Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ?
Best posts made by talosrb
-
RE: Renault Captur II
-
RE: Renault Captur II
@creative said in Renault Captur II:
Η Renault έχει βγάλει διαφημίσεις για τιμές black friday σε Clio (από 15.980), Captur (από 22.950), Arkana (από 26.900) και το ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech (από 27.900), οπότε αν έχετε κάποιον που σκέφτεται αγορά νέου οχήματος τον ενημερώνετε για τις επιπλέον επιλογές που έχει, αν ενδιαφέρεται.
Για το Captur full hybrid "συνολικό όφελος για τον πελάτη που ανέρχεται έως τα €2.250€."
Όμως υπήρχε ήδη έκπτωση 2000€ .... άρα είναι περισσότερο marketing ....
-
RE: B-SUV Και όχι Μόνο
@a-d-p said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@katafractos17 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Μου αρέσει που συνεχίζετε και του γράφετε για CHR, ενώ διευκρίνισε ότι λόγω θέσης στάθμευσης πρέπει να είναι max μέχρι 4,25 μέτρα.
Όσο ακριβώς είναι το T-ROC
ή το νέο (facelift) Captur (που είναι και full hybrid)
-
RE: Renault Captur II
Φρέσκο άρθρο στο autotriti σχτικά με την υπερβολική αύξηση των τιμών της Renault και τον αντίκτυπο στο μερίδιο αγοράς ...
- 9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS)
- 6 χιλιάδες πιο ακριβό είναι το Captur που είναι το «ίδιο» μοντέλο
- 65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault το ΅24 σε σχέση με το 2019
-
RE: LEXUS LBX
Πάντως περίεργο που ανεβάζουνν την τιμή ενώ είναι ήδη τσιμπημένη, δεν φαίνεται να κάνει σημαντικές πωλήσεις το αμάξι και επιπλέον έχει χάσει το αγοραστικό κοινό που θα ήθελε να μπορεί να βάζει και τρίτο ενήλικα στο αμάξι σε κάποιο ταξίδι.
-
RE: Renault Captur II
@downhill said in Renault Captur II:
Πήγα και το είδα μιας κι ενδιαφέρομαι ν΄αλλάξω αμάξι.Πρώτη φορά το έβλεπα από κοντά,γενικά σαν μοντέλο,και μπορώ να πω ότι είναι ωραίο.Λίγο η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέπτη πρέπει να είναι περιορισμένη αλλά σε γενικές γραμμές είναι ωραίο.Βέβαια και οι 28000€ που κοστίζει η φουλ έκδοση με το LPG που μ΄ενδιαφέρει,είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!
Ενδιαφέρον έχει και η full hybrid έκδοση με μεικτή κατανάλωση περίπου 4.6 L/100 km (τουλάχιστον στα χαρτιά). Βέβαια σε παραπλήσια τιμή έχει να ανταγωνιστεί το Lexus LBX (στις αρχικές εκδόσεις του) που έχει παρόμοια κατανάλωση, καλύτερο κινητήρα, είναι πιο ποιοτικό αλλά υστερεί σε χώρους.
-
RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Δεν είναι ακριβώς ήπιο, είναι κάτι ενδιάμεσο γιατί 28 ίππους ο ηλεκτροκινητήρας αν θυμάμαι καλά.
Το υβριδικό Junior διαθέτει τον τρικύλινδρο 1.2 με 136 HP και 230 Nm μέγιστης ροπής, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 29 HP και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 206 km/h, ενώ το «μηδέν εκατό» καλύπτεται σε 8,9 δευτερόλεπτα.
-
RE: Renault Captur II
@moysatos said in Renault Captur II:
Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.
To νέο facelift:
Εικόνες: https://www.autoexpress.co.uk/renault/captur/362758/new-renault-captur-facelift-revealed-pictures
-
RE: Renault Captur II
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο για την αγορά της Γερμανίας:
Έκδοση Τιμή
Evolution TCe 90 22.950 ευρώ
Evolution TCe 100 LPG 23.550 ευρώ
Evolution Mild Hybrid 160 EDC 26.950 ευρώ
Techno TCe 90 24.950 ευρώ
Techno Mild Hybrid 140 26.950 ευρώ
Techno Mild Hybrid 160 EDC 28.950 ευρώ
Techno E-Tech Full Hybrid 145 29.950 ευρώ
Esprit Alpine Mild Hybrid 160 EDC 31.750 ευρώ
Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 145 32.750 ευρώ -
RE: B-SUV Και όχι Μόνο
@cirus said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@talosrb said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@a-d-p said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@katafractos17 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Μου αρέσει που συνεχίζετε και του γράφετε για CHR, ενώ διευκρίνισε ότι λόγω θέσης στάθμευσης πρέπει να είναι max μέχρι 4,25 μέτρα.
Όσο ακριβώς είναι το T-ROC
ή το νέο (facelift) Captur (που είναι και full hybrid)
Ενδιαφερον και αυτό οντως. αν και full hybrid, full extra Renault δεν ξέρω πόσο θα φτάνει σε τιμή.
Πάρε μια ιδέα κάνοντας διαμόρφωση στη Γερμανική renault. Λογικά θα είναι χαμηλότερες (?) οι τιμές στην Ελλάδα.
https://www.renault.de/hybridfahrzeuge/captur/konfigurator.html
Latest posts made by talosrb
-
RE: Renault Captur II
@creative said in Renault Captur II:
Η Renault έχει βγάλει διαφημίσεις για τιμές black friday σε Clio (από 15.980), Captur (από 22.950), Arkana (από 26.900) και το ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech (από 27.900), οπότε αν έχετε κάποιον που σκέφτεται αγορά νέου οχήματος τον ενημερώνετε για τις επιπλέον επιλογές που έχει, αν ενδιαφέρεται.
Για το Captur full hybrid "συνολικό όφελος για τον πελάτη που ανέρχεται έως τα €2.250€."
Όμως υπήρχε ήδη έκπτωση 2000€ .... άρα είναι περισσότερο marketing ....
-
RE: TOYOTA FORUM
@panormus772 said in TOYOTA FORUM:
@nmsm2 said in TOYOTA FORUM:
Φυσικά όποιος έχει χρήματα για hev από λοιπές εταιρείες πλην toyota (δηλαδή άνω των 40Κ σε b και άνω των 50Κ σε C κατηγορία) καλά κάνει και τα δίνει και αγοράζει και ντιζαινάτο σαλόνι και hev.
Τα Toyota είναι τα νούμερο 1 hev,αλλά δεν χρειάζεται να γράφονται πάντα υπερβολές προς υποστήριξή τους.
Στην B έχουμε αρκετά hev με πολύ κάτω από 40k (Juke,Captur,Kona,Jazz,HRV) και στην C επίσης αρκετά κάτω από τα 50k (Civic,Ζ-RV,QQ,Niro). Ίσως ξεχνώ και λίγα ακόμη και φυσικά δεν έβαλα και τα κινέζικα (κυρίως MG).Υ.Γ. ακόμη κι η Lexus με το LBX ξεκινά από 31500
Με βάση τις προσφορές που πήρε πρόσφατα φίλος μου, τo Juke είναι στα 28Κ σε full hybrid (με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό), ενώ
Captur 32K και HRV 35K.
Όμως ο κόσμος επιλέγει Yaris Cross και όχι π.χ.Juke που έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό, καλύτερη ηχομόνωση και παρόμοια (ελαφρώς μεγαλύτερη) κατανάλωση. -
RE: Renault Captur II
@panormus772 said in Renault Captur II:
Eγώ απ'ότι κατάλαβα,στα σήματα που γράφει 120 και 140,δε λέει πως πήγαινε σταθερά με αυτές τις ταχύτητες.Κάποιες στιγμές έπιανε αυτές τις ταχύτητες ως max. επιτρεπόμενες.Για πόσο χρονικό διάστημα,είναι άλλο θέμα.
Άλλωστε αυτό υποδηλώνουν κι μ.ω.τ. που γράφει από κάτω (109 και 116 αντιστοίχως).Προσπαθούσε να έχει σταθερά τις συγκεκριμένες ταχύτητες αλλά αναγκαστικά κάποιες φορές φρέναρε λόγω κίνησης. Οπότε έτσι προέκυψαν και οι λίγο χαμηλότερες μέσες ταχύτητες.
Λογικά (με βάση τις μέσες ταχύτητες) για το 120 πήγαινε 100-120, για το 140 100-140, για το 170 100-170.
Το 100-140 είναι το τυπικό που πηγαίνουν οι περισσότεροι στον αυτοκινητόδρομο.
Πολύ καλή η κατανάλωση (3λτ) για μέση ταχύτητα 80χιλ/ω. -
RE: Renault Captur II
@creative said in Renault Captur II:
Θεωρώ ότι το πιο φυσιολογικό είναι το "120" με το "140".
Πόσο καταναλώνει το toyota πηγαίνοντας 120-140 ? Απ' ότι διαβάζω στο internet, δεν πρέπει να είναι λιγότερο από 5.5.
-
RE: Renault Captur II
Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ? -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ρε παιδιά, μια Κορολα έχει 30 χιλιάρικα και τα διάφορα φουλ υβριδικά Χοντα Ρενω, Νισσαν, κοστίζουν 45, οπότε ακόμη και καλύτερα να ήταν, σχεδόν αδιάφορο για την πλειοψηφία.
30 το καπτουρ, 35 hrv, 30 juke
30 yaris cross με 130hp -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@talosrb said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Η renault έχει το δικό της full hybrid σύστημα, όμως ο κόσμος (τουλάχιστον στην Ελλάδα) επιλέγει στην συντριπτική πλειοψηφία toyota (αδιαφορώντας για άλλα μειονεκτήματα).
Μόνο που η Ρενώ το έβγαλε πριν 1-2 χρόνια και η Τογιότα πριν 25. Έχει τεράστια διαφορά. Επίσης, εαν κάτσεις να ασχοληθείς με την τενχολογία και μηχανολογία του κάθε συστήματος, θα κατλάβεις την τεράστια διαφορά του σε τεχνικό και τεχνολογικό επίπεδο. Ένα απλό παράδειγμα ειναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας της Τογιότα ειναι διπλάσιας απόδοσης από αυτόν της Ρενώ.
Και δεν το επιλέγει ο κόσμος μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλο τον κόσμο, αφού ειναι με διαφορά το πρώτο υβρίδιο σε πωλήσεις.
Της ρενώ κλείνει πενταετία (και δεν έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα, από μία γρήγορη ματιά στο ιντερνετ)).
Χρησιμοποιεί 2 ηλεκτροκινητήρες ενώ η toyota 1. Είναι διαφορετικός ο σχεδιασμός τους.
Υπάρχει κάποιο review στο internet που να αναφέρει ότι είναι πολύ καλύτερο το σύστημα της toyota από renault/nisssan/honda ? -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Είναι ένα σύστημα το οποίο έχει βάλει στην αγορά η τουότα και έχει ταυτιστεί μαζί του. Οπότε η μάζα ακολουθεί. Αν το είχε πχ η ρενώ, ο κοσμάκης θα πήγαινα στους γάλλοι.
Η renault (όπως και οι nissan,honda) έχει το δικό της full hybrid σύστημα, όμως ο κόσμος (τουλάχιστον στην Ελλάδα) επιλέγει στην συντριπτική πλειοψηφία toyota (αδιαφορώντας για άλλα μειονεκτήματα).
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@talosrb said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@supergeorge said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Πάντως το δίνω ως θετικό στη Stellantis που έβγαλε τους νέους υβριδικούς κινητήρες σε λογικές τιμές. Δείχνει ότι το παλεύει, σε αντίθεση με τους Γερμανούς που είτε δεν ασχολήθηκαν ποτέ, είτε δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν.
Υπάρχει βέβαια το μεγάλο ερωτηματικό του μοτέρ και της μετάδοσης κίνησης. Στον ήδη προβληματικό puretech προσθέτουν ένα αγνώστου ταυτότητας διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο με ηλεκτροκινητήρα.
Προσωπικά ανατρίχιασα , αλλά οκ, μπορεί να υπάρχουν και πιο τολμηροί εκεί έξω και να το αγοράσουν...
Ποιο Hybrid; Ψεύτοhybrid είναι.
Hybrid έχουν οι Toyota, Honda, Nissan, Renault και MG.
Τα υπόλοιπα είναι hybrid στα χαρτιά.
Πως εξηγείται η χαοτική διαφορά ανάμεσα στις πωλήσεις full hybrid των Renault/Nissan/Honda και της Toyota ? OK, μπορεί να είναι λίγο καλύτερο το υβριδικό της αλλά έχει μειονεκτήματα σε άλλους τομείς (π.χ. ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση κλπ). Οπότε γιατί τόσο μεγάλη διαφορά ?
Εκτός των άλλων είναι φθηνότερα (τα Toyota)
Μάλλον αυτή είναι η εξήγηση γιατί το ότι είναι πολύ καλύτερο σύστημα μοιάζει σαν αστικός μύθος.
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@talosrb said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Πως εξηγείται η χαοτική διαφορά ανάμεσα στις πωλήσεις full hybrid των Renault/Nissan/Honda και της Toyota ? OK, μπορεί να είναι λίγο καλύτερο το υβριδικό της αλλά έχει μειονεκτήματα σε άλλους τομείς (π.χ. ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση κλπ). Οπότε γιατί τόσο μεγάλη διαφορά ?
Γιατί:
- Ειναι πολύ καλύτερο σύστημα
Πως προκύπτει ότι είναι ΠΟΛΥ καλύτερο σύστημα ?
Μήπως έχει επηρεάσει και το πολύ καλό marketing ?