Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 51
    • Best 25
    • Groups 0

    DHC

    @DHC

    44
    Reputation
    3
    Profile views
    51
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    DHC Unfollow Follow

    Best posts made by DHC

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μια ίσως κουτή ερώτηση. Αφού τα ηλεκτρικά καταναλώνουν πολύ σε μεγάλες ταχύτητες, ένα κιβώτιο με - έστω - δύο σχέσεις, μία όπως έχουν τώρα και μία πιο μακριά για ταξίδι δεν θα βοηθούσε; Και αν ναι γιατί δεν το κάνουν, ειδικά στα ηλεκτρικά που δεν είναι για πόλη αλλά είναι μεγάλα αυτοκίνητα για ταξίδια;

      Η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες οφείλεται στην αυξημένη αντίσταση του αέρα και θα είναι αναπόφευκτα υψηλή. Το κιβώτιο έχει άλλη δουλειά, να διατηρεί την ΙΣΧΥ σε αποδεκτά επίπεδα σε όλο το εύρος των στροφών. Στα ηλεκτρικά που η καμπύλη ισχύος δεν είναι και τόσο καμπύλη, κιβώτιο γενικά δεν χρειάζεται.
      Edit: αυτοί που το βάζουν το θέλουν για να έχουν ΠΟΛΛΑ άλογα σε ΥΨΗΛΕΣ στροφές/ταχύτητες, τρομερές ρεπρίζ κλπ, δεν είναι κοινά αυτοκίνητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τι τα θέλετε, το κακό ξεκινάει από την στιγμή που επιτρέπεται η οδήγηση στην πλέμπα. Θα έπρεπε να μεταφέρονται ομαδικά από και προς το κέντρο με καναδέζες, ξεφόρτωμα στον Αγ.Κωνσταντίνο και τροχάδην στις δουλειές. Εννοείται πριν τις 7 πμ, μετά κυκλοφορούν ηλεκτρικά και τουρίστες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
      Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: VW T-Roc

      Όσοι αγοράζουν οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν ξεφύγει με πολύ ιδρώτα από τα μεταχειρισμένα και μην νομίζεις ότι έχουν και πολλά περισσότερα στην τσέπη. Άσε που με την λογική "με άλλα 2.000€ παίρνω καλύτερο αυτοκίνητο" δεν πιάνεις ταβάνι ποτέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω πλούσιους με το φτηνό τέσλα 3 αλλά ούτε ένα φτωχό με dolphin.

      θεωρώ άνετα πως μια μικρομεσαία οικογένεια για αστικές μετακινήσεις ως δευτερο οχημα, μπορει άνετα να εξυπηρετηθεί με dolphin, δεν απευθύνεται προφανώς σε πλούσιους με 20K.

      Αν θεωρείς μικρομεσαία μια οικογένεια που δίνει για 2ο όχημα 20.000 (27 για την ακρίβεια) σε ζηλεύω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η κατανάλωση εξαρτάται από την αεροδυναμική, την ταχύτητα και το βάρος του οχήματος, όχι το είδος του καυσίμου. Διυλίζουμε τον κώνωπα τώρα όχι λόγω της διαφορετικής κατανάλωσης των ηλεκτρικών αλλά λόγω της τραγικά μικρότερης ενεργειακής χωρητικότητας των μπαταριών σε σχέση με τα δοχεία καυσίμου.

      Γιατί να βάλεις κιβώτιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος-βάρος-ευπάθεια-τριβές για να κερδίσεις κατανάλωση 5% σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου όταν με ίδιο βάρος βάζεις επιπλέον στοιχεία μπαταρίας και έχεις μεγαλύτερο όφελος;
      Ξαναγράφω, το κιβώτιο υπάρχει για να αυξάνει την ισχύ, όχι να μειώνει την κατανάλωση και να αυξάνει την αυτονομία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Road trip στην Ελλάδα;

      -Αν έχετε μεγάλα παιδιά και είστε αρχαιόπληκτοι φύγατε για γύρο Πελοποννήσου, έχετε άπειρα να δείτε. Από υψηλές θερμοκρασίες είστε μαθημένοι.
      -Αν για την εμπειρία θέλετε φυσικό περιβάλλον εντελώς διαφορετικό της Κρήτης, τρέκινγκ, νερά, βουνά κλπ, μόνο Ευρυτανία και Ήπειρο. Τα ορεινά της Αρκαδίας με τα πουρνάρια και την ξηρασία είναι ίσα για να φας κάνα κοψίδι και αν. Πάνω απ' τ' αυλάκι ό,τι πρότεινε ο gatoz με την υποσημείωση ότι η Ευρυτανία δεν έχει τις ορδές Αθηναίων που έχει η βόρεια Πίνδος.
      -Αιτωλικό μόνο αν έχεις τίποτα χάλκινα για εκποίηση. Γενικά δυτική Ελλάδα μόνο την Ναύπακτο αξίζει να δεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      @dettol said in BYD forum:

      @dhc said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @alex-mix said in BYD forum:

      Ηλεκτρικα και επαρχια θα αργησει πααααααρα πολυ να συνυπαρξουν για παρα πολλους λογους.Θα δεις αλλα αν δεις 10 ηλεκτρικα θα δεις 1000 εσωτερικης καυσης

      Μπορείς να μας πεις μερικούς; Είναι ειλικρινή η απορία διότι στα μάτια μου η επαρχία είναι ιδανική για ηλεκτρικά. Πολλές μονοκατοικίες και αρκετά καθημερινά χιλιόμετρα.

      Θα σου πω πολλούς μέσα από τον εξής ένα: μέσο εισόδημα επαρχίας πολύ μικρότερο αυτού της Αθήνας.
      Με διαφορά δεύτερος λόγος: ο πολύ μεγαλύτερος μέσος όρος ηλικίας που κάνει κάθε προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες δυσκολότερη ή απλά περιττη. Η επαρχία αποτελείται 60% από μπούμερς.

      Επίσης οι μεγάλες αποστάσεις είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Πχ περίπου 20 φορές τον χρόνο χρειάζεται να κάνω ταξίδι 600+χλμ αυθημερόν στην Αθήνα, με πίεση χρόνου και παρκάρισμα με τη μια ρόδα σε δέντρο. Απλά δεν γίνονται αυτά με ηλεκτρικό. Αν μου πεις να έχω όχημα με μεκ για μακριά και ηλεκτρικό για κοντά θα σε παραπέμψω στον λόγο 1.

      θα δεχτω ολα εκτος απο το πρωτο. Δηλαδη, ισως να εχει η επαρχια κατα μεσο ορο μικροτερο εισοδημα, αλλα εχει και ΠΟΛΥ μικροτερα εξοδα σε σχεση με την αθηνα, επομενως το διαθεσιμο εισοδημα ισως να ειναι και μεγαλυτερο απο των αθηναιων.
      Αυτο με τις αποστασεις το καταλαβαινω εως ενα βαθμο. Τα 600χλμ πηγαινε-ελα δεν ειναι τραγικη αποσταση, εκτος αν εισαι και εσυ ακατουρητος 🙂 Αυτο με το παρκαρισμα και τη ροδα στο δεντρο δεν καταλαβα τι σχεση εχει με τα ηλεκτρικα οχηματα.

      Η επαρχια έχει ΠΟΛΥ μικρότερα έσοδα. Στους μισθωτούς ταβάνι είναι ο μισθός δημοσίου υπαλλήλου, οι ιδιώτες κατά 90% στον βασικό. Μόνο λίγοι ελ.επ. έχουν χρήμα για πέταμα. Από έξοδα γιατί πολύ λιγότερα; Άντε το νοίκι να είναι 150€ κάτω, και;
      "Ρόδα στο δέντρο" εννοώ όπου να 'ναι όπως να 'ναι, ούτε χρόνος ούτε δυνατότητα για προγραμματισμό ή επιλογή πάρκινγκ για φόρτιση.

      posted in Αντίλογος
      D
      DHC
    • RE: VW T-Roc

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. @giocitroen91 το άστρα το έχω στα υπόψιν, αποφεύγεις και το δόκανο του 2λιτρου. Τα μπιχλιμπίδια δεν με ενδιαφέρουν αλλά το κιβώτιο είναι δέλεαρ. Θα το δω από κοντά.
      @dimgeo το όφελος του πετρελαίου είναι σίγουρο, η κατάργησή του καθόλου. Σχετικά με τα τογιότα δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση στην κατανάλωση εκτός πόλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      DHC

    Latest posts made by DHC

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.

      Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Πολύ σπάνια.
      Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
      Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν"

      Σωστός αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στο πρώτο αυτοκίνητο και σε νέους οδηγούς, δεν υπάρχουν σπίτια με έμπειρους οδηγούς που έχουν ένα όχημα;

      Υπάρχουν, αλλά στατιστικά μιλάμε για οικογένειες, που σχεδόν πάντα έχουν 2ο όχημα.
      Άρα ψάχνουμε μόνο εργένηδες, που έχουν την οικονομική άνεση να αγοράσουν καινούριο ΙΧ, και είτε δεν έχουν ήδη ΙΧ, ή, θα πουλήσουν το παλιό τους και να πάρουν EV. Και αυτή η αγοραπωλησία θα πρέπει να έχει γίνει τα τελευταία ~2 χρόνια που η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα πήρε τα πάνω της.
      Άρα το ποσοστό πρέπει να είναι κάπου στο 1% του πληθυσμού.

      Είσαι λάθος γιατί όπως συμβαίνει συχνά ανάγεις την εμπειρία από το προσωπικό σου περιβάλλον σε κανόνα.
      Η πραγματικότητα όπως την δίνει η ΕΛΣΤΑΤ είναι ότι 3/4 νοικοκυριά με ένα αυτοκίνητο είναι οικογένειες με 2 ή περισσότερα μέλη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;

      για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;

      Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.

      Η παρανόηση μάλλον ξεκινά από εδώ: Έγραψα: "Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς;"
      Να προσθέσω διορθώνοντας "ως μοναδικό όχημα στο νοικοκυριό" πριν παρέμβουν οι φιλόλογοι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.

      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
      Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.

      Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.

      Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
      Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.

      Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους 🤣 🤣

      αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου

      Για πλούσιους όχι αλλά για ανώτερους εισοδηματικά συμπολίτες που δεν λένε όχι στις κρατικές επιδοτήσεις, ναι. Διαφωνείς κάπου;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.

      Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Πολύ σπάνια.
      Γιατί είναι πολύ δύσκολο να αγοράσει κάποιος το πρώτο του αυτοκίνητο και να είναι ηλεκτρικό.
      Αφού κατά μέσο όρο είναι πιο ακριβά, και επίσης λίγοι παίρνουν πρώτο αυτοκίνητο καινούριο και όχι κάποιο φτηνό μτχ μέχρι "να μάθουν"

      Σωστός αλλά γιατί αναφέρεσαι μόνο στο πρώτο αυτοκίνητο και σε νέους οδηγούς, δεν υπάρχουν σπίτια με έμπειρους οδηγούς που έχουν ένα όχημα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.

      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
      Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.

      Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Οι περισσότεροι με ηλεκτρικά κάνουν δεκάδες χιλιάδες χλμ το χρόνο εξοικονομώντας πολλά λεφτά.
      Και θερμικό να υπάρχει είτε το χρησιμοποιεί άλλο μέλος της οικογένειας είτε έχει διαφορετική χρήση. Ασε που βασικά λίγες πια οικογένειες υπάρχουν που να μην έχουν τουλάχιστον 2 αμάξια.

      Λάθος. 2/3 νοικοκυριά έχουν 1 όχημα.
      Στα πρώτα που γράφεις δεν διαφωνούμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Έγραψα: "αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης". Οπότε υπάγεσαι εδώ.

      Νομίζω καταλαβαίνεις ότι όταν γράφω για μοναδικό αυτοκίνητο εννοείται αναφέρομαι στο σύνολο του νοικοκυριού.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης.

      Στο πρωτο σκελος εισαι λαθος, στο δευτερο συμφωνω.

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αναλογικά μεγαλύτερη από το ηλεκτρικό γιατί η τεχνολογία του δεν έχει αλλάξει τόσο όσο τα ηλεκτρικά.

      Σε 15 χρονια τα συμβατικα θα τα πουλανε για μια τυροπιτα, εκτος κι αν ειναι τιποτα σπανια και συλλεκτικα τυπου S2000 που θα πιασουν 50ρικα.

      Ατάκα που αξίζει οι mod να την βάλουν σε επίχρυση κορνίζα.
      Αυτό αποκλείεται όχι γιατί τα ηλεκτρικά είναι κακά αυτοκίνητα, το αντίθετο, ούτε γιατί δεν θα υπάρχει πρόοδος στον τομέα των μπαταριών. Αποκλείεται γιατί είναι αδύνατο η χώρα αλλάξει τόσο σε 15 χρόνια. Εξηγούμαι: αυτή την στιγμή τα ηλεκτρικά αφορούν όσους κατέχουν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ΚΑΙ οικιακή θέση στάθμευσης. Αυτό αφορά το 1/9 του πληθυσμού ή πιο σωστά το 1/6 των κατόχων αυτοκινήτου (πηγή ΕΛΣΤΑΤ). Οπότε τα 5/6 των Ελλήνων θέλουν δεν θέλουν συμβατικό θα αναζητούν και θα τα ακουμπάνε σε ευρώ και όχι τυρόπιτες και τώρα και σε 15 και σε 25 χρόνια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      DHC
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr