-
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ο δακτύλιος πρέπει να καταργηθεί, ή να εφαρμοστεί σωστά. Το τι σημαίνει σωστή εφαρμογή βέβαια, είναι σχετικό και μάλλον εξαρτάται από τα συμφέροντα του καθενός.
Για μένα, η σωστή λογική είναι στο μικρό δακτύλιο δεν κυκλοφορεί κανείς, εκτός από όσους είναι απολύτως απαραίτητο. Π.χ. κάτοικοι κέντρου, οχήματα μεταφορών σε συγκεκριμένο ωράριο π.χ. 6-9, εργαζόμενοι σε καταστήματα και γραφεία των περιοχών αυτών κλπ.
Αυτό που γίνεται τώρα είναι μια κωμωδία-παρωδία.
-
Οταν καθαρίσουν τα λεωφορεία και τον ΗΣΑΠ που μπαίνεις μέσα και αισθάνεσαι οτι θα κολλήσεις χολέρα, συν τον οπτικό βιασμό που βιώνεις, το ξαναλέμε για τα ΜΜΜ.
Ειναι ντροπή να μπαίνουν περιορισμοί σε νεα κιόλας αυτοκίνητα και να μην μπορείς πλην μετρό (που και εκει βλέπω πια ανησυχητικα σημάδια) να κυκλοφορήσεις με καθαριότητα, ανεση και ασφάλεια! -
Είδα σήμερα σε αγγελία υβριδικό με 150g CO2 ότι είναι ελεύθερο δακτυλίου, ενώ το δικό μου με 129 Euro6 δεν μπαίνει! Ισχύει αυτό;
-
Είδα σήμερα σε αγγελία υβριδικό με 150g CO2 ότι είναι ελεύθερο δακτυλίου, ενώ το δικό μου με 129 Euro6 δεν μπαίνει! Ισχύει αυτό;
Τα υβριδικά μπαίνουν όσο και να βγάζουν.
Το δικό σου είναι ταξινόμηση όταν ακόμα οι ρύποι υπολογίζονταν κατά nedc οποτε ακόμα και σε euro 6 είχε όριο 120.
Μετά που υπολογίζονταν κατά wltp το όριο πήγε 145 αλλά όλα τα υβριδικά, ηλεκτρικα κλπ μπαίνουν ελεύθερα -
Αδικία αλλά έτσι είναι. Ακόμα χειρότερα ότι πιάνει και τα mild ως υβριδικά.
-
@antonakis said in Δακτύλιος:
Αδικία αλλά έτσι είναι. Ακόμα χειρότερα ότι πιάνει και τα mild ως υβριδικά.
Άλλη απάτη αυτά. Αλλά τα σκέφτηκαν οι Ευρωπαίοι για να καλύψουν την ανεπάρκεια τους στη σωστή έρευνα τόσα χρόνια.
Όπως και τα phev αν είναι αφορτιστα.
Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους. -
Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους.
Αν θες ποιότητα, υπάρχει και η Laxus, σε τιμές ευκαιρίας για αυτό που προσφέρει, με ποιότητα, αναρτησάρες και οικονομία!
-
Δυστυχώς λόγω της εσωτερικής τους ποιότητας τα Τογιότα είναι πρακτικά τα μόνο που κάνουν απτή οικονομία με το υβριδικο τους σύστημα και έτσι έχουν και μειωμένους ρυπους.
Αν θες ποιότητα, υπάρχει και η Laxus, σε τιμές ευκαιρίας για αυτό που προσφέρει, με ποιότητα, αναρτησάρες και οικονομία!
αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;
εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα
-
αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;
εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα
Εαν είχα τα χρήματα, προφανώς και θα ήταν η 1η μου επιλογή. Το ότι ειναι ακριβά για εμένα, δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευκαιρία. Και το Τέσλα ευκαιρία ειναι και η Taycan το ίδιο - αμφότερα ακριβά για εμένα.
ΥΓ: Η έννοια ακριβό και φτηνό δεν υπάρχει - υπάρχει ακριβό ή φτηνό για εμένα.
-
αφου ειναι τοσο ευκαιρια θα το παρεις;
εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβα
Εαν είχα τα χρήματα, προφανώς και θα ήταν η 1η μου επιλογή. Το ότι ειναι ακριβά για εμένα, δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευκαιρία. Και το Τέσλα ευκαιρία ειναι και η Taycan το ίδιο - αμφότερα ακριβά για εμένα.
ΥΓ: Η έννοια ακριβό και φτηνό δεν υπάρχει - υπάρχει ακριβό ή φτηνό για εμένα.
Oλα αυτα που αναφερεις εκτος απο Τεσλα ειναι αντικειμενικα ακριβα οχι υποκειμενικα. Δες ποσο κανουν σαν μεταχειρα ειδικα το Ταυκαν ειναι καταστροφη για οποιον το αγορασε. Αλλα και τα Λεξους χανουν πολυ.
-
Oλα αυτα που αναφερεις εκτος απο Τεσλα ειναι αντικειμενικα ακριβα οχι υποκειμενικα. Δες ποσο κανουν σαν μεταχειρα ειδικα το Ταυκαν ειναι καταστροφη για οποιον το αγορασε. Αλλα και τα Λεξους χανουν πολυ.
Δεν υπάρχει αυτό που λές. Για εσένα είναι ακριβό, για κάποιον άλλο απλησίαστο και για κάποιον άλλο ειναι 1 ωρα δουλειά.
Ευκαιρία σημαίνει ότι είναι σε πολύ καλή τιμή για αυτό που προσφέρει, άσχετα με την απόλυτη τιμή. Η Taycan για παράδειγμα ειναι ευκαιρία να πάρεις Πόρσε με 100.000 και 500 άλογα, αφού κάποτε ήθελες 200.000.
Δακτύλιος