-
@nickthetrib said in BYD forum:
Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...
Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!
https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση
Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.
Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...
Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!
https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση
Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.
Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.
Ρε κριου μας δουλεύεις???
Εδώ λέει ότι συμπεριλαμβανει τα ύδατα!!!"Ο κατάλογος περιλαμβάνει μόνο τα κυρίαρχα κράτη της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, ο κατάλογος δεν εμφανίζει τα συστατικά έθνη του Ηνωμένου Βασιλείου ξεχωριστά, αλλά μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο ολόκληρο.
Τα παρακάτω στοιχεία συμπεριλαμβάνουν τα εσωτερικά ύδατα των χωρών."
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???
στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.
στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???
στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.
στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.
εχουν μειωθει παντως παρα πολυ οι αστυνομικοι για φυλαξη και πολλα απο τα κουβουκλια ειναι αδεια. Στο δευτερο σκελος, συμφωνω μαζι σου.
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???
στο ψυχικο βλεπω συστηματικα ενα rs6 και μια aston martin παρκαρισμενα στο δρομο. Υπαρχουν και αρκετα αλλα, απλα αυτα τα δυο μου κεντρισαν την προσοχη επειδη ειναι και σχετικα κοντα το ενα στο αλλο. Σε καποιες περιοχες δεν εχουν προβλημα να τα αφησουν στο δρομο τα αυτοκινητα τους. Ουτε θεμα ασφαλειας αλλα ουτε προβλημα παρκινγ υπαρχει.
στο ψυχικο εχει πολλους αστυνομικους σε κοβουκλια εξω απο πρεσβειες και πολιτικους/πλουσιους ισως γιαυτο τα αφηνουν εκει, αλλα παντου μπορεις να δεις ακριβα αυτοκινητα να παρκαρουν στους δρομους δεν λεει κατι αυτο επιλογη των ιδιοκτητων τους ειναι, μερικα ειναι ληζιγκ και δεν τους ενδιαφερει αλλοι ειναι πλουσιοι και αλλοι απλα δεν νοιαζοντε.
εχουν μειωθει παντως παρα πολυ οι αστυνομικοι για φυλαξη και πολλα απο τα κουβουκλια ειναι αδεια. Στο δευτερο σκελος, συμφωνω μαζι σου.
και να προσθεσω οτι πολλοι που εχουν ακριβα αυτοκινητα ειναι ατομα με παρανομες δραστηριοτητες η ποινικοι, σιγα αυτους μην τους πειραξουν τα αμαξια.
-
@nickthetrib said in BYD forum:
@nickthetrib said in BYD forum:
Στην Ευρώπη πάντως και ειδικά στην ΕΕ είναι από τις μεγάλες χώρες...
Κριού βγάλε χάρτη και κοίτα, τώρα!!!
https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_ευρωπαϊκών_χωρών_ανά_έκταση
Είμαστε 10η χώρα σε μέγεθος στην ΕΕ των 28.
Στην πράξη είμαστε 7οι γιατί η Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία έχουν μεγάλο μέρος που είναι ερημικό έως και αραιοκατοικημένο λόγω κλίματος.
Ρε κριου μας δουλεύεις???
Εδώ λέει ότι συμπεριλαμβανει τα ύδατα!!!"Ο κατάλογος περιλαμβάνει μόνο τα κυρίαρχα κράτη της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, ο κατάλογος δεν εμφανίζει τα συστατικά έθνη του Ηνωμένου Βασιλείου ξεχωριστά, αλλά μόνο το Ηνωμένο Βασίλειο ολόκληρο.
Τα παρακάτω στοιχεία συμπεριλαμβάνουν τα εσωτερικά ύδατα των χωρών."
Τα εσωτερικά ύδατα είναι οι λίμνες και τα ποτάμια.
Αρα η Φινλανδία είναι μικρότερη. Εμείς τι να βγάλουμε έξω ? Την Τριχωνίδα, ή την λίμνη της Καστοριάς και των Ιωαννίνων...
Και τέλος πάντων αυτό το 132000 για την έκταση μας το είχαμε μάθει στην Δ΄ δημοτικού.
Τι νομίζεις ότι περιλαμβάνει και το Αιγαίο ?
Αμα μετράγαμε έτσι, Οθωνοί - Εβρος είναι 630 χλμ. Οθωνοί - Γαύδος 690, Μεθώνη Καστελόριζο 720 και Χρυσή - Ροδόπη 700.
Δηλαδή αν βάλεις κανένα μέσο όρο 680 Χ 650, ή ακόμα και 600 Χ 600 βγάζεις 360000, δηλαδή 3 Ελλάδες...
-
-
Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη
ως πρώην οδηγός αγώνων είναι λογικό να είναι κάπως αυστηρή για την οδική του συμπεριφορά, να μιλάει για κλήσεις, καθαρά υποστροφική συμπεριφορά. Χρήσιμη η συμβουλή για χρήση του slippery mode ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα.
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???
Και στην γειτονια μου εχει παρκαρισμένα στον δρόμο: 2 Τέσλα και ένα Αττο 3 (και τα 3 ανήκουν στον ιδιο), μια Καγιεν, ένα Range και ένα Defender (το καινούργιο των €100Κ+) και μια Jag F pace. Δεν ασχολούνται ολοι με γκαράζ....χαχα! Και εγώ σπάνια το βάζω μέσα, βαριέμαι!
-
@nickthetrib said in BYD forum:
Παρεμπιπτόντως μια i4 που παρκάρει στην γειτονιά, ενα leaf και ενα Y, παρκάρουν στον δρόμο πάντως. Και καλά τα άλλα, η i4 παρκάρισμα στον δρόμο???
Και στην γειτονια μου εχει παρκαρισμένα στον δρόμο: 2 Τέσλα και ένα Αττο 3 (και τα 3 ανήκουν στον ιδιο), μια Καγιεν, ένα Range και ένα Defender (το καινούργιο των €100Κ+) και μια Jag F pace. Δεν ασχολούνται ολοι με γκαράζ....χαχα! Και εγώ σπάνια το βάζω μέσα, βαριέμαι!
Αν υπάρχουν θέσεις, ναι!
Αλλά μιλάμε για γύρω γύρω 5λεπτα στην καλύτερη! -
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις. -
@fonzareli said in BYD forum:
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.Ακριβώς. Θεωρώ ότι με τα στοιχεία που μας δίνεις, όλα βαίνουν μια χαρά. Κατάλληλα για εγκατάσταση.
Μια συμβουλή αν βέβαια υπάρχει ανάγκη...
Η μπρίζα με τον 3-φασικο+ουδέτερο+γείωση να ζητήσεις να έχει την μεγαλύτερη προστασία αδιαβραχοποιησης. -
Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
(Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
vs
https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... -
@fonzareli said in BYD forum:
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.Τα atto3/dolphin φορτιζουν με 11kw max σε τριφασικο. Δε βλεπω λογο να παρεις 22kw, ουτε καν για μελλοντικη χρηση. Ο φορτιστης που εβαλες εχει και ανταπτορα σουκο σε μια εκδοση του. Ανταπτορα μπορει να σου φτιαξει και ο ηλεκτρολογος με 2 φις και καλωδιο 2.5mm. Εγω εχω τον μονοφασικο φορτιστη της feyree στα 7kw, απολυτα ευχαριστημενος. Κοκκινη πριζα ip67 οπωσδηποτε οπως ειπαν ηδη.
-
Σχετικα με την αυτονομια του Atto3, επειδη διαβασα και την κριτικη απο τη Φαμπιατου, και εχω κανει 10+φορες το Αθηνα-Χαλκιδα, με ταχυτητες 110-120 στην Εθνικη, ποτε δεν ειχα μεση καταναλωση κατω απο 20kwh/100km, με κλιματισμο στους 26 και προσεκτικη οδηγηση. Οποτε, η αυτονομια του πιστευω οτι ειναι κοντα στα 280km με λογικες ταχυτητες, συμφωνω με οσα εγραψε ο dimsabbas.
Ισως στη Φαμπιατου εβγαλε περισσοτερο επειδη ηταν καλοκαιρι, ισως επηρεαστηκε γιατι στην επιστροφη πηγε απο τον παραδρομο (μικρες ταχυτητες).
Με το bmw 116d f20, εκανα προσφατα 900+ χλμ με 130+km/h μεχρι να χρειαστει να ξαναγεμισω: Αθηνα-Εδεσσα-Θεσσαλονικη, επιστροφη προς Αθηνα και γεμισμα στη Λαρισα!
Το abrp μου εδινε 2 στασεις για να φτασω μεχρι τη Θεσσαλονικη με το Atto! Εχουν δρομο τα ηλεκτρικα ακομα, αλλα ο καιρος γαρ εγγυς! -
Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !
-
-
Σαν το diesel σε ταξίδι τίποτα !
Αρκεί να φοράς ωτοασπίδες ή να ειναι τίποτα πρίμιο με 100 κιλά ηχομόνωση! Το καλύτερο ταξίδι το κάνεις με ηλεκτρικό ή Rolls.
οποιαδηποτε premium ντηζελ τα τελευταια 30 χρονια δεν ακους τιποτα. Ειχα μπει σε μια 7αρα ντηζελ ταξι με 250 χιλ χμ στο Αμστερνταμ το 2002. Τελειως αθορυβη και σαν καινουρια ηταν.
-
-
BYD forum