Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 359
    • 360
    • 361
    • 362
    • 363
    • 391
    • 392
    • 361 / 392
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    99
    7824
    105235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • polioan
      polioan @lap last edited by

      @lap said in VW FORUM:

      Εν τω μεταξύ μεγάλη ποσότητα των διασήμων αμορτισέρ κατασκευάζεται στην Ασία.

      Ναι, όπως και τα περισσότερα ευρωπαϊκά προϊόντα τέτοιου τύπου έχουν σχεδιαστεί Ευρώπη αλλά made of origin Asia γιατί φτιάχνονται εκεί.
      Κλασσικά φτηνότερα εργατικά χέρια

      CUPRA LEON 2025
      1.5cc 150Hp MHV

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andya3 @george-dasoulas last edited by

        @george-dasoulas said in VW FORUM:

        Έχω ένα Vw Touran του 2017 με 120.000 χλμ και πρόσφατα αλλαγμένο ιμάντα! Θα πρέπει να κοιτάζω σιγά σιγά για αλλαγή αμορτισέρ?
        Η Vw βάζει Sachs αν δεν κάνω λάθος.
        Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο?
        Κάποιο ενημερωμένο σάιτ?
        Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        https://www.rellasamortiser.gr/
        Πάρε τηλέφωνο στο Ρέλλα, είναι ο κεντρικός αντιπρόσωπος, δε θα τα βρεις πιο φτηνά στην Ελλάδα. Δίνεις το vin σου και θα σου πει αυτός τι αμορτισέρ υπάρχουν διαθέσιμα για το αυτοκίνητό σου και πόσο κάνουν.
        Τα sachs είναι σταθερή αξία για τα vw για νορμάλ οδηγούς.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • A
          andya3 @polioan last edited by

          @polioan said in VW FORUM:

          @andya3 said in VW FORUM:

          @polioan said in VW FORUM:

          @andya3 said in VW FORUM:

          @polioan said in VW FORUM:

          @andya3 said in VW FORUM:

          Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
          Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

          Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
          Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

          Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
          Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

          Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

          Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

          Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
          Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
          Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

          Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

          Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          C cirus fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @andya3 last edited by

            @andya3 said in VW FORUM:

            @polioan said in VW FORUM:

            @andya3 said in VW FORUM:

            @polioan said in VW FORUM:

            @andya3 said in VW FORUM:

            @polioan said in VW FORUM:

            @andya3 said in VW FORUM:

            Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
            Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

            Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
            Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

            Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
            Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

            Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

            Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

            Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
            Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
            Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

            Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

            Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

            Για τα κινέζικα σου κάνουν επέμβαση και σου τραβάνε τα μάτια... 😇 εναλλακτικά μπορείς να δώσεις εξετάσεις στο e8a93e3d-828f-4790-bcdf-a6c49ac0cafb-image.png
            😁 😀

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • cirus
              cirus @andya3 last edited by cirus

              @andya3 said in VW FORUM:

              @polioan said in VW FORUM:

              @andya3 said in VW FORUM:

              @polioan said in VW FORUM:

              @andya3 said in VW FORUM:

              @polioan said in VW FORUM:

              @andya3 said in VW FORUM:

              Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
              Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

              Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
              Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

              Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
              Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

              Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

              Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

              Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
              Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
              Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

              Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

              Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

              δεν γνωρίζω για το juke αλλα δεν πιστεύω ότι σε καμία περιπτωση κάνουν τοσο τα αμορτισέρ σε ΚΑΝΕΝΑ μικρό αμάξι οποισδήπωτε μάρκας

              εκτός αν είναι καμιά ειδική εκδοση πχ σαν την δική μου PUMA ST που φαντάζομαι όταν έρθει η ωρα θα με πονέσει ο κώλος μου.

              αλλα για νορμαλ αυτοκίνητα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν 1500 ευρώ

              Cirus the virus

              K A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator @andya3 last edited by

                @andya3 said in VW FORUM:

                Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                cirus A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in VW FORUM:

                  @andya3 said in VW FORUM:

                  Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                  Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                  το inverter και να προσπαθησεις δεν μπορεις να το κάψεις εύκολα, εχουν ασφάλειες προστασίας, το πολύ να κάψεις αυτές

                  ειναι οντως 1 στο εκατομμύριο

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostis20 @cirus last edited by

                    @cirus said in VW FORUM:

                    @andya3 said in VW FORUM:

                    @polioan said in VW FORUM:

                    @andya3 said in VW FORUM:

                    @polioan said in VW FORUM:

                    @andya3 said in VW FORUM:

                    @polioan said in VW FORUM:

                    @andya3 said in VW FORUM:

                    Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                    Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                    Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                    Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                    Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                    Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                    Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                    Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                    Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
                    Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
                    Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

                    Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

                    Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                    δεν γνωρίζω για το juke αλλα δεν πιστεύω ότι σε καμία περιπτωση κάνουν τοσο τα αμορτισέρ σε ΚΑΝΕΝΑ μικρό αμάξι οποισδήπωτε μάρκας

                    εκτός αν είναι καμιά ειδική εκδοση πχ σαν την δική μου PUMA ST που φαντάζομαι όταν έρθει η ωρα θα με πονέσει ο κώλος μου.

                    αλλα για νορμαλ αυτοκίνητα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν 1500 ευρώ

                    Και εμένα θα μου έκανε τεράστια εντύπωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 @cirus last edited by

                      @cirus said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      @polioan said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      @polioan said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      @polioan said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                      Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                      Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                      Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                      Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                      Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                      Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                      Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                      Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
                      Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
                      Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

                      Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

                      Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                      δεν γνωρίζω για το juke αλλα δεν πιστεύω ότι σε καμία περιπτωση κάνουν τοσο τα αμορτισέρ σε ΚΑΝΕΝΑ μικρό αμάξι οποισδήπωτε μάρκας

                      εκτός αν είναι καμιά ειδική εκδοση πχ σαν την δική μου PUMA ST που φαντάζομαι όταν έρθει η ωρα θα με πονέσει ο κώλος μου.

                      αλλα για νορμαλ αυτοκίνητα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν 1500 ευρώ

                      Αναφέρθηκε από συμφορουμίτη κόστος 1.500€ για τα αμoρτισέρ του Juke. Το δέχομαι με καλή πίστη, δεν το γνωρίζω. Ούτε θα το αμφισβητήσω επειδή φαίνεται ακριβή η τιμή.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @andya3 last edited by

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        @cirus said in VW FORUM:

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        @polioan said in VW FORUM:

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        @polioan said in VW FORUM:

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        @polioan said in VW FORUM:

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                        Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                        Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                        Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                        Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                        Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                        Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                        Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                        Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
                        Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
                        Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

                        Σε μία πρώτη διερεύνηση, 4 αμορτισέρ Sachs για το T-Roc έχουν 360€. Να βάλω και 100€ εργατικά, πάμε στα 460€.Είναι πολύ κιμπάρηδες στη Nissan, άκου 1.500€ για 4 αμορτισέρ.

                        Τελικά ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται φτηνό όπως το Juke, αλλά να κρύβει τέτοια κόστη από πίσω που να είναι ασύμφορο. Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                        δεν γνωρίζω για το juke αλλα δεν πιστεύω ότι σε καμία περιπτωση κάνουν τοσο τα αμορτισέρ σε ΚΑΝΕΝΑ μικρό αμάξι οποισδήπωτε μάρκας

                        εκτός αν είναι καμιά ειδική εκδοση πχ σαν την δική μου PUMA ST που φαντάζομαι όταν έρθει η ωρα θα με πονέσει ο κώλος μου.

                        αλλα για νορμαλ αυτοκίνητα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν 1500 ευρώ

                        Αναφέρθηκε από συμφορουμίτη κόστος 1.500€ για τα αμoρτισέρ του Juke. Το δέχομαι με καλή πίστη, δεν το γνωρίζω. Ούτε θα το αμφισβητήσω επειδή φαίνεται ακριβή η τιμή.

                        το διάβασα απλά μπορει να έγινε κάποια παρανόηση, μου φαινεται δύσκολο να κάνουν τόσο τα αμορτισέρ στο juke.

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in VW FORUM:

                          @andya3 said in VW FORUM:

                          Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                          Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                          Τα υβριδικά έχουν ένα σωρό εξειδικευμένα εξαρτήματα που τα φτιάχνει μόνη της η Toyota, είναι ο μοναδικός προμηθευτής και μπορεί να τα πουλήσει όσο θέλει. Δε φημίζεται κιόλας για τις καλές τιμές της σε ανταλλακτικά και εργασίες, φαρμακείο είναι.

                          Έχει μπαταρία, 2-3 ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρική αντλία νερού και δεν ξέρω και τι άλλο. Πιο πιστευτό είναι να πει κάποιος ότι είναι δοκιμασμένα σε βάθος χρόνου και δε χαλάνε, παρά να πει ότι είναι φτηνά, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ είναι!

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          I fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in VW FORUM:

                            @fanis75 said in VW FORUM:

                            @andya3 said in VW FORUM:

                            Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                            Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                            Τα υβριδικά έχουν ένα σωρό εξειδικευμένα εξαρτήματα που τα φτιάχνει μόνη της η Toyota, είναι ο μοναδικός προμηθευτής και μπορεί να τα πουλήσει όσο θέλει. Δε φημίζεται κιόλας για τις καλές τιμές της σε ανταλλακτικά και εργασίες, φαρμακείο είναι.

                            Έχει μπαταρία, 2-3 ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρική αντλία νερού και δεν ξέρω και τι άλλο. Πιο πιστευτό είναι να πει κάποιος ότι είναι δοκιμασμένα σε βάθος χρόνου και δε χαλάνε, παρά να πει ότι είναι φτηνά, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ είναι!

                            Ο 1000 tsi είναι αξιόπιστος ;
                            Θέλει λαδακια κάθε χρόνο ;
                            Κουτάλα καλύτερα ή dsg;
                            Έχω γνωστό που το γυάλισε το t cross και με ρώτησε.
                            Σκέφτηκα να του πω κατευθείαν για το Yaris cross αλλά γουστάρει ποιότητα

                            A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @andya3 last edited by

                              @andya3 said in VW FORUM:

                              Έχει μπαταρία, 2-3 ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρική αντλία νερού και δεν ξέρω και τι άλλο. Πιο πιστευτό είναι να πει κάποιος ότι είναι δοκιμασμένα σε βάθος χρόνου και δε χαλάνε, παρά να πει ότι είναι φτηνά, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ είναι!

                              Μιλάμε για αναλώσιμα ανταλλακτικά που πληρώνεις σε ένα σέρβις ή σε βάθος 10ετίας ή σε ένα μικρό τρακάρισμα (π.χ. ένα φανάρι). Όχι για εξαρτήματα που δεν θα αλλάξουν ποτέ στην ζωή ενός αυτοκινήτου.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 @iceman7 last edited by

                                @iceman7 said in VW FORUM:

                                @andya3 said in VW FORUM:

                                @fanis75 said in VW FORUM:

                                @andya3 said in VW FORUM:

                                Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                                Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                                Τα υβριδικά έχουν ένα σωρό εξειδικευμένα εξαρτήματα που τα φτιάχνει μόνη της η Toyota, είναι ο μοναδικός προμηθευτής και μπορεί να τα πουλήσει όσο θέλει. Δε φημίζεται κιόλας για τις καλές τιμές της σε ανταλλακτικά και εργασίες, φαρμακείο είναι.

                                Έχει μπαταρία, 2-3 ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρική αντλία νερού και δεν ξέρω και τι άλλο. Πιο πιστευτό είναι να πει κάποιος ότι είναι δοκιμασμένα σε βάθος χρόνου και δε χαλάνε, παρά να πει ότι είναι φτηνά, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ είναι!

                                Ο 1000 tsi είναι αξιόπιστος ;
                                Θέλει λαδακια κάθε χρόνο ;
                                Κουτάλα καλύτερα ή dsg;
                                Έχω γνωστό που το γυάλισε το t cross και με ρώτησε.
                                Σκέφτηκα να του πω κατευθείαν για το Yaris cross αλλά γουστάρει ποιότητα

                                Ο 1.0 tsi είναι το πιο αξιόπιστο μοτέρ του group vag αυτή τη στιγμή.

                                Χωρίς υπερβολή, δεν έχω διαβάσει στα ξένα forum ούτε ένα περιστατικό βλάβης, πραγματικά, ούτε καν παράπονο. Και μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα και από αρκετό κόσμο, είναι μεγάλο το δείγμα. Το ίδιο ισχύει και για τα λάδια.

                                Για το dsg θα πω τα γνωστά. Αν κάποιος σέρνεται συχνά στην πόλη υπάρχουν ρίσκα. Αλλιώς δεν φαίνεται να υπάρχουν πλέον τα προβλήματα του παρελθόντος.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in VW FORUM:

                                  Έχω γνωστό που το γυάλισε το t cross και με ρώτησε.
                                  Σκέφτηκα να του πω κατευθείαν για το Yaris cross αλλά γουστάρει ποιότητα

                                  Αν γουστάρει ποιότητα, ας πάρει Λέξους η BMW, το T cross, πολύ καλό (και πανέμορφο) αλλά τενεκές ειναι και αυτό.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in VW FORUM:

                                    @iceman7 said in VW FORUM:

                                    @andya3 said in VW FORUM:

                                    @fanis75 said in VW FORUM:

                                    @andya3 said in VW FORUM:

                                    Το ίδιο λέω και για τα υβριδικά Toyota, είναι τόσο ακριβά τα ανταλλακτικά τους, που αν σου κάτσει η στραβή, την έκατσες. Και λογικά κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και για τα Κινέζικα.

                                    Καθόλου ακριβά δεν είναι τα ανταλλακτικά τους. Εκτός φυσικά από το inverter, το οποίο όμως χαλάει 1 στο εκατομμύριο εκτός εγγύησης.

                                    Τα υβριδικά έχουν ένα σωρό εξειδικευμένα εξαρτήματα που τα φτιάχνει μόνη της η Toyota, είναι ο μοναδικός προμηθευτής και μπορεί να τα πουλήσει όσο θέλει. Δε φημίζεται κιόλας για τις καλές τιμές της σε ανταλλακτικά και εργασίες, φαρμακείο είναι.

                                    Έχει μπαταρία, 2-3 ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρική αντλία νερού και δεν ξέρω και τι άλλο. Πιο πιστευτό είναι να πει κάποιος ότι είναι δοκιμασμένα σε βάθος χρόνου και δε χαλάνε, παρά να πει ότι είναι φτηνά, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ είναι!

                                    Ο 1000 tsi είναι αξιόπιστος ;
                                    Θέλει λαδακια κάθε χρόνο ;
                                    Κουτάλα καλύτερα ή dsg;
                                    Έχω γνωστό που το γυάλισε το t cross και με ρώτησε.
                                    Σκέφτηκα να του πω κατευθείαν για το Yaris cross αλλά γουστάρει ποιότητα

                                    Ο 1.0 tsi είναι το πιο αξιόπιστο μοτέρ του group vag αυτή τη στιγμή.

                                    Χωρίς υπερβολή, δεν έχω διαβάσει στα ξένα forum ούτε ένα περιστατικό βλάβης, πραγματικά, ούτε καν παράπονο. Και μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα και από αρκετό κόσμο, είναι μεγάλο το δείγμα. Το ίδιο ισχύει και για τα λάδια.

                                    Για το dsg θα πω τα γνωστά. Αν κάποιος σέρνεται συχνά στην πόλη υπάρχουν ρίσκα. Αλλιώς δεν φαίνεται να υπάρχουν πλέον τα προβλήματα του παρελθόντος.

                                    κανενα προβλημα στον 1000αρι με τα 115 αλογα μετα απο 6 χρονια. Παραδοξως ουτε το dsg εχει βγαλει "κιχ". Εχει ομως σχετικα λιγα χιλιομετρα.

                                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δύσκολα...

                                      https://www.msn.com/el-gr/news/other/δραματικές-ώρες-για-τη-volkswagen/ar-AA1t5fcl?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=52d2824be0fe47daadcd6be1dbedf290&ei=70

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by

                                        Η Stellantis κόβει μοντέλα και πουλάει εγκαταστάσεις, όπως πχ το κέντρο δοκιμών στην Αριζόνα, με αποτέλεσμα προβαίνει σε ενοικίαση του αντίστοιχου της Toyota. Προβλήματα ρευστότητας πιθανότατα.

                                        Ο VAG παράλληλα είναι στο top-10 κερδοφόρων εταιρειών (όχι απλά αυτοκινητοβιομηχανιών) για το 2023. Μόνο ως VW ξεπερνάει κατά 3 φορές το ΑΕΠ της Ελλάδος.

                                        Πίσω του δε έχει το Γερμανικό κράτος, το οποίο με τη σειρά του φέτος είναι 2ο στον κόσμο στα κατοχή χρυσού μόνο πίσω από τις ΗΠΑ και μακράν του 3ου (Ιταλία όλως περιέργως). Αυτά, καλημέρα.

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Η Στελλάντις είναι πολυεθνική, η βαγκ είναι εθνικιστική και το κλείσιμο των εργοστασίων στην γερμανία, είναι ιστορικό γεγονός...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ataim
                                            ataim @dettol last edited by

                                            @dettol said in VW FORUM.

                                            κανενα προβλημα στον 1000αρι με τα 115 αλογα μετα απο 6 χρονια. Παραδοξως ουτε το dsg εχει βγαλει "κιχ". Εχει ομως σχετικα λιγα χιλιομετρα.

                                            Το ίδιο κ γω σε α1 με πολλά εντός πόλης χλμ. Είναι δυνατός και οικονομικός, το "πρόβλημα" είναι το lag, το οποίο πάει μαζί με τα turbo.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 361 / 392
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr