-
Χαιρετίζω την παρέα!
Μετά απο πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να παρουμε αμαξι... Βλεπετε τα 2 παιδια μεγαλωσαν καπως (5 κ 3), οποτε το αξιοπρεπεστατο κατα τα αλλα Suzuki Swift 2008, αρχιζει και ειναι προβλημα!
Η αληθεια ειναι οτι κασερι δν παιζει σε μεγαλο βαθμο, οποτε το μεγαλυτερο μερος θα ερθει απο χρηματοδοτηση/δανειοδοτηση. Ο μεγαλος προβληματισμος μας, εχει να κανει (προφανως) με τη επιλογη αναμεσα σε μεταχειρισμενο ή καινουργιο.... Καλως η κακως δν εχω εμπειρια απο αμαξια, καθως πριν το suzuki (επισης μεταχειρισμενο με λιγα ευρω), δν ειχα αλλο αμαξι, καθως εμενα εξωτερικο και δν χρειαζομουν αμαξι. Οποτε θεωρω δεδομενο, οτι οποιοδηποτε αμαξι και να παρω θα μου φανει διαστημοπλοιο....
Αρχικα, νο1 κριτηριο ειναι οι χωροι! και καμπινα, αλλα κυριως πορτμπαγκαζ...
Για αυτο το λογο, οι επιλογες
σε κατηγοριες ειναι ειτε station wagon ειτε καποιο SUV ( μικρο λογω οικονομικων...)Στα sw, αυτο που εχω ξεχωρισει ειναι το megane, 2016+, το οποιο full extra παιζει καπου στα 15 ας πουμε χοντρικα. Απλως, δν εχει πολλα!! Ειναι πολυ μετρημενα αυτα που παιζουν στο car.gr. Εχει κανεις καλη εικονα για το συγκεκριμενο ? Προφανως παιζουν διαφορες κατηγοριες που μπορει να εχουν κ αλλη απαντηση, αλλα ειναι και αυτο ενα κομματι αποριας! Κοιταω πετρελαιο, και εχει ειτε το 1500 -115hp, ειτε το 1600 - 130hp. Αυτοματο/ χειροκινητο δν με απασχολει ιδιαιτερα.
Στην αλλη κατηγορια, μου αρεσει το Kadjar, αλλα επισης δν βλεπω να "κινειται" γενικα.... Απο οτι εχω δει παιζει καπου στα 15-16κ για του 2016, και ανεβαινει στα 18-20κ για 2019...
Ο δευτερος δρομος, ειναι το καινουργιο! Εκει αν παρω τη μεγαλη αποφαση, νμζ το μπατζετ θα κινηθει γυρω στα 25κ.
Αυτα που εχω ξεχωρισει μεχρι τωρα ειναι το νεο Duster κυριως, με μεγαλη απορια αν αξιζει να περιμενω και να δωσω κατι εξτρα για το Bigster ( αν ισχυσουν οι φημες για την τιμη του)....Γενικα, μεσα στην Θεσσαλονικη το μεγαλυτερο μερος των διαδρομων, και κλασσικα καμια εκδρομη οπως ο μεσος Ελληνας... Τπτ ιδιαιτερο, καμια "βουνισια" ανησυχια κτλ.... Κ αυτος ειναι ο λογος που στο Duster πχ δν νμζ οτι εχει νοημα να παω στο 4Χ4....
Συγνωμη για το σεντονι κ ευχαριστω εκ των προτερων!!
Φυσικα, ειμαι ανοιχτος για οποιαδηποτε αλλη προταση/ιδεα! Και κυριως σε επιχειρηματα υπερ/κατα νεου/μεταχειρισμενου !!!
-
Γεια σου!
Αρχικά να σου ζήσουν τα παιδιά σου και να τα χαίρεσαι!
Η δική μου γνώμη, όταν πας για μια τέτοια αλλαγή, είναι πως αξίζει το καινούριο.
Η δική μου πρόταση ακούει στο Skoda Kamiq. Σου δίνει τους χώρους που ζητάς, σε ένα (για τα γούστα μου) πολύ όμορφο εξωτερικό και ένα συμπαθές εσωτερικό.
Θεωρώ πως οι υπόλοιποι συμφορουμίτες, όντας πιο έμπειροι θα είναι ικανοί να σε βοηθήσουν.
Φιλικά! -
Καλησπέρα πατριώτη
Στη θέση σου θα ξεκινούσα από Suzuki S-cross (πρώην κάτοχος baleno ) στα 25000 στην μεσαία έκδοση GL+https://www.car.gr/s/kijb4fwj/
Αν δεν σου αρέσει ή έχει βαρεθεί η σύζυγος τα Suzuki , προχωράς λίγο παρακάτω στη Βελμαρ και βλέπεις Hyundai i30 tourer, τον απόλυτο κουβαλητή από 22000€ ανάλογα τον κινητήρα και τον εξοπλισμό. Αν σου φανεί πολύ μακρύ, βλέπεις και τα fastback - hatchback.
https://www.car.gr/s/v18lyrnx/
https://www.car.gr/s/85823x3z/Αν η σύζυγος θέλει ψηλό, πας δίπλα ακριβώς, μεσοτοιχία που λέμε, στην KIA και βλέπετε το crossover XCEED από 25000€
https://www.car.gr/s/5s3v9bvv/
Αν θέλετε ακόμα πιο ψηλό περνάτε ξανά απέναντι στην βιοΚαρ και βλέπετε το Duster, από 22500€ στην έκδοση expression με LPG
https://www.car.gr/s/9lenxz2w/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41648277-dacia-dusterΑν θέλετε πιο μαλακά πλαστικά βλέπετε το Renault captur στην ίδια έκθεση και με τον ίδιο κινητήρα, στα 25000€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344039489-renault-captur
Αυτά από μένα, σου εύχομαι καλή επιλογή
ΥΓ. Αφού θα είσαι δίπλα κάνε ένα πέρασμα από Σίνη, να δεις τα MG ZS, μήπως "τι βγάλεις" με κάτω από 19.000€......(σε μένα δεν δούλεψε..... άτιμοι αεραγωγοί και υποβραχιονια @lap)
-
@taxiarxis said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Γεια σου!
Αρχικά να σου ζήσουν τα παιδιά σου και να τα χαίρεσαι!
Η δική μου γνώμη, όταν πας για μια τέτοια αλλαγή, είναι πως αξίζει το καινούριο.
Η δική μου πρόταση ακούει στο Skoda Kamiq. Σου δίνει τους χώρους που ζητάς, σε ένα (για τα γούστα μου) πολύ όμορφο εξωτερικό και ένα συμπαθές εσωτερικό.
Θεωρώ πως οι υπόλοιποι συμφορουμίτες, όντας πιο έμπειροι θα είναι ικανοί να σε βοηθήσουν.
Φιλικά!Προτείνω εγώ Xceed και εσείς κ. @Taxiarxis group Vag?
Πέρα από την πλάκα, πολύ καλό το kamiq, αλλά αν μπορεί να δώσει +3000€, νομίζω αξίζει το Xceed περισσότερο, ακόμα και στην "βασική" premium, εκτός κι αν κοστίζει παραπάνω....
Επειδή ο φίλος τα κρατάει χρόνια τα αυτοκίνητα, προτιμώ τα 7 χρόνια εγγύηση από τα 4 και τον τετρακύλινδρο 1500 από τον πολύ καλό μεν, αλλά τρικυλινδρο 1000. -
Αρχικά μεγάλη προσοχή , και τα δύο μοντέλα που κοιτάς σε μεταχειρισμένα είναι κατά 99,99% εισαγωγής , τόσο το Kadjar , όσο ιδίως το μεγκάν σε στέϊσον , δεν πούλησαν αρκετά στη χώρα. Επίσης τα μικρομεσσαία στέϊσον , πολλές φορές κρύβουν και εξωτερικού και χρήση νοικιάρικου εκεί στα ξένα.
Θέλει πολύ καλό ψάξιμο .
-
Ωραίες οι προτάσεις αλλά αν καταλαβα καλά ο φίλος δεν θέλει να ανέβει πάνω απο τα 20.000.
εσύ xceed, o taxiarxiw skoda εγώ θα προτείνω c3!
-
Duster LPG μεσαία έκδοση κάπου στα 23Κ. Αυτά!
Επιτέλους ένας λαϊκός οικογενειάρχης βιοπαλαιστής. Γιωμησαμε κληρονόμους και κόσμο της εργασίας με λεφτά του μπαμπά.
-
https://papanagopoulos-cars.car.gr/cars/view/340425646
Megane facelift diesel και του μένουν και μπόλικα ρέστα.
-
@A-d-P Χαχαχα, θα πέσει φωτιά να μας κάψει.
Αν μπορεί να πάρει Xceed, εδώ είμαστε να βοηθήσουμε
Κοίταξα να προτείνω κάτι ακόμα πιο κάτω από τα 25 που συμπληρώνει όλα όσα θέλει. Από αξιοπιστία, σας μιλήσουν οι ειδικοί.
@gtsartsal αναφέρει πως για καινούριο θα έχει μπατζετ περί τα 25κ. -
Νταστερ, c3 αιρκρος χειροκίνητο μεσαία έκδοση για να είσαι κοντά στα 20000 η υβριδικό για να είσαι στα 25000 όπως και το Φροντερα.
-
Σωστά , δεν είχα προσέξει τα 25κ για καινούριο.
Τότε αλλάζω την πρόταση.
Σουζούκι S CROSS!
Επειδή όμως αναφέρει για χρηματοδότηση, ας κάνει μαι έρευνα στα επιτόκια, μήπως κάποια μοντέλα στο τέλος βγαίνουν πιο ακριβά από άλλα.
-
@gtsartsal said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Σωστά , δεν είχα προσέξει τα 25κ για καινούριο.
Τότε αλλάζω την πρόταση.
Σουζούκι S CROSS!
Επειδή όμως αναφέρει για χρηματοδότηση, ας κάνει μαι έρευνα στα επιτόκια, μήπως κάποια μοντέλα στο τέλος βγαίνουν πιο ακριβά από άλλα.
Από επιτόκια όλα είναι.... ληστρικά.... ίσως Dacia.... 1% χαμηλότερα.
Οι μεγάλοι Συγγελίδης - Βελμαρ - Σφακιανάκης- Κοσμοκαρ - Toyota 8-9+%
Χαμηλότερα είναι Σαρακάκης και FORD....
Τουλάχιστον αυτά που διαφημίζουν, δεν έχω πάει να ρωτήσω.....
... εξαιρουμένων των balloon που φτάνουν μέχρι 1,5%, αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρουν το φίλο μας. -
Ευχαριστω παιδια για τις προτασεις!!
Αρχικα βλεπω οτι για μεταχειρισμενο κανεις δν ψηθηκε...
@civil357 H αληθεια ειναι οτι οσα εχω δει ειναι εισαγωγης κ σε μεγκαν κ σε κατζαρ. Τωρα τι ψαξιμο μπορεις να κανεις, δν ξερω... Απλως ειδικα για το μεγκαν, ειναι το μονο wagon που πραγματικα ειναι full extra εκει γυρω στα 15κ. Οποιοδηποτε αλλο sw, ειτε ξεφευγει (για μτχ) ειτε ειναι "γυμνο". Το κατζαρ παλι ειναι πιο ωραιο και πιο ψηλο ( που αρεσει στη γυναικα...), αλλα νιωθω οτι για καποιο λογο δν "τραβηξε" σαν μοντελο, και δν ειναι κ φθηνο! Απλως για να παρεις κατι αντιστοιχο σε εξοπλισμο, θα πρεπει να ανεβεις πολυ σε αλλα μοντελα (πχ 2008, 3008 κτλ).
Απο τα καινουργια, η αληθεια ειναι οτι και το Kamiq k to Xceed μου αρεσουν κυριως εξωτερικα (εσωτερικα οπως ειπα ολα διαστημοπλοια θα μου φανουν....), αλλα νιωθω οτι για να παρεις μια καλη εκδοση, μιας και θα παρεις αποφαση για καινουργιο αμαξι, μπορει να φτασεις πολυ ψηλα! Εκτος αν λογω απειριας οι πιο πλουσιες εκδοσεις μου φαινονται σημαντικες χωρις να ειναι....
Το Suzuki S-Cross η αληθεια ειναι οτι ειναι στη λιστα μου κ ξεχασα να τα αναφερω στο αρχικο ποστ. Οπως και το Vitara αλλα πιο κατω .... Αλλα βλεπω οτι η GL+ παιζει στα 25κ ενω η GLX στα 28k, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω αν αξιζει τον κοπο! (δν εχει και "Συγκριση" ο διαμορφωτης της Suzuki και χανομαι με τα πανω κατω για να τα συγκρινω...). Απο εκει κ περα, η πλαστικουρα που διαβαζω απο ολους, δν θα ελεγα οτι ειναι deal-breaker αν το αμαξι τικαρει ολα τα υπολοιπα κουτακια... Βεβαια διαβαζοντας ολους να τα κοροιδευουν, μπαινω κ εγω αναγκαστικα στο τριπακι να διπλοσκεφτομαι....
Τελος, το new Duster, θεωρητικα εχει τα ιδια "αρνητικα" με το suzuki οσον αφορα την ποιοτητα υλικων, αλλα επισης ειναι ψηλα στη λιστα μου. Νιωθω οτι επισης τικαρει αρκετα κουτακια.... Βεβαια, προσπαθω να καταλαβω διαβαζοντας, ποσο αρνητικο ειναι κ το θεμα των επιδοσεων. Προφανως δν με νοιαζει η ταχυτητα, αλλα οσο να πεις θελεις και να "τραβαει"¨! Αν πηγαινεις με 120 και ζοριζεσαι να κανεις μια προσπεραση στην εθνικη, θα ειναι απογοητευση για καινουργιο αμαξι....
Οι περισσοτεροι αναφερονται στο LPG , το οποιο ας πουμε στην Extreme trim ( 2η καλυτερη) βγαινει στα 25κ, αλλα οι επιδοσεις μοιαζουν "βασανιστικες". Το Tce130 στην ιδια εκδοση χανεται το VFM ? -
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Το Suzuki S-Cross η αληθεια ειναι οτι ειναι στη λιστα μου κ ξεχασα να τα αναφερω στο αρχικο ποστ. Οπως και το Vitara αλλα πιο κατω .... Αλλα βλεπω οτι η GL+ παιζει στα 25κ ενω η GLX στα 28k, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω αν αξιζει τον κοπο! (δν εχει και "Συγκριση" ο διαμορφωτης της Suzuki και χανομαι με τα πανω κατω για να τα συγκρινω...).
Εύκολο είναι, τα γράφει αναλυτικά χωρίς να πας πάνω/κάτω.
Σε Βιτάρα, το GLX έχει επιπλέον του GL+
- Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 215/55R17
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένο φλας
- Εμπρός tweeters
- Επένδυση θυρών με Suede
- Επένδυση υποβραχιόνυ θυρών με συνθετικό δέρμα
- Καθίσματα Suede με συνθετικό δέρμα
- Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος
Στο S-Cross το GLX εχει επιπλέον του GL+:
- Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17''
- Επένδυση θυρών με συνθετικό δέρμα
- Κάμερα 360°
- Καθίσματα με επένδυση δέρμα/δερματίνη
- Κεντρικό ηχείο
Γνώμη μου ότι δεν αξίζει η χρηματική διαφορά για το GLX.
Και εδώ βλέπεις αναλυτικά όλες τις εκδόσεις με σύγκριση δίπλα-δίπλα
https://auto.suzuki.gr/photo/master/202409/zo99wg1727693201527.pdf -
Ναι ειναι πιο ευκολο με το Pdf....
Φυσικα μιλαμε παντα για τo μηχανικο κιβωτιο, γτ το αυτοματο ειναι +4κ σε ολα.Η ερωτηση του 1μυριου ομως ειναι, εκτος απο το θεμα του προσωπικου γουστου, στα 25κ διαλεγεις το cross (μεσαια εκδοση) ή το duster στην full (οχι 4x4) ? Βγαζοντας επισης την αξιοπιστια εκτος συζητησης, θεωρωντας οτι ειναι σε καλα επιπεδα και τα 2, απο επιδοσεις και θεμα χωρων εχουν σημαντικες διαφορες? Ειχα δει ενα review πριν λιγο καιρο (πρεπει να το βρω ξανα), που ελγε οτι το cross στα πισω καθισματα δν ειναι κ απο τα πιο ανετα της κατηγοριας. Ισχυει ?
-
-
Εδώ συγκριτική δοκιμή στην ίδια διαδρομή μεταξύ όλων των εκδόσεων του.
Σε γενικές γραμμές ο νέος 1.2Mhev φαίνεται ιδανικός εάν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά
-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Ναι ειναι πιο ευκολο με το Pdf....
Φυσικα μιλαμε παντα για τo μηχανικο κιβωτιο, γτ το αυτοματο ειναι +4κ σε ολα.Η ερωτηση του 1μυριου ομως ειναι, εκτος απο το θεμα του προσωπικου γουστου, στα 25κ διαλεγεις το cross (μεσαια εκδοση) ή το duster στην full (οχι 4x4) ? Βγαζοντας επισης την αξιοπιστια εκτος συζητησης, θεωρωντας οτι ειναι σε καλα επιπεδα και τα 2, απο επιδοσεις και θεμα χωρων εχουν σημαντικες διαφορες? Ειχα δει ενα review πριν λιγο καιρο (πρεπει να το βρω ξανα), που ελγε οτι το cross στα πισω καθισματα δν ειναι κ απο τα πιο ανετα της κατηγοριας. Ισχυει ?
Ανάμεσα σε 2κινητα scross και duster, προσωπική άποψη, δαγκωτο Σουζούκι.
-
@fanis75 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Το Suzuki S-Cross η αληθεια ειναι οτι ειναι στη λιστα μου κ ξεχασα να τα αναφερω στο αρχικο ποστ. Οπως και το Vitara αλλα πιο κατω .... Αλλα βλεπω οτι η GL+ παιζει στα 25κ ενω η GLX στα 28k, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω αν αξιζει τον κοπο! (δν εχει και "Συγκριση" ο διαμορφωτης της Suzuki και χανομαι με τα πανω κατω για να τα συγκρινω...).
Εύκολο είναι, τα γράφει αναλυτικά χωρίς να πας πάνω/κάτω.
Σε Βιτάρα, το GLX έχει επιπλέον του GL+
- Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 215/55R17
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένο φλας
- Εμπρός tweeters
- Επένδυση θυρών με Suede
- Επένδυση υποβραχιόνυ θυρών με συνθετικό δέρμα
- Καθίσματα Suede με συνθετικό δέρμα
- Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος
Στο S-Cross το GLX εχει επιπλέον του GL+:
- Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17''
- Επένδυση θυρών με συνθετικό δέρμα
- Κάμερα 360°
- Καθίσματα με επένδυση δέρμα/δερματίνη
- Κεντρικό ηχείο
Γνώμη μου ότι δεν αξίζει η χρηματική διαφορά για το GLX.
Και εδώ βλέπεις αναλυτικά όλες τις εκδόσεις με σύγκριση δίπλα-δίπλα
https://auto.suzuki.gr/photo/master/202409/zo99wg1727693201527.pdfΗ αλήθεια είναι ότι στην GLX χάνεται το vfm. Μόνο εγώ θα την έπαιρνα, αν κατέληγα τελικά σε Suzuki, γιατί έχω μουρλα με τις επενδύσεις. Τα μεταχειρισμένα που υπάρχουν σε glx είναι κυρίως πρώην ληζινγκ του Σφακιανάκη. Ο μεγάλος όγκος των πωλήσεων πρέπει να είναι gl+.
-
Εγω βγαζω εκτος τα 4κινητα διοτι "φαινομενικα" δν μου χρειαζονται.... Καποιος βεβαια μπορει να πει, αξιζει με 1000 να δωσεις τα εξτρα 2-3-4κ για να παρεις το αντιστοιχο 4κινητο ακομα και αν δν βγαινεις Off-road. Το ακουω κ αυτο....
Τα χλμ που κανω ειναι προς το λιγα θα ελεγα. τον τελευταιο 1.5+ χρονο εχω κανει καπου στα 10κ χλμ. Και καποιος το ανεφερε πιο πανω, η μεταπωλητικη αξια δν ειναι βασικο κριτηριο γιατι το πλανο ειναι να μεινει για αρκετα χρονια!
Η αληθεια ειναι οτι το duster μου κανει περισσοτερο κλικ, αλλα ο 1,2 κ οχι το LPG....
Καλα εκανα και δν ασχολιομουν τοσα χρονια με αμαξι, τι ηθελα και εμπλεξα με τετοιες αποφασεις....
Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου