Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δακτύλιος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Δακτύλιος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    28
    91
    6952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tgd @andya3 last edited by

      @andya3 said in Δακτύλιος:

      Κατά τ' άλλα τα 145 CO2 στα βενζινοκίνητα euro6 τους μάραναν. Ελλαδάρα...

      ΟΚ, έχω diesel με 129 και δεν μου επιτρέπεται να μπω στον δακτύλιο τις μισές μέρες. Τι λες, δεν θα μου κακοφανεί αν δεν μπορώ να μπω καθόλου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 last edited by

        Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ο δακτύλιος πρέπει να καταργηθεί, ή να εφαρμοστεί σωστά. Το τι σημαίνει σωστή εφαρμογή βέβαια, είναι σχετικό και μάλλον εξαρτάται από τα συμφέροντα του καθενός.

        Για μένα, η σωστή λογική είναι στο μικρό δακτύλιο δεν κυκλοφορεί κανείς, εκτός από όσους είναι απολύτως απαραίτητο. Π.χ. κάτοικοι κέντρου, οχήματα μεταφορών σε συγκεκριμένο ωράριο π.χ. 6-9, εργαζόμενοι σε καταστήματα και γραφεία των περιοχών αυτών κλπ.

        Αυτό που γίνεται τώρα είναι μια κωμωδία-παρωδία.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by iceman7

          Οταν καθαρίσουν τα λεωφορεία και τον ΗΣΑΠ που μπαίνεις μέσα και αισθάνεσαι οτι θα κολλήσεις χολέρα, συν τον οπτικό βιασμό που βιώνεις, το ξαναλέμε για τα ΜΜΜ.
          Ειναι ντροπή να μπαίνουν περιορισμοί σε νεα κιόλας αυτοκίνητα και να μην μπορείς πλην μετρό (που και εκει βλέπω πια ανησυχητικα σημάδια) να κυκλοφορήσεις με καθαριότητα, ανεση και ασφάλεια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            tgd last edited by

            Είδα σήμερα σε αγγελία υβριδικό με 150g CO2 ότι είναι ελεύθερο δακτυλίου, ενώ το δικό μου με 129 Euro6 δεν μπαίνει! Ισχύει αυτό;

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 @tgd last edited by

              @tgd said in Δακτύλιος:

              Είδα σήμερα σε αγγελία υβριδικό με 150g CO2 ότι είναι ελεύθερο δακτυλίου, ενώ το δικό μου με 129 Euro6 δεν μπαίνει! Ισχύει αυτό;

              Τα υβριδικά μπαίνουν όσο και να βγάζουν.
              Το δικό σου είναι ταξινόμηση όταν ακόμα οι ρύποι υπολογίζονταν κατά nedc οποτε ακόμα και σε euro 6 είχε όριο 120.
              Μετά που υπολογίζονταν κατά wltp το όριο πήγε 145 αλλά όλα τα υβριδικά, ηλεκτρικα κλπ μπαίνουν ελεύθερα

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Αδικία αλλά έτσι είναι. Ακόμα χειρότερα ότι πιάνει και τα mild ως υβριδικά.

                Moments before detonation...

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 @antonakis last edited by iceman7

                  @antonakis said in Δακτύλιος:

                  Αδικία αλλά έτσι είναι. Ακόμα χειρότερα ότι πιάνει και τα mild ως υβριδικά.

                  Άλλη απάτη αυτά. Αλλά τα σκέφτηκαν οι Ευρωπαίοι για να καλύψουν την ανεπάρκεια τους στη σωστή έρευνα τόσα χρόνια.
                  Όπως και τα phev αν είναι αφορτιστα.
                  Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους.

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in Δακτύλιος:

                    Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους.

                    Αν θες ποιότητα, υπάρχει και η Laxus, σε τιμές ευκαιρίας για αυτό που προσφέρει, με ποιότητα, αναρτησάρες και οικονομία!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @fanis75 last edited by wantone

                      @fanis75 said in Δακτύλιος:

                      @iceman7 said in Δακτύλιος:

                      Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους.

                      Αν θες ποιότητα, υπάρχει και η Laxus, σε τιμές ευκαιρίας για αυτό που προσφέρει, με ποιότητα, αναρτησάρες και οικονομία!

                      αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;

                      εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @wantone last edited by fanis75

                        @wantone said in Δακτύλιος:

                        αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;

                        εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα

                        Εαν είχα τα χρήματα, προφανώς και θα ήταν η 1η μου επιλογή. Το ότι ειναι ακριβά για εμένα, δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευκαιρία. Και το Τέσλα ευκαιρία ειναι και η Taycan το ίδιο - αμφότερα ακριβά για εμένα.

                        ΥΓ: Η έννοια ακριβό και φτηνό δεν υπάρχει - υπάρχει ακριβό ή φτηνό για εμένα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Δακτύλιος:

                          @wantone said in Δακτύλιος:

                          αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;

                          εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα

                          Εαν είχα τα χρήματα, προφανώς και θα ήταν η 1η μου επιλογή. Το ότι ειναι ακριβά για εμένα, δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευκαιρία. Και το Τέσλα ευκαιρία ειναι και η Taycan το ίδιο - αμφότερα ακριβά για εμένα.

                          ΥΓ: Η έννοια ακριβό και φτηνό δεν υπάρχει - υπάρχει ακριβό ή φτηνό για εμένα.

                          Oλα αυτα που αναφερεις εκτος απο Τεσλα ειναι αντικειμενικα ακριβα οχι υποκειμενικα. Δες ποσο κανουν σαν μεταχειρα ειδικα το Ταυκαν ειναι καταστροφη για οποιον το αγορασε. Αλλα και τα Λεξους χανουν πολυ.

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @wantone last edited by fanis75

                            @wantone said in Δακτύλιος:

                            Oλα αυτα που αναφερεις εκτος απο Τεσλα ειναι αντικειμενικα ακριβα οχι υποκειμενικα. Δες ποσο κανουν σαν μεταχειρα ειδικα το Ταυκαν ειναι καταστροφη για οποιον το αγορασε. Αλλα και τα Λεξους χανουν πολυ.

                            Δεν υπάρχει αυτό που λές. Για εσένα είναι ακριβό, για κάποιον άλλο απλησίαστο και για κάποιον άλλο ειναι 1 ωρα δουλειά.

                            Ευκαιρία σημαίνει ότι είναι σε πολύ καλή τιμή για αυτό που προσφέρει, άσχετα με την απόλυτη τιμή. Η Taycan για παράδειγμα ειναι ευκαιρία να πάρεις Πόρσε με 100.000 και 500 άλογα, αφού κάποτε ήθελες 200.000.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 5 / 5
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr