-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
σε επιδοσεις βρισκεται στη μεση αναμεταξυ lr και p. Προσωπικα το p δεν ξερω ποσοι πραγματικα το χρειαζονται. Το lr εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αυτονομια απο το seal, ενω το seal εχει κοφτη στα 180km/h (κατι που προσωπικα δεν το θεωρω προβλημα).
Πλεονεκτημα θεωρητικα η lfp μπαταρια του seal.Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
-
-
-
Το παρέλαβα χτες. Αφού τα παίρνω τελευταίος, έχω ακόμα για το Δελφίνι.
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
-
-
Είναι τόσο καλά και τα δύο, που δε νομίζω ότι έχει νόημα να περιμένεις κάτι άλλο.
-
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
σε επιδοσεις βρισκεται στη μεση αναμεταξυ lr και p. Προσωπικα το p δεν ξερω ποσοι πραγματικα το χρειαζονται. Το lr εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αυτονομια απο το seal, ενω το seal εχει κοφτη στα 180km/h (κατι που προσωπικα δεν το θεωρω προβλημα).
Πλεονεκτημα θεωρητικα η lfp μπαταρια του seal.Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
γιατι;
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
σε σενταν ειδικα, δεν ξερω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον στον οριζοντα. Οσο για τις διαφορες μεταξυ τους, νομιζω οτι ειναι καθαρα αισθητικες, εργονομικες και το ειδος της μπαταριας.
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
σε σενταν ειδικα, δεν ξερω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον στον οριζοντα. Οσο για τις διαφορες μεταξυ τους, νομιζω οτι ειναι καθαρα αισθητικες, εργονομικες και το ειδος της μπαταριας.
Υπαρχει ενα Ζεκρ
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
σε επιδοσεις βρισκεται στη μεση αναμεταξυ lr και p. Προσωπικα το p δεν ξερω ποσοι πραγματικα το χρειαζονται. Το lr εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αυτονομια απο το seal, ενω το seal εχει κοφτη στα 180km/h (κατι που προσωπικα δεν το θεωρω προβλημα).
Πλεονεκτημα θεωρητικα η lfp μπαταρια του seal.Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
γιατι;
γιατι θα προτιμουσα την μεγαλη αυτονομια του m3 lr, τους plug and play (charge) superchargers, το λιτο του cockpit και τις εγγυημενες αναβαθμισεις.
-
Είναι τόσο καλά και τα δύο, που δε νομίζω ότι έχει νόημα να περιμένεις κάτι άλλο.
Πριτς. Θα έρθουν πολλοι κινέζοι ακόμα μεσα στα επόμενα χρόνια dim
Εντυπωσιακα μοντελα και ειδικα σε sedan υπάρχουν πολλα. Οι κινέζοι γενικα τα αγαπουν τα sedan και τα αγοράζουν πολύ δεν ειναι όπως εδώ που πουλάνε μόνο τα ψηλά
-
Το παρέλαβα χτες. Αφού τα παίρνω τελευταίος, έχω ακόμα για το Δελφίνι.
Ποσες μερες θα το εχεις;
Μια εβδομάδα.
Αν εχεις χρονο την Κυριακη ελα στην βαρκιζα στο παρκινγκ του Γιαμπανακι αν μπορεις να προσφερεις με αυτο μια μικρη βολτα.
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
σε επιδοσεις βρισκεται στη μεση αναμεταξυ lr και p. Προσωπικα το p δεν ξερω ποσοι πραγματικα το χρειαζονται. Το lr εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερη αυτονομια απο το seal, ενω το seal εχει κοφτη στα 180km/h (κατι που προσωπικα δεν το θεωρω προβλημα).
Πλεονεκτημα θεωρητικα η lfp μπαταρια του seal.Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Σωστα για τις επιδόσεις ,όμως είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα με το lr ή και φθηνότερο αν δεν θες λευκό Τεσλα,και 9.000 ευρώ φθηνότερο από το p.Ακριβοτερο δεν είναι!Προσωπικα το έπαιρνα χθες !
-
@antonmone said in BYD forum:
Σωστα για τις επιδόσεις ,όμως είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα με το lr ή και φθηνότερο αν δεν θες λευκό Τεσλα,και 9.000 ευρώ φθηνότερο από το p.Ακριβοτερο δεν είναι!Προσωπικα το έπαιρνα χθες !
Απολυτα κατανοητη θεση αλλα οι ταξινομησεις παντως δειχνουν οτι δεν εχει πεισει το αγοραστικο κοινο.
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
σε σενταν ειδικα, δεν ξερω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον στον οριζοντα.
καλά κατσε να έρθουν τίποτα τέτοια εδώ και θα σου πω
https://www.avatr.com/en/12και η lync&co εχει και η Zeekr και η Huawei και η xiaomi και πολλες άλλες που δεν έχουν φερει ακομα τα αυτοκίνητα τους εδώ. Στα επόμενα χρόνια θα τα δούμε λογικα
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
σε σενταν ειδικα, δεν ξερω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον στον οριζοντα.
καλά κατσε να έρθουν τίποτα τέτοια εδώ και θα σου πω
https://www.avatr.com/en/12και η lync&co εχει και η Zeekr και η Huawei και η xiaomi και πολλες άλλες που δεν έχουν φερει ακομα τα αυτοκίνητα τους εδώ. Στα επόμενα χρόνια θα τα δούμε λογικα
αν το πας τοσο μακρια (δηλ 3+ χρονια) ναι οκ, θα υπαρξουν και αλλες επιλογες. Ακομα ομως δεν εχουν εμφανιστει zeekr και nio που εχουν πατησει ποδι στην ευρωπη εδω και καιρο. Εγω το nio wagon θα λιγουρευομουν, αλλα νομιζω οτι κοστιζει αρκετα πανω απο 40 χιλιαρικα.
-
@antonmone said in BYD forum:
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Αν παντως ημουν στην αγορα για σενταν, δεν θα αγοραζα το seal.
Εγώ κανενα από τα 2. Θα περιμενα να έρθουν και άλλα ανταγωνιστικά!!!! και τα θεωρω και τα 2 καλά απλά σε διαφορετικα πραγματα το καθένα
σε σενταν ειδικα, δεν ξερω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον στον οριζοντα.
καλά κατσε να έρθουν τίποτα τέτοια εδώ και θα σου πω
https://www.avatr.com/en/12και η lync&co εχει και η Zeekr και η Huawei και η xiaomi και πολλες άλλες που δεν έχουν φερει ακομα τα αυτοκίνητα τους εδώ. Στα επόμενα χρόνια θα τα δούμε λογικα
αν το πας τοσο μακρια (δηλ 3+ χρονια) ναι οκ, θα υπαρξουν και αλλες επιλογες. Ακομα ομως δεν εχουν εμφανιστει zeekr και nio που εχουν πατησει ποδι στην ευρωπη εδω και καιρο. Εγω το nio wagon θα λιγουρευομουν, αλλα νομιζω οτι κοστιζει αρκετα πανω απο 40 χιλιαρικα.
Ναι για μακρια μιλάω οχι για αμεσα.
Εγώ για μεγαλο ηλεκτρικο που θέλω θα περιμένω 3-4 χρονια για να εχουν έρθει πολλα και να υπάρχουν πολλες επιλογές οχι 2-3 που υπάρχουν τωρα
και να ξέρεις ότι κάθε μάρκα που θα έρχεται θα βάζει προσφορές για να την μάθουν!!!!!
-
@antonmone said in BYD forum:
Σωστα για τις επιδόσεις ,όμως είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα με το lr ή και φθηνότερο αν δεν θες λευκό Τεσλα,και 9.000 ευρώ φθηνότερο από το p.Ακριβοτερο δεν είναι!Προσωπικα το έπαιρνα χθες !
Απολυτα κατανοητη θεση αλλα οι ταξινομησεις παντως δειχνουν οτι δεν εχει πεισει το αγοραστικο κοινο.
Εννοειται αυτό,σιγουρα τα 50.000 ακούγονται πολλα και η Tesla έχει τον τρόπο,το όνομα και την θέση στην αγορά να τα πάρει πολύ πιο εύκολα,το προϊόν που πουλάει έχει συγκεκριμένα αλλά σημαντικά πλεονεκτήματα.Η μόνη μου ένσταση είναι ότι το κινέζικο σίγουρα δεν είναι ακριβότερο από τα δυο 4κινητα Τεσλα.Το εσωτερικό και των δύο οχημάτων προσωπικά δεν είναι στα γούστα μου ,το ένα ακραία λιτό,το άλλο έχει 50 κουμπάκια για την ίδια λειτουργία.
Εμφανισιακά και υποκειμενικά όπως έγραψα θα έπαιρνα το Byd,με γνώση της αδιαμφισβήτητης ανωτερότητας του Αμερικάνου στη φόρτιση και το λειτουργικό!
BYD forum