Σχετικα με την αυτονομια του Atto3, επειδη διαβασα και την κριτικη απο τη Φαμπιατου, και εχω κανει 10+φορες το Αθηνα-Χαλκιδα, με ταχυτητες 110-120 στην Εθνικη, ποτε δεν ειχα μεση καταναλωση κατω απο 20kwh/100km, με κλιματισμο στους 26 και προσεκτικη οδηγηση. Οποτε, η αυτονομια του πιστευω οτι ειναι κοντα στα 280km με λογικες ταχυτητες, συμφωνω με οσα εγραψε ο dimsabbas.
Ισως στη Φαμπιατου εβγαλε περισσοτερο επειδη ηταν καλοκαιρι, ισως επηρεαστηκε γιατι στην επιστροφη πηγε απο τον παραδρομο (μικρες ταχυτητες).
Με το bmw 116d f20, εκανα προσφατα 900+ χλμ με 130+km/h μεχρι να χρειαστει να ξαναγεμισω: Αθηνα-Εδεσσα-Θεσσαλονικη, επιστροφη προς Αθηνα και γεμισμα στη Λαρισα!
Το abrp μου εδινε 2 στασεις για να φτασω μεχρι τη Θεσσαλονικη με το Atto! Εχουν δρομο τα ηλεκτρικα ακομα, αλλα ο καιρος γαρ εγγυς!
Best posts made by savvas
-
RE: BYD forum
-
RE: BYD forum
Οπως τα λεει ο tsour_ee.
Να προσθεσω αυτο που εχω κανει εγω, για φορτιση στα 7kw με φορητο φορτιστη:
Απο τον πινακα του σπιτιου εβγαλα γραμμη με 10αρι καλωδιο στο γκαραζ (ειχε γινει προβλεψη στην κατασκευη, αν δεν υπαρχει μπορει να παει γραμμη απο το μετρητη ισως). Θεωρητικα, θα μπορουσε να γινει και με 6αρι καλωδιο. Το κοστος ειναι περιπου 10€/μετρο με την εγκατασταση.
Στη γραμμη αυτη εβαλα βιομηχανικη πριζα ip67 για 32Α, κοστος 20€. Στην πριζα αυτη μπαινει ο φορητος φορτιστης 32A της feyree και δινει τη δυνατοτητα φορτισης απο 8 εως 32Α, wifi, timer, counter κλπ. Εχει και ανταπτορα για πριζα σουκο. Κοστος 200 €.
Το πλεονεκτημα του φορητου φορτιστη αντι του wallbox ειναι οτι αν χρειαστει το βγαζεις και το παιρνεις μαζι σου, πχ στο εξοχικο, στο airbnb κλπ.Κατι τελευταιο για οσους φορτιζουν σπιτι: οι ρυθμιζομενες χρεωσεις εχουν αλλη χρεωση μετα τις 400kwh/μηνα, σημαντικα μεγαλυτερη. ΟΜΩΣ αν υπαρχει "νυχτερινο" τιμολογιο, οι kwh της "μερας" προσμετρουνται διαφορετικα απο τις kwh της "νυχτας" και ετσι τιμολογουνται σχεδον παντα με την μικρη κλιμακα. Δυστυχως το μειωμενο τωρα θα γινει 6ωρο αντι για 8 ωρες.
-
RE: BYD forum
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree. -
RE: BYD forum
@fonzareli said in BYD forum:
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.Τα atto3/dolphin φορτιζουν με 11kw max σε τριφασικο. Δε βλεπω λογο να παρεις 22kw, ουτε καν για μελλοντικη χρηση. Ο φορτιστης που εβαλες εχει και ανταπτορα σουκο σε μια εκδοση του. Ανταπτορα μπορει να σου φτιαξει και ο ηλεκτρολογος με 2 φις και καλωδιο 2.5mm. Εγω εχω τον μονοφασικο φορτιστη της feyree στα 7kw, απολυτα ευχαριστημενος. Κοκκινη πριζα ip67 οπωσδηποτε οπως ειπαν ηδη.
-
RE: BYD forum
Ερώτηση για σκαφάκι Πορτ μπαγκαζ από Σφακιανάκη.
Τιμή 100€...
Μήπως το έχει πάρει κάποιος?Όλα από Αλί νομίζω έχουν λάθος διαστάσεις.
Πήρα από Ali αυτό το set https://vi.aliexpress.com/item/1005007349750974.html, ταιριάζουν όλα τα πατάκια καλά, οι διαστάσεις είναι σωστές. Εξαίρεση αυτό του οδηγού που στο γκάζι είναι αρκετά ψηλό και δεν επιτρέπει όλη τη διαδρομή του γκαζιού. Μάλλον θέλει λίγο στρώσιμο με το πιστολάκι για να φτιάξει. Ωραία ποιότητα πλαστικού. Αλλά αν ήξερα ότι το έχει ο Σφακιανάκης 100 θα το έπαιρνα από εκεί μάλλον.
-
RE: BYD forum
Σε μένα τα δείχνει τα παράθυρα και έχει και κουμπί κάτω για "απομακρυσμένο ανέβασμα παραθύρων".
εχεις δελφινι ή αλλο οχημα; επισης android ή ios;
απομακρυσμενο ανεβασμα παραθυρων δεν ειχε, αυτο το θυμαμαι σιγουρα στην δικη μου περιπτωση.Atto3, android
Latest posts made by savvas
-
RE: BYD forum
Ερώτηση για σκαφάκι Πορτ μπαγκαζ από Σφακιανάκη.
Τιμή 100€...
Μήπως το έχει πάρει κάποιος?Όλα από Αλί νομίζω έχουν λάθος διαστάσεις.
Πήρα από Ali αυτό το set https://vi.aliexpress.com/item/1005007349750974.html, ταιριάζουν όλα τα πατάκια καλά, οι διαστάσεις είναι σωστές. Εξαίρεση αυτό του οδηγού που στο γκάζι είναι αρκετά ψηλό και δεν επιτρέπει όλη τη διαδρομή του γκαζιού. Μάλλον θέλει λίγο στρώσιμο με το πιστολάκι για να φτιάξει. Ωραία ποιότητα πλαστικού. Αλλά αν ήξερα ότι το έχει ο Σφακιανάκης 100 θα το έπαιρνα από εκεί μάλλον.
-
RE: BYD forum
Σχετικα με την αυτονομια του Atto3, επειδη διαβασα και την κριτικη απο τη Φαμπιατου, και εχω κανει 10+φορες το Αθηνα-Χαλκιδα, με ταχυτητες 110-120 στην Εθνικη, ποτε δεν ειχα μεση καταναλωση κατω απο 20kwh/100km, με κλιματισμο στους 26 και προσεκτικη οδηγηση. Οποτε, η αυτονομια του πιστευω οτι ειναι κοντα στα 280km με λογικες ταχυτητες, συμφωνω με οσα εγραψε ο dimsabbas.
Ισως στη Φαμπιατου εβγαλε περισσοτερο επειδη ηταν καλοκαιρι, ισως επηρεαστηκε γιατι στην επιστροφη πηγε απο τον παραδρομο (μικρες ταχυτητες).
Με το bmw 116d f20, εκανα προσφατα 900+ χλμ με 130+km/h μεχρι να χρειαστει να ξαναγεμισω: Αθηνα-Εδεσσα-Θεσσαλονικη, επιστροφη προς Αθηνα και γεμισμα στη Λαρισα!
Το abrp μου εδινε 2 στασεις για να φτασω μεχρι τη Θεσσαλονικη με το Atto! Εχουν δρομο τα ηλεκτρικα ακομα, αλλα ο καιρος γαρ εγγυς! -
RE: BYD forum
@fonzareli said in BYD forum:
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.Τα atto3/dolphin φορτιζουν με 11kw max σε τριφασικο. Δε βλεπω λογο να παρεις 22kw, ουτε καν για μελλοντικη χρηση. Ο φορτιστης που εβαλες εχει και ανταπτορα σουκο σε μια εκδοση του. Ανταπτορα μπορει να σου φτιαξει και ο ηλεκτρολογος με 2 φις και καλωδιο 2.5mm. Εγω εχω τον μονοφασικο φορτιστη της feyree στα 7kw, απολυτα ευχαριστημενος. Κοκκινη πριζα ip67 οπωσδηποτε οπως ειπαν ηδη.
-
RE: BYD forum
Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree. -
RE: BYD forum
Οπως τα λεει ο tsour_ee.
Να προσθεσω αυτο που εχω κανει εγω, για φορτιση στα 7kw με φορητο φορτιστη:
Απο τον πινακα του σπιτιου εβγαλα γραμμη με 10αρι καλωδιο στο γκαραζ (ειχε γινει προβλεψη στην κατασκευη, αν δεν υπαρχει μπορει να παει γραμμη απο το μετρητη ισως). Θεωρητικα, θα μπορουσε να γινει και με 6αρι καλωδιο. Το κοστος ειναι περιπου 10€/μετρο με την εγκατασταση.
Στη γραμμη αυτη εβαλα βιομηχανικη πριζα ip67 για 32Α, κοστος 20€. Στην πριζα αυτη μπαινει ο φορητος φορτιστης 32A της feyree και δινει τη δυνατοτητα φορτισης απο 8 εως 32Α, wifi, timer, counter κλπ. Εχει και ανταπτορα για πριζα σουκο. Κοστος 200 €.
Το πλεονεκτημα του φορητου φορτιστη αντι του wallbox ειναι οτι αν χρειαστει το βγαζεις και το παιρνεις μαζι σου, πχ στο εξοχικο, στο airbnb κλπ.Κατι τελευταιο για οσους φορτιζουν σπιτι: οι ρυθμιζομενες χρεωσεις εχουν αλλη χρεωση μετα τις 400kwh/μηνα, σημαντικα μεγαλυτερη. ΟΜΩΣ αν υπαρχει "νυχτερινο" τιμολογιο, οι kwh της "μερας" προσμετρουνται διαφορετικα απο τις kwh της "νυχτας" και ετσι τιμολογουνται σχεδον παντα με την μικρη κλιμακα. Δυστυχως το μειωμενο τωρα θα γινει 6ωρο αντι για 8 ωρες.
-
RE: BYD forum
Σε μένα τα δείχνει τα παράθυρα και έχει και κουμπί κάτω για "απομακρυσμένο ανέβασμα παραθύρων".
εχεις δελφινι ή αλλο οχημα; επισης android ή ios;
απομακρυσμενο ανεβασμα παραθυρων δεν ειχε, αυτο το θυμαμαι σιγουρα στην δικη μου περιπτωση.Atto3, android
-
RE: BYD forum
Σε μένα τα δείχνει τα παράθυρα και έχει και κουμπί κάτω για "απομακρυσμένο ανέβασμα παραθύρων".
-
RE: BYD forum
Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.
-
RE: BYD forum
Για τη φόρτιση, υπάρχουν οικονομικοί third-party φορτιστές που παρέχουν όλες αυτές τις ευκολίες που αναφέρεις, πχ αυτός της feyree στα 220 Ευρώ (με αντάπτορα για φις σούκο για 16Α) https://vi.aliexpress.com/item/1005006103220114.html
Μπορείς να ρυθμίσεις έναρξη, λήξη, ρύθμιση αμπέρ, έχει και σύνδεση WiFi για να τα κάνεις με το App.
Ο φορτιστής της BYD είναι στα 8Α και πολύ αργός. -
RE: BYD forum
Το air condition του Atto 3 πώς είναι; Διαβαζω σε καποιες δοκιμες και σχόλια οτι υστερει. Ειναι μεγαλο θεμα με το ελληνικο καλοκαιρι.