Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 104
    • 105
    • 93 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vagkirk @realzeus last edited by

        @realzeus said in VW Golf MK 8:

        Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

        Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

        Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

        realzeus P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus @vagkirk last edited by

          @vagkirk said in VW Golf MK 8:

          @realzeus said in VW Golf MK 8:

          Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

          Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

          Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

          Στα 5 εκατομμύρια Δρχ, το 1999, η Alfa ήταν πολύ ταχύτερη, και το Focus πολύ πιο στριφτερό, από το αντίστοιχο Golf 4. Αν θες να πάμε πιο πάνω, 147 GTA και Focus RS. Ποιο Golf 1,8 τώρα; Ούτε το VR6 δεν τα έπιανε αυτά.

          V W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagkirk @realzeus last edited by

            @realzeus said in VW Golf MK 8:

            @vagkirk said in VW Golf MK 8:

            @realzeus said in VW Golf MK 8:

            Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

            Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

            Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

            Στα 5 εκατομμύρια Δρχ, το 1999, η Alfa ήταν πολύ ταχύτερη, και το Focus πολύ πιο στριφτερό, από το αντίστοιχο Golf 4. Αν θες να πάμε πιο πάνω, 147 GTA και Focus RS. Ποιο Golf 1,8 τώρα; Ούτε το VR6 δεν τα έπιανε αυτά.

            Ποια λες;
            Τα διλιτρα Alfa ;
            RS και GTA ήταν εκτός πραγματικότητας για τους περισσότερους.

            Εγώ μιλάω για πιο εύκολα σε απόκτηση αυτοκινητάκια, το 1.8Τ εκλαϊκευσε την αυτοκίνηση με επιδοσεις τριλιτρων.

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @vagkirk last edited by realzeus

              @vagkirk said in VW Golf MK 8:

              @realzeus said in VW Golf MK 8:

              @vagkirk said in VW Golf MK 8:

              @realzeus said in VW Golf MK 8:

              Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

              Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

              Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

              Στα 5 εκατομμύρια Δρχ, το 1999, η Alfa ήταν πολύ ταχύτερη, και το Focus πολύ πιο στριφτερό, από το αντίστοιχο Golf 4. Αν θες να πάμε πιο πάνω, 147 GTA και Focus RS. Ποιο Golf 1,8 τώρα; Ούτε το VR6 δεν τα έπιανε αυτά.

              Ποια λες;
              Τα διλιτρα Alfa ;
              RS και GTA ήταν εκτός πραγματικότητας για τους περισσότερους.

              Εγώ μιλάω για πιο εύκολα σε απόκτηση αυτοκινητάκια, το 1.8Τ εκλαϊκευσε την αυτοκίνηση με επιδοσεις τριλιτρων.

              Η GTA είναι 3200 κυβικά, με το θρυλικό μοτέρ Busso. Για γνώστες. Σε κακομαθαίνουν τα κυβικά, είναι η αλήθεια. Έχω την ίδια ροπή στο δίλιτρο τούρμπο (31 κιλά) όσο και στο ατμοσφαιρικό τρίλιτρο εξακύλινδρο (32 κιλά για την ακρίβεια), αλλά η δύναμη (77 άλογα παραπάνω) και το <<άπλωμα>> δεν έχει σχέση.

              Για να προλάβω τους κακεντρεχείς, δεν το βλέπω οικονομικά το θέμα, απλά μηχανολογικά!!! Ναι ξέρω, κοστίζουν όλα αυτά. Η κουβέντα ξεκίνησε πάντως από το Focus 1 και το Golf 4, των 1600 κυβικών, όπου το Ford ήταν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Τα δοκίμασα όλα πριν αγοράσω το Focus. Την 147 ήθελα, αλλά με ζόριζε τότε με τον μισθό του Υπολοχαγού και κάτι άλλα έξοδα που είχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • W
                wantone @realzeus last edited by

                @realzeus said in VW Golf MK 8:

                @vagkirk said in VW Golf MK 8:

                @realzeus said in VW Golf MK 8:

                Το Golf έγινε σοβαρό αυτοκίνητο τα τελευταία 25 χρόνια από το V (5) και μετά. Το IV (4), απέναντι σε Focus 1, ήταν τσόντα... (για να μην μιλήσω για πιο σπορ μοντέλα, π.χ 147).

                Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

                Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

                Στα 5 εκατομμύρια Δρχ, το 1999, η Alfa ήταν πολύ ταχύτερη, και το Focus πολύ πιο στριφτερό, από το αντίστοιχο Golf 4. Αν θες να πάμε πιο πάνω, 147 GTA και Focus RS. Ποιο Golf 1,8 τώρα; Ούτε το VR6 δεν τα έπιανε αυτά.

                R32 ηταν ανταγωνιστικο. Παντως δεν ξερω αν το 147 GTA ειχε ενισχυσεις στο αμαξωμα αλλα τα 147 εχουν κι ακριβα σερβις και το αμαξωμα τους διαλυεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 last edited by

                  Το καλύτερο golf και για μένα, ήταν το 5άρι. Επαναστατικό για την εποχή του και σε μοτέρ και σε ποιότητα εσωτερικού.

                  Τώρα για το 4άρι τι να πω? Το έχουν ακόμα άτομα που γνωρίζω. Άλλοι από χόμπυ άλλοι από πραγματική λατρεία. Το αυτοκίνητο απλώς "αρνείται να πεθάνει". Μιλάμε για τον ορισμό του das auto!

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  D A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas @andya3 last edited by

                    Η ωραία ανασκόπηση του moderator προσφέρεται για κλοπή;

                    https://cartalk.gr/

                    limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in VW Golf MK 8:

                      Η ωραία ανασκόπηση του moderator προσφέρεται για κλοπή;

                      Ναι, κανένα πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        ad276 last edited by

                        Ποιοτικο το Γκολφ;
                        Δε νομιζω....5η γενια ειχα και οι ταπετσαριες επεσαν,και οι διακοπτες ξεφλουδισαν και τιμονι χαλια εγινε μετα απο λιγο καιρο.Παρ ολα αυτα δεν ετριξε ποτε τιποτα (16 χρονια,120.000 χλμ) ουτε μηχανικα εκανε τσικ (1,4 75 ιπποι).
                        Αναμεικτα συναισθηματα.
                        Αν θα το ξαναπερνα;Κατα 80% ναι....Γιατι απεχθανομαι τα κροσοβερ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 @vagkirk last edited by

                          @vagkirk said in VW Golf MK 8:

                          Τι να τα κάνεις τα κάνεις τα focus 1 και την 147 όσο καλύτερα οδηγικά και να ήταν όταν έβλεπαν το 1.8Τ σηματακι πίσω λουφαζαν.

                          Και με ένα μεγαλύτερο τουρμπισμα, χαμήλωμα και καλές αναρτήσεις τα IV γίνονταν πραγματικοί μαχητές της ασφάλτου.

                          Aν ήσουν "ευθειάκιας" και "φαναράκιας" ναι.
                          Σε απαιτητικό στροφιλίκι επαρχιακού ακόμη κι η 147 1.6 twin spark 120hp κολλούσε προφυλακτήρα ή έπαιρνε απόσταση τουλάχιστον ένα αμάξι στις στροφές..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator @andya3 last edited by A d P

                            @andya3 said in VW Golf MK 8:

                            Το καλύτερο golf και για μένα, ήταν το 5άρι. Επαναστατικό για την εποχή του και σε μοτέρ και σε ποιότητα εσωτερικού.

                            Τώρα για το 4άρι τι να πω? Το έχουν ακόμα άτομα που γνωρίζω. Άλλοι από χόμπυ άλλοι από πραγματική λατρεία. Το αυτοκίνητο απλώς "αρνείται να πεθάνει". Μιλάμε για τον ορισμό του das auto!

                            Είχα κι εγώ ένα 4αρι 1,6 Pacific, τελευταία έκδοση, του είχα βάλει και δερμάτινα καθίσματα 😍, subwoofer κτλ. Ωραίες ανέμελες εποχές
                            Πέρασαν 18 χρόνια 🥲

                            ΝΖΝ3067.jpg

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • D
                              dstou last edited by dstou

                              Τα καλά τα γκολφ ήτο τα μκ1 και μκ2. Έπιανε τα δύο άκρα, πετρέλαιο ( 1.5 και 1.6 δεν τα είδαμε εδώ, έξω ξεπούλησαν) και GTI και gti 16v με άσπαστα μοτέρ, και είχε και άλλες επιλογές για το μεσαίο χώρο.

                              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A d P
                                A d P moderator @dstou last edited by A d P

                                @dstou said in VW Golf MK 8:

                                Τα καλά τα γκολφ ήτο τα μκ1 και μκ2. Έπιανε τα δύο άκρα, πετρέλαιο ( 1.5 και 1.6 δεν τα είδαμε εδώ, έξω ξεπούλησαν) και GTI και gti 16v με άσπαστα μοτέρ, και είχε και άλλες επιλογές για το μεσαίο χώρο.

                                Ήταν οι εποχές που μεσουρανούσαν τα 1000αρια...😁

                                Πόσο ετών είσαι; 🤔 (ρητορική ερώτηση)
                                Κοντεύω τα 50 και οι αναμνήσεις μου από mk1 είναι από το δημοτικό, είχε το 1000αρι μια φίλη της μαμάς μου και μας πήγαινε βόλτες.
                                Το mk2, πρέπει να ήμουν 15 ετών όταν είχε πάρει ένα 1800 injection 8βαλβιδο ο θείος μου, έκανα πολλά χιλιόμετρα σαν..... συνοδηγός 😁.

                                Mk3 είχε μια συνάδελφος και πηγαίναμε Σέρρες για δουλειά, μου άρεσε και έτσι πήρα το mk4.
                                Mk4 το κράτησα 3 χρόνια και το έδωσα με 120.000χλμ. (καθημερινά Σέρρες - Θεσσαλονίκη)

                                Έκανα test drive το mk5 gti dsg και αργότερα το mk5 gt turbo compressor 170ps, αλλά τελικά πήρα το Opel Astra gtc με τα 180 άλογα.
                                Mk5 είχαν 3 συνάδελφοι, πολύ επιτυχημένο εμπορικά όπως και το mk4.

                                Μκ6 με το ζόρι το ξεχωρίζω στο δρόμο.
                                Mk7 diesel έχει ο κολλητός μου, είναι πολύ ευχαριστημένος.

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Τι καλό είχαν τα Mk1 & 2, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Τίποτα.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Το mk2 το ζαχαρωνα πιτσιρικάς. Είχαμε στη γειτονιά μου ένα G60. Μου άρεσαν και τα αξεσουάρ που έβγαιναν τότε για το Golf, κυρίως από Hella. Φιμε πίσω φανάρια, μάσκες κλπ.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Είμαστε στον αέρα. Πολλές ευχαριστίες.

                                        https://cartalk.gr/volkswagen-golf-1-0-etsi/

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          @georgemit said in VW Golf MK 8:

                                          Το mk2 το ζαχαρωνα πιτσιρικάς. Είχαμε στη γειτονιά μου ένα G60. Μου άρεσαν και τα αξεσουάρ που έβγαιναν τότε για το Golf, κυρίως από Hella. Φιμε πίσω φανάρια, μάσκες κλπ.

                                          Ήταν αμαξάκια για σγαρδαλεμα και μηχανικά και εμφανισιακά τα MK 1 και ΜΚ2 , δεν είχαν κάτι φοβερό σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά αυτή η boxy σχεδίαση τους επέτρεπε πολύ modding το οποίο έβγαζε ένα ωραίο καλόγουστο αποτέλεσμα τελικά.

                                          Είδα το καλοκαίρι έναν παππού με ένα Mk1 cabriolet, (νομίζω αυτά παράγονταν για αρκετά χρόνια μετά) σε κατάσταση καινούργιου, ήταν πανέμορφο, υπέροχο!
                                          Δεν μπορώ να βρω φωτό από το διαδίκτυο αντίστοιχη , βλέπω μόνο καγκουρεμενα τα οποία επίσης είναι υπέροχα όμως.

                                          alt text
                                          alt text

                                          Οι Αμερικανοί ειδικά έχουν κάνει με τα VAG αυτής της γενιάς παπάδες , Golf , Jetta (απίστευτος έρωτας εκεί) και Passat, έργα τέχνης αυτοκινητιστικης κληρονομιάς.

                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text
                                          alt text

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Σιγά την κληρονομιά, κουτιά με ρόδες ήταν…αν είναι έτσι, τότε κάτι Πόρσε και Φερράρι τι να κλάσουν?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 93 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr