-
Το Site του Κινουμαι Ηλεκτρικα 3 είναι ακομα κάτω από χθες!!!!
αλλα μου ήρθε mail:
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο στάδιο και 1-2 βδομάδες από οταν πάει σε πληρωμή ΔΙΑΣ πληρώνεσαι, για να δούμε
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Site του Κινουμαι Ηλεκτρικα 3 είναι ακομα κάτω από χθες!!!!
αλλα μου ήρθε mail:
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο στάδιο και 1-2 βδομάδες από οταν πάει σε πληρωμή ΔΙΑΣ πληρώνεσαι, για να δούμε
Αυτα ειναι τα καλά νέα!
Μια φορα να τους τα πάρεις των πουστηδων που μας τα παίρνουν από χιλιες πλευρες! -
Θα ξεπούλησαν φαίνεται τα μπιντ...
-
Κερνάει ο τσάιρους
-
Έπεσε στα 27.800 το εξαιρετικό Megane E-Tech! Μπράβο τους επιτέλους να το δούμε λίγο να κυκλοφορεί.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Megane E-Tech
Μπήκα να δω και αναγράφει αυτό στο site. Δεν κοιταξα παραπάνω
-
-
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://evclinic.eu/2024/10/30/if-you-drive-a-stellantis-vehicle-may-god-help-you-part-1/
προβληματα βλεπω
Εεε καλά, σιγά την δύσκολη πρόβλεψη. 100% σίγουρο ειναι....αφού πάντα η Γάλλοι είχαν θέμα με τα ηλεκτρικά τους, πόσο μάλλον όταν το αμάξι ειναι αμιγώς ηλεκτρικό. ΟΛΑ λάθος είναι...!!
-
Μαλακίες.
Εντάξει γενικά κράζουν όλες τις μάρκες, είδα Μερσεντές, Τογιότα κλπ.
Αλλά στο θέμα της Στελλάντις, όλη η ιστορία είναι ότι η εταιρεία δεν τους υποστηρίζει να κάνουν αυτοί την συντήρηση και θέλει να την έχει δική της.
Επίσης θέλουν να έχουν αυτοί τις συντηρήσεις, αλλά να πληρώνει τις εγγυήσεις η εταιρεία...
Καλά για μαλάκες ψάχνουν τα @@κια...
Δείτε τις μαλακίες που γράφουν σε μετάφραση...
Τα έντονα γράμματα που φαίνεται ο πραγματικός λόγος του κραξίματος δικά μου.
Ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε: Η STELLANTIS είναι μια εντελώς μη βιώσιμη ομάδα που παράγει σκουπίδια, μαζί με τους προμηθευτές της. Το επίπεδο της γελοίας μηχανικής σε αυτά τα οχήματα συνορεύει με την τρέλα, και ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουμε τα σκουπίδια, πρόσωπο με πρόσωπο, σε αυτήν τη σειρά αναρτήσεων. Γνωρίζουμε ήδη το είδος των σκουπιδιών που παράγει αυτή η ομάδα σε τροχούς σε πετρελαιοκίνητες, βενζινοκίνητες και υβριδικές παραλλαγές, αλλά αυτό που κάνουν με τα EV είναι ασυγχώρητο. Μας φαίνεται ότι δεν θέλουν να είστε ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες, ειδικά όχι με τα EV. Το προϊόν φαίνεται να έχει σχεδιαστεί με ένα μήνυμα όπως: "Σου είπα να αγοράσεις ένα ντίζελ με DPF για να μπορέσουμε να σου βγάλουμε χρήματα". Αντιμετωπίσαμε μια σειρά προβλημάτων με αυτά, από το «δικαίωμα επισκευής» AFTERMARKET για ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής (σχηματικά, λογισμικό, ενημερώσεις, ανταλλακτικά) μέχρι ειδικά εργαλεία και τεκμηρίωση. Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται. Τίποτα δεν είναι προσβάσιμο, παραβιάζοντας κατάφωρα τον Κανονισμό ΕΕ 2018/858, Άρθρο 61. Εδώ και εβδομάδες, δεν έχουμε λάβει έγκριση για πρόσβαση στους λογαριασμούς FIAT και Citroen. Ενώ η Tesla παραχώρησε αυτήν την πρόσβαση εντός μιας ημέρας, με τον Stellantis, θα έπρεπε να διαλύσουμε 50 αυτοκίνητα πριν επιλυθεί οτιδήποτε.
Το πρόβλημα στις άλλες 50 αποχρώσεις του γκρι, όπου υποφέρουν οι ιδιοκτήτες, είναι ότι ακόμη και τα εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις είναι σκλάβοι αυτής της ομάδας. Οι τεχνικοί τους δεν έχουν επαρκή εκπαίδευση, δεν μπορούν να εντοπίσουν σφάλματα, δεν έχουν επαρκή υποστήριξη τηλεφωνικής γραμμής από τον κατασκευαστή και αντικαθιστούν τυφλά εξαρτήματα με έξοδα του ιδιοκτήτη. Το τρίτο επίπεδο προβλημάτων είναι ότι ο κατασκευαστής δεν έχει διαθέσιμα εξαρτήματα για να επισκευάσει το όχημα, προκαλώντας καθυστερήσεις 2-6 μηνών, με ιδιαίτερα μεγάλες απώλειες για τους επιχειρηματίες που μένουν χωρίς όχημα αντικατάστασης υπό την εγγύηση. Το τελευταίο και πιο οδυνηρό επίπεδο είναι οι τοκογλυφικές πολιτικές εγγύησης, όπου η γενική εγγύηση οχήματος συνδέεται με την εγγύηση μετάδοσης κίνησης. Εάν χάσετε μια αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρα σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις, χάνετε αυτόματα την εγγύηση της μπαταρίας, ακόμη και σε κρίσιμες ανακλήσεις όπου αρνούνται να αντικαταστήσουν το εξάρτημα.
Εδώ έχω εικόνες 3 περιπτώσεων καταστροφικά και ανεπανόρθωτα σχεδιασμένων μονάδων MAHLE OBC και DCDC ενσωματωμένων σε μια ενιαία μονάδα, όπου 8 πλακέτες PCB περιπλέκουν το σύστημα σε πρωτοφανείς διαστάσεις. Η τελευταία πλακέτα IGBT είναι κολλημένη με σκληρό εποξειδικό υλικό στην πλάκα ψυκτικού, μαζί με τον μετατροπέα DCDC. Σχεδόν κάθε πλακέτα έχει τον μικροελεγκτή της. Σε 2 δείγματα, δεν υπάρχει μετρήσιμη ζημιά, αλλά η φόρτιση τύπου OBC 2 δεν λειτουργεί. Ένα δείγμα έκαψε το καλώδιο από τον επαγωγέα στην έξοδο IGBT. Δεν μπορέσαμε να επισκευάσουμε ούτε μία στις 3 προσπάθειες. Για το δεύτερο μέρος, περιμέναμε 6 μήνες και αυτό το εργοστασιακό σφάλμα δεν καλύπτεται ούτε από εγγύηση ούτε από ανάκληση, πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες γίνονται πραγματικά θύματα χωρίς άλλη επιλογή από το να αγοράσουν ένα όχημα από άλλο κατασκευαστή, διαφορετικά θα οδηγηθούν σε πτώχευση. Ούτε εμείς ούτε το εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις μπορούμε να διορθώσουμε αυτό το ελάττωμα. Αυτό το ανταλλακτικό βρίσκεται σε όλα τα οχήματα Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, DS (e208, DS3, eVivaro, eJumpy) και αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά ζητήματα. Αυτά τα οχήματα είναι τόσο κακά και μη επισκευάσιμα που σας συνιστώ να αγοράσετε μια Mercedes.
Λες και φτιάχνουν EV για να τους μισήσεις.
H εγγύηση της Στελλάντις είναι η παρακάτω :
Το ηλεκτρικό ή υβριδικό σας επαναφορτιζόμενο αυτοκίνητο καλύπτεται από εκτεταμένη εγγύηση της μπαταρίας κίνησης : 8 έτη ή 160 000 km, υπό την προϋπόθεση ελάχιστης ικανότητας μπαταρίας 70 %.
Καθ' όλη αυτή τη διάρκεια, οι επεμβάσεις καλύπτονται από την Εγγύηση του Κατασκευαστή. Εκτός αυτής (ή αν η ελάχιστη ικανότητα μπαταρίας είναι κάτω από 70 %), μπορείτε να προβείτε σε επισκευή ή αντικατάσταση με καινούργια ή ανακατασκευής.Πέρα από την μπαταρία κίνησης, το αυτοκίνητό σας καλύπτεται από εγγύηση, με τους ίδιους όρους με τους οποίους καλύπτονται τα αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel (κατασκευαστικό ελάττωμα, βαφή, διάτρηση).
Δηλαδή τα @@ παραπάνω θέλει ο όμιλος να δίνει 8 χρόνια/160000 χλμ εγγύηση, αλλά την συντήρηση να την κάνουν αυτοί και να κονομάνε αυτοί και όχι αυτός που δίνει την εγγύηση...
Πως το λέγαμε μικροί ?
Εχει η μαμά τους και άλλα παιδάκια τόσο έξυπνα ?
-
Για να φορτισεις σε ΔΕΗ Blue φορτιστες θελει να εχει συνδρομη με την ΔΕΗ? Θελει καποιο online account? Η απλα σκαναρεις την χρεωστικη και φορτιζεις?
Οι 300 αρηδες (2Χ150) εχουν υψηλοτερη χρεωση; -
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για να φορτισεις σε ΔΕΗ Blue φορτιστες θελει να εχει συνδρομη με την ΔΕΗ? Θελει καποιο online account? Η απλα σκαναρεις την χρεωστικη και φορτιζεις?
όχι, η συνδρομή με λογαριασμό σπιτιού dei ειναι προεραιτική, αλλά συμφέρει ειδικα΄αν χρησιμοποιείς ταχυφορτιστές. Δεν ξέρω αν μπορείς να φορτίσεις χωρίς λογαριασμό, μόνο με κάρτα απευθείας, κάνε ένα λογαριασμό (email pass) για καλό και για κακό, 5 λεπτά δουλειά είναι.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για να φορτισεις σε ΔΕΗ Blue φορτιστες θελει να εχει συνδρομη με την ΔΕΗ? Θελει καποιο online account? Η απλα σκαναρεις την χρεωστικη και φορτιζεις?
Οι 300 αρηδες (2Χ150) εχουν υψηλοτερη χρεωση;Οχι δεν χρειαζεται συνδρομη. Πρεπει να εχεις κατεβασει την εφαρμογη δεη blue (ή ppc blue ισως την δεις σε καποιο appstore), να εχεις κανει λογαριασμο και να εχεις κουμπωσει πανω χρεωστικη/πιστωτικη καρτα. Τις χρεωσεις σε καθε φορτιστη την βλεπεις απο την εφαρμογη. Με το που ξεκινησει η φορτιση θα σε χρεωσει 15 ευρω (αν θυμαμαι καλα) και θα σου επιστρεψει την διαφορα (ή θα σε χρεωσει επιπλεον) οταν ολοκληρωθει η φορτιση, αναλογα με ποσες kwh τραβηξες.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μαλακίες.
Εντάξει γενικά κράζουν όλες τις μάρκες, είδα Μερσεντές, Τογιότα κλπ.
Αλλά στο θέμα της Στελλάντις, όλη η ιστορία είναι ότι η εταιρεία δεν τους υποστηρίζει να κάνουν αυτοί την συντήρηση και θέλει να την έχει δική της.
Επίσης θέλουν να έχουν αυτοί τις συντηρήσεις, αλλά να πληρώνει τις εγγυήσεις η εταιρεία...
Καλά για μαλάκες ψάχνουν τα @@κια...
Δείτε τις μαλακίες που γράφουν σε μετάφραση...
Τα έντονα γράμματα που φαίνεται ο πραγματικός λόγος του κραξίματος δικά μου.
Ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε: Η STELLANTIS είναι μια εντελώς μη βιώσιμη ομάδα που παράγει σκουπίδια, μαζί με τους προμηθευτές της. Το επίπεδο της γελοίας μηχανικής σε αυτά τα οχήματα συνορεύει με την τρέλα, και ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουμε τα σκουπίδια, πρόσωπο με πρόσωπο, σε αυτήν τη σειρά αναρτήσεων. Γνωρίζουμε ήδη το είδος των σκουπιδιών που παράγει αυτή η ομάδα σε τροχούς σε πετρελαιοκίνητες, βενζινοκίνητες και υβριδικές παραλλαγές, αλλά αυτό που κάνουν με τα EV είναι ασυγχώρητο. Μας φαίνεται ότι δεν θέλουν να είστε ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες, ειδικά όχι με τα EV. Το προϊόν φαίνεται να έχει σχεδιαστεί με ένα μήνυμα όπως: "Σου είπα να αγοράσεις ένα ντίζελ με DPF για να μπορέσουμε να σου βγάλουμε χρήματα". Αντιμετωπίσαμε μια σειρά προβλημάτων με αυτά, από το «δικαίωμα επισκευής» AFTERMARKET για ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής (σχηματικά, λογισμικό, ενημερώσεις, ανταλλακτικά) μέχρι ειδικά εργαλεία και τεκμηρίωση. Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται. Τίποτα δεν είναι προσβάσιμο, παραβιάζοντας κατάφωρα τον Κανονισμό ΕΕ 2018/858, Άρθρο 61. Εδώ και εβδομάδες, δεν έχουμε λάβει έγκριση για πρόσβαση στους λογαριασμούς FIAT και Citroen. Ενώ η Tesla παραχώρησε αυτήν την πρόσβαση εντός μιας ημέρας, με τον Stellantis, θα έπρεπε να διαλύσουμε 50 αυτοκίνητα πριν επιλυθεί οτιδήποτε.
Το πρόβλημα στις άλλες 50 αποχρώσεις του γκρι, όπου υποφέρουν οι ιδιοκτήτες, είναι ότι ακόμη και τα εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις είναι σκλάβοι αυτής της ομάδας. Οι τεχνικοί τους δεν έχουν επαρκή εκπαίδευση, δεν μπορούν να εντοπίσουν σφάλματα, δεν έχουν επαρκή υποστήριξη τηλεφωνικής γραμμής από τον κατασκευαστή και αντικαθιστούν τυφλά εξαρτήματα με έξοδα του ιδιοκτήτη. Το τρίτο επίπεδο προβλημάτων είναι ότι ο κατασκευαστής δεν έχει διαθέσιμα εξαρτήματα για να επισκευάσει το όχημα, προκαλώντας καθυστερήσεις 2-6 μηνών, με ιδιαίτερα μεγάλες απώλειες για τους επιχειρηματίες που μένουν χωρίς όχημα αντικατάστασης υπό την εγγύηση. Το τελευταίο και πιο οδυνηρό επίπεδο είναι οι τοκογλυφικές πολιτικές εγγύησης, όπου η γενική εγγύηση οχήματος συνδέεται με την εγγύηση μετάδοσης κίνησης. Εάν χάσετε μια αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρα σύμφωνα με το βιβλίο σέρβις, χάνετε αυτόματα την εγγύηση της μπαταρίας, ακόμη και σε κρίσιμες ανακλήσεις όπου αρνούνται να αντικαταστήσουν το εξάρτημα.
Εδώ έχω εικόνες 3 περιπτώσεων καταστροφικά και ανεπανόρθωτα σχεδιασμένων μονάδων MAHLE OBC και DCDC ενσωματωμένων σε μια ενιαία μονάδα, όπου 8 πλακέτες PCB περιπλέκουν το σύστημα σε πρωτοφανείς διαστάσεις. Η τελευταία πλακέτα IGBT είναι κολλημένη με σκληρό εποξειδικό υλικό στην πλάκα ψυκτικού, μαζί με τον μετατροπέα DCDC. Σχεδόν κάθε πλακέτα έχει τον μικροελεγκτή της. Σε 2 δείγματα, δεν υπάρχει μετρήσιμη ζημιά, αλλά η φόρτιση τύπου OBC 2 δεν λειτουργεί. Ένα δείγμα έκαψε το καλώδιο από τον επαγωγέα στην έξοδο IGBT. Δεν μπορέσαμε να επισκευάσουμε ούτε μία στις 3 προσπάθειες. Για το δεύτερο μέρος, περιμέναμε 6 μήνες και αυτό το εργοστασιακό σφάλμα δεν καλύπτεται ούτε από εγγύηση ούτε από ανάκληση, πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες γίνονται πραγματικά θύματα χωρίς άλλη επιλογή από το να αγοράσουν ένα όχημα από άλλο κατασκευαστή, διαφορετικά θα οδηγηθούν σε πτώχευση. Ούτε εμείς ούτε το εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις μπορούμε να διορθώσουμε αυτό το ελάττωμα. Αυτό το ανταλλακτικό βρίσκεται σε όλα τα οχήματα Peugeot, Citroen, Opel, Toyota, DS (e208, DS3, eVivaro, eJumpy) και αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά ζητήματα. Αυτά τα οχήματα είναι τόσο κακά και μη επισκευάσιμα που σας συνιστώ να αγοράσετε μια Mercedes.
Λες και φτιάχνουν EV για να τους μισήσεις.
H εγγύηση της Στελλάντις είναι η παρακάτω :
Το ηλεκτρικό ή υβριδικό σας επαναφορτιζόμενο αυτοκίνητο καλύπτεται από εκτεταμένη εγγύηση της μπαταρίας κίνησης : 8 έτη ή 160 000 km, υπό την προϋπόθεση ελάχιστης ικανότητας μπαταρίας 70 %.
Καθ' όλη αυτή τη διάρκεια, οι επεμβάσεις καλύπτονται από την Εγγύηση του Κατασκευαστή. Εκτός αυτής (ή αν η ελάχιστη ικανότητα μπαταρίας είναι κάτω από 70 %), μπορείτε να προβείτε σε επισκευή ή αντικατάσταση με καινούργια ή ανακατασκευής.Πέρα από την μπαταρία κίνησης, το αυτοκίνητό σας καλύπτεται από εγγύηση, με τους ίδιους όρους με τους οποίους καλύπτονται τα αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel (κατασκευαστικό ελάττωμα, βαφή, διάτρηση).
Δηλαδή τα @@ παραπάνω θέλει ο όμιλος να δίνει 8 χρόνια/160000 χλμ εγγύηση, αλλά την συντήρηση να την κάνουν αυτοί και να κονομάνε αυτοί και όχι αυτός που δίνει την εγγύηση...
Πως το λέγαμε μικροί ?
Εχει η μαμά τους και άλλα παιδάκια τόσο έξυπνα ?
Πως να χάσεις το δάσος κοιτάζοντας το δέντρο.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Site του Κινουμαι Ηλεκτρικα 3 είναι ακομα κάτω από χθες!!!!
αλλα μου ήρθε mail:
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο στάδιο και 1-2 βδομάδες από οταν πάει σε πληρωμή ΔΙΑΣ πληρώνεσαι, για να δούμε
και μετά από 4 μήνες αγχους επιβεβαιώνω και γω ότι μπήκαν τα χρήματα ΣΗΜΕΡΑ
περιμενα χειρότερα να πω την αλήθεια , νομιζα ότι θα κάνει πάνω απο 4 μήνες!!!!
αντε και στους επόμενους που περιμένουν!!!!
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Site του Κινουμαι Ηλεκτρικα 3 είναι ακομα κάτω από χθες!!!!
αλλα μου ήρθε mail:
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο στάδιο και 1-2 βδομάδες από οταν πάει σε πληρωμή ΔΙΑΣ πληρώνεσαι, για να δούμε
και μετά από 4 μήνες αγχους επιβεβαιώνω και γω ότι μπήκαν τα χρήματα ΣΗΜΕΡΑ
περιμενα χειρότερα να πω την αλήθεια , νομιζα ότι θα κάνει πάνω απο 4 μήνες!!!!
αντε και στους επόμενους που περιμένουν!!!!
για μια μερα γλυτωσες το κερασμα !!!
#μονοyudo
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Site του Κινουμαι Ηλεκτρικα 3 είναι ακομα κάτω από χθες!!!!
αλλα μου ήρθε mail:
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο στάδιο και 1-2 βδομάδες από οταν πάει σε πληρωμή ΔΙΑΣ πληρώνεσαι, για να δούμε
και μετά από 4 μήνες αγχους επιβεβαιώνω και γω ότι μπήκαν τα χρήματα ΣΗΜΕΡΑ
περιμενα χειρότερα να πω την αλήθεια , νομιζα ότι θα κάνει πάνω απο 4 μήνες!!!!
αντε και στους επόμενους που περιμένουν!!!!
για μια μερα γλυτωσες το κερασμα !!!
#μονοyudo
Επιφυλάσσομαι για την επόμενη
-
Εγώ το έγραψα πιο πάνω, εσείς δεν το δώσατε σημασία και έτσι γλύτωσε.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ το έγραψα πιο πάνω, εσείς δεν το δώσατε σημασία και έτσι γλύτωσε.
εκανα τον Κινεζο
θα κεράσω noodles και κουλουράκια της τύχης
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ το έγραψα πιο πάνω, εσείς δεν το δώσατε σημασία και έτσι γλύτωσε.
να ερχοσουν να μας το θυμισεις!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης