Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 359
    • 377
    • 378
    • 357 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70171
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @cirus last edited by

      @cirus said in VW FORUM:

      @vagkirk said in VW FORUM:

      1.5 Tsi 150 DSG

      I rest my case

      Αν μιλας για τον κινητήρα αυτόν με το κιβωτιο εχω να σχολιάσω ότι είναι ενας πολύ καλός κινητήρας και το DSG είναι ενα φοβερο κιβωτιο με ακριβες ζημιες και συντηρηση

      Γενικα πολύ καλός συνδιασμός

      Μολις τα βαλεις σε polo και A1 και πριν δεις τιμολογιση λες θα είναι πολύ ενδιαφέρον

      μολις βλέπεις την τιμολόγιση λες μας κοροιδεύουν δεν μπορεί!!!!

      Η τιμολογηση είναι που θαβει τα αυτοκινητακια αυτά οχι εγώ.

      Για αυτον τον κινητηρα ειδικα μονο τα καλύτερα θα πω. Δεν ειναι σαν αμαρτιες του παρελθοντος της VAG. Δυνατος, αξιοπιστος γενικα πολύ καλός

      Τον προτιμω ομως σε κανα πιο σοβαρο αμάξι, Formentor, Leon T-ROC R-line 😁😁😁, ελπίζω απλώς να το ξέχασες 😁😁κτλ να δικαιολογεί την τιμή του

      R-LINE

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @A d P last edited by

        @a-d-p said in VW FORUM:

        @cirus said in VW FORUM:

        @vagkirk said in VW FORUM:

        1.5 Tsi 150 DSG

        I rest my case

        Αν μιλας για τον κινητήρα αυτόν με το κιβωτιο εχω να σχολιάσω ότι είναι ενας πολύ καλός κινητήρας και το DSG είναι ενα φοβερο κιβωτιο με ακριβες ζημιες και συντηρηση

        Γενικα πολύ καλός συνδιασμός

        Μολις τα βαλεις σε polo και A1 και πριν δεις τιμολογιση λες θα είναι πολύ ενδιαφέρον

        μολις βλέπεις την τιμολόγιση λες μας κοροιδεύουν δεν μπορεί!!!!

        Η τιμολογηση είναι που θαβει τα αυτοκινητακια αυτά οχι εγώ.

        Για αυτον τον κινητηρα ειδικα μονο τα καλύτερα θα πω. Δεν ειναι σαν αμαρτιες του παρελθοντος της VAG. Δυνατος, αξιοπιστος γενικα πολύ καλός

        Τον προτιμω ομως σε κανα πιο σοβαρο αμάξι, Formentor, Leon T-ROC R-line 😁😁😁, ελπίζω απλώς να το ξέχασες 😁😁κτλ να δικαιολογεί την τιμή του

        ναι ενταξει και αυτο και μερικα ακομη εβαλα το κτλ να μην τα γράφω ολα. Τα περισσοτερα σε skoda και σε seat/cupra.

        Αλλα κουβαδακια σαν το polo και το a1 με αυτες τις τιμές δεν δικαιολογουν τα χρήματα τους

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator last edited by A d P

          @lap σήμερα έβρεχε από το πρωί και δεν μπορούσα να πάω δουλειά με πατίνι ή ποδήλατο 😱🤬
          Screenshot_2024-09-10-17-14-20-257_com.volkswagen.weconnect.jpg

          Με ένα Toyota θα πήγαινα ηλεκτρικά 😁😁

          Το baleno δεν θα μου το έκανε ποτέ αυτό 😁😁

          R-LINE

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • J
            JimKL 0 last edited by

            Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andya3 @JimKL 0 last edited by

              @jimkl-0 said in VW FORUM:

              Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

              Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              C W 2 Replies Last reply Reply Quote 7
              • C
                criuser @vagkirk last edited by fanis75

                @vagkirk said in VW FORUM:

                Εντάξει, το κάνετε όλο και χειρότερο οι αντιVagίτες!

                Ξαναλέω, λόγω φτώχειας δεν θυμόμουν καν πως υπάρχει το A1 , σπάνιο πουλί, κάτι μεγάλο γιατρούς/γιατρεσες , δικηγόροι κλπ το έχουν για τρίτο.

                Αναγκάστηκα πάλι να γκουγκλαρω...

                Μπορεί να αποτελέσει το μοναδικό αυτοκίνητο μικρομεσαίας εισοδηματικά οικογένειας και να σπάνε σβέρκοι σε κάθε κοινωνική εκδήλωση που το βλέπουν και να φαντάζονται πως από πίσω υπάρχει και μεγάλο premium SUV για τα ταξίδια.

                Σβήνει όλη την B , ΒSUV , C hatch, CSuv κατηγορία σε image και πράξη statement (εξαιρούνται φυσικά τα Premium γερμανικά C και C SUV )

                Βάλτε δίπλα σε Tucson, Sportage, 2008 , Puma , Capture, το Audi της παρακάτω φωτό και κόψτε αντιδράσεις.

                PS: σε ποιο θέμα είναι βρε παιδιά κάποιος συμφορουμιτης που κοίταζε με την γυναίκα του κάτι Αρκανα και καπτουρ, στείλτε του σας παρακαλώ αν ξέρετε τα παρακάτω λινκ να πάνε αύριο , μεθαύριο να κλείσουν την αμαξαρα αυτή!!!
                Νομίζω είναι μέσα στο budget τους.

                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41389110-audi-a1

                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41412993-audi-a1

                Αυτό στα Γιαννιτσά δηλαδή είναι απίστευτη ευκαιρία!

                Ποιός έβαλε την μάσκα της Αουντι στο Φάμπια ?

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                fanis75 V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in VW FORUM:

                  Ποιός έβαλε την μάσκα της Αουντι στο Φάμπια ?

                  To VAG....ενα αμάξι βγάζουν με 6-7 διαφορετικές μάσκες και σήμα!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lap @A d P last edited by lap

                    @a-d-p said in VW FORUM:

                    Το baleno δεν θα μου το έκανε ποτέ αυτό

                    Το Baleno θα σε πήγαινε και θα σε θαύμαζε ο ντουνιάς!

                    Αχ! Κούλα......Αχ!🤒

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @andya3 last edited by

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      @jimkl-0 said in VW FORUM:

                      Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

                      Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

                      Ανεξάρτητα από αυτό, υπάρχουν οι ίδιες αναφορές σε δεκάδες σάιτ.

                      Τα ανάφέραμε και σε αλλα θέματα.

                      Αυτό που είναι η διαφορά σε σχέση με την Μέρκελ, είναι ότι ούτε η Ιταλία, ούτε η Γαλλία, θα δεχτούν να υποφέρουν αυτές, για να περνάνε καλά οι Γερμανοί.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @criuser last edited by

                        @criuser said in VW FORUM:

                        @andya3 said in VW FORUM:

                        @jimkl-0 said in VW FORUM:

                        Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

                        Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

                        Ανεξάρτητα από αυτό, υπάρχουν οι ίδιες αναφορές σε δεκάδες σάιτ.

                        Τα ανάφέραμε και σε αλλα θέματα.

                        Αυτό που είναι η διαφορά σε σχέση με την Μέρκελ, είναι ότι ούτε η Ιταλία, ούτε η Γαλλία, θα δεχτούν να υποφέρουν αυτές, για να περνάνε καλά οι Γερμανοί.

                        Όλοι βλέπω γκρινιάζουν ότι τα vw είναι ακριβά και ασύμφορα. Αυτή η ιστορία ξεκίνησε πριν αρκετά χρόνια, όταν οι Γερμανοί δήλωσαν ότι θα σταματήσουν να ανταγωνίζονται την Toyota σε όγκους πωλήσεων και τους ενδιαφέρει να πουλάμε λιγότερο με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

                        Υποθέτω έβλεπαν κι άλλα πράγματα, ότι έχουν πρόβλημα με τα υψηλά κόστη, ότι αποκλείεται να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τους Κινέζους σε οικονομικά αυτοκίνητα κλπ. Προέκυψε και το θέμα με το ΦΑ λόγω πολέμου κι έγιναν χειρότερα τα πράγματα.

                        Αν η πολιτική της vw της βγει, θα πάει καλά, γιατί ξεφεύγει από την παγίδα των οικονομικών αυτοκινήτων, που είναι χαμένο το παιχνίδι πριν ξεκινήσει. Παρόμοια πολιτική ακολουθεί και η Honda εξάλλου, που επίσης έχει αυξήσει πολύ τις τιμές της και μειώνει την παραγωγή της κλείνοντας εργοστάσια αυτοκινήτων παγκοσμίως.

                        Θα μείνουν να παλεύουν με τους Κινέζους η Stellantis, η Toyota και η Suzuki για το ποιός θα επιβιώσει στα "αυτοκίνητα του λαού". Φυσικά μπορεί να κρασάρει και η vw, να μην της βγει η πολιτική της. Το ίδιο ισχύει και για τη Honda.

                        Θα δείξουν όλα στο μέλλον, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε φάση αναδιοργάνωσης, όποιος αντέξει.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          criuser last edited by

                          Η Χόντα είναι πολύ πιο μικρή εταιρεία από την βάγκ, οπότε ρισκάρει λιγότερα.

                          Η Βάγκ ρισκάρει την Γερμανία.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Το ρίσκο είναι κομμάτι του επιχειρείν. Οι Γερμανοί έχουν μαθήματα από το παρελθόν με τους Ασιάτες, με μεγαλύτερο θύμα τη ναυπηγική τους βιομηχανία. Λογικά θα έχουν πάρει το μάθημά τους. Ο χρόνος θα δείξει.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              wantone @andya3 last edited by wantone

                              @andya3 said in VW FORUM:

                              @jimkl-0 said in VW FORUM:

                              Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

                              Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

                              εχω χρονια να το διαβασω το σαιτ, αλλα ο τιτλος σωστος ειναι, η Γερμανια χωρις φτηνη ενεργεια απο Ρωσσια ειναι τελειωμενη καθως εκλεισε και τα πυρηνικα και τωρα εχει βαλει μπρος λιγνιτη παλι. η τεχνολογικη υπεροχη που ειχε στα αμαξια μεγαλου κυβισμου δεν υπαρχει πια καθως κατηργηθηκαν τα θερμικα και στα ηλεκτρικα ειναι πισω.

                              οι εταιρειες ομως θα επιζησουν γιατι τα εργοστασια στην αμερικη εχουν προσβαση σε φθηνη ενεργεια. οποτε καταλαβατε προς τα που παει το πραγμα. Τα εργοστασια στην κινα σε 5 χρονια θα εχουν κλεισει ολα η θα εχουν περασει σε ντοπιους.

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • cirus
                                cirus last edited by

                                Το να είσαι ακριβός όταν προσφέρεις κάτι μοναδικό είναι οκ

                                Η Merc πιστεύω ότι δεν θα έχει θέμα όσο και πολυτέλειας να είναι ένα κινέζικο

                                Η Ferrari θα συνεχίσει να πουλάει όσο σπορ και πιο γρήγορα να είναι τα κινέζικα

                                Το πρόβλημα της VW είναι ότι είναι πολύ ακριβά χωρίς να προσφέρει τίποτα που δεν έχουν οι άλλοι , ούτε status symbol είναι , ούτε μεγάλη αξιοπιστία έχει ούτε παραπάνω τεχνογνωσία πια οπότε γιατί να πληρώσεις και ειδικά στην μικρή κατηγορία κάτι σε VW. Άντε στα πιο μεγάλα κάτι έχει. Σε μικρά αυτοκίνητα ας μην βγάζει τίποτα καλύτερα αν είναι να είναι εξαιρετικά ακριβά χωρίς κανέναν απολύτως λόγο

                                Αν θες να πουλάς ακριβότερα πρέπει να το υποστηρίξεις, να δώσεις ένα καλό λόγο που είσαι πιο ακριβός. Και η VW στα μικρά αμάξια τουλάχιστον δεν έχει κανέναν πια . Στο παρελθόν μπορεί να είχε την τεχνολογία της και άλλα , αλλά πια δεν έχει κάτι

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  andya3 @wantone last edited by

                                  @wantone said in VW FORUM:

                                  @andya3 said in VW FORUM:

                                  @jimkl-0 said in VW FORUM:

                                  Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

                                  Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

                                  εχω χρονια να το διαβασω το σαιτ, αλλα ο τιτλος σωστος ειναι, η Γερμανια χωρις φτηνη ενεργεια απο Ρωσσια ειναι τελειωμενη καθως εκλεισε και τα πυρηνικα και τωρα εχει βαλει μπρος λιγνιτη παλι. η τεχνολογικη υπεροχη που ειχε στα αμαξια μεγαλου κυβισμου δεν υπαρχει πια καθως κατηργηθηκαν τα θερμικα και στα ηλεκτρικα ειναι πισω.

                                  οι εταιρειες ομως θα επιζησουν γιατι τα εργοστασια στην αμερικη εχουν προσβαση σε φθηνη ενεργεια. οποτε καταλαβατε προς τα που παει το πραγμα. Τα εργοστασια στην κινα σε 5 χρονια θα εχουν κλεισει ολα η θα εχουν περασει σε ντοπιους.

                                  @wantone said in VW FORUM:

                                  @andya3 said in VW FORUM:

                                  @jimkl-0 said in VW FORUM:

                                  Τα εγκληματικά λάθη της Γερμανίας απέναντι στη Ρωσία οδηγούν σε κατάρρευση Mercedes, BMW, Volkswagen

                                  Αυτό το site που έβαλες το bankingnews, είναι το ανεπίσημο παράρτημα του Πούτιν στην Ελλάδα, αλλίμονο αν έγραφε κάτι διαφορετικό....

                                  εχω χρονια να το διαβασω το σαιτ, αλλα ο τιτλος σωστος ειναι, η Γερμανια χωρις φτηνη ενεργεια απο Ρωσσια ειναι τελειωμενη καθως εκλεισε και τα πυρηνικα και τωρα εχει βαλει μπρος λιγνιτη παλι. η τεχνολογικη υπεροχη που ειχε στα αμαξια μεγαλου κυβισμου δεν υπαρχει πια καθως κατηργηθηκαν τα θερμικα και στα ηλεκτρικα ειναι πισω.

                                  οι εταιρειες ομως θα επιζησουν γιατι τα εργοστασια στην αμερικη εχουν προσβαση σε φθηνη ενεργεια. οποτε καταλαβατε προς τα που παει το πραγμα. Τα εργοστασια στην κινα σε 5 χρονια θα εχουν κλεισει ολα η θα εχουν περασει σε ντοπιους.

                                  Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να παρακμάσει η Γερμανία σαν χώρα βιομηχανικής παραγωγής. Εταιρείες κολλοσοί παγκοσμίου επιπέδου, όπως η vw, η bosch, η siemens, δεν θα πάθουν τίποτα. Μεταφέρουν την παραγωγή τους αλλού εν μία νυκτί.

                                  Διάβαζα ότι το νέο audi Q5 φτιάχνεται στο Μεξικό. Αυτό το καινούργιο το ηλεκτρικό SUV της Cupra, δεν θυμάμαι πως το λένε, το φτιάχνουν στην Κίνα.

                                  Ο κόσμος στην Ευρώπη θα υποφέρει, η vw μια χαρά θα είναι.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    H VW μπορει να μεινει η μιση στο μεγεθος, οτι θα επιζησει με τοσες μαρκες ειναι δεδομενο, αλλα μην απορησεις αν της μεινει μονο η Πορσε και η Λαμπο.

                                    Οπως στην Ιταλικη βιομηχανια εχει μεινει μονο η Φεραρι, τα αλλα εγιναν Στελαντις.

                                    Η Μερκ που αναφερθηκε δεν παει τοσο καλα στα αυτοκινητα, αλλα εχει και αλλα πραγματα οπως λεωφορεια φορτηγα κλπ. Καμμια σχεση με την μαρκα που ηταν παλαιοτερα. Και πολλα απο τα τελευταια αυτοκινητα της που πουλανε ειναι θερμικα high end που υποτιθετΙ οτι θα καταργηθουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Μάλλον δεν έχεις καλή εικόνα του group vw. Είναι πολύ μεγαλύτερο από τη Mercedes. Φτιάχνουν από φορτηγά και στροβιλομηχανές μέχρι και κινητήρες πλοίων. Ψάξε στο internet παραπάνω πληροφορίες αν ενδιαφέρεσαι.
                                      Είναι μια πραγματική τεχνολογική αυτοκρατορία, δεν πρόκειται να ξυπνήσουμε μια μέρα και να μην υπάρχει. Ότι γίνει, είτε αφορά συρίκνωση είτε οτιδήποτε άλλο, θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      C W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chris__7 @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in VW FORUM:

                                        Μάλλον δεν έχεις καλή εικόνα του group vw. Είναι πολύ μεγαλύτερο από τη Mercedes. Φτιάχνουν από φορτηγά και στροβιλομηχανές μέχρι και κινητήρες πλοίων. Ψάξε στο internet παραπάνω πληροφορίες αν ενδιαφέρεσαι.
                                        Είναι μια πραγματική τεχνολογική αυτοκρατορία, δεν πρόκειται να ξυπνήσουμε μια μέρα και να μην υπάρχει. Ότι γίνει, είτε αφορά συρίκνωση είτε οτιδήποτε άλλο, θα γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου.

                                        Kαι η mitsubishi ηταν τεχνολογικος κολοσσος (οτι ηθελες εφτιαχνε) και το 2004 που ξεκινησε συνεργασια με γαλλους ειδες που καταντησε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by tkin73

                                          Οι ευρωπαϊκές κυρίως πωλήσεις της vw πάνε κατά διαόλου την τελευταία 6 ετια με μειώσεις πάνω από το 50% σε κάποια μοντέλα πχ στο γκολφ.
                                          Τα μόνα που κρατάνε είναι το τιγκουαν και το τ ροκ.
                                          Υπάρχει μεγάλη πτώση και μεγάλη αποτυχία και στα ηλεκτρικα που επένδυσε πολλά.
                                          Οι πωλήσεις πέφτουν τα συνδικάτα ζητούν αυξήσεις 7% η εργοδοσία απειλεί με λουκέτα... Ο Κινέζος βγάζει δικά του που τα πουλά 10.000 ευρώ και ο Γερμανός για να τα ανταγωνιστεί βάζει γιγαντιαίους δασμούς...

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            https://www.protothema.gr/world/article/1539051/volkswagen-katargei-sumfonia-30-eton-me-tous-ergazomenous-etoimazetai-gia-hiliades-apoluseis-kai-kleisimo-ergostasion/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 359
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 357 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr