Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 503
    • 504
    • 505
    • 506
    • 507
    • 524
    • 525
    • 505 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nmsm2 @dettol last edited by

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @civil357 said in Οδήγησα....:

      Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
      Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
      Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

      αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
      Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

      Σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού (σκοτεινοί δρόμοι) όπου πάσχουν όλες οι κάμερες ακόμη και με υψηλή ανάλυση, είναι ευκρινής η εικόνα που σου δίνει για τα οχήματα που ακολουθούν. Προχθές λ.χ. ένας γελοίος κινούνταν βράδυ στη Λ. Βουλιαγμένης χωρίς μπροστινό φως, άλλαξα πορεία και παρατηρούσα τον καθρέφτη αρκετά δεύτερα πριν το κάνω. Κατάφερα και διέκρινα τη σκιά του με τεράστια δυσκολία λίγο πριν αλλάξω λωρίδα κυκλοφορίας. Η κάμερα θα μπορούσε να εντοπίσει τυφλό δίκυκλο σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού;

      D limited_one 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • R
        red_monster Banned @dettol last edited by

        @dettol said in Οδήγησα....:

        @civil357 said in Οδήγησα....:

        Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
        Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
        Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

        αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
        Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

        Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @nmsm2 last edited by

          @nmsm2 said in Οδήγησα....:

          @dettol said in Οδήγησα....:

          @civil357 said in Οδήγησα....:

          Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
          Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
          Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

          αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
          Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

          Σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού (σκοτεινοί δρόμοι) όπου πάσχουν όλες οι κάμερες ακόμη και με υψηλή ανάλυση, είναι ευκρινής η εικόνα που σου δίνει για τα οχήματα που ακολουθούν. Προχθές λ.χ. ένας γελοίος κινούνταν βράδυ στη Λ. Βουλιαγμένης χωρίς μπροστινό φως, άλλαξα πορεία και παρατηρούσα τον καθρέφτη αρκετά δεύτερα πριν το κάνω. Κατάφερα και διέκρινα τη σκιά του με τεράστια δυσκολία λίγο πριν αλλάξω λωρίδα κυκλοφορίας. Η κάμερα θα μπορούσε να εντοπίσει τυφλό δίκυκλο σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού;

          δεν ειχα ποτε προβλημα να αναγνωρισω οποιδηποτε οχημα ειτε πρωι ειτε βραδυ και μου αρεσει οτι μπορω να κοιταξω χωρις να στριψω το κεφαλι μου. Το θεωρω πιο ασφαλες αυτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @red_monster last edited by

            @red_monster said in Οδήγησα....:

            @dettol said in Οδήγησα....:

            @civil357 said in Οδήγησα....:

            Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
            Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
            Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

            αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
            Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

            Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

            omg!!

            I R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Chrisk6
              Chrisk6 last edited by

              Μεγαλη δουλεια το blind spot...δεν χρειαζεται ουτε καθρεπτη να δεις. Στο βγαζει και στην οθονη στο καντραν.
              Αν και απο συνηθεια λογω μοτο εγω μπορει να γυρισω και το κεφαλι μερικες φορες αν ειναι οριακο.
              Θεωρω με την καμερα θα ειναι πιο ευκολο.
              Ολα ειναι θεμα συνηθειας μετα απο λιγο καιρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                iceman7 @dettol last edited by iceman7

                @dettol said in Οδήγησα....:

                @red_monster said in Οδήγησα....:

                @dettol said in Οδήγησα....:

                @civil357 said in Οδήγησα....:

                Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

                omg!!

                Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).

                Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster Banned @dettol last edited by

                  @dettol said in Οδήγησα....:

                  @red_monster said in Οδήγησα....:

                  @dettol said in Οδήγησα....:

                  @civil357 said in Οδήγησα....:

                  Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                  Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                  Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                  αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                  Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                  Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

                  omg!!

                  δεν με βολεύουνε βρε παιδάκι μου, άσε που δεν μου αρέσουν οι πολλές οθόνες στο αυτοκίνητο 😵

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Εμένα το παρκάρει ο σοφέρ.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • limited_one
                      limited_one moderator @nmsm2 last edited by limited_one

                      @nmsm2 said in Οδήγησα....:

                      @dettol said in Οδήγησα....:

                      @civil357 said in Οδήγησα....:

                      Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                      Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                      Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                      αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                      Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                      Σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού (σκοτεινοί δρόμοι) όπου πάσχουν όλες οι κάμερες ακόμη και με υψηλή ανάλυση, είναι ευκρινής η εικόνα που σου δίνει για τα οχήματα που ακολουθούν. Προχθές λ.χ. ένας γελοίος κινούνταν βράδυ στη Λ. Βουλιαγμένης χωρίς μπροστινό φως, άλλαξα πορεία και παρατηρούσα τον καθρέφτη αρκετά δεύτερα πριν το κάνω. Κατάφερα και διέκρινα τη σκιά του με τεράστια δυσκολία λίγο πριν αλλάξω λωρίδα κυκλοφορίας. Η κάμερα θα μπορούσε να εντοπίσει τυφλό δίκυκλο σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού;

                      Ήταν πολύ περίεργη η αίσθηση με τις κάμερες, το βράδυ ειδικά με τα φώτα των αυτοκινήτων δεν είχα και πολύ καλή εικόνα.

                      Το μεγαλύτερο μείον στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν οτι δεν μπορούσα να καταλάβω την απόσταση που είχαν τα αυτοκίνητα πίσω μου, με αποτέλεσμα να δυσκολεύομαι να αλλάξω λωρίδα.

                      Blind spot είχε κάτω από τις οθόνες αλλά δεν πήγαινε πάντα εκεί το μάτι μου.
                      Είχε και σύστημα 360 αλλά η απεικόνιση ήταν λίγο περίεργη.
                      Βράδυ προσπάθησα να παρκάρω με οπισθογωνία αλλά δεν το κατάφερα. δεν ήθελα να κάνω ζημιά οπότε μπήκα με την μούρη.

                      @cirus βρήκα ένα atto με request, θα το κοιτάξω την επόμενη εβδομάδα που θα έχω χρόνο. Εμένα πάντως εδώ στην Ρόδο δεν με απασχολεί το θέμα αυτονομία γιατί μπορώ να φορτίσω στο σπίτι, στο γραφείο και το καλοκαίρι στο άλλο μας μαγαζί.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dettol @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Οδήγησα....:

                        @dettol said in Οδήγησα....:

                        @red_monster said in Οδήγησα....:

                        @dettol said in Οδήγησα....:

                        @civil357 said in Οδήγησα....:

                        Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                        Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                        Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                        αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                        Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                        Εγώ δεν μπορώ να βασιστώ στις οθόνες, παρκάρισμα, μανούβρες και οδήγηση γίνεται από τους καθρέπτες και μου τη σπάει η μειωμένη πίσω ορατότητα

                        omg!!

                        Εγω θα πω 2 OMG γιατι το παραπάνω ποστ του τερατος (που βλέπω μεσω παραθεσης) ειναι το 2ο που συμφωνω μαζί του σημερα (το αλλο για το πόσο διαφορετικό σε θορυβο καμπίνας ειναι το Highland στη Εθνική).

                        Ειλικρινα καλές οι καμερες αλλά αν βασιζεσαι σε αυτές μονο βράστα! Μόνο η πίσω εχει νόημα... ειδικά στα τεσλα οι πλαινες και το όλο συστημα καμερών χωρις αισθητήρες ειναι ΒΛΑΚΕΙΑ ειδικά οπως εγινε υπερευαισθητο με προσφατα updates

                        το τιγκουαν το παρκαρα μονο με τις καμερες. Το τεσλα, απλα δεν εχει 360. Εχει πολυ ωραια καμερα οπισθοπορειας και αρκετα λειτουργικο συστημα απεικονισης, αλλα δεν προσφερει την απολυτη απεικονιση που δινουν οι καμερες. Αν και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν με εχει προδωσει ποτε, απλα δεν νιωθω ασφαλεια.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus @limited_one last edited by

                          @limited_one said in Οδήγησα....:

                          @nmsm2 said in Οδήγησα....:

                          @dettol said in Οδήγησα....:

                          @civil357 said in Οδήγησα....:

                          Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                          Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                          Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                          αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                          Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                          Σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού (σκοτεινοί δρόμοι) όπου πάσχουν όλες οι κάμερες ακόμη και με υψηλή ανάλυση, είναι ευκρινής η εικόνα που σου δίνει για τα οχήματα που ακολουθούν. Προχθές λ.χ. ένας γελοίος κινούνταν βράδυ στη Λ. Βουλιαγμένης χωρίς μπροστινό φως, άλλαξα πορεία και παρατηρούσα τον καθρέφτη αρκετά δεύτερα πριν το κάνω. Κατάφερα και διέκρινα τη σκιά του με τεράστια δυσκολία λίγο πριν αλλάξω λωρίδα κυκλοφορίας. Η κάμερα θα μπορούσε να εντοπίσει τυφλό δίκυκλο σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού;

                          .

                          @cirus βρήκα ένα atto με request, θα το κοιτάξω την επόμενη εβδομάδα που θα έχω χρόνο. Εμένα πάντως εδώ στην Ρόδο δεν με απασχολεί το θέμα αυτονομία γιατί μπορώ να φορτίσω στο σπίτι, στο γραφείο και το καλοκαίρι στο άλλο μας μαγαζί.

                          κοιταξέ το σαν εμπειρία χρήσης δεν λέω ότι το χρειάζεσαι. Να δεις και κάτι άλλο να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. Δεν πας για αγορά να δεις τι ταιριαζει σε σενα στην Ροδο. Εμπειρία χρήσης είναι

                          Οταν εχω την ευκαιρία να νοικιάσω γενικά το ιδανικό μου είναι να οδηγώ κάθε φορά διαφορετικό αυτοκίνητο όχι κάποιο που ξέρω και έχω άποψη ήδη. Ειδικα σε ηλεκτρικο θα ήθελα ακόμα περισσότερο να δω διαφορετικά, γιαυτο το λέω.

                          Cirus the virus

                          limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • limited_one
                            limited_one moderator @cirus last edited by

                            @cirus said in Οδήγησα....:

                            @limited_one said in Οδήγησα....:

                            @nmsm2 said in Οδήγησα....:

                            @dettol said in Οδήγησα....:

                            @civil357 said in Οδήγησα....:

                            Οι καθρέφτες θα με προβλημάτιζαν , έγραψες κιόλας ότι ήταν περίεργη η "αίσθηση".
                            Ανούσιο κιόλας , άντε σε νταλίκα να το καταλάβω, ότι θα γλυτώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά σε αμαξάκι 4 μέτρων η έννοια της υπερβολής.
                            Ελπίζω να μη γίνει μόδα.

                            αν η αναλυση της εικονας και το refresh rate ειναι υψηλα, τοτε η αισθηση ειναι σαν να κοιτας τον φυσικο καθρεφτη. Προσωπικα, πλεον δεν κοιταζω ποτε τον δεξια καθρεφτη (αν και υπαρχει κανονικα), αναβω φλας, μου ανοιγει το blind spot monitor και βλεπω καλυτερα απο οποιονδηποτε καθρεφτη. Συν οτι κοκκινιζει η ακρη αν ανιχνευτει οχημα.
                            Καταλαβαινω αυτο που λεει οτι δεν κατανοεις τα ορια του οχηματος, αλλα με ενα συστημα 360, λυνεται και αυτο. Εχουμε φτασει αλλωστε στο σημειο που και τα μικρα/φτηνα οχηματα, εχουν τετοια συστηματα.

                            Σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού (σκοτεινοί δρόμοι) όπου πάσχουν όλες οι κάμερες ακόμη και με υψηλή ανάλυση, είναι ευκρινής η εικόνα που σου δίνει για τα οχήματα που ακολουθούν. Προχθές λ.χ. ένας γελοίος κινούνταν βράδυ στη Λ. Βουλιαγμένης χωρίς μπροστινό φως, άλλαξα πορεία και παρατηρούσα τον καθρέφτη αρκετά δεύτερα πριν το κάνω. Κατάφερα και διέκρινα τη σκιά του με τεράστια δυσκολία λίγο πριν αλλάξω λωρίδα κυκλοφορίας. Η κάμερα θα μπορούσε να εντοπίσει τυφλό δίκυκλο σε συνθήκες έλλειψης φωτισμού;

                            .

                            @cirus βρήκα ένα atto με request, θα το κοιτάξω την επόμενη εβδομάδα που θα έχω χρόνο. Εμένα πάντως εδώ στην Ρόδο δεν με απασχολεί το θέμα αυτονομία γιατί μπορώ να φορτίσω στο σπίτι, στο γραφείο και το καλοκαίρι στο άλλο μας μαγαζί.

                            κοιταξέ το σαν εμπειρία χρήσης δεν λέω ότι το χρειάζεσαι. Να δεις και κάτι άλλο να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. Δεν πας για αγορά να δεις τι ταιριαζει σε σενα στην Ροδο. Εμπειρία χρήσης είναι

                            Οταν εχω την ευκαιρία να νοικιάσω γενικά το ιδανικό μου είναι να οδηγώ κάθε φορά διαφορετικό αυτοκίνητο όχι κάποιο που ξέρω και έχω άποψη ήδη. Ειδικα σε ηλεκτρικο θα ήθελα ακόμα περισσότερο να δω διαφορετικά, γιαυτο το λέω.

                            Το atto το είχα δει το πρωί, αν βολέψει θα το ενοικιάσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim last edited by

                              Έπεσε στα χέρια μου ένα MG ZS hybrid και έκανα μια ωραία βόλτα. Ξεκινάω με το εσωτερικό το οποίο φαίνεται και είναι αρκετά ποιοτικό με κάποιες λίγες αστοχίες όπως ο καθρέφτης που είναι προσφορά των jumbo. Κατά τα άλλα τα υλικά είναι πλαστικά μεν, με ωραία σχέδια και design δε, και αρκετά καλή συναρμογή. Πολύ καλά και τα καθίσματα, κάθεσαι ψηλά και βλέπεις πανοραμικά γύρω γύρω μέσω των τεράστιων γυάλινων επιφανειών, σου δίνει αίσθηση jeep δεκαετίας 1980 πριν αρχίσουν να τα κάνουν όλα αεροδυναμικά και στενάχωρα. Επίσης κάθεσαι αρκετά μπροστά και νομίζεις ότι οδηγείς μικρό αυτοκίνητο αλλά στην πραγματικότητα έχεις πολύ χώρο και στις πίσω θέσεις αλλά και στο πορτ-μπαγκάζ.
                              Στο δρόμο τώρα, στις μικρές ταχύτητες δεν ακους τίποτα καθώς πας με τον ηλεκτροκινητήρα, η επιτάχυνση είναι δυνατή από χαμηλά, αλλά όχι εντυπωσιακή. Το έξτρα βάρος και οι μεγαλύτεροι τροχοί σε σχέση με το mg3 πνίγουν αρκετά τις επιδόσεις οι οποίες είναι αντίστοιχες με ένα lbx θα έλεγα μέχρι τα 80kph που ξεκινάει να σπρώχνει παράλληλα και ο θερμικός. Οδηγώντας το αυτοκίνητο αρκετά περισσότερο από το mg3 παρατήρησα τα εξής, συχνά πυκνά η μετάδοση ανεβοκατεβάζει σχέσεις τελείως αυθαίρετα, εκεί που πας με ψηλή σχέση μετάδοσης κάνει κατεβάσματα και ακούς τον θερμικό στον κόφτη ακόμα και αν δεν υπάρχει ανάγκη για επιτάχυνση, κάτι πολύ ενοχλητικό, επίσης η απόδοση είναι ακόμα περισσότερο "ακατάστατη" σε σχέση με το mg3 βρίσκεσαι αρκετά συχνά με τέρμα γκάζι χωρίς δυνατότητα πλήρους επιτάχυνσης. Μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες κίνησης δεν υπάρχει πρόβλημα όταν όμως βγεις εκτός αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς να εμπιστευτείς το αυτοκίνητο. Μου θύμισε ένα παλιό αυτόματο ML που είχα οδηγήσει που άλλαζε σχέσεις όπως ήθελε αυτό.
                              Τέλος πολύ κακή είναι η ρύθμιση της σφιχτής ανάρτησης, μπορώ να πω ότι το mg3 είναι πολύ πιο άνετο αλλά και στριφτερό ταυτόχρονα ενώ το zs κοπανάει ακόμα και με την 17αρα που οδήγησα. Επίσης είναι χειρότερο σε αεροδυναμικό θόρυβο αλλα και σε θόρυβο γενικότερα ο οποίος εισέρχεται στην καμπίνα από τον κινητήρα, την κύλιση, το περιβάλλον, κάτι που πάλι δεν συνέβαινε με το mg3 σε τέτοιο βαθμό. Επειδή ακούω ότι είναι καλύτερο από το προηγούμενο, δεν μπορώ να φανταστώ πόσο κακό θα ήταν εκείνο. Δεν θα το πρότεινα σίγουρα σε κανέναν εκτός και αν το κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • L
                                lap last edited by

                                Δηλαδή πάτησες το πόδι στο πάτωμα και δεν είχες απόθεμα δύναμης;

                                Χμμμ.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @ataim last edited by

                                  @ataim said in Οδήγησα....:

                                  κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.

                                  κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.

                                  Αυτό είναι το κύριο selling point.

                                  Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε

                                  Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3

                                  το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.

                                  Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό

                                  Cirus the virus

                                  alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alex-mix
                                    alex-mix @cirus last edited by

                                    @cirus said in Οδήγησα....:

                                    @ataim said in Οδήγησα....:

                                    κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.

                                    κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.

                                    Αυτό είναι το κύριο selling point.

                                    Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε

                                    Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3

                                    το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.

                                    Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό

                                    Ειναι πως λεμε για το duster το suv του λαου?? εεε το mg ειναι το hybrid του λαου

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • cirus
                                      cirus @alex-mix last edited by cirus

                                      @alex-mix said in Οδήγησα....:

                                      @cirus said in Οδήγησα....:

                                      @ataim said in Οδήγησα....:

                                      κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.

                                      κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.

                                      Αυτό είναι το κύριο selling point.

                                      Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε

                                      Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3

                                      το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.

                                      Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό

                                      Ειναι πως λεμε για το duster το suv του λαου?? εεε το mg ειναι το hybrid του λαου

                                      ναι βασικα το duster εχασε τον βασικο λόγο υπαρξης του. Το Full hybrid του δεν είναι τοσο καλό για τα χρήματα. Ακριβυνε πολύ γενικα. Το καλύτερο duster είναι αυτό με το υγραέριο για οικονομία. Το οποιο είναι ΤΑΦΟΣ ομως και εκνευριστικά αργό σε μια εκδρομη.

                                      Ε καλύτερα ενα MG HS Hybrid που θα είναι κοντα σε οικονομία στην πόλη αλλα δεν είναι και ταφος στο ταξίδι.

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ataim
                                        ataim @lap last edited by

                                        @lap said in Οδήγησα....:

                                        Δηλαδή πάτησες το πόδι στο πάτωμα και δεν είχες απόθεμα δύναμης;

                                        Χμμμ.

                                        Σε έναν κόμβο βρέθηκα δίπλα σε ένα λεωφορείο το οποίο αγχώθηκα να προσπεράσω, δύναμη έχει αλλά όχι πάντα, είναι λίγες οι τρεις σχέσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Δεν καταλαβαίνω τι έγινε; Πάτησες το πόδι στο πάτωμα και τι ένιωσες;;

                                          Δεν είχε δύναμη ή ένιωσες το κενό της αλλαγής σχέσεων

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          fanis75 ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by fanis75

                                            @lap said in Οδήγησα....:

                                            Δεν καταλαβαίνω τι έγινε; Πάτησες το πόδι στο πάτωμα και τι ένιωσες;;

                                            Οτι ειναι προβληματική υλοποίηση, απλό ειναι.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 505 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr