-
Σε καποιους απο εμας κανει εντυπωση οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν τοσα σαραβαλακια. Αυτοκινητα ταλαιπωρημενα, κακοσυντηρημενα, πολλες φορες τρακαρισμενα ή με λαστιχα εντελως φαγωμενα.
Ας αφησουμε την αισθητικη του πραγματος που θυμιζει αφρικανικη χωρα και την μολυνση απο τις καυσεις αυτων των μηχανων, για καποιον που καταλαβαινει τις νεες τεχνολογιες και το θεμα ασφαλειας στους δρομους, το θεμα αποκτα περιπλοκη κοινωνικη διασταση.
Δεν ξερω πως περνανε κτεο (εαν υποθεσουμε οτι μπαινουν στον κοπο να το κανουν αυτο και απλα δεν κυκλοφορουν συχνα ανασφαλιστα μεχρι να τους κατσει), αλλα πολλες φορες η κατασταση πασιφανως δεν ειναι νορμαλ, προκειται για αυτοκινητα των οποιων οι οδηγοι δεν ενδιαφερονται καθολου εαν σε ενα παρκιγκ χτυπησουν την πορτα ενος διπλανου αυτοκινητου, συχνα οδηγουν και αδιαφορουν γιατι δεν εχουν να χασουν τιποτα.
Ο αντιλογος θα πει οτι, εαν ειχαν χρηματα θα εκαναν αναβαθμιση και αυτος ισως ισχυει σε καποιες περιπτωσεις - αλλα σε περισσοτερες περιπτωσεις ειναι αδιαφορια και αρνητικη κοινωνικη σταση. Πχ, ο ιδιος τυπος που θα πει δεν εχω να το αλλαξω, στην χασαποταβερνα θα καταθεσει την αντιστοιχη μηνιαια δοση για ενα καινουργιο τουοτα γιαρις - αρα ειναι περισσοτερο επιλογη τοποθετησης των πορων του. Σου λεει, αφου μπορω, εγω θα βγαινω στου δρομους με το σαραβαλο και δεν με νοιαζει τιποτα.
Η γνωμη μου, χρειαζεται να εχουμε ελαχιστα στανταρντς για την κατασταση των οχηματων στους δρομους και δεν ειμαι βεβαιος οτι τα κτεο λειτουργουν οσο αυστηρα θα επρεπε. Δεν πρεπει να αφηνεται να κυκλοφορει ο,τι τσουλαει, ουτε το ψυχοπονιαρικο, αστον μωρε να κυκλοφορει με το σαραβαλο-βλημα αφου ο ανθρωπος δεν εχει (δηλαδη σοβαρα δεν εχει 150 ευρω να αλλαξει λαστιχα τα τελευταια 10 χρονια!). Θα πρεπει να γινει τοσο απαγορευτικη η χρηση του σαραβαλου, ωστε να δημιουργει κινητρο στον ιδιοκτητη να το αλλαξει.
-
ΚΤΕΟ λέγεται φίλος αυτά που περιγράφεις.
-
@realzeus said in Σαραβαλακια στους δρομους:
ΚΤΕΟ λέγεται φίλος αυτά που περιγράφεις.
Αλεξ τι τσιμπάς? Κουλοτρολια ειναι το όλο ποστ, στυλ σκιστε τα παλιά να δίνει ο αλλος δοσεις για το γιαρι, να καταναλώσει αδερφέ...
Νομικό πλαίσιο υπάρχει για την πρόληψη, κτεο, αλλά και για την τιμωρία οποίων αφήνουν το όχημα τους ασυντηρητο. Εφαρμογή του δεν υπάρχει και είναι ευθύνη της πολιτείας και κυριως του πολιτικού προσωπικου. -
@gatoz said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@realzeus said in Σαραβαλακια στους δρομους:
ΚΤΕΟ λέγεται φίλος αυτά που περιγράφεις.
Αλεξ τι τσιμπάς? Κουλοτρολια ειναι το όλο ποστ, στυλ σκιστε τα παλιά να δίνει ο αλλος δοσεις για το γιαρι, να καταναλώσει αδερφέ...
Νομικό πλαίσιο υπάρχει για την πρόληψη, κτεο, αλλά και για την τιμωρία οποίων αφήνουν το όχημα τους ασυντηρητο. Εφαρμογή του δεν υπάρχει και είναι ευθύνη της πολιτείας και κυριως του πολιτικού προσωπικου.Είπε αυτός που περνάει τα έξοδα συντήρησης των γιαπωνέζικων χρεπιών του στην εταιρεία και τα πληρώνουμε όλοι οι συνεπείς φορολογούμενοι...
-
Ταξίδεψα στις γιορτές σε πόλη της Θεσσαλίας (δε λέω όνομα) και με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που έβλεπα και στους δρόμους και παρκαρισμένα ήταν πολύ παλιά. Όποιο καινούργιο αυτοκίνητο έβλεπα είχε πινακίδες Αθήνας ή Θεσσαλονίκης.
Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό είναι οικονομικό θέμα ή αν στην επαρχία αρκούνται σε παλιότερα αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους και δεν κρίνουν σκόπιμο να δώσουν κάποιες χιλιάδες ευρώ για νέο αυτοκίνητο.
Βασικά σκεφτόμουνα κι αυτά που συζητιούνται για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης και μ' έπιαναν τα γέλια.
-
@sportseat23 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Σε καποιους απο εμας κανει εντυπωση οτι στους ελληνικους δρομους κυκλοφορουν τοσα σαραβαλακια. Αυτοκινητα ταλαιπωρημενα, κακοσυντηρημενα, πολλες φορες τρακαρισμενα ή με λαστιχα εντελως φαγωμενα.
Εντύπωση δεν μου κάνει. Σε κανέναν μάλλον. Πες μου κάτι στην καθημερινότητα μας, που λειτουργεί σωστά και τηρούνται οι νόμοι και ο σεβασμός προν τον άλλο.
Εντύπωση ίσως κάνει σε τουρίστες.
Αν...
λειτουργούσε σωστά το ΚΤΕΟ
γίνονταν ουσιαστικοί έλεγχοι
δεν γινόταν κοινωνική πολιτική με τα τέλη κυκλοφορίας/ασφάλειες
(το ότι είναι σεβασμός προς τον άλλο να έχεις ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει θόρυβο και δεν κινδυνεύει να θερίσει ότι βρει μπροστά του στο πρωτοβρόχι, ας το βάλουμε στην προσωπική ευθύνη του καθενός)...ο στόλος θα ήταν σαφώς με μικρότερο μέσο όρο ηλικίας και σε καλύτερη κατάσταση.
Αν κάποτε θα γίνουν όλ’αυτά τα Αν,
Άστα να παν, Αμάν -
@criuser said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@gatoz said in Σαραβαλακια στους δρομους:
@realzeus said in Σαραβαλακια στους δρομους:
ΚΤΕΟ λέγεται φίλος αυτά που περιγράφεις.
Αλεξ τι τσιμπάς? Κουλοτρολια ειναι το όλο ποστ, στυλ σκιστε τα παλιά να δίνει ο αλλος δοσεις για το γιαρι, να καταναλώσει αδερφέ...
Νομικό πλαίσιο υπάρχει για την πρόληψη, κτεο, αλλά και για την τιμωρία οποίων αφήνουν το όχημα τους ασυντηρητο. Εφαρμογή του δεν υπάρχει και είναι ευθύνη της πολιτείας και κυριως του πολιτικού προσωπικου.Είπε αυτός που περνάει τα έξοδα συντήρησης των γιαπωνέζικων χρεπιών του στην εταιρεία και τα πληρώνουμε όλοι οι συνεπείς φορολογούμενοι...
Εσένα ειδικα δεν σε παίρνει
Τα χρεπια σας δεν είναι αξια κυκλοφορίας ούτε καν σαν καινούργια, μπιελες, καρφωμενες βαλβιδες και αλλα ομορφα
Και μια και αναφερεις την εφορία να κάνουμε ένα τσαλεντζ με κριτη μάλιστα τον @nasos που τόσο μαγαπαει? ε? Φορολογικές δηλώσεις και ε9 για να φανει ποιος κρύβει και τι... -
Χωρίς καμία διάθεση πολιτικής αντιπαράθεσης , είναι που όταν θα άνοιγαν τα ιδιωτικά κτεο , θα γίνονταν σοβαροί και σωστοί έλεγχοι και θα ησυχάζαμε και πλέον επιβραβεύουν τα σαράβαλα κερνώντας σε καραμελίστες και καφεδάκι μέχρι να περάσει ο "χάρος" σου ,με τιμές τον έλεγχο.
Το μόνο που άλλαξε είναι ότι το φακελάκι που θα έδινε ο "χάρος" στον έλεγχο του δημοσίου χάθηκε στον ανταγωνισμό των ιδιωτικών. Κάθε χρόνο και χειρότερο το πράγμα γίνεται , κανένας έλεγχος...
-
Έτσι. Σκαταδες.
Ήταν να περάσω ένα αυτοκίνητο ηλικιωμένου και επειδή είχε διαρροή στα υγρά φρένου, μου είπαν μπορεί να περάσει το τεστ αλλά στο περνάω παρα την διαρροή που φαίνεται.
Εννοείται πως πήγα το έφτιαξα και πέρασα επανέλεγχο. Αυτοί με κοίταζαν σαν τον ηλίθιο που επέμενα να το φτιάξω πρώτα.
Δηλαδή από μόνοι τους για να μη χάσουν πέλατη σε οδηγούν στο έλα μωρέ.
-
@civil357 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Το μόνο που άλλαξε είναι ότι το φακελάκι που θα έδινε ο "χάρος" στον έλεγχο του δημοσίου χάθηκε στον ανταγωνισμό των ιδιωτικών. Κάθε χρόνο και χειρότερο το πράγμα γίνεται , κανένας έλεγχος...
Θυμάμαι 1η φορά μου σε ιδιωτικό κτέο, ο ελεγκτής να παίρνει το ματσούκι των καυσαερίων από το διπλανό αυτοκίνητο και να το βάζει στο δικό μου που ήταν δίπλα εκείνη την ώρα... Άντε βγάλε άκρη.
Μετά που βρήκα άνθρωπο μέσα και μου έλεγε ιστορίες τρέλας και έσβησε κάθε ελπίδα.Μη σας πω για τότε που πέρασα αγροτικό που ήταν σε νησί, σε κτεο στην Αθήνα... Αφήστε τα ΚΤΕΟ, απλά έσοδα είναι.
-
Από τη στιγμή που δημιουργείς ανταγωνισμό πέρα από την τιμή ο ανταγωνισμός λειτουργεί και με την εξυπηρέτηση. Ο όρος εξυπηρετηση έχει πολλές ερμηνείες, προκειμένου να διατηρήσουν ένα πελατολόγιο που προφανως δεν είναι άγιο.
Αλλά που να το ξέρουν όλοι οι κρατικοδίαιτοι θιασώτες του ιδιωτικού ανταγωνισμού που νομοθετούν. Δεν έχουν εργαστεί ποτέ στον ιδιωτικό ανταγωνισμό. Γλύφουν όλη τη ζωή τους να μπουν στο δημόσιο. Και αυτοί και τα παιδιά τους αλλά ο ιδιωτικός τομές είναι για τους άλλους.
Πρόσφατο παράδειγμα που παρατήρησα στις γιορτές βλέποντας τηλεόραση,. Ολοι οι παπαγάλοι των καναλιών υπέρ κάποιων συμφερόντων και δη ιδιωτικών ξαφνικά τους προσλαμβάνουν στην ΕΡΤ. Γιατί ρε φίλε στο δημόσιο. Είναι κακό το δημόσιο. Ο ιδιωτικός ανταγωνισμός είναι καλός. Αυτό μας λες.
-
Είναι πολλά τα λεφτά, εάν κάποιος υπολογίσει πόσα βγάζουν οι ιδιωτικές εταιρείες ΚΤΕΟ θα αντιληφθεί τον τρόπο λειτουργίας τους. Όλα τα σαράβαλα περνούν και για να είναι καλυμμένοι σε περίπτωση τροχαίου από τις αποζημιώσεις, αναγράφουν ως σύσταση...την οποιαδήποτε τεχνική βλάβη ή δυσλειτουργία. Θα έπρεπε να μην δίνεται η έγκριση από τα ΚΤΕΟ εφόσον υφίσταται οποιαδήποτε σύσταση, σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε οι αγωγές αποζημίωσης για τροχαίο να στρέφονται και κατά των εταιρειών ΚΤΕΟ.
Ο μοναδικός τρόπος να συμπεριφερθεί υπεύθυνα ο Έλληνας είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως διευθύνων νομικό πρόσωπο, είναι να πληρώσει αδρά είτε πρόστιμα είτε αποζημιώσεις. Κρατική εποπτεία, εξάλλου, δεν υφίσταται σε κανένα τομέα, τα πάντα είναι αυτορυθμιζόμενα με τους κανόνες της αγοράς, δηλαδή είσπραξη χρήματος χωρίς κανέναν εποπτικό έλεγχο=Ελλάδα (βλ. μονοπωλιακές πρακτικές και εναρμονισμένη πρακτική ασφαλιστικών, τραπεζών, εταιρειών καυσίμου, σουπερ μαρκετ κλπ, δηλαδή του συνόλου της αγοράς). -
Εγώ έχω να πω πως είχα βάλει μεσαία μεμβράνη σε ένα σαραβαλάκι στο μπροστά παράθυρο και πάλαι σε δημόσιο ΚΤΕΟ μου είπαν πως δεν το περνούν εάν δεν τις βγάλω.
Την έβγαλα, χάλασε και το παράθυρο για να βγει και πέρασε.
-
Δυστυχως ο στολος 4τροχων της Ελλαδας ειναι ο πλεον γερασμενος και κακοσυντηρημενος πανευρωπαικα. Σε οσα ταξιδια εχω κανει στην ΕΕ ο μεσος ορος αυτοκινητων ειναι το πολυ 5ετιας και οσα παλαιοτερα βλεπεις ειναι συνηθως ακριβα αυτοκινητα, οχι αμαξακια πολης.
Προσωπικα δεν εχω τιποτα με τα παλαια αυτοκινητα, αλλωστε και τα δυο δικα μου 17 χρονων ειναι πλεον οποτε παλαια θεωρουνται. Με τα κακοσυντηρημενα ομως εχω τεραστιο θεμα γιατι ειναι κινητοι ταφοι και για τους οδηγους τους (πρωτιστως) και τους υπολοιπους. Αλλα θεωρω οτι σε μεγαλο βαθμο ειναι θεμα ελλειψης χρηματων. Οταν ο αλλος δεν εχει να βγαλει το μηνα, αρκειται στο να εχει ενα αμαξι απλα να τσουλαει κι αν μεινει εμεινε. Τωρα αν δεν εχει και λαστιχα και φρενα, ε σου λεει θα παω σιγα σιγα και θα τη γλιτωσω. Αλλα δεν ειναι ετσι δυστυχως. Παντως γενικα δεν πιστευω οτι ειναι θεμα αποψης αλλα οικονομικης εξαθλιωσης.
-
Εννοείται πως είναι θέμα χρημάτων , κανείς δε θέλει να κυκλοφορεί με παλιό αυτοκίνητο. Το θέμα είναι η συντήρηση. Και δε μιλάω να το έχει του κουτιού , αλλά να έχει κάποια ελάχιστα στάνταρ ασφαλείας.
Ας αφήσω απ'έξω τα σαράβαλα, ας πάμε και σε θέμα που δεν αφορά τα χρήματα συντήρησης , είμαι σίγουρος ότι κανένα κτεο ανά τη χώρα δε τσεκάρει ποτέ τα φώτα. Άντε και πέρασε το κτεο, δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη χώρα στην Ευρώπη ( ίσως εκτός Αλβανίας , σκόπια σίγουρα όχι), στην οποία κυκλοφορούν τόσα μονόφθαλμα οχήματα ή οχήματα χωρίς πίσω φώς ή συνδυασμός των παραπάνω. Και τα πίσω πες ότι έχει θέμα η πλακέτα και δεν έχεις λεφτά (κακώς κυκλοφορείς), τα μπροστά δεν έχει κάποιος 5 ευρώ για μία λάμπα; Καλά για τα κινεζολεντ πλέον , μπορεί να το θεωρούν και σωστά ρυθμισμένα τα φώτα στον έλεγχο του κτεο, καθώς είναι πλέον τόσα πολλά γύρω μας και εμείς είμαστε οι λάθος. -
Yπαρχει πολυ κοσμος που κανει δουλειες με αμαξια, μεταφερει υλικα αυτοι ειναι οικοδομοι υδραυλικοι ηλεκτρολογοι ρομα που κουβαλανε πολλα πραγματα. Δεν θα μπορουσαν να εχουν καινουριο αμαξι για αυτη την δουλεια ουτε μπορεις να τους αναγκασεις.
Οταν σχεδον ολοι οι ταξιτζηδες εχουν βγαλει τα φιλτρα ο αλλος ο βιοπαλαιστης σας εφταιξε;
Παντως στο ΚΤΕΟ που παω ελεγχουν κανονικα ολα τα αυτοκινητα που βλεπω οταν ειμαι εκει.
-
Οντως αυτό με τα ψευτολέντ, είναι συνέχεια των ψευτοξένων που στραβώνουν κόσμο.
-
Λοιπον τα "σαραβαλα" ειναι συνηθως, επιβατικα αυτοκινητα που εκτελουν χρεη επαγγελματικου για διαφορους λογους και αιτιες, πρωτα αυτοκινητα σε αλλοδαπους κατα κυριο λογο και τελος τριτα οικογενειακα αυτοκινητα, καποια ειναι οντως χρεπια αλλα και αρκετα εχουν τη στοιχειωδη μηχανολογικη συντηρηση.
Για το θεμα των ικτεο, οταν ξεκινησε ο θεσμος πραγματικα λειτουργουσαν σωστα, ακομα και με ψεγαδι σε εκοβαν, αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην τα προτιμαει ο κοσμος και ειδικα οι επαγγελματιες (συνεργεια, εκθεσεις, διεκπεραιωτες) η μονη λυση για να σταματησει αυτο το αισχος ειναι να επιτρεψει στα συνεργεια αυτοκινητων να εκδιδουν αντιστοιχο πιστοποιητικο, κανενας ιδιοκτητης δε θα περναει προβληματικο αυτοκινητο οταν θα εχει πολλαπλασιο κερδος απο την επισκευη. -
@andya3 said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Ταξίδεψα στις γιορτές σε πόλη της Θεσσαλίας (δε λέω όνομα) και με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που έβλεπα και στους δρόμους και παρκαρισμένα ήταν πολύ παλιά. Όποιο καινούργιο αυτοκίνητο έβλεπα είχε πινακίδες Αθήνας ή Θεσσαλονίκης.
Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό είναι οικονομικό θέμα ή αν στην επαρχία αρκούνται σε παλιότερα αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους και δεν κρίνουν σκόπιμο να δώσουν κάποιες χιλιάδες ευρώ για νέο αυτοκίνητο.
Βασικά σκεφτόμουνα κι αυτά που συζητιούνται για την επέκταση της ηλεκτροκίνησης και μ' έπιαναν τα γέλια.
Επιβεβαιώνω, χαρακτηριστικό της επαρχίας. Δεν χρειάζεται καν να δεις πινακίδες, ό,τι κινείται ακριβότερο από 50.000 ή νεότερο της 3ετίας κατά 90% είναι Αθηναίος.
-
@ilias-a said in Σαραβαλακια στους δρομους:
Λοιπον τα "σαραβαλα" ειναι συνηθως, επιβατικα αυτοκινητα που εκτελουν χρεη επαγγελματικου για διαφορους λογους και αιτιες, πρωτα αυτοκινητα σε αλλοδαπους κατα κυριο λογο και τελος τριτα οικογενειακα αυτοκινητα, καποια ειναι οντως χρεπια αλλα και αρκετα εχουν τη στοιχειωδη μηχανολογικη συντηρηση.
Για το θεμα των ικτεο, οταν ξεκινησε ο θεσμος πραγματικα λειτουργουσαν σωστα, ακομα και με ψεγαδι σε εκοβαν, αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην τα προτιμαει ο κοσμος και ειδικα οι επαγγελματιες (συνεργεια, εκθεσεις, διεκπεραιωτες) η μονη λυση για να σταματησει αυτο το αισχος ειναι να επιτρεψει στα συνεργεια αυτοκινητων να εκδιδουν αντιστοιχο πιστοποιητικο, κανενας ιδιοκτητης δε θα περναει προβληματικο αυτοκινητο οταν θα εχει πολλαπλασιο κερδος απο την επισκευη.Καλά, εντάξει. Γύρνα από το άλλο πλευρό . Εδώ ακούγεται στα συνεργεία για εξατμίσεις σου δίνουν ταχυδρομικός την κάρτα καυσαερίων. Ακριβώς για να μη χάσουν τον γνωστό πελάτη
Ρε συ τα συνεργεία έχουν υποχρέωση και είναι ο εισπρακτικός μηχανισμός του ΦΠΑ για το κράτος.
Ο ορισμός των κλεφτών είναι. Άλλος κλάδος, πατριωτικός και αυτός.Εάν δεν επιβληθεί το κράτος δεν θα γίνει δουλειά. Με τον κάθε μικρό απαταιωνα της γειτονιάς να παριστάνει τον ρόλο του κρατικού ελέγχου.
Θα μου πεις τα παίρνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι ελεγκτές.
Κατάργηση ρευστού, χθες. Να δείτε πόσα πολλά καθημερινά προβλήματα λύνονται και πως οι απαταιωνες θα έρθουν στο σωστό ύψος των ικανοτήτων τους. Σήκωσαν πολύ τον αμανέ σε αυτήν την χώρα οι κάθε wanabe τα.
Τεσπά, άσε να μην στεναχωριέμαι και στεναχωρώ.
Σαραβαλακια στους δρομους