-
Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται
Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.
-
Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται
Συγγνώμη μήπως κάνει λάθος το άρθρο;
Διαβάζω σήραγγα μάγχης μήκος 50,45χλμ , άρα κόστος ανά χλμ 72/50,45 = 1,42€
Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο , μήκος 2,883χλμ , διόδια 15,40, άρα κόστος ανά χλμ 15,40/2,883 = 5,34€.
Χάνω κάτι;
Άδικη η σύγκριση γενικά , η Μάγχη είναι σιδηροδρομική η σήραγγα. -
Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται
Συγγνώμη μήπως κάνει λάθος το άρθρο;
Διαβάζω σήραγγα μάγχης μήκος 50,45χλμ , άρα κόστος ανά χλμ 72/50,45 = 1,42€
Γέφυρα Ρίο - Αντίρριο , μήκος 2,883χλμ , διόδια 15,40, άρα κόστος ανά χλμ 15,40/2,883 = 5,34€.
Χάνω κάτι;
Άδικη η σύγκριση γενικά , η Μάγχη είναι σιδηροδρομική η σήραγγα.Δεν μιλάει για ακριβότερο κόστος ανά χλμ, αλλά συνολικό. (Υποθέτω)
-
@piliourits said in Διόδια:
Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται
Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.
σπαστό σε ταληρα για να το καταλάβουμε
-
@piliourits said in Διόδια:
Τα ακριβότερα διόδια της Ευρώπης κοστίζουν 72 ευρώ – Πού βρίσκονται
Οπότε καλά είναι στο Αντίρριο που πληρώνουν μόνο τα διπλά-τριπλά απ το καραβάκι, ενώ για να διασχίσουν υποθαλάσσια τη Μάγχη πληρώνουν 3-4 φορές λιγότερα απ το Φέρι μποτ.
σπαστό σε ταληρα για να το καταλάβουμε
σε ταλαντα καλύτερα
-

Πριν πολλά πολλά χρόνια (ίσωςδεν είχε εγκαινιαστεί η σήραγγα, δεν θυμάμαι ούτετο ψάχνω τώρα) , με νοικιασμένο έναν Άσσο πισωκινητο όταν είχε πρωτοεμφανιστει, περάσαμε από το Καλε στο Ντόβερ.
Ζητήσαμε εισιτήρια επιτόπου και βγαίναν 400 λίρες, μπήκαμε ονλαην από Νετσκεηπ ναβιγκεητορ με Vodafone 3G pcmcia (λεγοταν στα λαπτοπ? ) modem και τα πήραμε 250.
Τζάμπα τους βγαίνει το τούνελ... -
Ίσως βγαίνει φθηνότερο επειδή είναι σιδηροδρομικό τούνελ.
Αν θυμάμαι καλά και Ριο- Αντίρριο, πριν γίνει η γέφυρα ήταν ακριβό το φέρυ και μόλις λειτούργησε η γέφυρα καταποντίστηκε η τιμή.
Αλλά ας μας πούνε καλύτερα όσοι ντόπιοι θυμούνται. -
Τα φέρυ πήγαν από 13€ στα 6 σε μια μέρα. Τότε η γέφυρα είχε 12€.
-
Τα φέρυ πήγαν από 13€ στα 6 σε μια μέρα. Τότε η γέφυρα είχε 12€.
Σταμάτησαν να περιμένουν να γεμίσουν τα φέρρυ!
Δικαιολόγησαν την μείωση με το δεν έχει νόημα να πληρώνουν οι άνθρωποι, και χρέωναν μόνο τα οχήματα.
Αν είναι να κάνεις στάση στην διαδρομή, τότε είναι προτιμότερο να πας με φέρρυ!
Αν πάλι όχι, γέφυρα! -
Και στην ακμή τους 5-6 πεζούς είχε κάθε δρομολόγιο και αν. Χρέωναν 50 λεπτά το κεφάλι να πατήσεις καταπέλτη... Μετά την γέφυρα που και οι λίγοι πεζοί πελάτες εξαφανίστηκαν, έγινε δωρεάν το πέρασμα.
Καράβι αξίζει μόνο για φορτηγά, τουρίστες ή για ξεμούδιασμα εναλλακτικά των ΣΕΑ. -
Μας χρέωναν τότε και το όχημα και τον επιβάτη εντός οχήματος. Πλέον αυτό καταργήθηκε. Τελευταία φορά το καραβάκι το άφησα στο μισό της τιμής της γέφυρας, δε ξέρω αν εξακολουθεί να το ακολουθεί και αναχωρούν πλέον ανά εικοσάλεπτο , άδειο ή γεμάτο (δε περιμένει , όπως τον παλιό καλό καιρό). Μεταμεσονύχτιες ώρες νομίζω ανά τρία τέταρτα.
-
Οι επιβάτες εντός οχήματος σταμάτησαν να χρεώνονται το 2000 περίπου, λίγα χρόνια πριν την γέφυρα. Ως τότε είχαν και αυτοί εισιτήριο κάτι ψιλά, όσο οι πεζοί. Μόλις θεμελιώθηκαν οι πυλώνες και άρχισαν να σφίγγουν οι κώλοι, άρχισαν τα κουβαρνταλίκια.
Το πρόγραμμα δρομολογίων τηρείται πολύ χαλαρά, ειδικά τον χειμώνα με την μειωμένη κίνηση. Αν το καράβι είναι άδειο δεν θα φύγει στην ώρα του.
Διόδια