-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Ευχαριστω παιδια για τις προτασεις!!
Αρχικα βλεπω οτι για μεταχειρισμενο κανεις δν ψηθηκε...
@civil357 H αληθεια ειναι οτι οσα εχω δει ειναι εισαγωγης κ σε μεγκαν κ σε κατζαρ. Τωρα τι ψαξιμο μπορεις να κανεις, δν ξερω... Απλως ειδικα για το μεγκαν, ειναι το μονο wagon που πραγματικα ειναι full extra εκει γυρω στα 15κ. Οποιοδηποτε αλλο sw, ειτε ξεφευγει (για μτχ) ειτε ειναι "γυμνο". Το κατζαρ παλι ειναι πιο ωραιο και πιο ψηλο ( που αρεσει στη γυναικα...), αλλα νιωθω οτι για καποιο λογο δν "τραβηξε" σαν μοντελο, και δν ειναι κ φθηνο! Απλως για να παρεις κατι αντιστοιχο σε εξοπλισμο, θα πρεπει να ανεβεις πολυ σε αλλα μοντελα (πχ 2008, 3008 κτλ).
Απο τα καινουργια, η αληθεια ειναι οτι και το Kamiq k to Xceed μου αρεσουν κυριως εξωτερικα (εσωτερικα οπως ειπα ολα διαστημοπλοια θα μου φανουν....), αλλα νιωθω οτι για να παρεις μια καλη εκδοση, μιας και θα παρεις αποφαση για καινουργιο αμαξι, μπορει να φτασεις πολυ ψηλα! Εκτος αν λογω απειριας οι πιο πλουσιες εκδοσεις μου φαινονται σημαντικες χωρις να ειναι....
Το Suzuki S-Cross η αληθεια ειναι οτι ειναι στη λιστα μου κ ξεχασα να τα αναφερω στο αρχικο ποστ. Οπως και το Vitara αλλα πιο κατω .... Αλλα βλεπω οτι η GL+ παιζει στα 25κ ενω η GLX στα 28k, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω αν αξιζει τον κοπο! (δν εχει και "Συγκριση" ο διαμορφωτης της Suzuki και χανομαι με τα πανω κατω για να τα συγκρινω...). Απο εκει κ περα, η πλαστικουρα που διαβαζω απο ολους, δν θα ελεγα οτι ειναι deal-breaker αν το αμαξι τικαρει ολα τα υπολοιπα κουτακια... Βεβαια διαβαζοντας ολους να τα κοροιδευουν, μπαινω κ εγω αναγκαστικα στο τριπακι να διπλοσκεφτομαι....
Τελος, το new Duster, θεωρητικα εχει τα ιδια "αρνητικα" με το suzuki οσον αφορα την ποιοτητα υλικων, αλλα επισης ειναι ψηλα στη λιστα μου. Νιωθω οτι επισης τικαρει αρκετα κουτακια.... Βεβαια, προσπαθω να καταλαβω διαβαζοντας, ποσο αρνητικο ειναι κ το θεμα των επιδοσεων. Προφανως δν με νοιαζει η ταχυτητα, αλλα οσο να πεις θελεις και να "τραβαει"¨! Αν πηγαινεις με 120 και ζοριζεσαι να κανεις μια προσπεραση στην εθνικη, θα ειναι απογοητευση για καινουργιο αμαξι....
Οι περισσοτεροι αναφερονται στο LPG , το οποιο ας πουμε στην Extreme trim ( 2η καλυτερη) βγαινει στα 25κ, αλλα οι επιδοσεις μοιαζουν "βασανιστικες". Το Tce130 στην ιδια εκδοση χανεται το VFM ?Το Vitara δεν στο πρότεινα, γιατί δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά στους χώρους από το swift σου, αν είναι να μπεις σε έξοδα, τουλάχιστον να αξιζει. Δεν αξίζει τα 3000€ η glx, εκτός κι αν σου περισσεύουν ή θέλεις οπωσδήποτε Suzuki και οι επενδύσεις της gl+ σου θυμίζουν baleno (όπως στην περίπτωση μου). Αν ανεβάσεις το μπάτζετ στα 28000 μπαίνουν και άλλες επιλογές αυτοκινήτων κ.ο.κ. Αν δεν είναι deal breaker η "πλαστικουρα" δες το πιο ζεστά το S-cross. πχ. Στη σύζυγο μου, θύμιζε έντονα το baleno, είπε χαρακτηριστικά "σαν να μην αλλάζω αυτοκίνητο είναι". Αυτό μπορεί να είναι και θετικό για κάποιον. Επίσης σε αυτήν την κατηγορία τιμής, Όλα λίγο - πολύ σκληρά πλαστικά έχουν.
Η extreme κ η journey έχουν την ίδια τιμή, αλλά διαφορετικό "προσανατολισμό ". Η πρώτη είναι πιο "off road suv" και η δεύτερη πιο "αστικό suv".
Η tce 130 δεν είναι λιγότερο vmf, το αντίθετο θα έλεγα, απλώς χάνεται η οικονομία του LPG, με τρομερό κέρδος στις επιταχύνσεις. Τελική έχουν ουσιαστικά ίδια όλοι οι κινητήρες (170 χαω περίπου).
Αν κάνεις λίγα χλμ και σε νοιάζει περισσότερο η επιτάχυνση, παίρνεις tce 130. Πάντως, από κατόχους του προηγούμενου duster LPG, δεν ακούω παράπονα για το "νεύρο" του κινητήρα.
Για μένα το μεγαλύτερο vfm έχει η 2η έκδοση LPG ( expression κάτω από τα 23000), αν μπορείς να δώσεις περισσότερα περιμένεις να βγουν οι τιμές του bigster.Γενικά στις κορυφαίες εκδόσεις χάνεται το vfm σε όλα τα αυτοκίνητα.
Τέλος στο Xceed premium δεν θα σου λείψει κάτι, αν προέρχεσαι από αυτοκίνητο δεκαετίας+. Τα τελευταία χρόνια έχουν φορτωθεί αρκετά οι βασικές εκδόσεις. Εννοείται ότι η καλύτερη είναι GT LINE αλλά στοιχίζει 4,5Κ επιπλέον νομίζω
-
Πάντως με νικ Γιονγιάν, για μένα πρέπει να κοιτάξει μόνο κινέζικα...
-
Στη θέση σου αγαπητέ @YonYan θα κοιτούσα πολύ σοβαρά το παρακάτω.
Πρόκειται για το νέο T-Cross, με όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται ένας μέσος οδηγός και μόλις 21k, δηλαδή στο budget σου. Από χώρους είναι ok και σαν ποιότητα μια κλάση πάνω από Suzuki και Dacia.
Μόνο του μειονέκτημα το 5τάχυτο κιβώτιο αν και εφόσον ταξιδεύεις αρκετά στην εθνική, αλλιώς για 3-4 εκδρομές το χρόνο αδιάφορο.
Αν δεν έχεις κάποια επιφύλαξη με τη vw ή τα vag γενικά, πήγαινε να το δεις. Για 21k παίρνεις "πολύ αυτοκίνητο" για τα λεφτά του, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη άνοδο των τιμών τελευταία.
-
Θα σου πρότεινα να δεις και καποιο μικρομεσαίο πχ Focus, Astra, i30, για να έχεις μία συνολική εικόνα πριν αποφασίσεις.
Ενδεχομένως να σε βολέψει καλύτερα μιας και θα κινείσαι κυρίως πόλη αν και τα suv είναι καλύτερα σε ευρυχωρία και πρακτικότητα.
-
Περίμενε το Bigster
-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Χαιρετίζω την παρέα!
Μετά απο πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να παρουμε αμαξι... Βλεπετε τα 2 παιδια μεγαλωσαν καπως (5 κ 3), οποτε το αξιοπρεπεστατο κατα τα αλλα Suzuki Swift 2008, αρχιζει και ειναι προβλημα!
Η αληθεια ειναι οτι κασερι δν παιζει σε μεγαλο βαθμο, οποτε το μεγαλυτερο μερος θα ερθει απο χρηματοδοτηση/δανειοδοτηση. Ο μεγαλος προβληματισμος μας, εχει να κανει (προφανως) με τη επιλογη αναμεσα σε μεταχειρισμενο ή καινουργιο.... Καλως η κακως δν εχω εμπειρια απο αμαξια, καθως πριν το suzuki (επισης μεταχειρισμενο με λιγα ευρω), δν ειχα αλλο αμαξι, καθως εμενα εξωτερικο και δν χρειαζομουν αμαξι. Οποτε θεωρω δεδομενο, οτι οποιοδηποτε αμαξι και να παρω θα μου φανει διαστημοπλοιο....
Αρχικα, νο1 κριτηριο ειναι οι χωροι! και καμπινα, αλλα κυριως πορτμπαγκαζ...
Για αυτο το λογο, οι επιλογες
σε κατηγοριες ειναι ειτε station wagon ειτε καποιο SUV ( μικρο λογω οικονομικων...)Στα sw, αυτο που εχω ξεχωρισει ειναι το megane, 2016+, το οποιο full extra παιζει καπου στα 15 ας πουμε χοντρικα. Απλως, δν εχει πολλα!! Ειναι πολυ μετρημενα αυτα που παιζουν στο car.gr. Εχει κανεις καλη εικονα για το συγκεκριμενο ? Προφανως παιζουν διαφορες κατηγοριες που μπορει να εχουν κ αλλη απαντηση, αλλα ειναι και αυτο ενα κομματι αποριας! Κοιταω πετρελαιο, και εχει ειτε το 1500 -115hp, ειτε το 1600 - 130hp. Αυτοματο/ χειροκινητο δν με απασχολει ιδιαιτερα.
Στην αλλη κατηγορια, μου αρεσει το Kadjar, αλλα επισης δν βλεπω να "κινειται" γενικα.... Απο οτι εχω δει παιζει καπου στα 15-16κ για του 2016, και ανεβαινει στα 18-20κ για 2019...
Ο δευτερος δρομος, ειναι το καινουργιο! Εκει αν παρω τη μεγαλη αποφαση, νμζ το μπατζετ θα κινηθει γυρω στα 25κ.
Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι τωρα ειναι το νεο Duster κυριως, με μεγαλη απορια αν αξιζει να περιμενω και να δωσω κατι εξτρα για το Bigster ( αν ισχυσουν οι φημες για την τιμη του)....Γενικα, μεσα στην Θεσσαλονικη το μεγαλυτερο μερος των διαδρομων, και κλασσικα καμια εκδρομη οπως ο μεσος Ελληνας... Τπτ ιδιαιτερο, καμια "βουνισια" ανησυχια κτλ.... Κ αυτος ειναι ο λογος που στο Duster πχ δν νμζ οτι εχει νοημα να παω στο 4Χ4....
Συγνωμη για το σεντονι κ ευχαριστω εκ των προτερων!!
Φυσικα, ειμαι ανοιχτος για οποιαδηποτε αλλη προταση/ιδεα! Και κυριως σε επιχειρηματα υπερ/κατα νεου/μεταχειρισμενου !!!
Καλημέρα!
Hyundai i30 tourer με τον ατμοσφαιρικό 1,5.
Χώρους & μεγάλο χώρο αποσκευών που ζητάς & αξιοπιστία.
Αν θες επιδόσεις, τότε Kia xceed.
Πιστεύω όμως ότι το Hyundai θα σε καλύψει περισσότερο λόγω χώρου αποσκευών. -
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά. -
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Το "πρόβλημα" είναι ότι εκτός τα +3-4000€, το γρήγορο έχει -100 λίτρα πορτμπαγκάζ, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και μπαταρίας. Αλλά σίγουρα είναι ανώτερο δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Μόνο εγώ που το ζαχαρωνω για δεύτερο και χρειάζομαι τα 600 λίτρα πορτμπαγκάζ του ατμοσφαιρικού.... αλλιώς μονόδρομος το turbo.
-
@andya3 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Στη θέση σου αγαπητέ @YonYan θα κοιτούσα πολύ σοβαρά το παρακάτω.
Πρόκειται για το νέο T-Cross, με όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται ένας μέσος οδηγός και μόλις 21k, δηλαδή στο budget σου. Από χώρους είναι ok και σαν ποιότητα μια κλάση πάνω από Suzuki και Dacia.
Μόνο του μειονέκτημα το 5τάχυτο κιβώτιο αν και εφόσον ταξιδεύεις αρκετά στην εθνική, αλλιώς για 3-4 εκδρομές το χρόνο αδιάφορο.
Αν δεν έχεις κάποια επιφύλαξη με τη vw ή τα vag γενικά, πήγαινε να το δεις. Για 21k παίρνεις "πολύ αυτοκίνητο" για τα λεφτά του, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη άνοδο των τιμών τελευταία.
Έχω καταλάβει ότι θέλει καλοεξοπλισμενη έκδοση, δεν θα συμβιβαστεί με την essential, όσο πλήρης κι αν είναι. Μόνο που βλέπει ότι υπάρχουν άλλες τρεις εκδόσεις θα ξενερώσει
-
@andya3 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
ειάζετα
Δν εχω καποιο θεμα με vag , αλλα οπως ειπε παρακατω ο @A-d-P προτιμω "λιγοτερο¨ Premium αλλα να ειναι πιο εξοπλισμενο. Γενικα νμζ οτι καταληγω στο "καλυτερα την φουλ εκδοση του Β μοντελου παρα την βασικη ενος ακριβοτερου" (με πολλα "αν" η προταση φυσικα...!)
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Να πωτην μαυρη μου αληθεια, δν το ειχα καν κατα νου το συγκεκριμενο....
Αλλα ψαχνοντας το σημερα, νμζ οτι οντως μπαινει δυνατα στη λιστα!! Αρχικα λογω Hyundai (1o αμαξι/ερωτας βλεπεις....), αλλα και περα απο αυτο εχει σχεδον ολα οσα ζηταω ! Πολυ καλη προταση παιδια, thanks! Ξεψαχνιζω λιγο τις εκδοσεις τωρα. Νμζ οτι θα πηγαινα στο hybrid παντως. Σημαντικη διαφορα στα χρηματα, αλλα μοιαζει να αξιζει με 1000....@a-d-p said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Το "πρόβλημα" είναι ότι εκτός τα +3-4000€, το γρήγορο έχει -100 λίτρα πορτμπαγκάζ, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και μπαταρίας. Αλλά σίγουρα είναι ανώτερο δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Μόνο εγώ που το ζαχαρωνω για δεύτερο και χρειάζομαι τα 600 λίτρα πορτμπαγκάζ του ατμοσφαιρικού.... αλλιώς μονόδρομος το turbo.
Ειναι τοσο μικροτερο ομως ? Βλεπω 493λτ που μου μοιαζει υπερ-αρκετο....
-
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Όταν ήμουν νεαρός, έτρεχα με το αυτοκίνητό μου χωρίς αύριο.
Αφού την έβγαλα καθαρή...τώρα όντας σε θέση όπως του φίλου που ψάχνει για αυτοκίνητο, δεν περνάω τα 120 στη εθνική & εννοείται ότι ούτε μέσα στην πόλη τρέχω.
Με γυναίκα & παιδιά δεν πας πλέον το αυτοκίνητο τάπα.
Επιπλέον βλέπω ότι αυτό έχει συνέπεια & στην κατανάλωση!Αν ήμουν εγώ, επειδή πλέον δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, θα πήγαινα καρφί για το i30 το ατμοσφαιρικό. Έχει & μια διαφορά τιμής σημαντική.
Είναι & το Κορόλα το σεντάν το ατμοσφαιρικό, αλλά δε μου αρέσει σαν εμφάνιση & φτιάχνεται στους αγαπητούς γείτονες όποτε το απορρίπτω γι'αυτούς τους δύο λόγους.
Τώρα ο καθένας έχει την αποψή του & τις προτεραιότητές του.
Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο. -
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@andya3 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
ειάζετα
Δν εχω καποιο θεμα με vag , αλλα οπως ειπε παρακατω ο @A-d-P προτιμω "λιγοτερο¨ Premium αλλα να ειναι πιο εξοπλισμενο. Γενικα νμζ οτι καταληγω στο "καλυτερα την φουλ εκδοση του Β μοντελου παρα την βασικη ενος ακριβοτερου" (με πολλα "αν" η προταση φυσικα...!)
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Να πωτην μαυρη μου αληθεια, δν το ειχα καν κατα νου το συγκεκριμενο....
Αλλα ψαχνοντας το σημερα, νμζ οτι οντως μπαινει δυνατα στη λιστα!! Αρχικα λογω Hyundai (1o αμαξι/ερωτας βλεπεις....), αλλα και περα απο αυτο εχει σχεδον ολα οσα ζηταω ! Πολυ καλη προταση παιδια, thanks! Ξεψαχνιζω λιγο τις εκδοσεις τωρα. Νμζ οτι θα πηγαινα στο hybrid παντως. Σημαντικη διαφορα στα χρηματα, αλλα μοιαζει να αξιζει με 1000....@a-d-p said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Το "πρόβλημα" είναι ότι εκτός τα +3-4000€, το γρήγορο έχει -100 λίτρα πορτμπαγκάζ, λόγω πολλαπλών συνδέσμων και μπαταρίας. Αλλά σίγουρα είναι ανώτερο δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Μόνο εγώ που το ζαχαρωνω για δεύτερο και χρειάζομαι τα 600 λίτρα πορτμπαγκάζ του ατμοσφαιρικού.... αλλιώς μονόδρομος το turbo.
Ειναι τοσο μικροτερο ομως ? Βλεπω 493λτ που μου μοιαζει υπερ-αρκετο....
Για φυσιολογικές οικογένειας μια χαρά είναι τα 500, εμείς χρειαζόμαστε 600+
Στο είχα προτείνει κι εγώ το i30 χθες, επειδή έψαχνες Στέισον.
Είναι πολύ καλή περίπτωση, ποιοτικό, με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και καλό κινητήρα. Από distinctive και πάνω ότι και να διαλέξεις τα έχει όλα -
Σορυ @A-d-P , μαλλον δν το ειδα!
Ναι ρε γμτ.... Μοιαζει πολυ δυνατη προταση! Υπαρχει καποιο red flag οσον αφορα το κιβωτιο ? Γτ σε καποια αμαξια διαβαζω οτι το αυτοματο πχ βγαζει θεματα και καλυτερα να προτιμαται το manual.
Λογικα οντως ειτε distinctive ειτε N-Line! Εχω ψηθει ηδη να παω απο Δευτερα στην αγαπημενη Βελμαρ να ψαχουλεψω!!! -
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Σορυ @A-d-P , μαλλον δν το ειδα!
Ναι ρε γμτ.... Μοιαζει πολυ δυνατη προταση! Υπαρχει καποιο red flag οσον αφορα το κιβωτιο ? Γτ σε καποια αμαξια διαβαζω οτι το αυτοματο πχ βγαζει θεματα και καλυτερα να προτιμαται το manual.
Λογικα οντως ειτε distinctive ειτε N-Line! Εχω ψηθει ηδη να παω απο Δευτερα στην αγαπημενη Βελμαρ να ψαχουλεψω!!!Αυτά για κιβώτιο κτλ, θα σου τα πουν οι ειδικοί Hyundaiλογοι @georgemit , @npapanik etc, συγνώμη αν ξέχασα κάποιον
-
This post is deleted! -
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@andya3 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
ειάζετα
Δν εχω καποιο θεμα με vag , αλλα οπως ειπε παρακατω ο @A-d-P προτιμω "λιγοτερο¨ Premium αλλα να ειναι πιο εξοπλισμενο. Γενικα νμζ οτι καταληγω στο "καλυτερα την φουλ εκδοση του Β μοντελου παρα την βασικη ενος ακριβοτερου" (με πολλα "αν" η προταση φυσικα...!)
Εσύ ξέρεις καλύτερα τι θέλεις.
Εγώ διαφωνώ βέβαια. Θεωρω ότι τα πιο σημαντικά σε ένα αυτοκίνητο είναι η ποιότητα κατασκευής και το μοτέρ. Πόσο αθόρυβο θα είναι, πόσο άνετα θα είναι τα καθίσματα, ποιότητα κύλισης, χώροι, αν είναι επαρκές το μοτέρ για τη δουλειά που το θες. Μ' αυτά ζεις καθημερινά με το αυτοκίνητο.
Μια κάμερα ή αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά τα βάζεις με μικρή επιβάρυνση και μετά.
Ατμοσφαιρικό μοτέρ με μικρή ιπποδύναμη πάντως δεν θα συνιστούσα. Και πολύ βενζίνη θα καίει και αδύναμο θα είναι και τελείως outdated, δύσκολα θα πιάσει αξιόλογη τιμή σε περίπτωση μεταπώλησης.
-
@bill971 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@georgemit said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
i30 tourer 1.5 με τα 96 ατίθασα;
Μα καλά που ζούμε; Στον μεσαίωνα; (με φωνή Κουτσούμπα)i30 tourer 1.5 140 N line να γουστάρει.
Αν υπήρχε όταν πήρα το δικό μου θα το έβλεπα πολύ σοβαρα. Δε το έφερναν τότε, ήθελε ειδική παραγγελιά.Όταν ήμουν νεαρός, έτρεχα με το αυτοκίνητό μου χωρίς αύριο.
Αφού την έβγαλα καθαρή...τώρα όντας σε θέση όπως του φίλου που ψάχνει για αυτοκίνητο, δεν περνάω τα 120 στη εθνική & εννοείται ότι ούτε μέσα στην πόλη τρέχω.
Με γυναίκα & παιδιά δεν πας πλέον το αυτοκίνητο τάπα.
Επιπλέον βλέπω ότι αυτό έχει συνέπεια & στην κατανάλωση!Αν ήμουν εγώ, επειδή πλέον δε με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, θα πήγαινα καρφί για το i30 το ατμοσφαιρικό. Έχει & μια διαφορά τιμής σημαντική.
Είναι & το Κορόλα το σεντάν το ατμοσφαιρικό, αλλά δε μου αρέσει σαν εμφάνιση & φτιάχνεται στους αγαπητούς γείτονες όποτε το απορρίπτω γι'αυτούς τους δύο λόγους.
Τώρα ο καθένας έχει την αποψή του & τις προτεραιότητές του.
Αλλιώς θα οδηγούσαμε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο.Το ότι έχεις δύναμη δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνεις παντού τάπα, ή τελικιασμένος. Το τωρινό μου αυτοκίνητο έχει τελική 240, αλλά έχω να πιάσω αυτά τα χλμ πολύ καιρό. Όμως η δύναμη είναι ασφάλεια!!! Σε μια δύσκολη στιγμή που θα πρέπει να γκαζώσεις για να αποφύγεις έναν κίνδυνο, θα την εκτιμήσεις. Επίσης άλλο να ανεβαίνεις μια ανηφόρα στην Εθνική απλά ακουμπώντας το γκάζι και άλλο να πρέπει να πάρεις φόρα στυλ «βάστα Τούρκο να γεμίσω» και να ελπίζεις να μην σε κόψει κανείς.
-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Ναι ειναι πιο ευκολο με το Pdf....
Φυσικα μιλαμε παντα για τo μηχανικο κιβωτιο, γτ το αυτοματο ειναι +4κ σε ολα.Η ερωτηση του 1μυριου ομως ειναι, εκτος απο το θεμα του προσωπικου γουστου, στα 25κ διαλεγεις το cross (μεσαια εκδοση) ή το duster στην full (οχι 4x4) ? Βγαζοντας επισης την αξιοπιστια εκτος συζητησης, θεωρωντας οτι ειναι σε καλα επιπεδα και τα 2, απο επιδοσεις και θεμα χωρων εχουν σημαντικες διαφορες? Ειχα δει ενα review πριν λιγο καιρο (πρεπει να το βρω ξανα), που ελγε οτι το cross στα πισω καθισματα δν ειναι κ απο τα πιο ανετα της κατηγοριας. Ισχυει ?
Όχι δεν ισχύει. Ήταν τελείως άκυρο αυτό που διάβασες και μπορείς να το διαπιστώσεις με ένα TEST drive βάζοντας την γυναίκα σου πίσω ή το καλύτερο να οδηγεί η γυναίκα σου και να κάτσεις εσύ πίσω.
Αν είσαι γενικά ευχαριστημένος με τη Suzuki σαν αξιοπιστια, να πας στο Scross. Εχει τα πάντα μέσα, σούπερ χώρους, έχει πολύ καλό μοτέρ και το ήπιο υβριδικό πολύ οικονομικό και δυνατό. Πας άνετο ταξίδι και με ασφάλεια.
Μπορείς επίσης να πας στην αντιπροσωπεία (δεν ξέρω αν είσαι Αθήνα) και να ρωτήσεις πόσο πουλάνε τα TEST drive μοντέλα (έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα και καλή τιμή για καινούργιο).
Και όταν λέμε έχει τα πάντα, έχει τα πάντα.
Αν όμως η οικονομία στη βενζινη είναι ψηλότερα στα θέλω σου από τους χώρους, τότε το Yaris Cross είναι ο στόχος σου. Και το MG, ίσως που πρότεινε ένας άλλος φίλος.
Ελπίζω σαν κάτοχος να σε βοήθησα.
-
Frontera και C3 Aircross επίσης είναι πολύ καλές επιλογές αν έχουν έκδοση με τα 136 άλογα αυτόματα στις 25.000€ περίπου
Λέω αν , γιατί με τους απατεώνες εδώ δεν μπορώ να καταλάβω ποιες είναι οι τελικές τιμές, μια έτσι μια αλλιώς, κάτι προωθητικές λένε κπλ.
Όπως και το MG ZS hybrid ειναι θεωρητικά κορυφαία επιλογή ακόμη και στην Μητσοτακισταν τιμή των 25.000€ για την βασική έκδοση που έθεσαν οι ίδιοι κύριοι που εμπορεύονται τα Frontera και Aircross.
Δεν βλέπω να λείπει τίποτα από συστήματα ασφαλείας και κάτι άλλο που θα μπορούσε να θεωρηθεί έλλειψη εκτός ίσως από τις 16αρες ζάντες που θα δείχνουν μικρές για αυτό το αμάξωμα.
-
@vagkirk said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Frontera και C3 Aircross επίσης είναι πολύ καλές επιλογές αν έχουν έκδοση με τα 136 άλογα αυτόματα στις 25.000€ περίπου
Λέω αν , γιατί με τους απατεώνες εδώ δεν μπορώ να καταλάβω ποιες είναι οι τελικές τιμές, μια έτσι μια αλλιώς, κάτι προωθητικές λένε κπλ.
Όπως και το MG ZS hybrid ειναι θεωρητικά κορυφαία επιλογή ακόμη και στην Μητσοτακισταν τιμή των 25.000€ για την βασική έκδοση που έθεσαν οι ίδιοι κύριοι που εμπορεύονται τα Frontera και Aircross.
Δεν βλέπω να λείπει τίποτα από συστήματα ασφαλείας και κάτι άλλο που θα μπορούσε να θεωρηθεί έλλειψη εκτός ίσως από τις 16αρες ζάντες που θα δείχνουν μικρές για αυτό το αμάξωμα.
Αντε να στις βάλω τις τιμές, χωρίς προωθητικές.
Το Αιρκρος έχει η μεσαία 25000 και η πλούσια 27500.Το Φροντέρα έχει η μεσαία 25400 και η πλούσια 29400.
Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου