Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 332
    • Best 4
    • Groups 0

    fonzareli

    @fonzareli

    Α3 1.8Τ

    4
    Reputation
    1
    Profile views
    332
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    fonzareli Unfollow Follow

    Best posts made by fonzareli

    • RE: BYD forum

      @savvas said in BYD forum:

      Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
      Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
      Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
      Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
      Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
      Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
      Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

      Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
      Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
      Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
      (Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
      https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
      vs
      https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
      Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
      https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
      καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
      https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
      Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Mitsubishi Motors Forum

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      Μου αρεσει το colt 91hp 2024 το οποίο βλέπω ότι κάποιοι τα πουλάνε με ελάχιστα χλμ και μου κανει εντυπωση. Υπάρχει κάποιος λόγος που τα δίνουν έτσι; Οφείλεται στο ότι σταματησε η εισαγωγή τους;
      Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο γύρω στις 18000 ευρ. αν είναι σχεδόν καινούριο;
      Ταιριάζουν τα ανταλλακτικά από clio;

      Ποιος ο λόγος να αγοράσεις το colt, όταν με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα παίρνεις το αντίστοιχο Clio με υγραέριο, ενώ με 1-2 χιλιάρικα παίρνεις και καινούργιο.;;

      Το βάλαμε στα υποψήφια διότι στην έκδοση intense plus. μας αρέσει και εξωτερικά καλύτερα από το clio αλλά και το εσωτερικό είναι επίσης πολύ όμορφο.
      .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Mitsubishi Motors Forum

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      Μου αρεσει το colt 91hp 2024 το οποίο βλέπω ότι κάποιοι τα πουλάνε με ελάχιστα χλμ και μου κανει εντυπωση. Υπάρχει κάποιος λόγος που τα δίνουν έτσι; Οφείλεται στο ότι σταματησε η εισαγωγή τους;
      Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο γύρω στις 18000 ευρ. αν είναι σχεδόν καινούριο;
      Ταιριάζουν τα ανταλλακτικά από clio;

      Ποιος ο λόγος να αγοράσεις το colt, όταν με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα παίρνεις το αντίστοιχο Clio με υγραέριο, ενώ με 1-2 χιλιάρικα παίρνεις και καινούργιο.;;

      Το βάλαμε στα υποψήφια διότι στην έκδοση intense plus. μας αρέσει και εξωτερικά καλύτερα από το clio αλλά και το εσωτερικό είναι επίσης πολύ όμορφο.
      .

      Μόνο οι ζάντες είναι διαφορετικές, και βασικά είναι ίδιες με αυτές της έκδοσης dynamic του προ facelift Clío. Ίδιος είναι και εξοπλισμός τους. Το μεγάλο ατού του Clío είναι το υγραέριο, οπότε αυτομάτως καθίσταται μη λογική η αγορά του ίδιου αυτοκινήτου σκέτο βενζίνης. Ειδικά σε αυτά τα χρήματα. Καινούριο το πουλούσαν 18990€.
      Καλύτερα να πάρετε ένα Clío dynamic από κάποιον ιδιώτη, που θα σας βγει αρκετά φθηνότερο, παρά το τέστ drive Colt.
      Ακόμη καλύτερα να περιμένετε λίγες εβδομάδες για το νέο Clío 6 που έρχεται με τον αναβαθμισμένο κινητήρα G-120.
      Λογικά θα ακολουθήσει και το αντίστοιχο νεο Colt οσονουπω, αλλά μάλλον χωρίς έκδοση LPG.

      Λογικά σε κάποιο από τα παρακάτω αναφέρεστε

      https://www.car.gr/s/urmaftvo/

      https://www.car.gr/s/y7o1htot/

      Ευχαριστώ πολύ! Μάλλον θα περιμένουμε το νεο clio που επίσης είναι πολύ όμορφο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli

    Latest posts made by fonzareli

    • RE: New MINI Forum

      @fanis75 said in New MINI Forum:

      @fonzareli said in New MINI Forum:

      Είναι αξιόπιστο το f56 με το αυτόματο;

      Όσο κάθε Μίνι. Βέβαια όσα ειναι με το αυτόματο με μετατροπέα ειναι προφανώς πιο αξιόπιστα από τα διμπλοσύμπλεκτα - τουλάχιστον όσων αφορά το κιβώτιο.

      Ευχαριστώ! Όταν λες "οσο κάθε μίνι" εννοείς ότι έχει παρόμοια αξιοπιστια με αυτά της προηγούμενης γενιάς ή με τα χειροκινητα f;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: New MINI Forum

      Σκέφτομαι για f56 με τα 136 άλογα. Οδήγησα ενα με τα 102 άλογα με χειροκίνητο σασμάν και δεν μου αρεσε σε αίσθηση ο συμπλέκτης αλλα ουτε και το κούμπωμα των ταχυτήτων. Μπορει βεβαια να ηταν ταλαιπωρημένο διοτι ειχε γύρω στα 150 χιλ. χλμ.
      Γι αυτο σκέφτομαι το αυτόματο. Από 2019 και μετά.
      Είναι αξιόπιστο το f56 με το αυτόματο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Mitsubishi Motors Forum

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      Μου αρεσει το colt 91hp 2024 το οποίο βλέπω ότι κάποιοι τα πουλάνε με ελάχιστα χλμ και μου κανει εντυπωση. Υπάρχει κάποιος λόγος που τα δίνουν έτσι; Οφείλεται στο ότι σταματησε η εισαγωγή τους;
      Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο γύρω στις 18000 ευρ. αν είναι σχεδόν καινούριο;
      Ταιριάζουν τα ανταλλακτικά από clio;

      Ποιος ο λόγος να αγοράσεις το colt, όταν με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα παίρνεις το αντίστοιχο Clio με υγραέριο, ενώ με 1-2 χιλιάρικα παίρνεις και καινούργιο.;;

      Το βάλαμε στα υποψήφια διότι στην έκδοση intense plus. μας αρέσει και εξωτερικά καλύτερα από το clio αλλά και το εσωτερικό είναι επίσης πολύ όμορφο.
      .

      Μόνο οι ζάντες είναι διαφορετικές, και βασικά είναι ίδιες με αυτές της έκδοσης dynamic του προ facelift Clío. Ίδιος είναι και εξοπλισμός τους. Το μεγάλο ατού του Clío είναι το υγραέριο, οπότε αυτομάτως καθίσταται μη λογική η αγορά του ίδιου αυτοκινήτου σκέτο βενζίνης. Ειδικά σε αυτά τα χρήματα. Καινούριο το πουλούσαν 18990€.
      Καλύτερα να πάρετε ένα Clío dynamic από κάποιον ιδιώτη, που θα σας βγει αρκετά φθηνότερο, παρά το τέστ drive Colt.
      Ακόμη καλύτερα να περιμένετε λίγες εβδομάδες για το νέο Clío 6 που έρχεται με τον αναβαθμισμένο κινητήρα G-120.
      Λογικά θα ακολουθήσει και το αντίστοιχο νεο Colt οσονουπω, αλλά μάλλον χωρίς έκδοση LPG.

      Λογικά σε κάποιο από τα παρακάτω αναφέρεστε

      https://www.car.gr/s/urmaftvo/

      https://www.car.gr/s/y7o1htot/

      Ευχαριστώ πολύ! Μάλλον θα περιμένουμε το νεο clio που επίσης είναι πολύ όμορφο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Mitsubishi Motors Forum

      @a-d-p said in Mitsubishi Motors Forum:

      @fonzareli said in Mitsubishi Motors Forum:

      Μου αρεσει το colt 91hp 2024 το οποίο βλέπω ότι κάποιοι τα πουλάνε με ελάχιστα χλμ και μου κανει εντυπωση. Υπάρχει κάποιος λόγος που τα δίνουν έτσι; Οφείλεται στο ότι σταματησε η εισαγωγή τους;
      Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο γύρω στις 18000 ευρ. αν είναι σχεδόν καινούριο;
      Ταιριάζουν τα ανταλλακτικά από clio;

      Ποιος ο λόγος να αγοράσεις το colt, όταν με τα ίδια χρήματα ή και λιγότερα παίρνεις το αντίστοιχο Clio με υγραέριο, ενώ με 1-2 χιλιάρικα παίρνεις και καινούργιο.;;

      Το βάλαμε στα υποψήφια διότι στην έκδοση intense plus. μας αρέσει και εξωτερικά καλύτερα από το clio αλλά και το εσωτερικό είναι επίσης πολύ όμορφο.
      .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Mitsubishi Motors Forum

      Μου αρεσει το colt 91hp 2024 το οποίο βλέπω ότι κάποιοι τα πουλάνε με ελάχιστα χλμ και μου κανει εντυπωση. Υπάρχει κάποιος λόγος που τα δίνουν έτσι; Οφείλεται στο ότι σταματησε η εισαγωγή τους;
      Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο γύρω στις 18000 ευρ. αν είναι σχεδόν καινούριο;
      Ταιριάζουν τα ανταλλακτικά από clio;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

      Σε μικτή στην Hellasdirect υπάρχει κάλυψη για αερόσακους και ζώνες; Δεν βρήκα κάποια σαφή αναφορά κάπου.
      Είμαι για μικτή μεταξύ ergo και hellasdirect κυρίως. Η ergo με 300 απαλλαγή, η hellasdirect με 500.
      Με προβληματίζει επίσης η θραύση κρυστάλλων όπου όπως κατάλαβα με την ergo δεν γίνεται να βάλεις το εργοστασιακό.
      Η ergo βγαίνει ακριβότερη περίπου 200 ευρώ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που απάντησαν.
      Έχετε κάποια άποψη για κάποιον από τους δύο αυτούς φορητούς;
      (Εννοείται με ενδιαφέρει να έχει όλες τις προστασίες ώστε να αποφύγω έξτρα έξοδα στην εγκατάσταση και επίσης να έχει τη βάση τοίχου!)
      https://www.aliexpress.com/item/1005006995223568.html
      vs
      https://www.aliexpress.com/item/1005006103250871.html
      Σκέφτομαι επίσης να πάρω αυτόν τον αντάπτορα ώστε να έχω και μια σούκο παροχή στην περίπτωση που πχ χαλάσει ο 22ρης
      https://www.aliexpress.com/item/1005005789755397.html
      καθώς και αυτόν τον αντάπτορα για να μπορώ να έχω σούκο έξοδο από το αυτοκίνητο:
      https://www.aliexpress.com/item/1005007730597713.html
      Μας έβαλε στα έξοδα το δελφινάκι... 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      @savvas said in BYD forum:

      Για τον fonzareli: δεν ειναι απαραιτητη η εξειδικευση για την ηλεκτρολογικη παροχη του φορτιστη. Ενας καλος ηλεκτρολογος μπορει να το υλοποιησει ευκολα.
      Δε συμφωνω να του πεις εσυ τι να κανει, αν δεν ξερει και περιμενει να του πεις εσυ τοτε ειναι ενδειξη οτι πρεπει να βρεις αλλον. Εσυ θα του πεις τι λειτουργιες/φορτια θελεις.
      Η γνωμη μου για μια οικονομικη και ευελικτη λυση που θα σου δωσει δυνατοτητα φορτισης με 11kw, δηλαδη 18%/ωρα (περιπου 60-70 km εμβελειας ανα ωρα) ειναι η λυση 2 που εχεις.
      Απο τον πινακα στο αποθηκακι που ανεφερες θα βγαλεις ξεχωριστη γραμμη για το φορτιστη: ασφαλεια, διακοπτη, ΔΔΕ ισως, σπιραλ βαρεως τυπου, καλωδιο μεχρι 50μ 5x2.5mm2, 3φ επιτοιχη πριζα βιομηχανικου τυπου με ip rating καταλληλο για το περιβαλλον που το θες.
      Μεσο κοστος με τη σειρα που τα εγραψα: 15€, 15€, 25€, 40€, 3€/μετρο, 35€. Για 30 μετρα καλωδιο δηλαδη εχεις μεσο κοστος 250 υλικα, λογικα 150 ευρω εργασια, συνολο 400.
      Παιρνεις και ενα φορητο 3φασικο φορτιστη της feyree απο aliexpress μαζι με τον ανταπτορα για σουκο, με κοστος 250-300 ευρω.
      Το πλεονεκτημα ειναι οτι τον φορτιστη τον μεταφερεις οποτε θελεις απο σπιτι σε σπιτι, σε ταξιδι κλπ και τον λειτουργεις σε σουκο πριζα με 16Α. Ο φορτιστης του αυτοκινητου με ονομαστικη ενταση 10Α φορτιζει στα 8Α, δλδ με 3%/ωρα, 6 φορες πιο αργα απο το φορτιστη της feyree.

      Επανέρχομαι... Η γραμμή που φτάνει από τον κεντρικό πίνακα στην αποθήκη (όπου βολεύει εξαιρετικά το παρκάρισμα απ έξω) είναι τελικά τριφασική με 6mm καλώδια. Οπότε θα βάλω εκεί τριφασικό πίνακα και θα βγάλω συνεχίζοντας με 6ρι καλώδιο μια εξωτερική 5P πρίζα βιομηχανική. Θα πάρω έναν τριφασικό 22KW φορητό με όλες τις προστασίες και θα τον συνδέω όταν θέλω να φορτίσω μόνο. Λέω 22ρη για πιο άνετη λειτουργία στα 11 που θα δουλέψει καθώς και για κάλυψη ίσως άλλου μελλοντικού οχήματος.
      Οι ηλεκτρολόγοι που ρώτησα μου είπαν ότι όλα γίνονται και πες μας πως θέλεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: BYD forum

      Βοήθεια για εγκατάσταση!
      Συγνώμη προκαταβολικά για το "σεντόνι".
      Περιμένω να παραλάβω Dolphin και ενώ με τα χλμ που θα κάνω (30-50 τη μέρα) μου προτάθηκε να χρησιμοποιώ αρχικά τον φορτιστή που παρέχεται με το αυτοκίνητο, θα ήθελα να ετοιμάσω και μία ταχύτερη δυνατότητα φόρτισης. Έχω ένα διαμέρισμα 4ου ορόφου με τριφασική παροχή και κλειστή θέση στάθμευσης πολύ κοντά στο ρολόι, αλλά και μια μονοκατοικία με μεγάλο εξωτερικό χώρο που με βολεύει καλύτερα μάλλον για τη φόρτιση. Λόγω τοποθεσίας της μονοκατοικίας οι διαθέσιμοι ηλεκτρολόγοι δεν έχουν καμία σχετική με ηλεκτρικά οχήματα εμπειρία οπότε θα πρέπει να επιλέξω εγώ τον τρόπο και να τους πω τι να υλοποιήσουν...
      Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας. Από πού θα παίρνατε παροχή και τι φορτιστή θα χρησιμοποιούσατε.
      Ένα ανεξάρτητο αποθηκακι περιέχει τον κεντρικό πίνακα που δέχεται το ρεύμα από το ρολόι της ΔΕΗ (τριφασικό) και έχει διάταξη αστέρα/τρίγωνο. Από εκεί "φεύγει" τριφασική παροχή για την οικία έξω από την οποία υπάρχει 16ρα πρίζα με καπάκι.
      Επίσης από τον κεντρικό πίνακα στο αποθηκάκι φεύγει μια παροχή για τον υποπινακα μιας εξωτερικής αποθήκης καθώς και μια πολύ ενισχυμένη παροχή 5x10 για μοτέρ γεώτρησης 25hp δηλαδή 18500 watt.
      Οι λύσεις που έχω εγώ σκεφτεί (αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλες ή να τα λέω λάθος), είναι:

      1. Να βάλω πίνακα πριν το μοτέρ της γεώτρησης που να δίνει παροχή στη γεώτρηση και παροχή στο φορτιστή ή σε πρίζα για 22 αμπέρ.
      2. Να τραβήξω γραμμή κατευθείαν από τον κεντρικό πίνακα για φορτιστή ή για πρίζα.
      3. Να βάλω το φορτιστή ή την πρίζα πολύ κοντά στο κεντρικό πίνακα και από κει να χρησιμοποιώ μεγάλο μήκος καλωδίου.
      4. Να χρησιμοποιώ την 16άρα εξωτερική πρίζα της οικίας με ένα φορτιστή 16 αμπέρ. Η απόσταση μέχρι το αυτοκίνητο όμως είναι περίπου 15 μέτρα.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      fonzareli
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Αν το αυτοκίνητο δεν απαιτεί XL, δεν βρίσκω τον λόγο.

      Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου δεν αναφέρει κάτι.
      Στην τάπα του ρεζερβουαρ έχει ταμπελάκι που γράφει τις πιέσεις για 225/45/17 και χωριστά για 225/45/17 XL M+S

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      fonzareli
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr