Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 356
    • 357
    • 358
    • 359
    • 360
    • 377
    • 378
    • 358 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW FORUM:

      Μάλλον δεν έχεις καλή εικόνα του group vw. Είναι πολύ μεγαλύτερο από τη Mercedes. Φτιάχνουν από φορτηγά και στροβιλομηχανές μέχρι και κινητήρες πλοίων. Ψάξε στο internet παραπάνω πληροφορίες αν ενδιαφέρεσαι.
      Είναι μια πραγματική τεχνολογική αυτοκρατορία, δεν πρόκειται να ξυπνήσουμε μια μέρα και να μην υπάρχει. Ότι γίνει, είτε αφορά συρίκνωση είτε οτιδήποτε άλλο, θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου.

      δεν ενδιαφερομαι. εχεις μετοχες και το ψαχνεις; αλλοιως δεν βλεπω τον λογο να ασχολεισαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @tkin73 last edited by

        @tkin73 said in VW FORUM:

        Οι ευρωπαϊκές κυρίως πωλήσεις της vw πάνε κατά διαόλου την τελευταία 6 ετια με μειώσεις πάνω από το 50% σε κάποια μοντέλα πχ στο γκολφ.
        Τα μόνα που κρατάνε είναι το τιγκουαν και το τ ροκ.
        Υπάρχει μεγάλη πτώση και μεγάλη αποτυχία και στα ηλεκτρικα που επένδυσε πολλά.
        Οι πωλήσεις πέφτουν τα συνδικάτα ζητούν αυξήσεις 7% η εργοδοσία απειλεί με λουκέτα... Ο Κινέζος βγάζει δικά του που τα πουλά 10.000 ευρώ και ο Γερμανός για να τα ανταγωνιστεί βάζει γιγαντιαίους δασμούς...

        ο λογος που θελουν να κλεισουν εργοστασια στην γερμανια ειναι γιατι τους μενουν απουλητα αμαξια, αυτο ειναι γεγονος και ειναι σοβαρο, δεν μπορουν να κατασκευαζουν αμαξια και να σαπιζουν σε χωραφια. σε 1 χρονο θα εχουν χρεοκοπησει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask last edited by

          Μια ανάλυση της κατάστασης στη Γερμανία….

          https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/europi/i-ekdikisi-tou-notou-i-tempelides-germani-ke-to-paragogiko-adiexodo-tis-megaliteris-ikonomias-tis-evrozonis/

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone @kkostask last edited by

            @kkostask said in VW FORUM:

            Μια ανάλυση της κατάστασης στη Γερμανία….

            https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/europi/i-ekdikisi-tou-notou-i-tempelides-germani-ke-to-paragogiko-adiexodo-tis-megaliteris-ikonomias-tis-evrozonis/

            δεν αναφερει καθολου το κοστος της ενεργεια, τωρα μιλαμε για βιομηχανιες που θελουν απιστευτα ποσα ενεργειας για χημικα και επεξεργασια χαλυβα οποτε δεν νομιζω οτι ειναι σοβαρο.

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask @wantone last edited by

              @wantone said in VW FORUM:

              @kkostask said in VW FORUM:

              Μια ανάλυση της κατάστασης στη Γερμανία….

              https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/europi/i-ekdikisi-tou-notou-i-tempelides-germani-ke-to-paragogiko-adiexodo-tis-megaliteris-ikonomias-tis-evrozonis/

              δεν αναφερει καθολου το κοστος της ενεργεια, τωρα μιλαμε για βιομηχανιες που θελουν απιστευτα ποσα ενεργειας για χημικα και επεξεργασια χαλυβα οποτε δεν νομιζω οτι ειναι σοβαρο.

              Αναλυτής δεν είμαι αλλά δεν είναι αυτονόητο ότι βιομηχανία τέτοιου δυναμικού και προδιαγραφών απαιτεί εξαιρετικές ποσότητες ενέργειας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus last edited by cirus

                Οσο μεγαλυτερος είσαι τοσο πιο ευκολα πεφτεις

                Η VW δεν θα παψει να υφισταται

                Αλλα βλεπω να συρικνώνεται και να μην ειναι πρωταγωνιστης οπως ήταν. Αλλα ενας ακόμα κομπαρσος και μικροτερος κατασκευαστης

                Βεβαια αυτο δεν το βλέπω μονο για την VW αλλα για πολλες ακόμα και δεν θα γινει αυριο αλλα σιγα σιγα

                Οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε κρίση (οχι ολες αλλα οι περισσότερες)

                Το μελλον τους παιζεται στα επόμενα 10 χρόνια. Οσοι τα καταφερουν να προσαρμοστουν στις αλλαγες που έρχονται σιγα σιγα θα επιζησουν

                οσες οχι είτε θα συρικνωθούν ειτε θα εξαφανιστούν

                το ποταμι ΔΕΝ γυρναει πίσω

                Στους θερμικούς ήταν μπροστά

                στο νεο παιχνιδι με τα ηλεκτρικα που αποφασισαν να μπουν αργα επονται και ειναι πίσω ακομα και σε τεχνολογία. Γιαυτο δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τους κινεζους οχι λόγω κόστους

                από εκεί και περα θα δούμε

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • antonakis
                  antonakis last edited by

                  Ας μη ξεχνάμε το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις...

                  bbcbe33c-632a-4e0d-a1bd-628d690442ab-image.png

                  Moments before detonation...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • D
                    dstou last edited by

                    Ωραία όλα αυτά, αλλά ξέρετε ποιός είναι ΤΩΡΑ ο μέγας ασθενής της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας;
                    Η άλλοτε κραταιά φίατ. Έχετε δει που έχουν φτάσει οι πωλήσεις της;

                    Υγ. 1 Αυτό δεν αναιρεί βέβαια το τι έχει να γίνει στον τομέα στο εγγύς μέλλον. Ο καιρός γαρ εγγύς.

                    Υγ.2 η μιτσουμπίσι καρς είναι μια μικρού μεγέθους εταιρεία, άσχετα αν ο όμιλος είναι κράτος.

                    Υγ.3 τα φτηνά αμαξάκι, του λαουτζίκου, ήγουν πολλά ευρωπαϊκά, σχεδόν όλα τα αμερικάνικα, όλα τα Κορεάτικα και ιαπωνικά, θα είναι τα πρώτα θύματα των κινέζοι...Όσο πιο μουράτος και επώνυμος είσαι, τόσο λιγότερο κινδυνεύεις προς το παρόν και το εγγύς μέλλον...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      atari70 last edited by

                      Παντως βρίσκεται σε δεινή θέση! Και δεν ειναι εύκολο να κλείσει! Μιλάμε μονο 300.000 εργαζόμενοι στην Γερμανία! Οσο μια μεγάλη πόλη. Μπορεί να ρίξουν και κυβέρνηση! Και κακά τα ψέμματα ειναι σχεδόν η μόνη καθαρά ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία! Μιας και οι Γάλλοι Ιταλοί ειναι εξαγορασμένοι, από stellantis,που ειναι κατά βάση αμερικανική!

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @atari70 last edited by

                        @atari70 said in VW FORUM:

                        Παντως βρίσκεται σε δεινή θέση! Και δεν ειναι εύκολο να κλείσει! Μιλάμε μονο 300.000 εργαζόμενοι στην Γερμανία! Οσο μια μεγάλη πόλη. Μπορεί να ρίξουν και κυβέρνηση! Και κακά τα ψέμματα ειναι σχεδόν η μόνη καθαρά ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία! Μιας και οι Γάλλοι Ιταλοί ειναι εξαγορασμένοι, από stellantis,που ειναι κατά βάση αμερικανική!

                        Stellantis ειναι Ιταλογαλλικη εταιρεια, που το ειδες οτι ειναι Αμερικανικη; Ο τσεος ειναι απο Πεζω.

                        ΒMW, Daimler, VW Γερμανικες ειναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          antoniokon last edited by antoniokon

                          Βρε τι μαθαίνει κανείς στο τόπικ VW FORUM😮

                          W cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by

                            Wissen ist Macht und das Auto ist VW

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Πάντως όντως οι μεγάλες Γερμανικές εταιρείες, είναι μέρος της Γερμανικής Ιστορίας και έτσι είναι λογικό να το συζητάμε.

                              Μάλιστα όπως έχουν πει τα κλεισίματα των εργοστασίων της Βάγκ σε διάφορες χώρες της Ευρώπης θα επηρεάσουν και τους προμηθευτές της.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 @lap last edited by

                                @lap said in VW FORUM:

                                Wissen ist Macht und das Auto ist VW

                                Wissen ist Macht Αυτή πιστεύω είναι η συνταγή της επιτυχίας, όχι μόνο για τη vw αλλά για όλη τη γερμανική βιομηχανία. Περνάνε τη συσωρευμένη γνώση από γενιά σε γενιά. Και κάθε γενιά με τη σειρά της, την εξελίσει και πάνε ένα βηματάκι παρακάτω.

                                Στο software δεν έχουν συσωρευμένη γνώση για να εξελίξουν κι έχουν σκοντάψει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή την εταιρεία την Cariad που έχει το group vag για την ανάπτυξη του software, την έχουν αναδιοργανώσει τόσες φορές, έχουν αλλάξει 2-3 επικεφαλείς και πάλι δεν μπορεί να παράγει αποτελέσματα.

                                Για το θέμα του κόστους θα βρουν κάποια λύση. Η έλλειψη τεχνογνωσίας όμως σε ψηφιακά θέματα είναι εμφανώς το μεγάλο τους άγχος.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkostask last edited by

                                  Μια χαρά ξέρουν από software αν κρίνω από το dieselgate…απλά δεν μπορούν πλέον να κάνουν απατεωνιά…

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    otso @kkostask last edited by

                                    @kkostask said in VW FORUM:

                                    Μια χαρά ξέρουν από software αν κρίνω από το dieselgate…απλά δεν μπορούν πλέον να κάνουν απατεωνιά…

                                    Λαθος δεν ηταν γερμανικο το software απ την συνεργασια τους με το Αλλη εξπρες τον κινεζο ηταν , γιαυτο τους επιασαν .Αν ηταν δικο τους θα ηταν σαν το ενιγμα καιδεν θα τους εβρισκαν τα αμερικανα .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • E
                                      evmenis last edited by

                                      Ατυχεστατο παραδειγμα ,ιστορικα μιλωντας ,η αναφορα σου για το "αινιγμα".

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        alt text

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Αρχίζουν οι πληρωμές για τα κλεμμένα...

                                          https://www.capital.gr/diethni/3876237/skandalo-dieselgate-i-volkswagen-tha-katabalei-23-ekat-euro-se-10-000-pelates-stin-austria/

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          moysatos 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • moysatos
                                            moysatos @criuser last edited by

                                            @criuser said in VW FORUM:

                                            Αρχίζουν οι πληρωμές για τα κλεμμένα...

                                            https://www.capital.gr/diethni/3876237/skandalo-dieselgate-i-volkswagen-tha-katabalei-23-ekat-euro-se-10-000-pelates-stin-austria/

                                            Απ'ότι λέει το άρθρο θα δώσει 2.300 ανά ιδιοκτήτη.
                                            Νομίζω την έβγαλαν φθηνά στην Αυστρία σε αντίθεση με την Αμερική.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 360
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 358 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr