-
@k-m said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...δοκιμασε να το πατήσεις στο πατωμα να δεις αν θα ειναι πιο γρήγορο (και οχι απλά να πατησεις το γκαζι στο 80-90% της διαδρομης)
και σε ευθεια με σπορ προγραμμα.
ε καλα εκεί μια χαρά δαγκωνει
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
Ίσως είναι 650 λίτρα με το πίσω κάθισμα τέρμα μπροστά
το συρομενο πισω καθισμα ηταν ενας απο τους λογους που ειχα παρει τιγκ.
Οποιος θελει να δει τα πραγματικα νουμερα, ας δει τα λινκ που παρεθεσα απο adac. TLDR 400 λιτρα ειναι τοσο το παλιο, οσο και το νεο, με τα καθισματα πισω και την εταζερα στη θεση της.
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2024/25 Tiguan, μέχρι τώρα:
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι ένα ψοφίμι, δίνω αγώνα για να σπρώξει το αμάξι.
-
Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείτε στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείτε στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του Atari τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!!
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- Ένας άχρηστος περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα καθίσματα, για τον ήχο και αλλαγή του εσωτερικού φωτισμού.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....
Με πολύ σεβασμό σε σένα (για να μη παρεξηγηθείς). Εσείς απενεργοποιειτε, αυτό απενεργοποιειται.
-
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Η R-line αν δεν κάνω λάθος έχει by default 19".
Μάλλον ο φίλος αναφέρεται στην πρόσφατη έκδοση "R-line more" η οποία φέρει 20". Επί των αναφερομένων του θα αντιπαραβάλλω τα δικά μου προσωρινά συμπέρασμα σύντομα. Με το καλό γράψε και εσύ και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες τις αντίστοιχες απόψεις σας ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένη σφαιρική άποψη με εύρη δείγμα.
Το πρώτο σχόλιο μου για τον φίλο όμως θα το κάνω τώρα. Αδερφέ έγραψες τόσες φορές η "VW-Hitler" και έρχομαι να ρωτήσω με όλη την καλή διάθεση δύο πράγματα.
Σου επέβαλε κάνεις να αγοράσεις το συγκεκριμένο όχημα; Επίσης εφόσον φαίνεται ότι έχεις "ιδεοληπτικές διάφορες" με αυτό που φαντάζεσαι ως διαδοχή κατάσταση των Nazi, ήτοι το σημερινό Γερμανικό κράτος (όχι έθνος το οποίο έχει πάψει να υφίσταται), γιατί δεν ψώνισες από μη Γερμανό κατασκευαστή;
Τέλος μια γενική ιστορική αλήθεια. Η Mitsubishi ήταν ο κατασκευαστής των θρυλικών αεροσκαφών "Zero" της αυτοκρατορίας του ανατέλλοντος ηλίου τα οποία αποτέλεσαν ένα βασικό εργαλείο της επίθεσης στο Pearl Harbor αλλά και των επιθετικών προσαρτήσεων σε όλο Pacific theater κατά τον Β' ΠΠ. Αν αγοράσει κάποιος Mitsubishi θα αναφέρεται σε αυτό ως "Mitsubishi-Hirohito"; Η Opel δε ήταν ο βασικός προμηθευτής φορτηγών της Γερμανίας στον Β' ΠΠ με το θρυλικό "Opel Blitz" (sound familiar;; ^^), άρα και οι κάτοχοι Opel θα πρέπει να τα λένε "Opel-Hitler"; Ρητορικά το ερωτήματα. Και για την ιστορική αλήθεια επιτέλους μάθετε ότι τα tanks των Γερμανών τα σχεδίαζε ο Ferdinand Porsche, η vw τότε κατασκεύαζε μόνο τον σκαραβαίο μέχρι να μετατραπούν τα εργοστάσιά της ένεκα επίταξης σε στρατιωτικά από τον Άλμπερτ Σπέερ. Άρα το "ορθό" ιστορικά θα ήταν το "Porsche - Hitler". Αυτά τα ολίγα....
Χρήστο ΟΛΕΣ, οι εταιρίες της Γερμανίας και της Ιταλίας (σαν χώρες του άξονα) έφτιαξαν κάτι για τους φασίστες. Επίσης π. Χ, η Ford, είχε εξελίξει τόσο πολύ την περίφημη γραμμή παραγωγής (από το T1) που έφτιαχνε ένα B52 fortress βομβαρδιστικο ανά μία ώρα! Βέβαια, από το 1944 και μετά έκαναν βομβαρδισμους την ημέρα, οπότε έχαναν πολλά...
Αν δεις ποιες εταιρίες, δούλευαν για την ναζιστική Γερμανία, (και σε ενοχλούσε) θα ψωνίζες μόνο ελληνικά προϊόντα.
Από ότι κατάλαβα, το VW-Hitler, που λέει ο Tinguanos αναφέρεται στο έτσι θέλω τους, και όχι στο ότι είναι Γερμανική εταιρία...
-
ρε συ θες σαμπά, στο καταναγκαστικο να μην κραταει ρυθμισεις το λεει το χιτλερ...
δεν σε ειχα για φαγκομαζορετα....χαχαχαχα...για την ιστορια
Suzuki is the only one that during the WWII reverted to non-military product. It manufactured textile looms, and returned to car business only in 1951
πουλα το και παρε σουζ....
#mono_vitara -
@gatoz said in VW Tiguan 2024:
extile looms
Αλλοι πολεμαγανε και αλλοι εφτιαχναν αργαλιους.
"Mono vitara not
-
This post is deleted! -
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Στην πρώτη τετραετία σε καμία περίπτωση γιατί χάνεις την εγγύηση.
Στην δεύτερη βεβαίως μπορείς, αλλά τα κόστη συντήρησης για μπεμβέ δαγκώνουν.
Καμία εγγύηση δεν χάνεται αν οι εργασίες γίνουν σε αδειοδοτημένο συνεργείο και με επίσημα ανταλλακτικά BMW.
αυτα ολα ακριβα ειναι με αυτα της επαρχιας ισως να εχουν φθηνοτερα εργατικα. αλλα τα τυπικα σερβις στην BMW ειναι 1 φορα στα 2 χρονια λαδια φιλτρα, στα 3 χρονια υγρα φρενων, στα 4 χρονια λαδια φιλτρα και μπουζι. Δηλ δεν ειναι τοσα πολλα τα πρωτα 4 χρονια. Δεν ξερω ποσο πανε αλλα μπορει και 500-750 ευρω συνολο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο BMW πλήρωνα τιμές εργατικών επιπέδου Ford.
Δηλαδή έχει καταγραφεί έστω μία περίπτωση στα χρονικά, που αγόρασε κάποιος καινούριο Μπεμβε ή και άλλη μάρκα, το πήγαινε για σέρβις στο φίλο του τον εξουσιοδοτημένο για 2-3 χρόνια (που το συντηρούσε με ευλάβεια και σφράγιζε το βιβλιαράκι κλπ) και στο τέλος της 3ετίας πήγε στην αντιπροσωπεία π.χ. με χτυπημένη τουρμπίνα ή κλειδαριές να μη δουλεύουν ή δοχείο αντμπλου ή ό,τι άλλο θέλετε, και του τα αντικατέστησε δωρεάν η επίσημη αντιπροσωπεία εντός εγγύησης;
Να μας το πείτε να το μάθουμε να ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί!
Γιατί ειδικά εκτός Αθηνών, που κάθε μάρκα έχει αντιπροσωπεία ανά δεύτερη πόλη, αν απλά δεν έχεις αγοράσει το αμάξι από αυτούς και μπεις μέσα να ρωτήσεις κάτι, σου λένε «καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0» κι εννοείται πως πλέον, ούτε το Σκόντα που έδωσα είχε βιβλίο συντήρησης, ούτε το καινούριο τογιότα, μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο της αντιπροσωπείας και στην εφαρμογή μπορείς να δεις ιστορικό συντήρησης, κι όχι πάντα.
Οπότε όταν ακούω αυτό (που λέει ο νόμος) πως όλοι οι αδειοδοτημένοι μηχανικοί μπορούν να συντηρούν το αμάξι εντός εγγύησης, μου φαίνεται αστείο.
-
@gatoz said in VW Tiguan 2024:
ρε συ θες σαμπά, στο καταναγκαστικο να μην κραταει ρυθμισεις το λεει το χιτλερ...
δεν σε ειχα για φαγκομαζορετα....χαχαχαχα...για την ιστορια
Suzuki is the only one that during the WWII reverted to non-military product. It manufactured textile looms, and returned to car business only in 1951
πουλα το και παρε σουζ....
#mono_vitaraΤι να φτιάξουν οι έρημοι οι σουζουκαίοι...
Αρχικά τους είχαν δώσει να φτιάχνουν τα αεροπλάνα καμικάζι, αλλά έπεφταν μόνα τους πριν φτάσουν στον στόχο..
-
Φαντάζομαι πως το χιτλερικό της εταιρείας αναφέρεται λόγω:
Αλλά αν δούμε ποιες εταιρείες ΔΕΝ συνεργάστηκαν με τους ναζιστές τότε, θα πρεπε να αγοράζουμε μόνο Κινέζικα και Ρωσικά βιομηχανικά προϊόντα, ούτε αυτοκίνητα Γερμανικά ή Γιαπωνέζικα, ούτε μηχανήματα, ούτε φάρμακα, χρώματα, αρώματα, ρούχα, υπολογιστές, ελαστικά, κι αμέτρητα άλλα προϊόντα, φτάνοντας στα Τέσλα
Όποιο θέλει ανοίγει το λίνκ και βλέπει μάρκες:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_involved_in_the_Holocaust
-
αυτην την τροπη στο νημα, ομολογω πως δεν την ειχα προβλεψει. Αλλα γιατι οχι;!
Απο εμενα ειναι ναι! -
@dettol said in VW Tiguan 2024:
αυτην την τροπη στο νημα, ομολογω πως δεν την ειχα προβλεψει. Αλλα γιατι οχι;!
Απο εμενα ειναι ναι!Μην ομολογήσεις χωρίς δίκη,έρχεται η Νυρεμβεργη!
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
αυτην την τροπη στο νημα, ομολογω πως δεν την ειχα προβλεψει. Αλλα γιατι οχι;!
Απο εμενα ειναι ναι!Αναμενόμενη στροφή, γατάκι!
Αφου η πολιτική κορεκτίλα των ΜΚΔ εκανε cancel τους μισούς ως μισογυνηδες και νταήδες, σειρά να βγουν και οι υπόλοιποι off ως ναζιστες.....
Μην ξεχάσουμε να βαλουμε και quota στα μέλη του forum, ώστε να αντιπροσωπεύονται σωστά οι μειονότητες και να προάγεται η διαφορετικότητα!Παω να παρω ποπ κορν και επανέρχομαι!
-
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
Αλλά αν δούμε ποιες εταιρείες ΔΕΝ συνεργάστηκαν με τους ναζιστές τότε, θα πρεπε να αγοράζουμε μόνο Κινέζικα και Ρωσικά βιομηχανικά προϊόντα, ούτε αυτοκίνητα Γερμανικά ή Γιαπωνέζικα, ούτε μηχανήματα, ούτε φάρμακα, χρώματα, αρώματα, ρούχα, υπολογιστές, ελαστικά, κι αμέτρητα άλλα προϊόντα, φτάνοντας στα Τέσλα
Όποιο θέλει ανοίγει το λίνκ και βλέπει μάρκες:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_involved_in_the_Holocaust
Dr Oetker λέει, θα κόψουμε και τη κατεψυγμένη πίτσα ρε αλήτες...
-
-
Τι είναι ΜΚΔ;
-
Εγώ έγραψα, για όποιον δεν κατάλαβε, (και καθώς δεν παρακολούθησα όλες τις σελίδες της συζήτησης, αλλά διάβασα κάτι για χιτλερ-WV) πως αφου ο Πόλεμος ήταν Παγκόσμιος, σχεδόν ΟΛΕΣ οι εταιρείες του Δυτικού κόσμου που παράγουν ρούχα, φάρμακα, τρόφιμα, ηλεκτρονικά, κλπ. έχουν στη προϊστορία τους μεγαλύτερη ή μικρότερη εμπλοκή με τους Ναζί και φασίστες της Ευρώπης ή τους συμμάχους τους στην Ασία, ώστε δεν έχει νόημα να λέμε ότι αγοράζω ή δεν αγοράζω αυτό το αυτοκίνητο, επειδή κάποτε η μητρική εταιρεία είχε κάνει το τάδε έγκλημα.
-
-
Μα γιατί; Επειδή πήρες toyota;
Τι αριστερός είσαι;
-
Τι είναι ΜΚΔ;
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
-
Μια ατακα ενος ανθρωπου για να αναδειξει τη μ@λακια (οπως το βλεπεις αυτος) της VW την παρομοιασε με τον Χιτλερ (Γερμανικη η VW=Χιτλερ...) και εγινε η κουβεντα (παλι) μουτι. Τι θελατε να βαλει τον Φρανκο δηλαδη...?
Αλλου ηταν η ουσια της ατακας και οχι στους Ναζι και να μη Ναζι. -
"Χιτλερ" λέμε αυτό το γατί, απ τα κοινόχρηστα του πάρκου, αλλά το ταΐζουμε περισσότερο από τ άλλα γιατί είναι πάλι γκαστρωμένο, ευτυχώς δεν απλώνει το πόδι να μας χαιρετήσει...
Που να φανταστώ ότι λέτε και τα αυτοκίνητα.
-
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Στην πρώτη τετραετία σε καμία περίπτωση γιατί χάνεις την εγγύηση.
Στην δεύτερη βεβαίως μπορείς, αλλά τα κόστη συντήρησης για μπεμβέ δαγκώνουν.
Καμία εγγύηση δεν χάνεται αν οι εργασίες γίνουν σε αδειοδοτημένο συνεργείο και με επίσημα ανταλλακτικά BMW.
αυτα ολα ακριβα ειναι με αυτα της επαρχιας ισως να εχουν φθηνοτερα εργατικα. αλλα τα τυπικα σερβις στην BMW ειναι 1 φορα στα 2 χρονια λαδια φιλτρα, στα 3 χρονια υγρα φρενων, στα 4 χρονια λαδια φιλτρα και μπουζι. Δηλ δεν ειναι τοσα πολλα τα πρωτα 4 χρονια. Δεν ξερω ποσο πανε αλλα μπορει και 500-750 ευρω συνολο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο BMW πλήρωνα τιμές εργατικών επιπέδου Ford.
Δηλαδή έχει καταγραφεί έστω μία περίπτωση στα χρονικά, που αγόρασε κάποιος καινούριο Μπεμβε ή και άλλη μάρκα, το πήγαινε για σέρβις στο φίλο του τον εξουσιοδοτημένο για 2-3 χρόνια (που το συντηρούσε με ευλάβεια και σφράγιζε το βιβλιαράκι κλπ) και στο τέλος της 3ετίας πήγε στην αντιπροσωπεία π.χ. με χτυπημένη τουρμπίνα ή κλειδαριές να μη δουλεύουν ή δοχείο αντμπλου ή ό,τι άλλο θέλετε, και του τα αντικατέστησε δωρεάν η επίσημη αντιπροσωπεία εντός εγγύησης;
Να μας το πείτε να το μάθουμε να ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί!
Γιατί ειδικά εκτός Αθηνών, που κάθε μάρκα έχει αντιπροσωπεία ανά δεύτερη πόλη, αν απλά δεν έχεις αγοράσει το αμάξι από αυτούς και μπεις μέσα να ρωτήσεις κάτι, σου λένε «καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0» κι εννοείται πως πλέον, ούτε το Σκόντα που έδωσα είχε βιβλίο συντήρησης, ούτε το καινούριο τογιότα, μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο της αντιπροσωπείας και στην εφαρμογή μπορείς να δεις ιστορικό συντήρησης, κι όχι πάντα.
Οπότε όταν ακούω αυτό (που λέει ο νόμος) πως όλοι οι αδειοδοτημένοι μηχανικοί μπορούν να συντηρούν το αμάξι εντός εγγύησης, μου φαίνεται αστείο.
Θεωρητικά ισχύει,αλλά όταν έρθει η στραβή η αντιπροσωπεία θα βρει αρκετούς λόγους για να μη σε καλύψει,κι άντε τρέχα μετά σε δικηγορους
VW Tiguan 2024