Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διόδια
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διόδια
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 17 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    30
    331
    7726
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @A d P last edited by

      @a-d-p said in Διόδια:

      Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/akrivotera-diodia-tis-eyropis-kostizoyn-72-eyro-poy-vriskontai/

      Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        civil357 @A d P last edited by

        @a-d-p said in Διόδια:

        Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται

        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/akrivotera-diodia-tis-eyropis-kostizoyn-72-eyro-poy-vriskontai/

        Συγγνώμη μήπως κάνει λάθος το άρθρο;
        Διαβάζω σήραγγα μάγχης μήκος 50,45χλμ , άρα κόστος ανά χλμ 72/50,45 = 1,42€
        Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο , μήκος 2,883χλμ , διόδια 15,40, άρα κόστος ανά χλμ 15,40/2,883 = 5,34€.
        Χάνω κάτι;
        Άδικη η σύγκριση γενικά , η Μάγχη είναι σιδηροδρομική η σήραγγα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          @civil357 said in Διόδια:

          @a-d-p said in Διόδια:

          Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται

          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/akrivotera-diodia-tis-eyropis-kostizoyn-72-eyro-poy-vriskontai/

          Συγγνώμη μήπως κάνει λάθος το άρθρο;
          Διαβάζω σήραγγα μάγχης μήκος 50,45χλμ , άρα κόστος ανά χλμ 72/50,45 = 1,42€
          Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο , μήκος 2,883χλμ , διόδια 15,40, άρα κόστος ανά χλμ 15,40/2,883 = 5,34€.
          Χάνω κάτι;
          Άδικη η σύγκριση γενικά , η Μάγχη είναι σιδηροδρομική η σήραγγα.

          Δεν μιλάει για ακριβότερο κόστος ανά χλμ, αλλά συνολικό. (Υποθέτω)

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A d P
            A d P moderator @piliourits last edited by A d P

            @piliourits said in Διόδια:

            @a-d-p said in Διόδια:

            Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται

            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/akrivotera-diodia-tis-eyropis-kostizoyn-72-eyro-poy-vriskontai/

            Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.

            σπαστό σε ταληρα για να το καταλάβουμε

            I EAT MILF AND COOKIES

            k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • k-m
              k-m @A d P last edited by

              @a-d-p said in Διόδια:

              @piliourits said in Διόδια:

              @a-d-p said in Διόδια:

              Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται

              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/xristika-symvoules/akrivotera-diodia-tis-eyropis-kostizoyn-72-eyro-poy-vriskontai/

              Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.

              σπαστό σε ταληρα για να το καταλάβουμε

              σε ταλαντα καλύτερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • piliourits
                piliourits last edited by piliourits

                Screenshot_20251107_121001.jpg

                Πριν πολλά πολλά χρόνια (ίσωςδεν είχε εγκαινιαστεί η σήραγγα, δεν θυμάμαι ούτετο ψάχνω τώρα) , με νοικιασμένο έναν Άσσο πισωκινητο όταν είχε πρωτοεμφανιστει, περάσαμε από το Καλε στο Ντόβερ.
                Ζητήσαμε εισιτήρια επιτόπου και βγαίναν 400 λίρες, μπήκαμε ονλαην από Νετσκεηπ ναβιγκεητορ με Vodafone 3G pcmcia (λεγοταν στα λαπτοπ? ) modem και τα πήραμε 250.
                Τζάμπα τους βγαίνει το τούνελ...

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator last edited by

                  Ίσως βγαίνει φθηνότερο επειδή είναι σιδηροδρομικό τούνελ.
                  Αν θυμάμαι καλά και Ριο- Αντίρριο, πριν γίνει η γέφυρα ήταν ακριβό το φέρυ και μόλις λειτούργησε η γέφυρα καταποντίστηκε η τιμή.
                  Αλλά ας μας πούνε καλύτερα όσοι ντόπιοι θυμούνται.

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    DHC last edited by

                    Τα φέρυ πήγαν από 13€ στα 6 σε μια μέρα. Τότε η γέφυρα είχε 12€.

                    nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • nickthetrib
                      nickthetrib @DHC last edited by

                      @dhc said in Διόδια:

                      Τα φέρυ πήγαν από 13€ στα 6 σε μια μέρα. Τότε η γέφυρα είχε 12€.

                      Σταμάτησαν να περιμένουν να γεμίσουν τα φέρρυ!
                      Δικαιολόγησαν την μείωση με το δεν έχει νόημα να πληρώνουν οι άνθρωποι, και χρέωναν μόνο τα οχήματα.
                      Αν είναι να κάνεις στάση στην διαδρομή, τότε είναι προτιμότερο να πας με φέρρυ!
                      Αν πάλι όχι, γέφυρα!

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        DHC last edited by

                        Και στην ακμή τους 5-6 πεζούς είχε κάθε δρομολόγιο και αν. Χρέωναν 50 λεπτά το κεφάλι να πατήσεις καταπέλτη... Μετά την γέφυρα που και οι λίγοι πεζοί πελάτες εξαφανίστηκαν, έγινε δωρεάν το πέρασμα.
                        Καράβι αξίζει μόνο για φορτηγά, τουρίστες ή για ξεμούδιασμα εναλλακτικά των ΣΕΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • C
                          civil357 last edited by

                          Μας χρέωναν τότε και το όχημα και τον επιβάτη εντός οχήματος. Πλέον αυτό καταργήθηκε. Τελευταία φορά το καραβάκι το άφησα στο μισό της τιμής της γέφυρας, δε ξέρω αν εξακολουθεί να το ακολουθεί και αναχωρούν πλέον ανά εικοσάλεπτο , άδειο ή γεμάτο (δε περιμένει , όπως τον παλιό καλό καιρό). Μεταμεσονύχτιες ώρες νομίζω ανά τρία τέταρτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            DHC last edited by

                            Οι επιβάτες εντός οχήματος σταμάτησαν να χρεώνονται το 2000 περίπου, λίγα χρόνια πριν την γέφυρα. Ως τότε είχαν και αυτοί εισιτήριο κάτι ψιλά, όσο οι πεζοί. Μόλις θεμελιώθηκαν οι πυλώνες και άρχισαν να σφίγγουν οι κώλοι, άρχισαν τα κουβαρνταλίκια.
                            Το πρόγραμμα δρομολογίων τηρείται πολύ χαλαρά, ειδικά τον χειμώνα με την μειωμένη κίνηση. Αν το καράβι είναι άδειο δεν θα φύγει στην ώρα του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 13
                            • 14
                            • 15
                            • 16
                            • 17
                            • 17 / 17
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr