-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κι εγώ βλέπω συχνά e-tron. Ειδικά στο Κολωνάκι παίζουν πολύ.
Η απορία μου είναι αν πιστεύει η vw ότι με αυτά τα ελιτίστικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι για λίγους, θα μπορεί να διατηρηθεί σαν μεγάλη βιομηχανία με εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και δεκάδες εργοστάσια.
Πρέπει να μπορεί να πουλήσει και στον κοσμάκη, αλλιώς θα συρικνωθεί σε μια εξειδικευμένη εταιρεια premium για λίγους και εκλεκτούς.
Έτσι ακριβώς. Έχω μπει σε etron . Εντάξει όμορφο , ωραίο , καλό και πολύ ακριβό μέσα. Τίποτα το φοβερό σε αυτονομία όμως και πανάκριβο. Δεν μπορεί μια VW να στηριχθεί σε τέτοια οχήματα που πουλάνε ελάχιστα σε σχέση με αυτά που αγοράζει ο πολύς κόσμος
Μακάρι οι Κινέζοι να είχαν το design τέτοιον οχήματων . Εκεί πάσχουν αλλά θα το βρουν ελπίζω κάποια στιγμή , θα προσλάβουν κάναν Ευρωπαίο σχεδιαστή. Το έκανε η byd με τον γλάρο και είναι κουκλί σε σχέση με το dolfin και τα άλλα
-
@vagkirk said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@antonakis said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@george-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Αυτο δεν ειναι Mercedes?
Τι ωραία ιστορία!
Ο τύπος είχε όνειρα και στόχους για μια μεγάλη πορεία στην αυτοκίνηση - ήθελε να αποκτήσει την Daimler!!!!! - και τα κατάφερε αρκετά καλά, αγόρασε την Volvo, και κάπου αναφέρθηκε η Smart, - ποια εννοείτε, τη γνωστή smart της Mercedes που είδαμε τις προάλλες στην έκθεση αυτά τα ηλεκτρικά που ήθελαν να τοποθετηθούν ως luxurious αυτοκίνητα; -
Και η Lync & Co δική του δεν είναι ;
Αυτά που είχε η έκθεση ήταν καταπληκτικά σε ποιότητα, και παραπάνω ανέβηκε ένα βίντεο με το νέο της μοντέλο το 01 που παραπέμπει σε ένα πιο όμορφο CHR.Ανέβηκε πολύ στην εκτίμηση μου τότε η Geely, έχει ψυχή και πάθος, και λογικά καλή παράδοση και τεχνογνωσία.
Οπότε εκτός από την BYD βάζουμε στην λίστα των καλών κινεζικών εταιρειών και την Geely.
Οπότε διακρίνω στους Κινέζους και μια προσπάθεια να καθιερωθούν και από πλευράς γοήτρου και παγκόσμιας αναγνώρισης, δεν είναι μόνο το Business και τα κέρδη αλλιώς θα κάθονταν στα αυγά τους με τόσα εκατομμύρια πωλήσεις εντός Κίνας.
Θέλουν να γίνουν γνωστοί και να κυριαρχήσουν και στον δυτικό κόσμο για λόγους εγωισμού.
Μακάρι τότε να έρθουν και να ανοίξουν εργοστάσια εδώ στο μέλλον και να τους καταπιούν όλους.
Να έρθει και η Xiaomi που τόση λάσπη δέχεται στην Κίνα με το καταπληκτικό SU7 που παραπέμπει στην Taycan, να αντιγράψει το Golf σχεδιαστικά και να δώσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα γράψει ιστορία στην Ευρώπη.
Βάλε μέσα και Saics και Huawei εκτός αυτών που ανέφερες
-
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
-
Ζούμε ιστορικές στιγμές. Παρακολουθώ στενά την αυτοκίνηση 40 χρόνια τώρα, τέτοια αλλαξοπαιχνιδιά δεν έχω ματαδεί. Βασικά είναι δύο μαζί, ο εκ βάθρων εξηλεκτρισμός του κλάδου και η κινεζοποίησή του. Καθίστε να έρθουν και τα βαριά ή πιασάρικο κινέζικα ονόματα, ΝΙΟ, Σιαόμι και Χόνγκι...
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κι εγώ βλέπω συχνά e-tron. Ειδικά στο Κολωνάκι παίζουν πολύ.
Η απορία μου είναι αν πιστεύει η vw ότι με αυτά τα ελιτίστικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι για λίγους, θα μπορεί να διατηρηθεί σαν μεγάλη βιομηχανία με εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και δεκάδες εργοστάσια.
Πρέπει να μπορεί να πουλήσει και στον κοσμάκη, αλλιώς θα συρικνωθεί σε μια εξειδικευμένη εταιρεια premium για λίγους και εκλεκτούς.
Έτσι ακριβώς. Έχω μπει σε etron . Εντάξει όμορφο , ωραίο , καλό και πολύ ακριβό μέσα. Τίποτα το φοβερό σε αυτονομία όμως και πανάκριβο. Δεν μπορεί μια VW να στηριχθεί σε τέτοια οχήματα που πουλάνε ελάχιστα σε σχέση με αυτά που αγοράζει ο πολύς κόσμος
Μακάρι οι Κινέζοι να είχαν το design τέτοιον οχήματων . Εκεί πάσχουν αλλά θα το βρουν ελπίζω κάποια στιγμή , θα προσλάβουν κάναν Ευρωπαίο σχεδιαστή. Το έκανε η byd με τον γλάρο και είναι κουκλί σε σχέση με το dolfin και τα άλλα
Κι εγώ βλέπω τελευταία αρκετά Q4 e-tron.
Εντάξει είναι όμορφο. Ιδίως το Sportback.
Νομίζω 40 χιλιάρικα με την επιδότηση έχει. -
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους... -
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κι εγώ βλέπω συχνά e-tron. Ειδικά στο Κολωνάκι παίζουν πολύ.
Η απορία μου είναι αν πιστεύει η vw ότι με αυτά τα ελιτίστικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι για λίγους, θα μπορεί να διατηρηθεί σαν μεγάλη βιομηχανία με εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους και δεκάδες εργοστάσια.
Πρέπει να μπορεί να πουλήσει και στον κοσμάκη, αλλιώς θα συρικνωθεί σε μια εξειδικευμένη εταιρεια premium για λίγους και εκλεκτούς.
Έτσι ακριβώς. Έχω μπει σε etron . Εντάξει όμορφο , ωραίο , καλό και πολύ ακριβό μέσα. Τίποτα το φοβερό σε αυτονομία όμως και πανάκριβο. Δεν μπορεί μια VW να στηριχθεί σε τέτοια οχήματα που πουλάνε ελάχιστα σε σχέση με αυτά που αγοράζει ο πολύς κόσμος
Μακάρι οι Κινέζοι να είχαν το design τέτοιον οχήματων . Εκεί πάσχουν αλλά θα το βρουν ελπίζω κάποια στιγμή , θα προσλάβουν κάναν Ευρωπαίο σχεδιαστή. Το έκανε η byd με τον γλάρο και είναι κουκλί σε σχέση με το dolfin και τα άλλα
Κι εγώ βλέπω τελευταία αρκετά Q4 e-tron.
Εντάξει είναι όμορφο. Ιδίως το Sportback.
Νομίζω 40 χιλιάρικα με την επιδότηση έχει.εχεις δικιο! εχουν βγαλει μια εκδοση business στα 50k, οποτε μειον επιδοτηση παμε στα 40 και κατι ψιλα.
Ξυπνησαν οι γερμανοι! Οσο τα ειχαν στα 57-58 χιλιαρικα, καταλαβαν οτι θα τα εβαζαν στον πατο τους, οποτε τα εριξαν. -
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
![
Είναι μερακλήδες στα εσωτερικά των αυτοκινήτων
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Έχουν ακόμα και τα προβλήματα με τα φρένα...
Αν δεν το έχουν διορθώσει... -
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
Με την dfsk-seres τι παίζει θα καθιερωθεί όπως η BYD άραγε ; Γιατι βλέπουμε καλά κομμάτια!
-
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
Με την dfsk-seres τι παίζει θα καθιερωθεί όπως η BYD άραγε ; Γιατι βλέπουμε καλά κομμάτια!
πολλες εταιρειες εχουν καλά κομματια
Δεν ξερω τι θα γίνει αλλα δεν είναι από τους κολοσσους εταιρείες στην Κινα οπως η BYD, SAICS, GEELY
Δεν είναι και μικρή
Υπάρχουν παρα πολλες κινεζικες κάποιες πάνε καλά αλλες οχι
H ΝΙΟ για παράδειγμα πουλαει πάρα πολύ στην Κίνα και κανει και εξαγωγες , τα βλέπω πολύ συχνά τα μοντέλα της
https://en.wikipedia.org/wiki/Nio_Inc.
αλλα εχει πολλά χρέη, παρόλα αυτά επενδύει δισσεκατομύρια και ανοίγεται
https://ir.nio.com/news-releases/news-release-details/nio-announces-rmb33-billion-investment-nio-china-strategicΕιναι αυτή που εχει βγαλει και μπαταρίες που αλλαζουν σε ανταλακτηριο
Youtube Videoδεν μπορει κάποιος να πει με σιγουρια τι θα γίνει αλλα φαινεται οι περισσότερες να πάνε καλά
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
Με την dfsk-seres τι παίζει θα καθιερωθεί όπως η BYD άραγε ; Γιατι βλέπουμε καλά κομμάτια!
πολλες εταιρειες εχουν καλά κομματια
Δεν ξερω τι θα γίνει αλλα δεν είναι από τους κολοσσους εταιρείες στην Κινα οπως η BYD, SAICS, GEELY
Δεν είναι και μικρή
Υπάρχουν παρα πολλες κινεζικες κάποιες πάνε καλά αλλες οχι
H ΝΙΟ για παράδειγμα πουλαει πάρα πολύ στην Κίνα και κανει και εξαγωγες , τα βλέπω πολύ συχνά τα μοντέλα της
https://en.wikipedia.org/wiki/Nio_Inc.
αλλα εχει πολλά χρέη, παρόλα αυτά επενδύει δισσεκατομύρια και ανοίγεται
https://ir.nio.com/news-releases/news-release-details/nio-announces-rmb33-billion-investment-nio-china-strategicδεν μπορει κάποιος να πει με σιγουρια τι θα γίνει αλλα φαινεται οι περισσότερες να πάνε καλά
Για να δούμε εν καιρώ πώς θα πάει το θεμα ειναι μην μείνουμε με την μπαταρία στο χέρι μετα την εγγύηση όποιος αγοράσει, τουλάχιστον με phev σου μενει ο θερμικός να κινείσαι
-
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
Με την dfsk-seres τι παίζει θα καθιερωθεί όπως η BYD άραγε ; Γιατι βλέπουμε καλά κομμάτια!
πολλες εταιρειες εχουν καλά κομματια
Δεν ξερω τι θα γίνει αλλα δεν είναι από τους κολοσσους εταιρείες στην Κινα οπως η BYD, SAICS, GEELY
Δεν είναι και μικρή
Υπάρχουν παρα πολλες κινεζικες κάποιες πάνε καλά αλλες οχι
H ΝΙΟ για παράδειγμα πουλαει πάρα πολύ στην Κίνα και κανει και εξαγωγες , τα βλέπω πολύ συχνά τα μοντέλα της
αλλα εχει πολλά χρέη, παρόλα αυτά επενδύει δισσεκατομύρια και ανοίγεται
δεν μπορει κάποιος να πει με σιγουρια τι θα γίνει αλλα φαινεται οι περισσότερες να πάνε καλά
Για να δούμε εν καιρώ πώς θα πάει το θεμα ειναι μην μείνουμε με την μπαταρία στο χέρι μετα την εγγύηση όποιος αγοράσει, τουλάχιστον με phev σου μενει ο θερμικός να κινείσαι
Κανενας δεν μπορει να μιλήσει με σιγουρια
το μονο σίγουρο είναι οτι σε 2 χρόνια από τώρα που θα έχουν έρθει και αλλες μάρκες στην Ευρώπη από την Κινα το τοπίο στα αυτοκίνητα θα αλλαξει αρδην και ουδεμία σχέση θα έχει με το τώρα και το παρελθόν
Αυτο είναι σιγουρο
ποιος θα επικρατησει , πως , ποιοι θα κλείσουν το μαγαζί , αν κάποιες μάρκες κινεζικες αποτυχουν και φυγουν δεν μπορει κάποιος να ξέρει
Θα πόνταρα όλα τα χρηματα μου ανετα ότι οι πολύ μεγαλες BYD, GEELY, SAICS θα μείνουν μόνιμα και θα βλεπουμε αυτες και τις υπομάρκες τους.
Για τις υπόλοιπες δεν είμαι σίγουρος
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@polioan said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εχω δει πολλά στην κινα αλλα εχω σβησει τις φωτο. Να 2 αυτοκίνητα της HUAWEI από το μαγαζι της σε mall. Ενα Suv και ενα sedan
Στο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ Θεσσαλονίκης, μαζί με ένα XIAOMI SU7, δώρο και ένα κινητό 14T PRO...
Κάπως έτσι είναι στην Κίνα με το αυτοκίνητο δίπλα στους πάγκους...Δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα που θα ζήσουμε
εσυ που εχεις παει αρκετα κινα, xiaomi αμαξια κυκλοφορουσαν στο δρομο;Ρωταω διοτι διαβαζα οτι υπαρχει μεν ζητηση, αλλα δεν εχουν μπορεσει να αυξησουν την παραγωγη.
Τελευταία φορά Αρχές Ιουλίου ήμουν εκεί , είχε παντού διαφημίσεις αλλά δεν είχα δει κανενα
Με την dfsk-seres τι παίζει θα καθιερωθεί όπως η BYD άραγε ; Γιατι βλέπουμε καλά κομμάτια!
πολλες εταιρειες εχουν καλά κομματια
Δεν ξερω τι θα γίνει αλλα δεν είναι από τους κολοσσους εταιρείες στην Κινα οπως η BYD, SAICS, GEELY
Δεν είναι και μικρή
Υπάρχουν παρα πολλες κινεζικες κάποιες πάνε καλά αλλες οχι
H ΝΙΟ για παράδειγμα πουλαει πάρα πολύ στην Κίνα και κανει και εξαγωγες , τα βλέπω πολύ συχνά τα μοντέλα της
αλλα εχει πολλά χρέη, παρόλα αυτά επενδύει δισσεκατομύρια και ανοίγεται
δεν μπορει κάποιος να πει με σιγουρια τι θα γίνει αλλα φαινεται οι περισσότερες να πάνε καλά
Για να δούμε εν καιρώ πώς θα πάει το θεμα ειναι μην μείνουμε με την μπαταρία στο χέρι μετα την εγγύηση όποιος αγοράσει, τουλάχιστον με phev σου μενει ο θερμικός να κινείσαι
Κανενας δεν μπορει να μιλήσει με σιγουρια
το μονο σίγουρο είναι οτι σε 2 χρόνια από τώρα που θα έχουν έρθει και αλλες μάρκες στην Ευρώπη από την Κινα το τοπίο στα αυτοκίνητα θα αλλαξει αρδην και ουδεμία σχέση θα έχει με το τώρα και το παρελθόν
Αυτο είναι σιγουρο
ποιος θα επικρατησει , πως , ποιοι θα κλείσουν το μαγαζί , αν κάποιες μάρκες κινεζικες αποτυχουν και φυγουν δεν μπορει κάποιος να ξέρει
Θα πόνταρα όλα τα χρηματα μου ανετα ότι οι πολύ μεγαλες BYD, GEELY, SAICS θα μείνουν μόνιμα και θα βλεπουμε αυτες και τις υπομάρκες τους.
Για τις υπόλοιπες δεν είμαι σίγουρος
Ελα ντε τι να πω , μεχρι ένα χρόνο που εχω στη διάθεσή μου θα παρακολουθώ κι εγω να δω τι 7θ θα μπορώ να βρω ή και 6θ. Opel Frontera ή dfsk e5 ή οτι άλλο βγει να δούμε . Διότι 6 χρόνια εγγύηση οκ αλλα εδώ θα το κρατήσω οσο πάει
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@monman2 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@
Κράτα το swift πρόσεξε μην τρακάρεις με μαστόδοντο πιστεύω να είδες τι έγινε στην παραλιακή χθεςΌχι δεν είδα.
-
Σε 2-3 χρόνια θα έχουμε και φαν κλαμπ κινεζοφρόνων.Όπως έχουμε τους αλφίστι και τους μπεμβεδάκηδες, έτσι θα ξεφυτρώσουν και οι Μπιντίστι, οι Νιούηδες, οι Σιαόμηδες.
-
@dstou said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Σε 2-3 χρόνια θα έχουμε και φαν κλαμπ κινεζοφρόνων.Όπως έχουμε τους αλφίστι και τους μπεμβεδάκηδες, έτσι θα ξεφυτρώσουν και οι Μπιντίστι, οι Νιούηδες, οι Σιαόμηδες.
Ηδη υπάρχουν οι Εμ-τζιδες
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα