Oct 18, 2024, 3:56 PM

@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:

Ευχαριστω παιδια για τις προτασεις!!

Αρχικα βλεπω οτι για μεταχειρισμενο κανεις δν ψηθηκε... 😁

@civil357 H αληθεια ειναι οτι οσα εχω δει ειναι εισαγωγης κ σε μεγκαν κ σε κατζαρ. Τωρα τι ψαξιμο μπορεις να κανεις, δν ξερω... Απλως ειδικα για το μεγκαν, ειναι το μονο wagon που πραγματικα ειναι full extra εκει γυρω στα 15κ. Οποιοδηποτε αλλο sw, ειτε ξεφευγει (για μτχ) ειτε ειναι "γυμνο". Το κατζαρ παλι ειναι πιο ωραιο και πιο ψηλο ( που αρεσει στη γυναικα...), αλλα νιωθω οτι για καποιο λογο δν "τραβηξε" σαν μοντελο, και δν ειναι κ φθηνο! Απλως για να παρεις κατι αντιστοιχο σε εξοπλισμο, θα πρεπει να ανεβεις πολυ σε αλλα μοντελα (πχ 2008, 3008 κτλ).

Απο τα καινουργια, η αληθεια ειναι οτι και το Kamiq k to Xceed μου αρεσουν κυριως εξωτερικα (εσωτερικα οπως ειπα ολα διαστημοπλοια θα μου φανουν....), αλλα νιωθω οτι για να παρεις μια καλη εκδοση, μιας και θα παρεις αποφαση για καινουργιο αμαξι, μπορει να φτασεις πολυ ψηλα! Εκτος αν λογω απειριας οι πιο πλουσιες εκδοσεις μου φαινονται σημαντικες χωρις να ειναι....

Το Suzuki S-Cross η αληθεια ειναι οτι ειναι στη λιστα μου κ ξεχασα να τα αναφερω στο αρχικο ποστ. Οπως και το Vitara αλλα πιο κατω .... Αλλα βλεπω οτι η GL+ παιζει στα 25κ ενω η GLX στα 28k, χωρις να ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω αν αξιζει τον κοπο! (δν εχει και "Συγκριση" ο διαμορφωτης της Suzuki και χανομαι με τα πανω κατω για να τα συγκρινω...). Απο εκει κ περα, η πλαστικουρα που διαβαζω απο ολους, δν θα ελεγα οτι ειναι deal-breaker αν το αμαξι τικαρει ολα τα υπολοιπα κουτακια... Βεβαια διαβαζοντας ολους να τα κοροιδευουν, μπαινω κ εγω αναγκαστικα στο τριπακι να διπλοσκεφτομαι....

Τελος, το new Duster, θεωρητικα εχει τα ιδια "αρνητικα" με το suzuki οσον αφορα την ποιοτητα υλικων, αλλα επισης ειναι ψηλα στη λιστα μου. Νιωθω οτι επισης τικαρει αρκετα κουτακια.... Βεβαια, προσπαθω να καταλαβω διαβαζοντας, ποσο αρνητικο ειναι κ το θεμα των επιδοσεων. Προφανως δν με νοιαζει η ταχυτητα, αλλα οσο να πεις θελεις και να "τραβαει"¨! Αν πηγαινεις με 120 και ζοριζεσαι να κανεις μια προσπεραση στην εθνικη, θα ειναι απογοητευση για καινουργιο αμαξι....
Οι περισσοτεροι αναφερονται στο LPG , το οποιο ας πουμε στην Extreme trim ( 2η καλυτερη) βγαινει στα 25κ, αλλα οι επιδοσεις μοιαζουν "βασανιστικες". Το Tce130 στην ιδια εκδοση χανεται το VFM ?

Το Vitara δεν στο πρότεινα, γιατί δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά στους χώρους από το swift σου😁, αν είναι να μπεις σε έξοδα, τουλάχιστον να αξιζει. Δεν αξίζει τα 3000€ η glx, εκτός κι αν σου περισσεύουν ή θέλεις οπωσδήποτε Suzuki και οι επενδύσεις της gl+ σου θυμίζουν baleno (όπως στην περίπτωση μου). Αν ανεβάσεις το μπάτζετ στα 28000 μπαίνουν και άλλες επιλογές αυτοκινήτων κ.ο.κ. Αν δεν είναι deal breaker η "πλαστικουρα" δες το πιο ζεστά το S-cross. πχ. Στη σύζυγο μου, θύμιζε έντονα το baleno, είπε χαρακτηριστικά "σαν να μην αλλάζω αυτοκίνητο είναι"😁. Αυτό μπορεί να είναι και θετικό για κάποιον.😁 Επίσης σε αυτήν την κατηγορία τιμής, Όλα λίγο - πολύ σκληρά πλαστικά έχουν.

Η extreme κ η journey έχουν την ίδια τιμή, αλλά διαφορετικό "προσανατολισμό ". Η πρώτη είναι πιο "off road suv" και η δεύτερη πιο "αστικό suv".

Η tce 130 δεν είναι λιγότερο vmf, το αντίθετο θα έλεγα, απλώς χάνεται η οικονομία του LPG, με τρομερό κέρδος στις επιταχύνσεις. Τελική έχουν ουσιαστικά ίδια όλοι οι κινητήρες (170 χαω περίπου).

Αν κάνεις λίγα χλμ και σε νοιάζει περισσότερο η επιτάχυνση, παίρνεις tce 130. Πάντως, από κατόχους του προηγούμενου duster LPG, δεν ακούω παράπονα για το "νεύρο" του κινητήρα.
Για μένα το μεγαλύτερο vfm έχει η 2η έκδοση LPG ( expression κάτω από τα 23000), αν μπορείς να δώσεις περισσότερα περιμένεις να βγουν οι τιμές του bigster.

Γενικά στις κορυφαίες εκδόσεις χάνεται το vfm σε όλα τα αυτοκίνητα.

Τέλος στο Xceed premium δεν θα σου λείψει κάτι, αν προέρχεσαι από αυτοκίνητο δεκαετίας+. Τα τελευταία χρόνια έχουν φορτωθεί αρκετά οι βασικές εκδόσεις. Εννοείται ότι η καλύτερη είναι GT LINE αλλά στοιχίζει 4,5Κ επιπλέον νομίζω 😁