-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Το τετρακίνητο Seal 3.8 S είναι;
Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές και είναι απίστευτο.
Αμαξάρα για αυτοκινητόφιλους ακομπλεξάριστους με brands.
Αναμένουμε εντυπώσεις...Νομίζω ότι το δίκινητο δεν εισάγεται καθόλου!Αν θες γράψε τις εντυπώσεις σου,τα ίδια ακριβώς λέω κι εγώ.Πολύ καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο,αδιανόητα άνετο για οδήγηση ακόμα και στην πόλη, πιο άνετο στις κακοτεχνίες ακόμα και από το Αto ,που είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για άνετη και χαλαρή οδήγηση.
Το δικινητο Seal εισάγεται κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
Πρώτα από όλα, μου αρέσει πολύ σχεδιαστικά μεσα-εξω.
Καταφέρνει να ξεχωρίζει, χωρίς τις αισθητικές ακροβασίες άλλων ηλεκτρικών (βλ.Κορεάτες).
Κατά τα λοιπά, πέραν του ότι είναι (αναμενόμενα) πύραυλος, εκπέμπει ποιότητα και οδηγική ωριμότητα, που δεν συναντάς ευκολα σε αυτό το εύρος τιμής.
Συν τοις άλλοις (για όποιον ενδιαφέρεται), έχει δείκτη κεφαλογυρισματος 8/10. Δεν είναι πάντα καλό αυτό, απλά το αναφέρω...Συμφωνώ σε ολα μόνο που θα έβαζα 9/10.
Το θυμόσουν καλύτερα αυτό ακριβώς μου είχε πει ο πωλητής ότι με την τιμολόγηση και την μικρή διαφορά κανεις δεν θα αγόραζε το δικινητο!Κι όμως, λογω μεγαλύτερης αυτονομίας και λίγο καλύτερης τιμής, χωρις να χάνει αισθητά σε επιδόσεις κι ενώ το περιτύλιγμα παραμένει το ίδιο, το δίκινητο Seal ίσως να είναι σοφότερη επιλογή.
-
Εγώ από όλα που έχω οδηγήσει μακράν του δεύτερου το μεγαλύτερο εντυπωσιασμό, κεφαλογυρισματα, ακόμα και να δείχνουν κανονικά το έζησα με το microlino όταν το είχαμε για ένα σκ. Το οποίο με βάση την τιμή του (γύρω στα 20K) είναι εντελώς μάπα microcar. Στα μισά χρήματα θα ήταν οκ.
Αλλά ρε φίλε λίγο η πόρτα που ανοίγε μπροστά όταν πήγαμε με την γυναίκα supermarket λίγο ο σχεδιασμός του που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο έκανε τους πάντες να μας κοιτάνε καλα καλά και να μας δείχνουν παιδακια χωρίς να καταλαβαίνουν τι είναι αυτό το πράγμα με Ρόδες . Δεν το έχω ξαναζήσει ποτέ σε τέτοιο βαθμό αυτό το πράγμα
-
αν φορεσω κοκκινες γοβες, μινι και διχτυωτο καλτσον, θα εχω δεικτη κεφαλογυρισματος 12/10. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλη επιλογη
Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο δεικτης αυτος εχει να κανει με το ποσο σπανιο ειναι ενα οχημα (ή προϊον γενικοτερα) παρα με οτιδηποτε αλλο.
Ίσως ακουστεί υπερβολικό, αλλά νομίζω ότι το σχέδιο του Seal επαναπροσδιορίζει την έννοια του σύγχρονου sport sedan, χωρίς τα κιτς στοιχεία που θα μπορούσε κάλλιστα να εχει λόγω κινεζικής προέλευσης.
Προσωπικά, μου είναι αδιάφορος ο δεικτης κεφαλογυρίσματος, γι' αυτό έγραψα "για όποιον ενδιαφέρεται". -
αν φορεσω κοκκινες γοβες, μινι και διχτυωτο καλτσον, θα εχω δεικτη κεφαλογυρισματος 12/10. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλη επιλογη
Αυτο που θελω να πω ειναι πως ο δεικτης αυτος εχει να κανει με το ποσο σπανιο ειναι ενα οχημα (ή προϊον γενικοτερα) παρα με οτιδηποτε αλλο.
Ίσως ακουστεί υπερβολικό, αλλά νομίζω ότι το σχέδιο του Seal επαναπροσδιορίζει την έννοια του σύγχρονου sport sedan, χωρίς τα κιτς στοιχεία που θα μπορούσε κάλλιστα να εχει λόγω κινεζικής προέλευσης.
Προσωπικά, μου είναι αδιάφορος ο δεικτης κεφαλογυρίσματος, γι' αυτό έγραψα "για όποιον ενδιαφέρεται".μην με παρεξηγεις, μου αρεσει ΠΑΡΑ πολυ το seal. Απλα εξηγω οτι η σπανιοτητα εξηγει το τραβηγμα των βλεμματων. Εχω δει 1 στο δρομο μεχρι στιγμης και το χαζευα αρκετη ωρα.
-
Το παρέλαβα χτες. Αφού τα παίρνω τελευταίος, έχω ακόμα για το Δελφίνι.
Ποσες μερες θα το εχεις;
Μια εβδομάδα.
Αν εχεις χρονο την Κυριακη ελα στην βαρκιζα στο παρκινγκ του Γιαμπανακι αν μπορεις να προσφερεις με αυτο μια μικρη βολτα.
Η φωτογραφία είναι στη Βάρκιζα, στο ελεύθερο τμήμα της παραλίας. Δεν υπόσχομαι τίποτα, θα δούμε πώς θα πάει το πρόγραμμα. Τι ώρα θα είσαι εκεί;
Nα σου στειλω Κυριακη πρωι/μεσημερι; Συνηθως κατα τις 3μμ αλλα αν δεν βρεχει μονο.
-
Ωραίο το Seal. Οπως το έχεις φωτογραφία θα μπορούσε να είναι και ένα νέο Οπελ Ινσίνια, ή και προχωρημένο Φόρντ Μοντέο.
Αλλά είπα να το δω και από τις άλλες πλευρές, γιατί δεν το ξέρω το αμάξι...
Από μπροστά πάντως δεν μπερδεύεσαι για την καταγωγή του.
Τώρα γενικότερα λοιπόν, όντως οι Κινέζοι μπορούν να γεμίσουν αμάξια την Γηραιά Ηπειρο.
Αλλά σήμερα είχε ένα άλλο ενδιαφέρον άρθρο
H Ευρώπη μεγάλωσε μετά τον πόλεμο με σοσιαλδημοκρατικές ιδέες, προσπαθώντας να επουλώσει τις πληγές του πολέμου, αλλά και να ζήσει τον διαχωρισμό της σε ανατολική και δυτική.
Τώρα όμως που η γενιά του baby boom και η επόμενη είναι ή πάνε για σύνταξη και το μέλλον των συντάξεων είναι αμφίβολο, όπως και η εργασία για τους άνω των 50 που δεν έχουν βαρύ ακαδημαϊκό βιογραφικό, βλέπουμε ότι ο κόσμος θέλει άλλα πράγματα.
Τα γεγονότα σε Γερμανία και Γαλλία, μας δείχνουν τι θα ακολουθήσει. Η Ιταλία δεν δίστασε να τα βάλει με την ιταλογαλλική Στελλάντις, επειδή έκλεισε εργοστάσια, ή επειδή η Αλφα Ρομέο Μιλάνο, φτιάχνεται στην Σλοβακία.
Ερχεται και ο Τράμπ με τους δασμούς και όντως οι Κινέζοι έχουν το πλεονέκτημα της φτηνής κατασκευής, της ανυπαρξίας κοινωνικής ασφάλισης και δημοκρατίας, αλλά όλα αυτά εύκολα οι νέες κυβερνήσεις της Δύσης θα τα ανασύρουν αν οι Κινέζοι περάσουν κάποιο όριο πωλήσεων.
Μην ξεχνάμε ότι οι Κινέζοι όταν πήγαν οι Ευρωπαίοι να κάνουν δουλειές εκεί, τους είπε ότι μόνο σε κοινοπραξία με κινέζικη εταιρεία που θα είχε το 51 % εκείνη, θα μπορούσαν να μπουν στην χώρα.
Τώρα αυτά λέτε ότι θα τα ξεχάσουν η Βάγκ και η Στελλάντις και η Μέρκ και η Μπεμβέ, επειδή κάνουν κάποιες πωλήσεις εκεί ?
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα οι επιδοτήσεις τελειώνουν.
Ηδη σε Γερμανία και Ιταλία δεν υπάρχουν, στην Γαλλία τις μείωσαν στο μισό από 2-4000 μόνο, αλλά ο προϋπολογισμός δεν ψηφίστηκε και δεν θα έχουμε από τον Γενάρη επιδοτήσεις ούτε εκεί.
Το 2025 θα είναι μία ενδιαφέρουσα χρονιά, θα δούμε αν οι Ευρωπαίοι σε συνεννόηση με τον Ντόναλντ, θέσουν άλλους όρους στο παιχνίδι.
-
Το Σηλ το έχω δει στον δρόμο 3-4 φορές και ειναι απλά πανέμορφο!! Άνετα το αγόραζα μόνο και μόνο για την εμφάνισή του, πολύ πιο όμορφο και αρμονικό από τα κορεάτικα μπαούλα.
-
-
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Το τετρακίνητο Seal 3.8 S είναι;
Το έχω οδηγήσει 3-4 φορές και είναι απίστευτο.
Αμαξάρα για αυτοκινητόφιλους ακομπλεξάριστους με brands.
Αναμένουμε εντυπώσεις...Νομίζω ότι το δίκινητο δεν εισάγεται καθόλου!Αν θες γράψε τις εντυπώσεις σου,τα ίδια ακριβώς λέω κι εγώ.Πολύ καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο,αδιανόητα άνετο για οδήγηση ακόμα και στην πόλη, πιο άνετο στις κακοτεχνίες ακόμα και από το Αto ,που είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για άνετη και χαλαρή οδήγηση.
Το δικινητο Seal εισάγεται κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
Πρώτα από όλα, μου αρέσει πολύ σχεδιαστικά μεσα-εξω.
Καταφέρνει να ξεχωρίζει, χωρίς τις αισθητικές ακροβασίες άλλων ηλεκτρικών (βλ.Κορεάτες).
Κατά τα λοιπά, πέραν του ότι είναι (αναμενόμενα) πύραυλος, εκπέμπει ποιότητα και οδηγική ωριμότητα, που δεν συναντάς ευκολα σε αυτό το εύρος τιμής.
Συν τοις άλλοις (για όποιον ενδιαφέρεται), έχει δείκτη κεφαλογυρισματος 8/10. Δεν είναι πάντα καλό αυτό, απλά το αναφέρω...Συμφωνώ σε ολα μόνο που θα έβαζα 9/10.
Το θυμόσουν καλύτερα αυτό ακριβώς μου είχε πει ο πωλητής ότι με την τιμολόγηση και την μικρή διαφορά κανεις δεν θα αγόραζε το δικινητο!Κι όμως, λογω μεγαλύτερης αυτονομίας και λίγο καλύτερης τιμής, χωρις να χάνει αισθητά σε επιδόσεις κι ενώ το περιτύλιγμα παραμένει το ίδιο, το δίκινητο Seal ίσως να είναι σοφότερη επιλογή.
Ισως να είναι κι έτσι,προσωπικά θα θυσίαζα άνετα 3.000 ευρώ που είναι ελάχιστο τίμημα και την λίγο πιο μικρή αυτονομία,για τετρακίνηση,ισχύ και τα πραγματάκια που έχει στον εξοπλισμό!Αν ήταν μεγαλύτερη η διαφορά τότε ναι θα το σκεφτόμουν,όπως πχ στα Τεσλα που είναι σχεδόν 10.000ευρω
-
Οντως πολυ ανωτερη σχεδιαση τα κινεζικα απο τα κορεατικα και ισως και απο τα γιαπωνεζικα.
Ειναι πιο ωραιο το seal απο το ev6? Κ το ioniq 5 αν κ φουτουριστικο, μου αρεσει πολυ
Eννοειται πολυ ποιο ωραιο. Τα μονο κορεατικα που βλεποντε λιγο ειναι κανενα Τζενεσις.
-
Ειναι πιο ωραιο το seal απο το ev6? Κ το ioniq 5 αν κ φουτουριστικο, μου αρεσει πολυ
Για εμένα ναι, μακράν κιόλλας. Το EV6 ειναι ωραίο μπροστά, μέτριο στο πλάι και αθλιο πίσω, δεν βλέπεται. Σαν σύνολο είναι πολύ μέτριο, προπαθεί πολύ και καταντάει κιτς. Πιο κινέζικο ειναι το κορεάτικο από το αμιγώς κινέζικο!
-
Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
#gas_no_more
#ακομαναπουληθουντα500; -
Να πούμε καλοτάξιδο ;
-
-
@red_monster said in BYD forum:
Να πούμε καλοτάξιδο ;
Να πείτε, να πείτε!
Να το χαρείτε ! Πολλά απολαυστικά και χαρούμενα χιλιόμετρα !
-
Καλοτάξιδο και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα!
Πρωτοπόρος
-
@dettol
Καλορίζικο. Να το χαρείτε με υγεία! -
Καλοτάξιδο και από αυτό το μετεριζι.
Πλήρως ηλεκτρικός πλέον !Bold move !
-
Καλά ποτε πήρες Tesla?
BYD forum