Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 35
    • Best 21
    • Groups 0

    DHC

    @DHC

    36
    Reputation
    2
    Profile views
    35
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    DHC Unfollow Follow

    Best posts made by DHC

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

      Η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες οφείλεται στην αυξημένη αντίσταση του αέρα και θα είναι αναπόφευκτα υψηλή. Το κιβώτιο έχει άλλη δουλειά, να διατηρεί την ΙΣΧΥ σε αποδεκτά επίπεδα σε όλο το εύρος των στροφών. Στα ηλεκτρικά που η καμπύλη ισχύος δεν είναι και τόσο καμπύλη, κιβώτιο γενικά δεν χρειάζεται.
      Edit: αυτοί που το βάζουν το θέλουν για να έχουν ΠΟΛΛΑ άλογα σε ΥΨΗΛΕΣ στροφές/ταχύτητες, τρομερές ρεπρίζ κλπ, δεν είναι κοινά αυτοκίνητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
      Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: VW T-Roc

      Όσοι αγοράζουν οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν ξεφύγει με πολύ ιδρώτα από τα μεταχειρισμένα και μην νομίζεις ότι έχουν και πολλά περισσότερα στην τσέπη. Άσε που με την λογική "με άλλα 2.000€ παίρνω καλύτερο αυτοκίνητο" δεν πιάνεις ταβάνι ποτέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω πλούσιους με το φτηνό τέσλα 3 αλλά ούτε ένα φτωχό με dolphin.

      θεωρώ άνετα πως μια μικρομεσαία οικογένεια για αστικές μετακινήσεις ως δευτερο οχημα, μπορει άνετα να εξυπηρετηθεί με dolphin, δεν απευθύνεται προφανώς σε πλούσιους με 20K.

      Αν θεωρείς μικρομεσαία μια οικογένεια που δίνει για 2ο όχημα 20.000 (27 για την ακρίβεια) σε ζηλεύω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η κατανάλωση εξαρτάται από την αεροδυναμική, την ταχύτητα και το βάρος του οχήματος, όχι το είδος του καυσίμου. Διυλίζουμε τον κώνωπα τώρα όχι λόγω της διαφορετικής κατανάλωσης των ηλεκτρικών αλλά λόγω της τραγικά μικρότερης ενεργειακής χωρητικότητας των μπαταριών σε σχέση με τα δοχεία καυσίμου.

      Γιατί να βάλεις κιβώτιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος-βάρος-ευπάθεια-τριβές για να κερδίσεις κατανάλωση 5% σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου όταν με ίδιο βάρος βάζεις επιπλέον στοιχεία μπαταρίας και έχεις μεγαλύτερο όφελος;
      Ξαναγράφω, το κιβώτιο υπάρχει για να αυξάνει την ισχύ, όχι να μειώνει την κατανάλωση και να αυξάνει την αυτονομία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Road trip στην Ελλάδα;

      -Αν έχετε μεγάλα παιδιά και είστε αρχαιόπληκτοι φύγατε για γύρο Πελοποννήσου, έχετε άπειρα να δείτε. Από υψηλές θερμοκρασίες είστε μαθημένοι.
      -Αν για την εμπειρία θέλετε φυσικό περιβάλλον εντελώς διαφορετικό της Κρήτης, τρέκινγκ, νερά, βουνά κλπ, μόνο Ευρυτανία και Ήπειρο. Τα ορεινά της Αρκαδίας με τα πουρνάρια και την ξηρασία είναι ίσα για να φας κάνα κοψίδι και αν. Πάνω απ' τ' αυλάκι ό,τι πρότεινε ο gatoz με την υποσημείωση ότι η Ευρυτανία δεν έχει τις ορδές Αθηναίων που έχει η βόρεια Πίνδος.
      -Αιτωλικό μόνο αν έχεις τίποτα χάλκινα για εκποίηση. Γενικά δυτική Ελλάδα μόνο την Ναύπακτο αξίζει να δεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      @dettol said in BYD forum:

      @dhc said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      θα δεχτω ολα εκτος απο το πρωτο. Δηλαδη, ισως να εχει η επαρχια κατα μεσο ορο μικροτερο εισοδημα, αλλα εχει και ΠΟΛΥ μικροτερα εξοδα σε σχεση με την αθηνα, επομενως το διαθεσιμο εισοδημα ισως να ειναι και μεγαλυτερο απο των αθηναιων.
      Αυτο με τις αποστασεις το καταλαβαινω εως ενα βαθμο. Τα 600χλμ πηγαινε-ελα δεν ειναι τραγικη αποσταση, εκτος αν εισαι και εσυ ακατουρητος 🙂 Αυτο με το παρκαρισμα και τη ροδα στο δεντρο δεν καταλαβα τι σχεση εχει με τα ηλεκτρικα οχηματα.

      Η επαρχια έχει ΠΟΛΥ μικρότερα έσοδα. Στους μισθωτούς ταβάνι είναι ο μισθός δημοσίου υπαλλήλου, οι ιδιώτες κατά 90% στον βασικό. Μόνο λίγοι ελ.επ. έχουν χρήμα για πέταμα. Από έξοδα γιατί πολύ λιγότερα; Άντε το νοίκι να είναι 150€ κάτω, και;
      "Ρόδα στο δέντρο" εννοώ όπου να 'ναι όπως να 'ναι, ούτε χρόνος ούτε δυνατότητα για προγραμματισμό ή επιλογή πάρκινγκ για φόρτιση.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: VW T-Roc

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. @giocitroen91 το άστρα το έχω στα υπόψιν, αποφεύγεις και το δόκανο του 2λιτρου. Τα μπιχλιμπίδια δεν με ενδιαφέρουν αλλά το κιβώτιο είναι δέλεαρ. Θα το δω από κοντά.
      @dimgeo το όφελος του πετρελαίου είναι σίγουρο, η κατάργησή του καθόλου. Σχετικά με τα τογιότα δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση στην κατανάλωση εκτός πόλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
      Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.

      Όταν με 20 k υπάρχει το dolfin που πάει και ταξίδια με λίγο μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης ενώ ένα μικρο αμαξάκι θερμικό (polo, 208 κτλ ) είναι πιο ακριβό δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι για τους μεγαλομεσαιους. Με 16K υπάρχει το leapmotor t03. Δηλαδή μια χαρά φτηνά ηλεκτρικά υπάρχουν δεν έχει μόνο ακριβά ηλεκτρικά οπότε βρίσκω άτυχη τον συσχετισμό σου

      Δεν έχει σημασία τι λένε άσχετοι σε κάποιο φόρουμ, μιλά η πραγματικότητα στην οποία φαίνεται ότι ηλεκτρικά δεν αγοράζουν τα μέτρια και κάτω εισοδήματα. Συνοπτικά και σημαντικότερα κτγμ: δεν κάνουν για μοναδικό οικογενειακό ενώ είναι ακριβά για δευτερότριτα και απαιτούν θέση στάθμευσης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC

    Latest posts made by DHC

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @ntinaras said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      @eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Μαλάκα, πίστευα ότι όποιος έμενε κλεισμένος στο σπίτι του, τουλάχιστον δε θα κινδύνευε από τροχαίο. Μαντέψτε! ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!

      https://www.newsit.gr/ellada/thessaloniki-aytokinito-mpoukare-sto-saloni-ilikiomenis-pistepsa-pos-epese-keraynos/4394002/

      Εδω πριν καμια 25ρια χρονια ειχε πεσει F16 σε ενα ερημικο σπιτι και σκοτωσε ενα κοριτσακι.

      2 ξαδέλφες που διάβαζαν για πανελλήνιες. Το θυμάμαι σαν τώρα...
      Λαχείο από τα λίγα στο σύμπαν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Μόνο στις τουριστικές περιοχές που ρέουν μαύρα. Η μη τουριστική επαρχία κρέμεται στα ΑΤΜ κάθε τέλος του μήνα περιμένοντας συντάξεις και επιδόματα.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      @lap said in Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία):

      Οκ άρα για ένα ζευγάρι δημοσίων υπαλλήλων με αθροιστικό εισόδημα 2500-2800 ευρώ / μήνα παλεύεται η κατάσταση. Θεωρώ πως τεράστιο κόστος είναι η θέρμανση ψύξη για αυτό ένα σύστημα φωτοβολταϊκών και αντλιών θερμότητας είναι βασικός εξοπλισμός.

      Τεσπα όντως θα φτάσουν στα όρια τους αλλά είναι πιθανό σενάριο από το νεόδμητο 60 τμ στην Αθήνα.

      Μιλάμε για βιλλα πως να σας το πω. Προφανώς υπερβολή αλλά όντως πιθανό σενάριο

      Η ζωή εκεί όμως είναι απίστευτη. Καταρχάς, δεν νιώθεις την ανάγκη για συχνή εκδρομή όπως οι Αθηναίοι που τους πνίγει το τσιμέντο.

      Στην Αθήνα από την Πέμπτη ψάχνουν να βρουν δωμάτιο για ένα διήμερο ώστε να αναπνεύσουν λίγο καθαρό αέρα, αλλα έξοδα και αυτά. Στην επαρχία απλώς ετοιμάζεις το μπάρμπεκιου για τους φίλους το σαββατοκύριακο

      Τα παιδιά παίζουν στον κήπο και κάνουν συχνά πάρτι. Στην Αθήνα τα τρέχεις σε διάφορα malls να δουν δωρεάν συναυλίες.

      Ζευγάρια δυ κατά 99% είναι 60+, σχεδόν δεν υπάρχουν νέοι δυ. Επίσης λόγω εργασίας δουλεύω με άπειρα νέα ζευγάρια <35 ετών στην δυτ.Ελλάδα, κατά 80% δουλεύει μόνο ο ένας. Η ανεργία δεν είναι μόνο προεκλογικό σλόγκαν.
      Περί εξόδων, προσωπικό πρόσφατο παράδειγμα από συγγενή με καλό εισόδημα που μετακομίζει Αγρίνιο και ψάχνει τριάρι για νοίκι: τίποτα κάτω των 20 ετών (ελάχιστα νεόδμητα, προς πώληση μόνο), τα διαλυμένα 40 ετών 450€, τα καλούτσικα του 2000 550€.
      Απορώ γιατί θεωρητικολογούμε όταν υπάρχουν δεδομένα μετακίνησης πληθυσμού. Αν ήταν καλά τα πράγματα στην επαρχία θα βλέπαμε κύματα επιστροφής εκεί, το αντίθετο ισχύει.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      Μιλάω για κωμοπόλεις και πόλεις. Αν μιλάμε για χωριά και ορίτζιναλ επαρχία με τα ελενίτ, τις ξυλόσομπες, τις συντάξεις ΟΓΑ των 250€, της μεταφοράς μαθητών με μισθωμένα ταξί και της ανύπαρκτης περίθαλψης (αλήθεια, μέχρι πόσα χλμ μακριά από πανεπιστημιακό νοσοκομείο πιστεύετε ότι παρέχεται σύγχρονη θεραπεία μετά από έμφραγμα;) δεν μπαίνω καν στην συζήτηση περί ηλεκτρικού γιατί καταντά παρωδία.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      @dettol said in BYD forum:

      @dhc said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      θα δεχτω ολα εκτος απο το πρωτο. Δηλαδη, ισως να εχει η επαρχια κατα μεσο ορο μικροτερο εισοδημα, αλλα εχει και ΠΟΛΥ μικροτερα εξοδα σε σχεση με την αθηνα, επομενως το διαθεσιμο εισοδημα ισως να ειναι και μεγαλυτερο απο των αθηναιων.
      Αυτο με τις αποστασεις το καταλαβαινω εως ενα βαθμο. Τα 600χλμ πηγαινε-ελα δεν ειναι τραγικη αποσταση, εκτος αν εισαι και εσυ ακατουρητος 🙂 Αυτο με το παρκαρισμα και τη ροδα στο δεντρο δεν καταλαβα τι σχεση εχει με τα ηλεκτρικα οχηματα.

      Η επαρχια έχει ΠΟΛΥ μικρότερα έσοδα. Στους μισθωτούς ταβάνι είναι ο μισθός δημοσίου υπαλλήλου, οι ιδιώτες κατά 90% στον βασικό. Μόνο λίγοι ελ.επ. έχουν χρήμα για πέταμα. Από έξοδα γιατί πολύ λιγότερα; Άντε το νοίκι να είναι 150€ κάτω, και;
      "Ρόδα στο δέντρο" εννοώ όπου να 'ναι όπως να 'ναι, ούτε χρόνος ούτε δυνατότητα για προγραμματισμό ή επιλογή πάρκινγκ για φόρτιση.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Road trip στην Ελλάδα;

      -Αν έχετε μεγάλα παιδιά και είστε αρχαιόπληκτοι φύγατε για γύρο Πελοποννήσου, έχετε άπειρα να δείτε. Από υψηλές θερμοκρασίες είστε μαθημένοι.
      -Αν για την εμπειρία θέλετε φυσικό περιβάλλον εντελώς διαφορετικό της Κρήτης, τρέκινγκ, νερά, βουνά κλπ, μόνο Ευρυτανία και Ήπειρο. Τα ορεινά της Αρκαδίας με τα πουρνάρια και την ξηρασία είναι ίσα για να φας κάνα κοψίδι και αν. Πάνω απ' τ' αυλάκι ό,τι πρότεινε ο gatoz με την υποσημείωση ότι η Ευρυτανία δεν έχει τις ορδές Αθηναίων που έχει η βόρεια Πίνδος.
      -Αιτωλικό μόνο αν έχεις τίποτα χάλκινα για εκποίηση. Γενικά δυτική Ελλάδα μόνο την Ναύπακτο αξίζει να δεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Προφανώς στους τροχούς, το κιβώτιο δεν φουσκώνει τον κινητήρα. Ισχύς/ροπή δεν είναι ασύνδετα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η κατανάλωση εξαρτάται από την αεροδυναμική, την ταχύτητα και το βάρος του οχήματος, όχι το είδος του καυσίμου. Διυλίζουμε τον κώνωπα τώρα όχι λόγω της διαφορετικής κατανάλωσης των ηλεκτρικών αλλά λόγω της τραγικά μικρότερης ενεργειακής χωρητικότητας των μπαταριών σε σχέση με τα δοχεία καυσίμου.

      Γιατί να βάλεις κιβώτιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος-βάρος-ευπάθεια-τριβές για να κερδίσεις κατανάλωση 5% σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου όταν με ίδιο βάρος βάζεις επιπλέον στοιχεία μπαταρίας και έχεις μεγαλύτερο όφελος;
      Ξαναγράφω, το κιβώτιο υπάρχει για να αυξάνει την ισχύ, όχι να μειώνει την κατανάλωση και να αυξάνει την αυτονομία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

      Η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες οφείλεται στην αυξημένη αντίσταση του αέρα και θα είναι αναπόφευκτα υψηλή. Το κιβώτιο έχει άλλη δουλειά, να διατηρεί την ΙΣΧΥ σε αποδεκτά επίπεδα σε όλο το εύρος των στροφών. Στα ηλεκτρικά που η καμπύλη ισχύος δεν είναι και τόσο καμπύλη, κιβώτιο γενικά δεν χρειάζεται.
      Edit: αυτοί που το βάζουν το θέλουν για να έχουν ΠΟΛΛΑ άλογα σε ΥΨΗΛΕΣ στροφές/ταχύτητες, τρομερές ρεπρίζ κλπ, δεν είναι κοινά αυτοκίνητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr