Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 151
    • 152
    • 118 / 152
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    3036
    84441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @nickthetrib last edited by

      @nickthetrib said in BYD forum:

      @criuser said in BYD forum:

      Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...

      Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!

      https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση

      Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.

      Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib @criuser last edited by nickthetrib

        @criuser said in BYD forum:

        @nickthetrib said in BYD forum:

        @criuser said in BYD forum:

        Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...

        Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!

        https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση

        Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.

        Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.

        Ρε κριου μας δουλεύεις???
        Εδώ λέει ότι συμπεριλαμβανει τα ύδατα!!!

        "Ο κατάλογος περιλαμβάνει μόνο τα κυρίαρχα κράτη της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, ο κατάλογος δεν εμφανίζει τα συστατικά έθνη του Ηνωμένου Βασιλείου ξεχωριστά, αλλά μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο ολόκληρο.

        Τα παρακάτω στοιχεία συμπεριλαμβάνουν τα εσωτερικά ύδατα των χωρών."

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone @dettol last edited by

          @dettol said in BYD forum:

          @nickthetrib said in BYD forum:

          Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???

          στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.

          στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @wantone last edited by

            @wantone said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            @nickthetrib said in BYD forum:

            Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???

            στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.

            στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.

            εχουν μειωθει παντως παρα πολυ οι αστυνομικοι για φυλαξη και πολλα απο τα κουβουκλια ειναι αδεια. Στο δευτερο σκελος, συμφωνω μαζι σου.

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @dettol last edited by

              @dettol said in BYD forum:

              @wantone said in BYD forum:

              @dettol said in BYD forum:

              @nickthetrib said in BYD forum:

              Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???

              στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.

              στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.

              εχουν μειωθει παντως παρα πολυ οι αστυνομικοι για φυλαξη και πολλα απο τα κουβουκλια ειναι αδεια. Στο δευτερο σκελος, συμφωνω μαζι σου.

              και να προσθεσω οτι πολλοι που εχουν ακριβα αυτοκινητα ειναι ατομα με παρανομες δραστηριοτητες η ποινικοι, σιγα αυτους μην τους πειραξουν τα αμαξια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser @nickthetrib last edited by

                @nickthetrib said in BYD forum:

                @criuser said in BYD forum:

                @nickthetrib said in BYD forum:

                @criuser said in BYD forum:

                Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...

                Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!

                https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση

                Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.

                Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.

                Ρε κριου μας δουλεύεις???
                Εδώ λέει ότι συμπεριλαμβανει τα ύδατα!!!

                "Ο κατάλογος περιλαμβάνει μόνο τα κυρίαρχα κράτη της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, ο κατάλογος δεν εμφανίζει τα συστατικά έθνη του Ηνωμένου Βασιλείου ξεχωριστά, αλλά μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο ολόκληρο.

                Τα παρακάτω στοιχεία συμπεριλαμβάνουν τα εσωτερικά ύδατα των χωρών."

                Τα εσωτερικά ύδατα είναι οι λίμνες και τα ποτάμια.

                Αρα η Φινλανδία είναι μικρότερη. Εμείς τι να βγάλουμε έξω ? Την Τριχωνίδα, ή την λίμνη της Καστοριάς και των Ιωαννίνων...

                Και τέλος πάντων αυτό το 132000 για την έκταση μας το είχαμε μάθει στην Δ΄ δημοτικού.

                Τι νομίζεις ότι περιλαμβάνει και το Αιγαίο ? 😊

                Αμα μετράγαμε έτσι, Οθωνοί - Εβρος είναι 630 χλμ. Οθωνοί - Γαύδος 690, Μεθώνη Καστελόριζο 720 και Χρυσή - Ροδόπη 700.

                Δηλαδή αν βάλεις κανένα μέσο όρο 680 Χ 650, ή ακόμα και 600 Χ 600 βγάζεις 360000, δηλαδή 3 Ελλάδες...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη

                  https://autoholix.com/2025/01/18/byd-dolphin-204-ps-604-kwh-dokimi-test-drive/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1cZ5UfkIDqvGBPfAxKd5IrFOTGtArGfO4xBj1j1CLmIoRPB6XmapyL-X8_aem_p8tfEsNsRqEG6BY6rpOshw

                  mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • mesastou
                    mesastou @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in BYD forum:

                    Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη

                    https://autoholix.com/2025/01/18/byd-dolphin-204-ps-604-kwh-dokimi-test-drive/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1cZ5UfkIDqvGBPfAxKd5IrFOTGtArGfO4xBj1j1CLmIoRPB6XmapyL-X8_aem_p8tfEsNsRqEG6BY6rpOshw

                    ως πρώην οδηγός αγώνων είναι λογικό να είναι κάπως αυστηρή για την οδική του συμπεριφορά, να μιλάει για κλήσεις, καθαρά υποστροφική συμπεριφορά. Χρήσιμη η συμβουλή για χρήση του slippery mode ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα.

                    mouths are for eating, noses for breathing.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                      @nickthetrib said in BYD forum:

                      Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???

                      Και στην γειτονια μου εχει παρκαρισμένα στον δρόμο: 2 Τέσλα και ένα Αττο 3 (και τα 3 ανήκουν στον ιδιο), μια Καγιεν, ένα Range και ένα Defender (το καινούργιο των €100Κ+) και μια Jag F pace. Δεν ασχολούνται ολοι με γκαράζ....χαχα! Και εγώ σπάνια το βάζω μέσα, βαριέμαι!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • nickthetrib
                        nickthetrib @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in BYD forum:

                        @nickthetrib said in BYD forum:

                        Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???

                        Και στην γειτονια μου εχει παρκαρισμένα στον δρόμο: 2 Τέσλα και ένα Αττο 3 (και τα 3 ανήκουν στον ιδιο), μια Καγιεν, ένα Range και ένα Defender (το καινούργιο των €100Κ+) και μια Jag F pace. Δεν ασχολούνται ολοι με γκαράζ....χαχα! Και εγώ σπάνια το βάζω μέσα, βαριέμαι!

                        Αν υπάρχουν θέσεις, ναι!
                        Αλλά μιλάμε για γύρω γύρω 5λεπτα στην καλύτερη!

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          fonzareli @savvas last edited by

                          @savvas said in BYD forum:

                          Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
                          Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
                          Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
                          Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
                          Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
                          Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
                          Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

                          Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
                          Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

                          polioan S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • polioan
                            polioan @fonzareli last edited by polioan

                            @fonzareli said in BYD forum:

                            @savvas said in BYD forum:

                            Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
                            Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
                            Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
                            Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
                            Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
                            Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
                            Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

                            Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
                            Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

                            Ακριβώς. Θεωρώ ότι με τα στοιχεία που μας δίνεις, όλα βαίνουν μια χαρά. Κατάλληλα για εγκατάσταση.
                            Μια συμβουλή αν βέβαια υπάρχει ανάγκη...
                            Η μπρίζα με τον 3-φασικο+ουδέτερο+γείωση να ζητήσεις να έχει την μεγαλύτερη προστασία αδιαβραχοποιησης.

                            CUPRA LEON 2025
                            1.5cc 150Hp MHV

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              fonzareli last edited by fonzareli

                              Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
                              Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
                              (Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
                              https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
                              vs
                              https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
                              Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
                              https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
                              καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
                              https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
                              Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... 🙂

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                savvas @fonzareli last edited by

                                @fonzareli said in BYD forum:

                                @savvas said in BYD forum:

                                Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
                                Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
                                Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
                                Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
                                Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
                                Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
                                Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

                                Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
                                Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

                                Τα atto3/dolphin φορτιζουν με 11kw max σε τριφασικο. Δε βλεπω λογο να παρεις 22kw, ουτε καν για μελλοντικη χρηση. Ο φορτιστης που εβαλες εχει και ανταπτορα σουκο σε μια εκδοση του. Ανταπτορα μπορει να σου φτιαξει και ο ηλεκτρολογος με 2 φις και καλωδιο 2.5mm. Εγω εχω τον μονοφασικο φορτιστη της feyree στα 7kw, απολυτα ευχαριστημενος. Κοκκινη πριζα ip67 οπωσδηποτε οπως ειπαν ηδη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  savvas last edited by savvas

                                  Σχετικα με την αυτονομια του Atto3, επειδη διαβασα και την κριτικη απο τη Φαμπιατου, και εχω κανει 10+φορες το Αθηνα-Χαλκιδα, με ταχυτητες 110-120 στην Εθνικη, ποτε δεν ειχα μεση καταναλωση κατω απο 20kwh/100km, με κλιματισμο στους 26 και προσεκτικη οδηγηση. Οποτε, η αυτονομια του πιστευω οτι ειναι κοντα στα 280km με λογικες ταχυτητες, συμφωνω με οσα εγραψε ο dimsabbas.
                                  Ισως στη Φαμπιατου εβγαλε περισσοτερο επειδη ηταν καλοκαιρι, ισως επηρεαστηκε γιατι στην επιστροφη πηγε απο τον παραδρομο (μικρες ταχυτητες).
                                  Με το bmw 116d f20, εκανα προσφατα 900+ χλμ με 130+km/h μεχρι να χρειαστει να ξαναγεμισω: Αθηνα-Εδεσσα-Θεσσαλονικη, επιστροφη προς Αθηνα και γεμισμα στη Λαρισα!
                                  Το abrp μου εδινε 2 στασεις για να φτασω μεχρι τη Θεσσαλονικη με το Atto! Εχουν δρομο τα ηλεκτρικα ακομα, αλλα ο καιρος γαρ εγγυς!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                      @iceman7 said in BYD forum:

                                      Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

                                      Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      W I N 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in BYD forum:

                                        @iceman7 said in BYD forum:

                                        Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

                                        Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

                                        οποιαδηποτε premium ντηζελ τα τελευταια 30 χρονια δεν ακους τιποτα. Ειχα μπει σε μια 7αρα ντηζελ ταξι με 250 χιλ χμ στο Αμστερνταμ το 2002. Τελειως αθορυβη και σαν καινουρια ηταν.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          i-hasu @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in BYD forum:

                                          @iceman7 said in BYD forum:

                                          Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !

                                          Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.

                                          φουλ υπερβολικός

                                          Zω από περιέργεια
                                          να δω τι θα γίνει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @wantone last edited by

                                            @wantone said in BYD forum:

                                            οποιαδηποτε premium ντηζελ τα τελευταια 30 χρονια δεν ακους τιποτα. Ειχα μπει σε μια 7αρα ντηζελ ταξι με 250 χιλ χμ στο Αμστερνταμ το 2002. Τελειως αθορυβη και σαν καινουρια ηταν.

                                            Προφανώς, το έγραψα εξάλλου. Αλλά εδώ δεν έχουμε τέτοια, για ντηζελότρατες μιλάμε όλοι.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 118 / 152
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr