟΣ απο το golden hall. Απο οτι φαινεται προτιμουν να περιμενουν στην ουρα (ειδικα οι τεσλακηδες) παρα να πανε καπου αλλου και να φορτισουν χωρις αναμονη. -
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Εγω αλλου κολλησα . Γιατι προφορικα ελεγαν 11 χρονια σε σενα αλλά και στον @Vigor-0 και τωρα γραπτα λενε για 10 ?
Απλα μου φαινεται λιγο περιεργο τη στιγμη που επεμεναν (απο οτι ειπατε) για 11 στο προφορικοΔεν έδωσα σημασία σε αυτό, γιατί τι 10 τι 11. Εικάζω ότι μπερδεύτηκαν, ή δεν είχαν λάβει ακόμα γραπτά την ενημέρωση ή κάτι τέτοιο. Λεμπτομέρεια, στην οποία δεν δίνω καν σημασία.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Εγω αλλου κολλησα . Γιατι προφορικα ελεγαν 11 χρονια σε σενα αλλά και στον @Vigor-0 και τωρα γραπτα λενε για 10 ?
Απλα μου φαινεται λιγο περιεργο τη στιγμη που επεμεναν (απο οτι ειπατε) για 11 στο προφορικοΔεν έδωσα σημασία σε αυτό, γιατί τι 10 τι 11. Εικάζω ότι μπερδεύτηκαν, ή δεν είχαν λάβει ακόμα γραπτά την ενημέρωση ή κάτι τέτοιο. Λεμπτομέρεια, στην οποία δεν δίνω καν σημασία.
Εγω δινω
Αμα ηταν κανα γαλλικο αμαξι θα εδινες κι εσυ φανταζομαι
Εξω ποσο δινουν? 10 ή 11 ?Εδω ηταν η προηγουμενη συζητηση για οποιον δεν καταλαβε
https://forum.4troxoi.gr/topic/101165/peugeot-3008-2024/506?_=1739876986652 -
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Αμα ηταν κανα γαλλικο αμαξι θα εδινες κι εσυ φανταζομαι
Εξω ποσο δινουν? 10 ή 11 ?- ότι και να ήταν δεν θα έδινα σημασία....δεν έχω κάτι με τα Γαλλικά, ίσα ίσα που τα αγαπώ!
- 10 χρόνια παντού ή 185.000χλμ.
-
@fanis75 Το pdf με το πρόγραμμα Relax που ανάρτησες παραπάνω, στο έστειλαν με e-mail απαντητικό στο e-mail σου;
Γιατί έχω στείλει κι εγώ εδώ και καιρό e-mail, ρωτώντας αν το ιδιο πρόγραμμα καλύπτει το αυτοκινητο μου, και δεν έλαβα απάντηση.
Αν είναι, να τους ξαναστείλω.
TOYOTA FORUM