-
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Σιγα μην κυκλοφορεί η κυρία και με BMW ρε συ Φάνη!
Γιατί?? Μια χαρά ειναι.
Θες ποιότητα και γκάζι και μεγάλο και και - εεε δεν θα τα βρεις αλλου!
Εκτός εαν πας σε Λέξους ή Μερτσέντα.
Ποιότητα και γκάζι και μεγάλο θα ήταν τα δικα μου κριτηρια!
Η γυναίκα θέλει κατι σε "πιο αυτοκίνητο" από το γιαρις τοσο σε χώρους όσο και μηχανικά γιατι μετα από 8 χρονια κατάλαβε ότι το υβριδικό τη χαλαει...
Γι αυτό και εβαλα και c κατηγορία μεσα και μαλιστα ανέφερα οτι κατι στο στυλ του αστρα θα τη βολευε (και θα εκανε χαρουμενο τον paintbull) -
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Γι αυτό και εβαλα και c κατηγορία μεσα και μαλιστα ανέφερα οτι κατι στο στυλ του αστρα θα τη βολευε (και θα εκανε χαρουμενο τον paintbull)
Για αυτό σου λέω: ΑΣΣΟΣ!!
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευτελιστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Μια απ' τα ίδια και σε μένα στην καρεντα στην ανταλλαγή του baleno. Και η Βελμαρ χειρότερο έλεγχο. Υποθέτω ότι το εξετάζουν ενδελεχώς αν συμφωνείς με την τιμή που σου δίνουν και προφανώς επισκευάζουν ότι χρειάζεται. Η Βελμαρ δεν παίρνει εισαγωγής, μόνο ελληνικής αντιπροσωπείας, προφανώς ελέγχουν το ιστορικό από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία με κάποια συμφωνία.
-
@a-d-p said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Η Βελμαρ δεν παίρνει εισαγωγής, μόνο ελληνικής αντιπροσωπείας, προφανώς ελέγχουν το ιστορικό από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία με κάποια συμφωνία.
Στις περισσότερες μάρκες έχουν δικά τους εξουσιοδοτημένα και έχουν και την Χερτζ που κάνει σέρβις τα πάντα, οπότε έχουν τρόπους ελέγχου.
-
Δεν ρίχνεις μια ματιά στο α1 που είχε ανέβει στο φόρουμ...
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41377508-audi-q2
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344063746-audi-q2αυτά μου φαίνονται μια χαρά!
-
Ξεφεύγεις λίγο από τα 15 του budget.
-
Σωστά, έχει και με λιγότερα χρήματα αλλά με πολλά χλμ.
-
-
@gtsartsal said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41469121-mercedes-benz-a-160
+1
πήρε πρόσφατα ένας φίλος από leasing, έχει κάνει 35κ χλμ σε ένα χρόνο και συνεχίζει. -
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
Γνωστά προβλήματα;
Υγρος ιμαντας σε λαδι που τριβεται και τα τριματα προκαλουν προβλημα με την πάροδο του χρόνου και αρα θα θελει αλλαγη. Επειδη ομως είναι εμβαπτισμενος σε λαδι στον κινητήρα η αλλαγη κοστίζει πολύ.
Πόσο κοστίζει περίπου ?
-
@talosrb said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
Γνωστά προβλήματα;
Υγρος ιμαντας σε λαδι που τριβεται και τα τριματα προκαλουν προβλημα με την πάροδο του χρόνου και αρα θα θελει αλλαγη. Επειδη ομως είναι εμβαπτισμενος σε λαδι στον κινητήρα η αλλαγη κοστίζει πολύ.
Πόσο κοστίζει περίπου ?
οσο σου χρεωσουν τις εργασιες
ο ιμαντας εχει αμελητεο κόστος σαν υλικο σε σχεση με τα εργατικα
σε επισημο συνεργειο κανα 500ρι το ποιανει πιστευω. Αλλα δεν εχω stellantis οποτε καλυτερα να πει κάποιος που το έχει κανει
Εγω συντομα θα αλλαξω καδενα σε παλιο opel corsa d σε συνεργειο της γειτονιας και το βλεπω για 400ρακι (ειναι στα 137000 και θα τον αλλαξω στις 150000)
-
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
Τόσα λεφτά για μοντέλο του 2019 φορτωμένο με τόσα χιλιόμετρα ?
-
@red_monster said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
Τόσα λεφτά για μοντέλο του 2019 φορτωμένο με τόσα χιλιόμετρα ?
Για Diesel κινητηρα τα χλμ είναι πολύ λιγα. Δεν σχολιαζω την τιμη, για τα χλμ λεω για το πρωτο που είναι πετρελαιο
το octavia το εδωσα πριν 3,5 χρόνια με 190000χλμ , σημερα εχει φτάσει πανω από 240000χλμ και δεν καιει σταγονα λαδακι και λειτουργει απροβληματιστα
Στα μοτερ εχει πολύ περισσότερη σημασια η συντήρηση από τα χιλιομετρα. Αν το προσεχει ο αλλος καλύτερα να παρω ενα προσεγμενο με 100000 από ενα που δεν προσεχει και εχει τα μισα
-
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
ποτε προλαβαν και τα φορτωσαν τοσα χμ?
-
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@red_monster said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
Τόσα λεφτά για μοντέλο του 2019 φορτωμένο με τόσα χιλιόμετρα ?
Για Diesel κινητηρα τα χλμ είναι πολύ λιγα. Δεν σχολιαζω την τιμη, για τα χλμ λεω για το πρωτο που είναι πετρελαιο
το octavia το εδωσα πριν 3,5 χρόνια με 190000χλμ , σημερα εχει φτάσει πανω από 240000χλμ και δεν καιει σταγονα λαδακι και λειτουργει απροβληματιστα
Στα μοτερ εχει πολύ περισσότερη σημασια η συντήρηση από τα χιλιομετρα. Αν το προσεχει ο αλλος καλύτερα να παρω ενα προσεγμενο με 100000 από ενα που δεν προσεχει και εχει τα μισα
Οι κινητήρε ντίζελ δεν έχουν καμία σχέση με τους κινητήρες που ξέραμε πριν 10-15 έτη. Παρόλα αυτά, το σχόλιο έχει να κάνει με την τιμή που είχε όταν ήταν καινούργιο σε σχέση με την ηλικία και τα χιλιόμετρα που κουβαλάει.
-
@wantone said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
ποτε προλαβαν και τα φορτωσαν τοσα χμ?
Πότε πρόλαβαν και έκανα < 25 k το χρόνο ? Δεν είναι τόσα πολλά
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Σιγα μην κυκλοφορεί η κυρία και με BMW ρε συ Φάνη!
Γιατί?? Μια χαρά ειναι.
Θες ποιότητα και γκάζι και μεγάλο και και - εεε δεν θα τα βρεις αλλου!
Εκτός εαν πας σε Λέξους ή Μερτσέντα.
Ποιότητα και γκάζι και μεγάλο θα ήταν τα δικα μου κριτηρια!
Η γυναίκα θέλει κατι σε "πιο αυτοκίνητο" από το γιαρις τοσο σε χώρους όσο και μηχανικά γιατι μετα από 8 χρονια κατάλαβε ότι το υβριδικό τη χαλαει...
Γι αυτό και εβαλα και c κατηγορία μεσα και μαλιστα ανέφερα οτι κατι στο στυλ του αστρα θα τη βολευε (και θα εκανε χαρουμενο τον paintbull)https://www.car.gr/classifieds/cars/view/344850278-ford-focus
Έχει ποιότητα μεσα και το diesel μοτέρ δεν έχει τις χαζομαρες του 1.0 ecoboost -
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευτελιστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Suzuki, που τα έχουν όλα standard, δεν της αρέσει κάποιο;
-
@groover1972 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευτελιστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Suzuki, που τα έχουν όλα standard, δεν της αρέσει κάποιο;
Θα είναι καρυδότσουφλο όμως.
Πάντως ένα νοικιαρικο swift που είχαμε πάρει στην Κρήτη της άρεσε για τους χώρους του
Καθημερινό b-c νέο ή μτχ