-
-
Υπερτούμπανο !!!!!
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!Δεν ειναι το δικο μου..εμενα κοκκινο-μαυρο ειναι..εδω ελλαδα ειναι και το δικο μου μετραω μερες πλεον
Εισαι μάγκας. Τον καλύτερο συνδιασμό πήρες!!
καλό και το γκρι αλλα χανει ακόμα και από το ασπρο
Το Κοκκινο μαυρο θα είναι πιστεύω εξαιρετικο, να μας βάλεις φωτο!!
-
Υπερτούμπανο !!!!!
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!Δεν ειναι το δικο μου..εμενα κοκκινο-μαυρο ειναι..εδω ελλαδα ειναι και το δικο μου μετραω μερες πλεον
Εισαι μάγκας. Τον καλύτερο συνδιασμό πήρες!!
καλό και το γκρι αλλα χανει ακόμα και από το ασπρο
Το Κοκκινο μαυρο θα είναι πιστεύω εξαιρετικο, να μας βάλεις φωτο!!
Πολύ ωραίο είναι το cement grey.
Το γκρι μεταλλικό κλασσικά όμορφο στην Τογιότα όπως και η πέρλα της.
Το κόκκινο με τη διχρωμία είναι εντυπωσιακό αλλά έρχεται σε μια ατμόσφαιρα που πάει μόνο με μαύρη δερματινη μέσα. Μαζί με τη μαύρη οροφή είναι τάφος μέσα.
Έχασα για 1 μέρα το cement grey με το καφέ εσωτερικό που μου είχε κάνει κλικ και μετά είχε διαθέσιμο (το κράτησα 3-4 μερες δεσμευμένο) αυτό το δίχρωμο κοκκινο.
Αλλά Ευτυχως ούτε εκεί προχώρησα. Ευτυχως με την έννοια ότι θα έπαιζα ξύλο με τη λεξους μιας και δήθεν παραδόσεις Ιουνίου πήγαν Αύγουστο και αν.
Θα είχε γίνει της κολάσεως αν και πιθανώς θα είχα και εκεί ακυρώσει ακόμα και μετά την εξόφληση και θα τρέχαμε αλλιως ! -
Υπερτούμπανο !!!!!
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!Δεν ειναι το δικο μου..εμενα κοκκινο-μαυρο ειναι..εδω ελλαδα ειναι και το δικο μου μετραω μερες πλεον
Εισαι μάγκας. Τον καλύτερο συνδιασμό πήρες!!
καλό και το γκρι αλλα χανει ακόμα και από το ασπρο
Το Κοκκινο μαυρο θα είναι πιστεύω εξαιρετικο, να μας βάλεις φωτο!!
Πολύ ωραίο είναι το cement grey.
Το γκρι μεταλλικό κλασσικά όμορφο στην Τογιότα όπως και η πέρλα της.
Το κόκκινο με τη διχρωμία είναι εντυπωσιακό αλλά έρχεται σε μια ατμόσφαιρα που πάει μόνο με μαύρη δερματινη μέσα. Μαζί με τη μαύρη οροφή είναι τάφος μέσα.
Έχασα για 1 μέρα το cement grey με το καφέ εσωτερικό που μου είχε κάνει κλικ και μετά είχε διαθέσιμο (το κράτησα 3-4 μερες δεσμευμένο) αυτό το δίχρωμο κοκκινο.
Αλλά Ευτυχως ούτε εκεί προχώρησα. Ευτυχως με την έννοια ότι θα έπαιζα ξύλο με τη λεξους μιας και δήθεν παραδόσεις Ιουνίου πήγαν Αύγουστο και αν.
Θα είχε γίνει της κολάσεως αν και πιθανώς θα είχα και εκεί ακυρώσει ακόμα και μετά την εξόφληση και θα τρέχαμε αλλιως !Το κοκκινο μαυρο δεν βγαινει μονο με το μαυρο δερμα..εγω το πηρα στην εκδοση cool με τα suede τυπου alcadara καθισματα
που ειναι πιο ανοιχτοχρωμα -
Μπαουλακι και σε γκρι..
Ωραίο φόντο με το C-HR 1ης γενιάς (έστω και σε απλή έκδοση C-LUB)
Νομίζω χάνει σε γκρι το LBX.
Λευκό πέρλα που το έχω πετύχει live, είναι πολύ καλό.Μήπως να αλλάξεις το νικname από
bill_hybrid synergy drive.....
σε
bill_C-HR#1st#edition -
Υπερτούμπανο !!!!!
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!Δεν ειναι το δικο μου..εμενα κοκκινο-μαυρο ειναι..εδω ελλαδα ειναι και το δικο μου μετραω μερες πλεον
Εισαι μάγκας. Τον καλύτερο συνδιασμό πήρες!!
καλό και το γκρι αλλα χανει ακόμα και από το ασπρο
Το Κοκκινο μαυρο θα είναι πιστεύω εξαιρετικο, να μας βάλεις φωτο!!
Πολύ ωραίο είναι το cement grey.
Το γκρι μεταλλικό κλασσικά όμορφο στην Τογιότα όπως και η πέρλα της.
Το κόκκινο με τη διχρωμία είναι εντυπωσιακό αλλά έρχεται σε μια ατμόσφαιρα που πάει μόνο με μαύρη δερματινη μέσα. Μαζί με τη μαύρη οροφή είναι τάφος μέσα.
Έχασα για 1 μέρα το cement grey με το καφέ εσωτερικό που μου είχε κάνει κλικ και μετά είχε διαθέσιμο (το κράτησα 3-4 μερες δεσμευμένο) αυτό το δίχρωμο κοκκινο.
Αλλά Ευτυχως ούτε εκεί προχώρησα. Ευτυχως με την έννοια ότι θα έπαιζα ξύλο με τη λεξους μιας και δήθεν παραδόσεις Ιουνίου πήγαν Αύγουστο και αν.
Θα είχε γίνει της κολάσεως αν και πιθανώς θα είχα και εκεί ακυρώσει ακόμα και μετά την εξόφληση και θα τρέχαμε αλλιως !Το κοκκινο μαυρο δεν βγαινει μονο με το μαυρο δερμα..εγω το πηρα στην εκδοση cool με τα suede τυπου alcadara καθισματα
που ειναι πιο ανοιχτοχρωμαΑλκαντάρα είναι. Κατράμι δεν θα είναι αλλά τα καφέ ή μπεζ των άλλων ατμοσφαιρών δεν θα είναι.
Γενικά είναι σφόδρα ενοχλητική η μαύρη ταπετσαρία -
Μπαουλακι και σε γκρι..
Ωραίο φόντο με το C-HR 1ης γενιάς (έστω και σε απλή έκδοση C-LUB)
Νομίζω χάνει σε γκρι το LBX.
Λευκό πέρλα που το έχω πετύχει live, είναι πολύ καλό.Μήπως να αλλάξεις το νικname από
bill_hybrib synergy drive.....
σε
bill_C-HR#1st#editionΑπό τους λίγους που κατάλαβες το hsd...
-
Υπερτούμπανο !!!!!
Καλορίζικο, να το χαρείς !!!Δεν ειναι το δικο μου..εμενα κοκκινο-μαυρο ειναι..εδω ελλαδα ειναι και το δικο μου μετραω μερες πλεον
Εισαι μάγκας. Τον καλύτερο συνδιασμό πήρες!!
καλό και το γκρι αλλα χανει ακόμα και από το ασπρο
Το Κοκκινο μαυρο θα είναι πιστεύω εξαιρετικο, να μας βάλεις φωτο!!
Πολύ ωραίο είναι το cement grey.
Το γκρι μεταλλικό κλασσικά όμορφο στην Τογιότα όπως και η πέρλα της.
Το κόκκινο με τη διχρωμία είναι εντυπωσιακό αλλά έρχεται σε μια ατμόσφαιρα που πάει μόνο με μαύρη δερματινη μέσα. Μαζί με τη μαύρη οροφή είναι τάφος μέσα.
Έχασα για 1 μέρα το cement grey με το καφέ εσωτερικό που μου είχε κάνει κλικ και μετά είχε διαθέσιμο (το κράτησα 3-4 μερες δεσμευμένο) αυτό το δίχρωμο κοκκινο.
Αλλά Ευτυχως ούτε εκεί προχώρησα. Ευτυχως με την έννοια ότι θα έπαιζα ξύλο με τη λεξους μιας και δήθεν παραδόσεις Ιουνίου πήγαν Αύγουστο και αν.
Θα είχε γίνει της κολάσεως αν και πιθανώς θα είχα και εκεί ακυρώσει ακόμα και μετά την εξόφληση και θα τρέχαμε αλλιως !Το κοκκινο μαυρο δεν βγαινει μονο με το μαυρο δερμα..εγω το πηρα στην εκδοση cool με τα suede τυπου alcadara καθισματα
που ειναι πιο ανοιχτοχρωμαΑλκαντάρα είναι. Κατράμι δεν θα είναι αλλά τα καφέ ή μπεζ των άλλων ατμοσφαιρών δεν θα είναι.
Γενικά είναι σφόδρα ενοχλητική η μαύρη ταπετσαρίαΤη μερα και με τον ηλιο ειναι αρκετα φωτεινο παντως..καμια σχεση με το μαυρο της emotion..βοηθαν και οι cooper ραφες..
-
Εξαιρετικά γραμμένο άρθρο και λέει πολλά από αυτά που έχω διαπιστώσει οδηγώντας το.
Επίσης, εξηγεί γιατί Ni-Mh μπατάρια και όχι Li-Ion και τι κατάφερε η Τογιότα με την πατέντα της.
The Lexus LBX is built on an insanely high budget no other manufacturer would dare approve, it's a gem among small cars
The LBX's chassis controls were fine-tuned by Masahiro Sasaki, ex-GT 500 racer and current driver in Akio Toyoda's personally-owned Rookie Racing Team. Sasaki tuned the LBX to be a small car that even novice drivers can feel and enjoy the car's dynamics. He also made sure that it rode comfortably on the roads of his hometown Iwate, a region known to have to the poorest roads in Japan, due to snow and ice cracking the the tarmac.
To keep cost low, the LBX was developed from the cheaper TNGA-B platform from the Toyota Yaris Cross’ (European and Japanese market model), but Master Driver Morizo didn’t like the compromise.
Thus, the LBX has a different wheelbase, track width, steering rack angle, suspension geometry, pedal placements, and seating position from the Yaris Cross. The wider track width also means that the improved LBX can no longer fit into previously developed jigs on the production line.
*The conclusion is simple: buy the Lexus LBX. It has its own shortcomings due to its small size, but the people who buy an LBX are likely to also own a Lexus RX or Toyota Alphard.
If you love driving and want a small, reliable but luxurious car for your daily needs, there’s no comparable model that can match the LBX.*
-
Καλό είναι και διαφορετικό όπως διαβάζουμε από τον κουβα που όλοι αγαπάμε αλλά είναι πανάκριβο για τη δουλειά που προορίζεται.
Δεν έχει νόημα να κυκλοφορείς στο χαος της πόλης με αμάξι 35+ χιλιάδων.
Βασικά εντός πόλης αρκεί να κυκλοφορείς με κανα χρεπι 15-20 ετών ξέσκισμενο απο παντού.
Μόνο έτσι δεν θα σε νοιάζει. -
Καλό είναι και διαφορετικό όπως διαβάζουμε από τον κουβα που όλοι αγαπάμε αλλά είναι πανάκριβο για τη δουλειά που προορίζεται.
Δεν έχει νόημα να κυκλοφορείς στο χαος της πόλης με αμάξι 35+ χιλιάδων.
Βασικά εντός πόλης αρκεί να κυκλοφορείς με κανα χρεπι 15-20 ετών ξέσκισμενο απο παντού.
Μόνο έτσι δεν θα σε νοιάζει.Χαχαχα....κλαίω!!! Πόσο διαφορετικά βλέπουμε τα πράγματα!
πολύ θα το ήθελα για μέσα και έξω από την πόλη. Και ένα Τέσλα για βολτούλες το ΣΚ και καμιά σβέλτη εκδρομή. Και ένα Ρεηντζ για εκδρομές εκτός.
Πάντως το LBX, αντικειμενικά για αυτά που προσφέρει είναι φτηνό...έχει εξαιρετική τιμή, πολύ vfm, οταν αναλογιστεί κανείς πόση έρευνα και τεχνολογία κρύβει.
-
Εξαιρετικά γραμμένο άρθρο και λέει πολλά από αυτά που έχω διαπιστώσει οδηγώντας το.
Επίσης, εξηγεί γιατί Ni-Mh μπατάρια και όχι Li-Ion και τι κατάφερε η Τογιότα με την πατέντα της.
Εξαιρετικό άρθρο Φάνη.
Το σκεφτόμαστε και εμείς μιας και τώρα που γυρίσαμε Ταϊβαν οι συνθήκες ζωής άλλαξαν και κινούμαστε σε πυκνό αστικό ιστό (πριν κυρίως σε Ε.Ο.) και με το μικρό σε δραστηριότητες πρέπει να κινούμαστε/παρκάρουμε σε απίθανα μέρη/παρκινγκ. Σε παρκινγκ που παω συχνά, για να στρίψω/πλησιάσω τη μπαρα εισόδου αν έχει παρκάρει άλλος απέναντι και δε μπορώ να στρίψω σα νταλίκα ανοιχτά το RX, απλά μπαινω υπο γωνία, κατεβάινω να πατησω το κουμπι για το εισιτήριο. Προ ημερών πέρασα πάλι με το RX από στενό με night market... ίδρωσα. Οποτε το παλιοRX θα μείνει για κάποιο ταξίδι ή αν βάζουμε κόσμο μέσα και βλέπουμε LBX/Crosstreck/C-30 για πιο μικρό.
Το θέμα ειναι όμως τα σερβις. Τακάκια / υγρά φρένων αλλάξαμε στο RX με 2.000 ευρώ... Ευτυχως ειναι εταιρικό γιατί όταν μου εδειξε η γυναίκα μου το χαρτί, κατέρρευσα.
Βέβαια, κερνάνε καφέ και φαγητό όσο περιμένεις. -
@alejandro said in LEXUS LBX:
Εξαιρετικά γραμμένο άρθρο και λέει πολλά από αυτά που έχω διαπιστώσει οδηγώντας το.
Επίσης, εξηγεί γιατί Ni-Mh μπατάρια και όχι Li-Ion και τι κατάφερε η Τογιότα με την πατέντα της.
Εξαιρετικό άρθρο Φάνη.
Το σκεφτόμαστε και εμείς μιας και τώρα που γυρίσαμε Ταϊβαν οι συνθήκες ζωής άλλαξαν και κινούμαστε σε πυκνό αστικό ιστό (πριν κυρίως σε Ε.Ο.) και με το μικρό σε δραστηριότητες πρέπει να κινούμαστε/παρκάρουμε σε απίθανα μέρη/παρκινγκ. Σε παρκινγκ που παω συχνά, για να στρίψω/πλησιάσω τη μπαρα εισόδου αν έχει παρκάρει άλλος απέναντι και δε μπορώ να στρίψω σα νταλίκα ανοιχτά το RX, απλά μπαινω υπο γωνία, κατεβάινω να πατησω το κουμπι για το εισιτήριο. Προ ημερών πέρασα πάλι με το RX από στενό με night market... ίδρωσα. Οποτε το παλιοRX θα μείνει για κάποιο ταξίδι ή αν βάζουμε κόσμο μέσα και βλέπουμε LBX/Crosstreck/C-30 για πιο μικρό.
Το θέμα ειναι όμως τα σερβις. Τακάκια / υγρά φρένων αλλάξαμε στο RX με 2.000 ευρώ...
Βέβαια, κερνάνε καφέ και φαγητό όσο περιμένεις.Για ποια χώρα μιλάμε ;
Το service του LBX είναι λίγο ποιο πάνω από το Yaris Cross στην Ελλάδα. Υπολόγιζε μέσο όρο 200 με 250 το χρόνο.
-
Για ποια χώρα μιλάμε ;
Το service του LBX είναι λίγο ποιο πάνω από το Yaris Cross στην Ελλάδα. Υπολόγιζε μέσο όρο 200 με 250 το χρόνο.
Ταϊβαν.
Ναι, φαντάζομαι οτι δε μπορεί για το συγκεκριμένο τα σερβις/αναλώσιμα να ειναι σε αυτά τα επίπεδα. -
@fanis75 η ποιότητα του, είναι φανερή...
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αναφέρεται και στο άρθρο...
"Legroom? The footwell is tight, with the dead pedal that’s just wide enough, barely. With a 170 cm driver seated in front, the back seat won’t be able to comfortably sit taller adults for longer distances"
Ξέρω βέβαια τι θα πεις...
Ποιος νοιάζεται για τους πίσω?
Η απάντηση είναι: οι περισσότεροι...
-
@antoniokon said in LEXUS LBX:
@fanis75 η ποιότητα του, είναι φανερή...
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αναφέρεται και στο άρθρο...
"Legroom? The footwell is tight, with the dead pedal that’s just wide enough, barely. With a 170 cm driver seated in front, the back seat won’t be able to comfortably sit taller adults for longer distances"
Ξέρω βέβαια τι θα πεις...
Ποιος νοιάζεται για τους πίσω?
Η απάντηση είναι: οι περισσότεροι...
Να πάρουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο, εαν εκτελούν μεταφορές ή το θέλουν για Ταξί!! Μιλάμε για κατηγορία B suv. Εχει και πιο μεγάλα η Λέξους. Εγώ έβαλα το άρθρο για να δείξω πόση τενχολογία κουβάει και ότι ουσιαστικά είναι ένα τελείως άλλο αυτοκίνητο από το Yaris Cross, κάτι το οποίο φαίνεται αμέσως εαν το οδηγήσεις. Εγώ δεν αχολούμαι με τους χώρους πίσω, ο γιος μου χωράει μια χαρά και θα χωράει για τα υπόλοιπα χρόνια που θα ακολουθεί μαζί μας στο αυτοκίνητο.
-
Εξαιρετικά γραμμένο άρθρο και λέει πολλά από αυτά που έχω διαπιστώσει οδηγώντας το.
Επίσης, εξηγεί γιατί Ni-Mh μπατάρια και όχι Li-Ion και τι κατάφερε η Τογιότα με την πατέντα της.
The Lexus LBX is built on an insanely high budget no other manufacturer would dare approve, it's a gem among small cars
The LBX's chassis controls were fine-tuned by Masahiro Sasaki, ex-GT 500 racer and current driver in Akio Toyoda's personally-owned Rookie Racing Team. Sasaki tuned the LBX to be a small car that even novice drivers can feel and enjoy the car's dynamics. He also made sure that it rode comfortably on the roads of his hometown Iwate, a region known to have to the poorest roads in Japan, due to snow and ice cracking the the tarmac.
To keep cost low, the LBX was developed from the cheaper TNGA-B platform from the Toyota Yaris Cross’ (European and Japanese market model), but Master Driver Morizo didn’t like the compromise.
Thus, the LBX has a different wheelbase, track width, steering rack angle, suspension geometry, pedal placements, and seating position from the Yaris Cross. The wider track width also means that the improved LBX can no longer fit into previously developed jigs on the production line.
*The conclusion is simple: buy the Lexus LBX. It has its own shortcomings due to its small size, but the people who buy an LBX are likely to also own a Lexus RX or Toyota Alphard.
If you love driving and want a small, reliable but luxurious car for your daily needs, there’s no comparable model that can match the LBX.*
Εκτός λοιπόν από κάτι τσιμούχες στις πόρτες , το ηχομονωτικό παρμπρίζ που έτσι και αλλιώς μπήκε στο f/l YC θέλουμε και αποστάτες , αφου το λεει ο master driver κατι θα ξέρει
https://www.bonoss.com/product/bonoss-forged-active-cooling-wheel-spacers-hubcentric-pcd5x114-35x4-5-cb60-1-al7075-t6-for-toyota-yaris-cross-2020?srsltid=AfmBOopv7SUY_mXx3SWhnTwpdhbUyQxY6ZNvJtEp4_M94AjSA1X_A_2Jκαι active cooling για τα φρένα αμα λάχει να πούμε...
-
@antoniokon said in LEXUS LBX:
@fanis75 η ποιότητα του, είναι φανερή...
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αναφέρεται και στο άρθρο...
"Legroom? The footwell is tight, with the dead pedal that’s just wide enough, barely. With a 170 cm driver seated in front, the back seat won’t be able to comfortably sit taller adults for longer distances"
Ξέρω βέβαια τι θα πεις...
Ποιος νοιάζεται για τους πίσω?
Η απάντηση είναι: οι περισσότεροι...
Εχει γίνει πολύ συζήτηση για τους χώρους πίσω και όντως είναι το μοναδικό μειονέκτημα του LBX. Ομως δεν ειναι απαγορευτικό
Εγω πχ. είμαι 1.80 και η γυναικα μου 1.75 μας καλύπτει μια χαρά και δεν εχουμε ουσιαστικό θέμα. Ναι θα το θέλαμε να είναι λίγο πιο ευρύχωρο αλλά δεν μας χαλάει καθόλου -
Καλησπέρα,
Είναι το πρώτο μου post εδώ. Έχω διαβάσει το νήμα και ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο. Το έχω οδηγήσει κιόλας σε test drive.
Προσωπικά εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά και η εσωτερική ποιότητα ήταν καταπληκτική. Ο χώρος πίσω είναι προβληματικός, όχι τόσο τραγικός αν δεν πρέπει να μπει κάποιος πανύψηλος, αλλά σίγουρα όχι άνετος.Έχω κάποιες ερωτήσεις για τους κατόχους (ή όσους έχουν άποψη από κάποιο δικό τους test drive μια που κινήθηκα κυρίως εντός πόλης).
Πώς νιώθετε την ανάρτηση (δεν μιλάω για το 4κίνητο, αλλά για το "κανονικό") και αν "κοπανάει" ή είναι νορμάλ και επίσης αν έχει κανείς εικόνα ανάμεσα στην 17αρα και την 18αρα.
Πώς είναι η συμπεριφορά του σε εθνική οδό και μεγάλες ταχύτητες; Εννοώ σε τιμές τύπου 130-140 Αθήνα-Θεσσαλονίκη πηγαίνει σταθερά και άνετα ή το νιώθεις να ζορίζεται και να ασθμαίνει σαν παλιό σούπερ μίνι; Αν χρειαστεί να κάνεις προσπέραση, πρέπει να το έχεις φανταστεί ώρα πριν; Και πώς είναι η κατανάλωση σε τέτοιες τιμές ταχύτητας.
Είδα αρκετά αυτοκίνητα σε παρεμφερείς τιμές (υβριδικά αλλά όχι plug-in ή ηλεκτρικά γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης). Θέλω μια καλή κατανάλωση (εντός πόλης), αλλά να μη νιώθω ότι ασφικτυώ στο ταξίδι και κάνω "εκπτώσεις". Να μην είναι ψόφιο με λίγα λόγια.
Έχω απορρίψει για διάφορους λόγους 2008, Μόκκα, CHR, Juke. Θα ήθελα να δω το Αvenger 4xe (λόγω κινητήρα, όχι τόσο για την ίδια την τετρακίνηση) και το μόνο άλλο που κάπως ικανοποιεί τα παραπάνω είναι το T-Roc, αλλά υβριδικό πάει για 2026. -
Πώς νιώθετε την ανάρτηση (δεν μιλάω για το 4κίνητο, αλλά για το "κανονικό") και αν "κοπανάει" ή είναι νορμάλ και επίσης αν έχει κανείς εικόνα ανάμεσα στην 17αρα και την 18αρα.
Με μια λέξη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η ανάρτηση! Το οδήγησα με 18αρες, και το δικίνητο και το 4κίνητο. Αμφότερα πολύ άνετα, το δικίνητο πιο διασκεδεαστικό. Δεν κοπανάει καθόλου και δεν έχεις λόγο να πας σε 17αρες, εαν δεν θές. Είναι ό,τι καλύτερο σε ανάρτηση κυκλοφορεί σε B suv, εχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.
Πώς είναι η συμπεριφορά του σε εθνική οδό και μεγάλες ταχύτητες; Εννοώ σε τιμές τύπου 130-140 Αθήνα-Θεσσαλονίκη πηγαίνει σταθερά και άνετα ή το νιώθεις να ζορίζεται και να ασθμαίνει σαν παλιό σούπερ μίνι; Αν χρειαστεί να κάνεις προσπέραση, πρέπει να το έχεις φανταστεί ώρα πριν; Και πώς είναι η κατανάλωση σε τέτοιες τιμές ταχύτητας.
Καλύτερα να σου πουν τα παιδικά που το έχουν, ειδικά ο @Dimmad εχει κάνει μεγάλο ταξίδι. Εμένα μου φάνηκε μια χαρά. Τα 140 τα έχει άνετα και αθόρυβα, χωρίς να νοιώθω κάποιο ζόρι. Προφανώς η προσπέραση στα 140 δεν είναι παιχινδάκι, 136 άλογα έχει όχι 236. Αλλά δεν ζορίζεται καθόλου θα έλεγα.
LEXUS LBX