Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 351
    • 352
    • 353
    • 354
    • 355
    • 580
    • 581
    • 353 / 581
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    11609
    478699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Ειναι πελώριο και χαμηλό !
      Αν παραβλέψεις αυτά δεν υπαρχει αλλη επιλογή στα λεφτά αυτά για οικογενειακό!
      Τα "ντεσού" της ηλεκτροκίνησης μόνο σε ηλικιωμένους νομίζω πια έχουν απήχηση που δεν μπορουν να συλλάβουν την έννοια του ελάχιστου προγραμματισμού σε ένα ταξίδι.

      Πελώριο δεν είναι, μια χαρά κόμπακτ είναι. Το χαμηλό το δέχομαι, αλλά καλύτερα με αυτή την μόδα των αψηλών. Μέχρι πριν λίγα χρόνια όλα χαμηλά ήταν και ήμασταν ευχαριστημένοι!

      Χαίρομαι που από πολέμιος και "τοστιέρες" έχεις γίνει υπέρμαχος....τα έλεγα εγώ!! χαχα

      Τι υπερμαχος,θα σταματήσει να οδηγάει εγραψε ο άνθρωπος!😝

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        panormus772 last edited by

        Για μένα το βασικό μείον της ηλεκτροκίνησης είναι αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Άπαξ κι έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης αργά ή γρήγορα,μικρό ή μεγάλο,φθηνό ή πιο ακριβό, θα καταλήξεις σε EV.

        .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • fanis75
          fanis75 moderator @antonmone last edited by

          @antonmone said in TESLA FORUM:

          Τι υπερμαχος,θα σταματήσει να οδηγάει εγραψε ο άνθρωπος!😝

          Ναι, αλλά μέχρι τότε έχει ψηθεί για ηελκτρικό. Από εκεί που τα ανέβαζε τοστιέρες και σκούπες, ειναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής!!

          @panormus772 said in TESLA FORUM:

          Για μένα το βασικό μείον της ηλεκτροκίνησης είναι αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Άπαξ κι έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης αργά ή γρήγορα,μικρό ή μεγάλο,φθηνό ή πιο ακριβό, θα καταλήξεις σε EV.

          Συμφωνώ, αν και δεν είναι τόσο πρόβλημα, απλά εξανεμίζεται το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους κίνησης.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • .SPIROS. 0
            .SPIROS. 0 @panormus772 last edited by

            @panormus772 said in TESLA FORUM:

            Για μένα το βασικό μείον της ηλεκτροκίνησης είναι αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Άπαξ κι έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης αργά ή γρήγορα,μικρό ή μεγάλο,φθηνό ή πιο ακριβό, θα καταλήξεις σε EV.

            ισχυει σε πολυ μεγαλο βαθμο. Και ο φιλος που εγραψα πιο πανω και εγω μπορουμε να φορτισουμε σπιτι, αλλιως δεν ειναι τοσο βολικο.

            οι τιμες φορτισης πιστευω πως θα κινηθουν πτωτικα, απλα οχι ακομη. Η αγορα δεν εχει πειστει πως τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλο μεριδιο ακομη.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @.SPIROS. 0 last edited by

              @spiros-0 said in TESLA FORUM:

              @panormus772 said in TESLA FORUM:

              Για μένα το βασικό μείον της ηλεκτροκίνησης είναι αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι σου. Άπαξ κι έχεις δυνατότητα οικιακής φόρτισης αργά ή γρήγορα,μικρό ή μεγάλο,φθηνό ή πιο ακριβό, θα καταλήξεις σε EV.

              ισχυει σε πολυ μεγαλο βαθμο. Και ο φιλος που εγραψα πιο πανω και εγω μπορουμε να φορτισουμε σπιτι, αλλιως δεν ειναι τοσο βολικο.

              οι τιμες φορτισης πιστευω πως θα κινηθουν πτωτικα, απλα οχι ακομη. Η αγορα δεν εχει πειστει πως τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλο μεριδιο ακομη.

              Χαζευοντας το σαιτ της Ionity, βλεπω οτι δεν ειμαστε ακριβοι στην τιμη kwh στους φορτιστες. Γυρω στο 0.30-0.40e/kwh παιζει σε ολες τις ευρωπαικες χωρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • .SPIROS. 0
                .SPIROS. 0 last edited by

                εχω την εντυπωση πως εδω δεν βρισκεις κατω απο 0,5?

                D I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @.SPIROS. 0 last edited by dettol

                  @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                  εχω την εντυπωση πως εδω δεν βρισκεις κατω απο 0,5?

                  εχεις δικιο. Δικο μου λαθος. Εψαξα ενα ποστ στο γκρουπ της ηλεκτροκινησης που ειχε μαζεψει ενα μελος τις τιμες σε dc.

                  "Tesla φορτιστες από 0,40 ως 0,52, ανάλογα την ώρα και το μέρος (ανοιχτοί σε όλα τα αυτοκίνητα φορτιστές)
                  Ecocharge 0,49
                  Elpefuture 0,50
                  ΔΕΗ Blue 0,52
                  Blink 0,52
                  Chargespot 0,53
                  NRG inCharge 0,53
                  Joltie 0,53
                  ΔΕΗ Blue HPDC (>=150 KW) 0,59"

                  ειχα την εντυπωση οτι ηταν λιγο πιο χαμηλα, αλλα προφανως εκανα εγω λαθος ή μαλλον θυμομουν τιμες που χρεωθηκα με τεσλα σε supercharger

                  και οι ακολουθες ειναι οι τιμες ac (που δεν μας πολυενδιαφερουν ομως)

                  Chargespot 0,38
                  Elpefuture 0,40
                  ΔΕΗ Blue 0,40
                  NRG inCharge 0,42
                  Joltie 0,424
                  Blink 0,43
                  evziin 0,45 - 0,55 (ανάλογα το σταθμό)
                  PlugQ 0,48
                  Fortizo 1 ευρώ σύνδεση + 0,40/KWh

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    iceman7 @.SPIROS. 0 last edited by

                    @spiros-0 said in TESLA FORUM:

                    εχω την εντυπωση πως εδω δεν βρισκεις κατω απο 0,5?

                    Τις χαμηλότερες τιμές τις εχει η ΤΕΣΛΑ.
                    Τόσο για τα δικά της όσο και για τρίτους όπου εχει ανοίξει την πρόσβαση (Golden και Λάρισα)
                    Μετά γενικά κινείται η αγορά στο 0,5 ευρώ που ειναι τσιμπημένο αν και σε πολλές ευρωπαικές χωρες ειναι και υψηλότερο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      iceman7 @fanis75 last edited by iceman7

                      @fanis75 said in TESLA FORUM:

                      @antonmone said in TESLA FORUM:

                      Τι υπερμαχος,θα σταματήσει να οδηγάει εγραψε ο άνθρωπος!😝

                      Ναι, αλλά μέχρι τότε έχει ψηθεί για ηελκτρικό. Από εκεί που τα ανέβαζε τοστιέρες και σκούπες, ειναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής!!

                      Με τις τιμές που εχουν τα θερμικά/υβριδικά δεν υπαρχει αλλη επιλογή οικονομικά!
                      Και σε επιπεδο κίνησης παντως όταν ενα αυτοκινητο κινειται ηλεκτρικα (είτε hybrid, είτε phev/bev) η αίσθηση πολιτισμού ειναι εμφανής...
                      Στις οδηγικές συνθήκες που ζούμε δεν θα αγόραζα ξανά με τιποτα θερμικό.
                      Μόνο toyotoυβριδικά, phev ή bev....

                      Απλά εγω είμαι περιπτωση που βαζω το αμαξι πανω από την ευκολία μου και κυκλοφορώ με αμιγως ηλεκτρικό ΜΜΜ καθημερινά ... Στο τέλος τα βαριέμαι/παλιώνουν χωρις να εχω κανει χλμ και κανω ευτυχισμένο τον επομενο κάτοχο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • R
                        red_monster last edited by

                        https://www.tesla.com/el_gr/model3/design#overview

                        Δώστε μεγάλη αυτονομία με καταληκτική τιμή στο λαό !

                        Πισωκίνητο LR με 45 k €

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          alt text

                          Διαθέσιμο και στην Ελλάδα το πισωκίνητο long range, με NMC 77αρα μπαταρία και τρελή αυτονομία.
                          Παράλληλα επανηλθε η τιμή στα 40000 ευρώ στο μικρό πισωκίνητο με την 60αρα LFP μπαταρία. Θυμίζω ότι το μικρό πισωκίνητο είχε φαει αύξηση 1500 ευρώ λόγω δασμών τον Ιούλιο και δεν διατίθεται πια στην Αμερική (κατασκευάζεται αποκλειστικα Σανγκάη).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • ataim
                            ataim @realzeus last edited by

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            @ataim said in TESLA FORUM:

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            @ataim said in TESLA FORUM:

                            , 0-60mph 4,9

                            Όχι το Ευρωπαϊκό, όχι ότι μετράει ιδιαίτερα αυτό.

                            Δεν έχει έρθει ακόμα Ευρώπη, αν έρθει τόσο θα κάνει, φοράει την μεγάλη μπαταρία του dual motor.

                            Το ευρωπαϊκό Performance έχει άλλη μπαταρία από το αμερικάνικο και 50 άλογα λιγότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δίνει 4,9'' για το αμερικάνικο πισωκίνητο LR και 4,2 για το πολύ πιο δυνατό τετρακίνητο.

                            σε συνέχεια του παραπάνω 5,2 0-100 αγοράζεις range και μερικά άλογα παραπάνω

                            ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • babisstinson
                              babisstinson last edited by

                              @iceman7 said in TESLA FORUM:

                              Διαθέσιμο και στην Ελλάδα το πισωκίνητο long range, με NMC 77αρα μπαταρία και τρελή αυτονομία.

                              Αυτό με μία πραγματική αυτονομία ~500 χλμ σε Εθνική με 130 χλμ/ω αρχίζει και φαίνεται καλή περίπτωση..!

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ntinaras
                                ntinaras @ataim last edited by

                                @ataim said in TESLA FORUM:

                                @realzeus said in TESLA FORUM:

                                @ataim said in TESLA FORUM:

                                @realzeus said in TESLA FORUM:

                                @ataim said in TESLA FORUM:

                                , 0-60mph 4,9

                                Όχι το Ευρωπαϊκό, όχι ότι μετράει ιδιαίτερα αυτό.

                                Δεν έχει έρθει ακόμα Ευρώπη, αν έρθει τόσο θα κάνει, φοράει την μεγάλη μπαταρία του dual motor.

                                Το ευρωπαϊκό Performance έχει άλλη μπαταρία από το αμερικάνικο και 50 άλογα λιγότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δίνει 4,9'' για το αμερικάνικο πισωκίνητο LR και 4,2 για το πολύ πιο δυνατό τετρακίνητο.

                                σε συνέχεια του παραπάνω 5,2 0-100 αγοράζεις range και μερικά άλογα παραπάνω

                                Το LR εχει και καλυτερο εσωτερικο.
                                ηχεια κτλ

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iceman7 @ntinaras last edited by

                                  @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  @realzeus said in TESLA FORUM:

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  @realzeus said in TESLA FORUM:

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  , 0-60mph 4,9

                                  Όχι το Ευρωπαϊκό, όχι ότι μετράει ιδιαίτερα αυτό.

                                  Δεν έχει έρθει ακόμα Ευρώπη, αν έρθει τόσο θα κάνει, φοράει την μεγάλη μπαταρία του dual motor.

                                  Το ευρωπαϊκό Performance έχει άλλη μπαταρία από το αμερικάνικο και 50 άλογα λιγότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δίνει 4,9'' για το αμερικάνικο πισωκίνητο LR και 4,2 για το πολύ πιο δυνατό τετρακίνητο.

                                  σε συνέχεια του παραπάνω 5,2 0-100 αγοράζεις range και μερικά άλογα παραπάνω

                                  Το LR εχει και καλυτερο εσωτερικο.
                                  ηχεια κτλ

                                  Εχεις καταλαβει αν το LR RWD εχει τα ηχεία και τις πλαινες ταπετσαρίες του LR 4WD;

                                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ntinaras
                                    ntinaras @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                    @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    @realzeus said in TESLA FORUM:

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    @realzeus said in TESLA FORUM:

                                    @ataim said in TESLA FORUM:

                                    , 0-60mph 4,9

                                    Όχι το Ευρωπαϊκό, όχι ότι μετράει ιδιαίτερα αυτό.

                                    Δεν έχει έρθει ακόμα Ευρώπη, αν έρθει τόσο θα κάνει, φοράει την μεγάλη μπαταρία του dual motor.

                                    Το ευρωπαϊκό Performance έχει άλλη μπαταρία από το αμερικάνικο και 50 άλογα λιγότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δίνει 4,9'' για το αμερικάνικο πισωκίνητο LR και 4,2 για το πολύ πιο δυνατό τετρακίνητο.

                                    σε συνέχεια του παραπάνω 5,2 0-100 αγοράζεις range και μερικά άλογα παραπάνω

                                    Το LR εχει και καλυτερο εσωτερικο.
                                    ηχεια κτλ

                                    Εχεις καταλαβει αν το LR RWD εχει τα ηχεία και τις πλαινες ταπετσαρίες του LR 4WD;

                                    Δεν ξερω, αλλα απο σχολια που διαβαζω εχω καταλαβει πως το LR AWD με το LR RWD ειναι πανομοιοτυπα εκτος απο την 4κινηση.
                                    Δεν ειμαι σιγουρος παντως. Οποτε μην το παραγγειλεις 😛

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      teo-mak last edited by

                                      Αν δεν κανω λαθος η sr έκδοση ειναι η απλη και ολες οι εκδοσεις lr ειναι η «πλουσιες»

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol last edited by

                                        για χαβαλε το εψαξα λιγο και εγω. Βρηκα ενα video στο youtube και ενα ποστ στο reddit που επιβεβαιωνουν αυτο που γραφει ο @teo-mak . Το "φτηνο" ηχοσυστημα και οχι αλκαντερα στο 3 lr rwd.

                                        Εγω παντως θα πω μια κοντρα στο ρευμα αποψη. Η τεσλα σου ζηταει +12.5% για να πας απο το 3 sr στο 3 lr rwd. Θεωρω οτι δεν αξιζει τα λεφτα αυτα για 3αρι. Το 3αρι ειναι τερας οικονομιας και με το ολο και πιο πυκνο δικτυο φορτιστων δεν νομιζω οτι χρειαζεται καποιος την μεγαλυτερη μπαταρια. Αν θελεις να δωσεις τα εξτρα χρηματα για να πας στην τετρακινηση και την μεγαλυτερη μπαταρια, οκ μια χαρα και δικαιωμα σου.

                                        Στα Υ τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Υ sr δεν θα αγοραζα ποτε, διοτι σε περιοριζει η εμβελεια. Στο Υ, ναι εχει νοημα να παρεις το lr rwd.

                                        Απο οτι φαινεται το rwd lr βγηκε ωστε να παραγεται στην αμερικη (για την δικη τους αγορα) και να γλυτωσουν τους δασμους εισαγωγης απο την κινα. Βαζω screenshot απο βιντεο του αμερικανικου σαιτ πριν κατεβασουν τελειως το 3 sr. Εκει βλεπετε οτι το sr εχει σχεδον ιδια τιμη με το lr awd, προφανως λογω δασμων

                                        2840315f-607e-412c-8a84-c111ea268f7d-image.png

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Απο οτι καταλαβα το RWD LR εχει την μπαταρια του AWD LR, ενώ το RWD SR έχει LFP η οποια φτιαχνεται μονο στην Κινα γιαυτο ερχονταν απο το Κινεζικο εργοστασιο και οχι απο Καλιφορνια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Youtube Video

                                            Αυτός κάνει μια δοκιμή με 70mph περίπου 110kph

                                            Του βγάζει 460km εμβέλεια με μέση κατανάλωση 12,5kwh/100km

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 580
                                            • 581
                                            • 353 / 581
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr