-
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Τι περιμένουν για να το ανακοινώσουν επίσημα ? Αυτό δεν καταλαβαίνω...
Εμένα επίσημα μου το είπαν τότε στο συνεργείο. Τώρα εαν εννοείς στο site τους, δεν ξέρω!
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Τι περιμένουν για να το ανακοινώσουν επίσημα ? Αυτό δεν καταλαβαίνω...
Εμένα επίσημα μου το είπαν τότε στο συνεργείο. Τώρα εαν εννοείς στο site τους, δεν ξέρω!
Προφανώς, επειδή είναι ετήσια ανανέωση, με προϋπόθεση την πραγματοποίηση συντήρησης στο επίσημο δίκτυο, μπορεί να αλλάξει/διακοπεί οποιαδήποτε στιγμή και αφορά τους κατόχους Toyota 6 ετών και άνω, όχι εν δυνάμει πελάτες.
Σε αντίθεση, η 6ετης εγγύηση δεν μπορεί να αλλάξει/διακοπεί μετά την αγορά.Είναι έξυπνη κίνηση, με δεδομένο ότι δεν χαλάνε εύκολα, φέρνει πελάτες και χρήμα στο επίσημο δίκτυο
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Είναι έξυπνη κίνηση, με δεδομένο ότι δεν χαλάνε εύκολα, φέρνει πελάτες και χρήμα στο επίσημο δίκτυο
Σωστά. Αλλά σε κάθε περίπτωση, με τον υβριδικό έλεγχο σε έχουν έτσι και αλλιώς για 11 χρόνια στο επίσημο δίκτυο, οπότε καλό που προσθέτουν την εγγύηση και σε όλο το αυτοκίνητο - αφού έτσι και αλλιώς εκεί θα πας. Εμένα με βολεύει ότι έχω ξενοιάσει για 10 χρόνια από όταν το πήρα, γιατί δεν θα το κρατήσω τόσο....χαχα!!
-
Στην Κύπρο
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Τι περιμένουν για να το ανακοινώσουν επίσημα ? Αυτό δεν καταλαβαίνω...
Εμένα επίσημα μου το είπαν τότε στο συνεργείο. Τώρα εαν εννοείς στο site τους, δεν ξέρω!
Απλά σε άλλες χώρες είναι αναρτημένο στα επίσημα sites Κύπρο Ιρλανδία π.χ αναλυτικά με τους όρους...γιαυτό λέω.
-
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Απλά σε άλλες χώρες είναι αναρτημένο στα επίσημα sites Κύπρο Ιρλανδία π.χ αναλυτικά με τους όρους...γιαυτό λέω.
Και εμένα μου έστειλαν τους όρους σε .pdf αλλά δεν μπορώ να το ανεβάσω.
-
-
Η ερώτηση είναι αν το κόστος τυχόν επισκευών που δεν καλύπτει το πρόγραμμα, είναι αρκετά μεγαλύτερο στην αντιπροσωπεία, ώστε να απωθεί τον κόσμο.
Εμένα θα μου άρεσε να έχω κάτι αντίστοιχο σε ότι αυτοκίνητο και αν είχα.
-
Περιλαμβάνει μέσα από ότι καταλαβαίνω και τα approved used των επίσημων αντιπροσωπείων όπου πολλά από αυτά είναι εισαγωγής από άλλες χώρες της Ευρώπης, οπότε είναι ένα συν εάν κάποιος ψάχνει για καλό μεταχειρισμένο και με κάποια εξασφάλιση-εγγύηση.
-
Οι εξαιρέσεις καλυψης ειναι περιπου ίδιες με αυτές των ετών 4, 5 και 6 της βασικής εγγύησης!
Πρακτικά η τογιότα δινει 3 χρόνια πλήρη εγγύηση και μετά πολλες εξαιρέσεις!
Ως τωρα εδινε εγγύηση μπαταρίας και υβριδικού εως 11 χρονια αρκει να εκανες το health test καθε χρόνο!Αυτο που δεν είναι ξανα κατανοητό είναι αν και κατά πόσο καλυπτονται τα leasing, τα εισαγωμενα κλπ, γιατι υπάρχουν πολλά τέτοια πια στην αγορά!
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Αυτο που δεν είναι ξανα κατανοητό είναι αν και κατά πόσο καλυπτονται τα leasing, τα εισαγωμενα κλπ, γιατι υπάρχουν πολλά τέτοια πια στην αγορά!
Στη 2.1 παράγραφο καταλαβαίνω ότι τα approved used είναι μέσα είτε ελληνικά είτε εισαγωγής.
-
@antonakis said in TOYOTA FORUM:
Η ερώτηση είναι αν το κόστος τυχόν επισκευών που δεν καλύπτει το πρόγραμμα, είναι αρκετά μεγαλύτερο στην αντιπροσωπεία, ώστε να απωθεί τον κόσμο.
Δεν έχει σημασία, γιατί ο όρος της ενεργοποίησης ειναι να γίνεται το ετήσιο σέρβις στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο. Οποιαδήποτε άλλη επισκευή μπορεί να γίνει εκτός, χωρίς να χάνεται η εγγύηση - δές όρο 2.1.6!! Προσωπικά και για οποιαδήποτε επισκευή σε υβρίδιο, μόνο σε εξουσιοδοτημένο θα πήγαινα, αλλά αυτός ειμαι εγώ.
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Οι εξαιρέσεις καλυψης ειναι περιπου ίδιες με αυτές των ετών 4, 5 και 6 της βασικής εγγύησης!
Πρακτικά η τογιότα δινει 3 χρόνια πλήρη εγγύηση και μετά πολλες εξαιρέσεις!
Ως τωρα εδινε εγγύηση μπαταρίας και υβριδικού εως 11 χρονια αρκει να εκανες το health test καθε χρόνο!- Οι εξαιρέσεις είναι ίδιες σε όλες τις επεκτάσεις εγγυήσεων.
- Της Τογιότα είναι από τις καλύτερες, γιατί εξαιρεί μόνο τα αναλώσιμα ουσιαστικά. Ενώ π.χ. η Φορντ μετά τον 2ο χρόνο εξαιρεί όλο το υβριδικό σύστημα, που έχει και το μεγαλύτερο κόστος. Ενώ με Τογιότα ξενοιάζεις για υβριδικό, κλπ. για 10 χρόνια!
- Συνεχίζει κανονικά η εγγύηση 11 ετών της μπαταρίας του υβριδικού.
-
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
-
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Αυτο που δεν είναι ξανα κατανοητό είναι αν και κατά πόσο καλυπτονται τα leasing, τα εισαγωμενα κλπ, γιατι υπάρχουν πολλά τέτοια πια στην αγορά!
Στη 2.1 παράγραφο καταλαβαίνω ότι τα approved used είναι μέσα είτε ελληνικά είτε εισαγωγής.
Οποτε σε ωθεί και μτχ να πάρεις από αυτους!
Παιρνουν πολλά leasing πισω και φέρνουν και από Γαλλία.
Αν οντως αυτό ισχύει τότε ειναι καλή εξελιξη γιατι ως τωρα ολα αυτά είχαν 3 χρονια εγγυηση και 5 στην μπαταρία! -
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
Για το leap συμφωνώ το yudo δεν το έχω δει,η σύγκριση έγινε με δελφίνι .Το κόστος κίνησης το ανέφερα για το ταξίδι που είδα το παράδειγμα σου και φυσικά το ηλεκτρικό βγαίνει πιο ακριβά.
-
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
0.76 kwh ειναι η μπαταρια του yaris. Πως γινεται να εχεις >90% λειτουργια ev;
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
0.76 kwh ειναι η μπαταρια του yaris. Πως γινεται να εχεις >90% λειτουργια ev;
Και ομως σημερα από Ψυχικό που εσβησα το αμαξι και εβαλα παλι μπρος μεχρι κέντρο μου εδειξε 0,9l/100 κατανάλωση της διαδρομής και 96% ev..
Μην σε μπερδεύει η χωριτηκότητα... μπορει στο συνολο της διαδρομής να εχει φορτίσει και εκφορτίσει πολλές φορές!
Το διαγραμμα ροής του συστήματος το βλέπεις και πραγματικά σε καθε φρενάρισμα και ρολάρισμα μαζεύει....
Φυσικά μιλάμε για κατηφορική διαδρομή!
Αλλα μέσα στην πολη το θερμικό κινητήρα τον νοιώθεις και ακούς μονο οταν βαζεις θερμανση/κλιματισμό, επιταχυνεις απότομα και σε ανηφόρες!
Στο καθημερινό σουρσιμο ειδικά το πρωί προς κέντρο (κατηφόρα) πετυχάινω παντα πολυ χαμηλές καταναλώσεις στυλ 2,9-3,4Δεν ειναι τυχαίο οτι πουλάνε τόσο..... Βαρεθηκε ο κόσμος να αιμορραγεί οικονομικά για καυσιμα...
-
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
Για το leap συμφωνώ το yudo δεν το έχω δει,η σύγκριση έγινε με δελφίνι .Το κόστος κίνησης το ανέφερα για το ταξίδι που είδα το παράδειγμα σου και φυσικά το ηλεκτρικό βγαίνει πιο ακριβά.
Αλλη κατηγορία το δελφίνι! c και 4,30 μήκος...
Το yudo ειναι συμπαθητικό .. υπερυψωμενο το προηγουμενο γιαρις ειναι αλλωστε .... αλλά και αυτό αν δεν εχεις να το φορτίσεις σπίτι και πας σε φορτιστές εξω, δεν το λες οικονομικό!Γενικά οι νταβατζήδες εχουν καταφέρει και εδω να μαγαρίσουν την εμπειρία και τελικά να βάλουν προσκομματα στην αναπτυξη της ηλεκτροκίνησης! Ειδικά οσο σταματάνε οι δωρεάν φορτίσεις που ίσχυαν για χρόνια, τοσο ο κατοχος bev που δεν έχει οικιακή φόρτιση καλείται να πληρώσει παραπλήσια με ένα yaris κόστη κινησης!
Ναι εβαλαν στα βενζινάδικα πια φορτιστές αλλά με 0,45 την ac και 0,55 τη dc φορτιση, δεν θα πας ποτέ πλην ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ανάγκης....
Στο δε εθνικό δίκτυο τα κόστη φτάνουν και τα 0,69 ανα kwh... -
@dettol said in TOYOTA FORUM:
0.76 kwh ειναι η μπαταρια του yaris. Πως γινεται να εχεις >90% λειτουργια ev;
Γιατί μέσα στην πόλη έχεις συνέχεια σταμάτα-ξεκίνα. Ξεκινάς, καίει ρεύμα - σταματάς, φορτίζει. Εαν πας συνέχεια ηλεκτρικά έχεις μαξ 3-4χλμ αυτονομία. Αλλά μου έχει τύχει πολλές φορές (με κίνηση) να κατεβω όλη την Μεσογείων από Σταυρό και να φτάσω Παγκράτι και ο θερμικός να ανάψει 1 φορά μόνο! Στο ανέβασμα φυσικά ειναι διαφορετικά και ανάβει πολύ πιο συχνά.
TOYOTA FORUM