Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 327
    • Best 2
    • Groups 0

    fonzareli

    @fonzareli

    Α3 1.8Τ

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    327
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fonzareli Unfollow Follow

    Best posts made by fonzareli

    • RE: BYD forum

      @savvas said in BYD forum:

      Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
      Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
      Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
      Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
      Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
      Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
      Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

      Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
      Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
      Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
      (Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
      https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
      vs
      https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
      Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
      https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
      καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
      https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
      Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli

    Latest posts made by fonzareli

    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      Σε μικτή στην Hellasdirect υπάρχει κάλυψη για αερόσακους και ζώνες; Δεν βρήκα κάποια σαφή αναφορά κάπου.
      Είμαι για μικτή μεταξύ ergo και hellasdirect κυρίως. Η ergo με 300 απαλλαγή, η hellasdirect με 500.
      Με προβληματίζει επίσης η θραύση κρυστάλλων όπου όπως κατάλαβα με την ergo δεν γίνεται να βάλεις το εργοστασιακό.
      Η ergo βγαίνει ακριβότερη περίπου 200 ευρώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
      Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
      (Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
      https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
      vs
      https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
      Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
      https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
      καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
      https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
      Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      @savvas said in BYD forum:

      Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
      Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
      Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
      Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
      Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
      Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
      Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

      Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
      Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Βοήθεια για εγκατάσταση!
      Συγνώμη προκαταβολικά για το "σεντόνι".
      Περιμένω να παραλάβω Dolphin και ενώ με τα χλμ που θα κάνω (30-50 τη μέρα) μου προτάθηκε να χρησιμοποιώ αρχικά τον φορτιστή που παρέχεται με το αυτοκίνητο, θα ήθελα να ετοιμάσω και μία ταχύτερη δυνατότητα φόρτισης. Έχω ένα διαμέρισμα 4ου ορόφου με τριφασική παροχή και κλειστή θέση στάθμευσης πολύ κοντά στο ρολόι, αλλά και μια μονοκατοικία με μεγάλο εξωτερικό χώρο που με βολεύει καλύτερα μάλλον για τη φόρτιση. Λόγω τοποθεσίας της μονοκατοικίας οι διαθέσιμοι ηλεκτρολόγοι δεν έχουν καμία σχετική με ηλεκτρικά οχήματα εμπειρία οπότε θα πρέπει να επιλέξω εγώ τον τρόπο και να τους πω τι να υλοποιήσουν...
      Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας. Από πού θα παίρνατε παροχή και τι φορτιστή θα χρησιμοποιούσατε.
      Ένα ανεξάρτητο αποθηκακι περιέχει τον κεντρικό πίνακα που δέχεται το ρεύμα από το ρολόι της ΔΕΗ (τριφασικό) και έχει διάταξη αστέρα/τρίγωνο. Από εκεί "φεύγει" τριφασική παροχή για την οικία έξω από την οποία υπάρχει 16ρα πρίζα με καπάκι.
      Επίσης από τον κεντρικό πίνακα στο αποθηκάκι φεύγει μια παροχή για τον υποπινακα μιας εξωτερικής αποθήκης καθώς και μια πολύ ενισχυμένη παροχή 5x10 για μοτέρ γεώτρησης 25hp δηλαδή 18500 watt.
      Οι λύσεις που έχω εγώ σκεφτεί (αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλες ή να τα λέω λάθος), είναι:

      1. Να βάλω πίνακα πριν το μοτέρ της γεώτρησης που να δίνει παροχή στη γεώτρηση και παροχή στο φορτιστή ή σε πρίζα για 22 αμπέρ.
      2. Να τραβήξω γραμμή κατευθείαν από τον κεντρικό πίνακα για φορτιστή ή για πρίζα.
      3. Να βάλω το φορτιστή ή την πρίζα πολύ κοντά στο κεντρικό πίνακα και από κει να χρησιμοποιώ μεγάλο μήκος καλωδίου.
      4. Να χρησιμοποιώ την 16άρα εξωτερική πρίζα της οικίας με ένα φορτιστή 16 αμπέρ. Η απόσταση μέχρι το αυτοκίνητο όμως είναι περίπου 15 μέτρα.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Αν το αυτοκίνητο δεν απαιτεί XL, δεν βρίσκω τον λόγο.

      Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου δεν αναφέρει κάτι.
      Στην τάπα του ρεζερβουαρ έχει ταμπελάκι που γράφει τις πιέσεις για 225/45/17 και χωριστά για 225/45/17 XL M+S

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Φοράω σε audi a3 1.8t τα goodyear f1 asymetric 2 225/4/17 91Y από τα οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Τα έχω όμως 6 χρόνια και θέλω να τα αλλάξω.
      Τα f1 asymetric 5 κυκλοφορούν στο εμπόριο σε 91 Y (made in poland) και σε 94 Y XL (made in germany). Παρόμοια τιμή. Οπότε λέω να προτιμήσω το γερμανικό αλλά προβληματίζομαι με το δείκτη 94 και με το extra load. Μήπως είναι πολύ σκληρά τα πλαϊνά και χάσει την άνεση στο ταξίδι. Ισχύει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • RE: Μυρίζει καμένο καλώδιο...

      Το πήγα για έλεγχο.
      Δοκίμασαν πρώτα το συμπλέκτη και είναι σίγουροι ότι πρόκειται για δίσκο/πλατώ. Πατινάρει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • RE: Μυρίζει καμένο καλώδιο...

      Με κλειστή την είσοδο φρέσκου αέρα ήταν και μύριζε (το Α3 όταν είναι κλειστός ο κλιματισμός έχει ανακύκλωση - δεν μπάζει φρέσκο αέρα). Συνεπώς είναι στην καμπίνα. Αλλά γιατί όταν κινείται δεν μυρίζει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • Μυρίζει καμένο καλώδιο...

      Audi 1.8T
      Ξαφνικά σήμερα και χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι που να κατάλαβα, στο ρελαντί μύρισε καμένο...
      Συγκεκριμένα έμεινε για 5' στο ρελαντί (χωρίς να λειτουργεί κλιματισμός, φώτα, ραδιόφωνο κλπ) που βρέθηκα εκτός αυτοκινήτου. Επιστρέφοντας στην καμπίνα μύριζε καμένο καλώδιο-πλαστικό που δεν μπόρεσα να εντοπίσω την προέλευση της μυρωδιάς. Ξεκινώντας και με κλειστά παράθυρα και με κλειστή την είσοδο του εξωτερικού αέρα η μυρωδιά εξαφανίστηκε!
      Έλεγξα το χώρο της μηχανής, δεν είδα κάτι.

      Έκανα αρκετά χλμ και δεν ξαναμύρισε.
      Παρκάρισα για 3-4 ώρες και ξαναβγήκα το απογευματάκι. Σταματάω μετά από 20' διαδρομή πάλι και το αφήνω στο ρελαντί να ξεφορτώσω κάτι και να μιλήσω με ένα φίλο και στα 3' πάω να ξαναμπώ και μυρίζει πάλι! Ξεκινάω και τέλος πάλι η μυρωδιά.

      Σκέφτηκα καλώδιο που καίγεται και πιθανό βραχυκύκλωμα αλλά πως στο καλό δεν μυρίζει όταν κινείται; Τα παράθυρα τα είχα κλειστά όπως και την ανακύκλωση για να τσεκάρω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • RE: Μυρίζει καμένο καλώδιο...

      Audi 1.8T
      Ξαφνικά σήμερα και χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι που να κατάλαβα, στο ρελαντί μύρισε καμένο...
      Συγκεκριμένα έμεινε για 5' στο ρελαντί (χωρίς να λειτουργεί κλιματισμός, φώτα, ραδιόφωνο κλπ) που βρέθηκα εκτός αυτοκινήτου. Επιστρέφοντας στην καμπίνα μύριζε καμένο καλώδιο-πλαστικό που δεν μπόρεσα να εντοπίσω την προέλευση της μυρωδιάς. Ξεκινώντας και με κλειστά παράθυρα και με κλειστή την είσοδο του εξωτερικού αέρα η μυρωδιά εξαφανίστηκε!
      Έλεγξα το χώρο της μηχανής, δεν είδα κάτι.

      Έκανα αρκετά χλμ και δεν ξαναμύρισε.
      Παρκάρισα για 3-4 ώρες και ξαναβγήκα το απογευματάκι. Σταματάω μετά από 20' διαδρομή πάλι και το αφήνω στο ρελαντί να ξεφορτώσω κάτι και να μιλήσω με ένα φίλο και στα 3' πάω να ξαναμπώ και μυρίζει πάλι! Ξεκινάω και τέλος πάλι η μυρωδιά.

      Σκέφτηκα καλώδιο που καίγεται και πιθανό βραχυκύκλωμα αλλά πως στο καλό δεν μυρίζει όταν κινείται; Τα παράθυρα τα είχα κλειστά όπως και την ανακύκλωση για να τσεκάρω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr