@cirus said in BYD forum:
Μια χαρά είναι αν υπαρχουν υποδομες να το υποστηριξουν. Ε στην Ελλαδα αυτές ακόμα δεν υπάρχουν είναι σε νηπιακο στάδιο ακομα
Για να πέσουν σοβαρά λεφτά σε ταχυφορτιστες στο εθνικό δίκτυο, θα περάσουν χρόνια ακόμα, τουλάχιστον 2-3. Ταξιδεύω 7-8 φορές τον χρονο Αθήνα -Θεσσαλονίκη και εκτός από περιόδους αιχμής πχ τριήμερα, διακοπές Αυγούστου κτλ, έχω πετύχει μία φορά στον Κορίνό ένα AUDI που φόρτιζε και αναγκάστηκα να περιμένω(πλέον έβαλαν και άλλους ταχυφορτιστές όμως). Κοινώς, τα έσοδα από φορτίσεις για τις εταιρίες, ειναι ελάχιστα, και δεν μπορούν να βγουν τα χρήματα της επένδυσης, τα οποία εκτός από τον ταχυφορτιστή που ειναι πανάκριβος, προυποθέτει και ακριβή υποδομή δικτύου από τον ΔΕΔΔΗΕ, ειδικά για 300αρηδες και πάνω και ακριβό συνοδευτικό εξοπλισμό. Αυτά τα χρήματα δεν βγαίνουν με 10-20 φορτίσεςι την ημέρα, γιατί έχουν και συντήρηση. Ευτυχώς που υπάρχουν οι κρατικές επιδοτήσεις διαφορετικά και αυτοί οι φορτιστές που υπάρχουν, δεν θα υπήρχαν. Αναμένω να δω τι θα γινει με την Ευρωπαική οδηγία για φορτιστή ανά 60 χιλιόμετρα....
@red_monster said in BYD forum:
τα χιλιόμετρα γίνονται κατά 95 % σε εθνικό δίκτυο και το πρόβλημα είναι ο χρόνος και ο προγραμματισμός. Αδιάφορη η κατανάλωση, ότι καύσιμο και να ήταν πέρναγε ως έξοδο.
Τότε, πετρελαιάκι, η καλύτερη επιλογή.