Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 358
    • 359
    • 360
    • 361
    • 362
    • 376
    • 377
    • 360 / 377
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    7530
    69539
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW FORUM:

      @kkostask said in VW FORUM:

      Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

      Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

      Με έχεις για τόσο χαζό που να μετρήσω αμορτισέρ σε ΚΤΕΟ?

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @kkostask last edited by

        @kkostask said in VW FORUM:

        @andya3 said in VW FORUM:

        @kkostask said in VW FORUM:

        Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

        Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

        Με έχεις για τόσο χαζό που να μετρήσω αμορτισέρ σε ΚΤΕΟ?

        οχι χαζός μη χρησιμοποιεις τέτοιες εκφρασεις δεν νομίζω ότι ενοουσε αυτό ο andy

        να πει πόσο ελειπής ελέγχοι γίνονται στο ΚΤΕΟ εννοούσε

        Οταν αισθανεσαι ότι το αμαξι είναι βάρκα γυαλό και εχεις κάνει πάνω από 150000χλμ ασχετως ελεγχου αλλαξε τα αμορτισερ για ασφάλεια

        Cirus the virus

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask @cirus last edited by

          @cirus said in VW FORUM:

          @kkostask said in VW FORUM:

          @andya3 said in VW FORUM:

          @kkostask said in VW FORUM:

          Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

          Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

          Με έχεις για τόσο χαζό που να μετρήσω αμορτισέρ σε ΚΤΕΟ?

          οχι χαζός μη χρησιμοποιεις τέτοιες εκφρασεις δεν νομίζω ότι ενοουσε αυτό ο andy

          να πει πόσο ελειπής ελέγχοι γίνονται στο ΚΤΕΟ εννοούσε

          Οταν αισθανεσαι ότι το αμαξι είναι βάρκα γυαλό και εχεις κάνει πάνω από 150000χλμ ασχετως ελεγχου αλλαξε τα αμορτισερ για ασφάλεια

          Σχήμα λόγου ήταν, τίποτα περισσότερο…είπαμε….
          Απλά δεν νιώθω καμία ουσιαστική διαφορά στο αμάξι, οπότε με την μέτρηση που έκανα απλά επιβεβαίωσα ότι είναι σε καλή κατάσταση. Από την άλλη το αυτοκίνητο κάνει συγκεκριμένες μη απαιτητικές διαδρομές όποτε δεν επιβαρύνονται ιδιαίτερα. Ντε και καλά να τα αλλάξω? Ενώ ο «μάστορας» στο βίντεο έβγαλε συμπέρασμα με το μάτι, έτσι?

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @kkostask last edited by

            @kkostask said in VW FORUM:

            @cirus said in VW FORUM:

            @kkostask said in VW FORUM:

            @andya3 said in VW FORUM:

            @kkostask said in VW FORUM:

            Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

            Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

            Με έχεις για τόσο χαζό που να μετρήσω αμορτισέρ σε ΚΤΕΟ?

            οχι χαζός μη χρησιμοποιεις τέτοιες εκφρασεις δεν νομίζω ότι ενοουσε αυτό ο andy

            να πει πόσο ελειπής ελέγχοι γίνονται στο ΚΤΕΟ εννοούσε

            Οταν αισθανεσαι ότι το αμαξι είναι βάρκα γυαλό και εχεις κάνει πάνω από 150000χλμ ασχετως ελεγχου αλλαξε τα αμορτισερ για ασφάλεια

            Σχήμα λόγου ήταν, τίποτα περισσότερο…είπαμε….
            Απλά δεν νιώθω καμία ουσιαστική διαφορά στο αμάξι, οπότε με την μέτρηση που έκανα απλά επιβεβαίωσα ότι είναι σε καλή κατάσταση. Από την άλλη το αυτοκίνητο κάνει συγκεκριμένες μη απαιτητικές διαδρομές όποτε δεν επιβαρύνονται ιδιαίτερα. Ντε και καλά να τα αλλάξω? Ενώ ο «μάστορας» στο βίντεο έβγαλε συμπέρασμα με το μάτι, έτσι?

            αν αισθανεσαι ότι είναι ασφαλή ακόμα και σου είπε και μάστορας ότι είναι μια χαρά προφανώς και μην τα αλλάξεις δεν είπα κάτι τέτοιο

            απλά εγραψα γιατι νομίζω παρεξήγησες αυτό που γραφτηκε για τα ΚΤΕΟ που όντως έχουν ελειπή εργαλεία μέτρησης και τα όρια τους είναι πολύ χαμηλα σε βαθμό του επικύνδινου.

            Cirus the virus

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask @cirus last edited by

              @cirus said in VW FORUM:

              @kkostask said in VW FORUM:

              @cirus said in VW FORUM:

              @kkostask said in VW FORUM:

              @andya3 said in VW FORUM:

              @kkostask said in VW FORUM:

              Εντάξει, σιγά τα αυγά….πταίσματα βρήκαν. Απλά μου φάνηκε εντελώς ερασιτεχνικό αυτό με τα αμορτισέρ. Αφού έχει κάνει 200κ πρέπει να αλλαχθούν και καλά….τα δικά μου πχ έχουν 205κ, μετρήθηκαν πριν 5 μήνες και ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, κάπου μεταξύ 75-80% όλα.

              Τα αμορτισέρ σου μετά τα χιλιόμετρα που λες ότι έκανες είναι δράμα, κακώς τα κρατάς. Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης των αμορτισέρ πάνω στα αυτοκίνητο, αυτά που κάνουν τα ΚΤΕΟ είναι κοροϊδία. Για να μετρηθούν σωστά πρέπει να βγουν και να δοκιμαστούν ένα - ένα σε μηχάνημα.

              Με έχεις για τόσο χαζό που να μετρήσω αμορτισέρ σε ΚΤΕΟ?

              οχι χαζός μη χρησιμοποιεις τέτοιες εκφρασεις δεν νομίζω ότι ενοουσε αυτό ο andy

              να πει πόσο ελειπής ελέγχοι γίνονται στο ΚΤΕΟ εννοούσε

              Οταν αισθανεσαι ότι το αμαξι είναι βάρκα γυαλό και εχεις κάνει πάνω από 150000χλμ ασχετως ελεγχου αλλαξε τα αμορτισερ για ασφάλεια

              Σχήμα λόγου ήταν, τίποτα περισσότερο…είπαμε….
              Απλά δεν νιώθω καμία ουσιαστική διαφορά στο αμάξι, οπότε με την μέτρηση που έκανα απλά επιβεβαίωσα ότι είναι σε καλή κατάσταση. Από την άλλη το αυτοκίνητο κάνει συγκεκριμένες μη απαιτητικές διαδρομές όποτε δεν επιβαρύνονται ιδιαίτερα. Ντε και καλά να τα αλλάξω? Ενώ ο «μάστορας» στο βίντεο έβγαλε συμπέρασμα με το μάτι, έτσι?

              αν αισθανεσαι ότι είναι ασφαλή ακόμα και σου είπε και μάστορας ότι είναι μια χαρά προφανώς και μην τα αλλάξεις δεν είπα κάτι τέτοιο

              απλά εγραψα γιατι νομίζω παρεξήγησες αυτό που γραφτηκε για τα ΚΤΕΟ που όντως έχουν ελειπή εργαλεία μέτρησης και τα όρια τους είναι πολύ χαμηλα σε βαθμό του επικύνδινου.

              Συμφωνώ απόλυτα, τα ΚΤΕΟ έτσι όπως λειτουργούν είναι μόνο για πενηντάρικο…

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andya3 last edited by

                Οι κατασκευαστές των αμορτισέρ δίνουν ένα όριο ζωής γύρω στα 100.000 χιλ. Αφήνουν όπως πάντα κι ένα παράθυρο ανάλογα με τη χρήση, την καταπόνηση του αυτοκινήτου κλπ.

                Να πούμε ότι για ένα μέσο οδηγό το παράθυρο είναι 20-30.000 km? Άντε να πάμε στα 120-130.000 km. Μετά αμορτισέρ πάπαλα. Τώρα τι λέει ο κάθε μάστορας και το ΚΤΕΟ, δικό τους θέμα.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @andya3 last edited by cirus

                  @andya3 said in VW FORUM:

                  Οι κατασκευαστές των αμορτισέρ δίνουν ένα όριο ζωής γύρω στα 100.000 χιλ. Αφήνουν όπως πάντα κι ένα παράθυρο ανάλογα με τη χρήση, την καταπόνηση του αυτοκινήτου κλπ.

                  Να πούμε ότι για ένα μέσο οδηγό το παράθυρο είναι 20-30.000 km? Άντε να πάμε στα 120-130.000 km. Μετά αμορτισέρ πάπαλα. Τώρα τι λέει ο κάθε μάστορας και το ΚΤΕΟ, δικό τους θέμα.

                  εχω αλλάξει και στα 100000 εχω αλλάξει και στα 200000, ανάλογα την καταπόνηση που δέχεται ενα αμάξι πάει. και στα 200000 δεν ήταν εντελώς χάλι απλά ήθελαν αλλαγη

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrioskosmas last edited by

                    Όταν οδηγάς το ίδιο αυτοκίνητο χρόνια συνηθίζεις την κόπωση στα αμορτισέρ. Μόνο όταν αλλάξεις θα καταλάβεις τη διαφορά
                    Το 200.000 είναι υπερβολικό εωσ εγκληματικό

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • George 0
                      George 0 last edited by

                      Εγω ξερω καθε 5 χρονια θελουν αλλαγη.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kkostask @dimitrioskosmas last edited by

                        @dimitrioskosmas said in VW FORUM:

                        Όταν οδηγάς το ίδιο αυτοκίνητο χρόνια συνηθίζεις την κόπωση στα αμορτισέρ. Μόνο όταν αλλάξεις θα καταλάβεις τη διαφορά
                        Το 200.000 είναι υπερβολικό εωσ εγκληματικό

                        Οκ, ας πούμε εγώ είμαι ο άσχετος μετά από 17 αυτοκίνητα και πάνω από ένα μύριο χιλιόμετρα…όταν τα μετράει ο ειδικός -που είναι αυτός που θα μου πουλήσει τα νέα- και μου λέει «άφησε τα , είναι μια χαρά» τι θέλετε να κάνω? Αν σας πω ότι άλλαξα μπροστινά τακάκια μετά από 140.000, τι θα πείτε? Κρεμάλα?

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrioskosmas @kkostask last edited by dimitrioskosmas

                          @kkostask said in VW FORUM:

                          @dimitrioskosmas said in VW FORUM:

                          Όταν οδηγάς το ίδιο αυτοκίνητο χρόνια συνηθίζεις την κόπωση στα αμορτισέρ. Μόνο όταν αλλάξεις θα καταλάβεις τη διαφορά
                          Το 200.000 είναι υπερβολικό εωσ εγκληματικό

                          Οκ, ας πούμε εγώ είμαι ο άσχετος μετά από 17 αυτοκίνητα και πάνω από ένα μύριο χιλιόμετρα…όταν τα μετράει ο ειδικός -που είναι αυτός που θα μου πουλήσει τα νέα- και μου λέει «άφησε τα , είναι μια χαρά» τι θέλετε να κάνω? Αν σας πω ότι άλλαξα μπροστινά τακάκια μετά από 140.000, τι θα πείτε? Κρεμάλα?

                          Όχι βέβαια, απλά δε πατάς πολύ τα φρένα, ίσα ίσα τα τσιμπάς και κανείς πολλά ταξιδια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                            Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • polioan
                              polioan @andya3 last edited by

                              @andya3 said in VW FORUM:

                              Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                              Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                              Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                              Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                              CUPRA LEON 2025
                              1.5cc 150Hp MHV

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 @polioan last edited by

                                @polioan said in VW FORUM:

                                @andya3 said in VW FORUM:

                                Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                                Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                                Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                                Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                                Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                                Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • polioan
                                  polioan @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in VW FORUM:

                                  @polioan said in VW FORUM:

                                  @andya3 said in VW FORUM:

                                  Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                                  Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                                  Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                                  Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                                  Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                                  Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                                  Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                                  CUPRA LEON 2025
                                  1.5cc 150Hp MHV

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 @polioan last edited by

                                    @polioan said in VW FORUM:

                                    @andya3 said in VW FORUM:

                                    @polioan said in VW FORUM:

                                    @andya3 said in VW FORUM:

                                    Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                                    Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                                    Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                                    Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                                    Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                                    Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                                    Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                                    Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      george-dasoulas last edited by

                                      Έχω ένα Vw Touran του 2017 με 120.000 χλμ και πρόσφατα αλλαγμένο ιμάντα! Θα πρέπει να κοιτάζω σιγά σιγά για αλλαγή αμορτισέρ?
                                      Η Vw βάζει Sachs αν δεν κάνω λάθος.
                                      Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο?
                                      Κάποιο ενημερωμένο σάιτ?
                                      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                      Vw touran 2017 1.6 tdi

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • polioan
                                        polioan @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in VW FORUM:

                                        @polioan said in VW FORUM:

                                        @andya3 said in VW FORUM:

                                        @polioan said in VW FORUM:

                                        @andya3 said in VW FORUM:

                                        Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                                        Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                                        Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                                        Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                                        Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                                        Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                                        Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                                        Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                                        Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
                                        Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
                                        Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

                                        CUPRA LEON 2025
                                        1.5cc 150Hp MHV

                                        A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 @polioan last edited by andya3

                                          @polioan said in VW FORUM:

                                          @andya3 said in VW FORUM:

                                          @polioan said in VW FORUM:

                                          @andya3 said in VW FORUM:

                                          @polioan said in VW FORUM:

                                          @andya3 said in VW FORUM:

                                          Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Στα τακάκια και τους δίσκους φαίνεται με το μάτι η φθορά.
                                          Στα αμορτισέρ δε φαίνεται τίποτα. Πρέπει να δακρύσουν λάδι για να πεις σίγουρα ότι είναι χαλασμένα. Δε σημαίνει όμως ότι κι αν δε δακρύζουν λειτουργούν σωστά.

                                          Ακριβώς. Άλλο που για τα αμορτισέρ για να είσαι σίγουρος πας σε κάποιον αμορτισέρ α και σου τα τεσταρει.
                                          Έχω ακούσει βέβαια και περίπτωση που ένα Juke 5 χρόνων με 80.000 χλμ τον έκοψαν στο ΚΤΕΟ για αμορτισέρ και η τιμή τους πήγε 1500€...

                                          Τι πλήρωσε 1.500€? Άλλαξε και λάστιχα και ζάντες μαζί? 😁
                                          Αμορτισέρ μαζί με εργατικά για ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο να είναι από 400-600€.

                                          Και όμως. Ακόμα και σειράς αμορτισέρ που παρήγγειλε επειδή είναι καινούρια έκαναν με εργατικά 1500€.

                                          Οκ σε πιστεύω, αλλά κάτι πάει στραβά. Θα δω από περιέργεια με την 1η ευκαιρία πόσο κάνουν τα αμορτισέρ στο T-Roc. Όχι τα αυθεντικά, τα sachs π.χ. που βάζει και η vw συνήθως.

                                          Ναι, εδώ διαφέρει όμως. Για τα vw group έχουν βγάλει άπειρα, sachs, billstein κλπ.
                                          Για την σειρά των Nissan και ειδικά για juke είναι πολύ λιγότερες οι επιλογές.
                                          Δες για το δικό σου για καλό και για κακό...

                                          Αυτά να τα διαβάζουν αυτοί που θέλουν να πάρουν Κινέζικα αυτοκίνητα γιατί τους φαίνονται φτηνά.
                                          Αλήθεια, οι δασμοί της ΕΕ πάνε και στ' ανταλλακτικά, ή μόνο σε ολόκληρο το αυτοκίνητο?
                                          Θα κλάψουνε μανούλες...😒

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Εν τω μεταξύ μεγάλη ποσότητα των διασήμων αμορτισέρ κατασκευάζεται στην Ασία.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 360 / 377
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr