-
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Ακόμη δεν έχουν πιάσει τα κρύα και το LPG ανέβηκε από 0,675 σε 0,710-0,87
Έγινε κάτι και δεν το έμαθα;
Συμβαινει καθε χρόνο τετοια εποχη ή ετυχε? Δλδ καλοκαιρι ειναι πιο φτηνο ?
Ναι, το καλοκαίρι είχα βρει και κάτι σε 0,595Ε, αλλά θεωρώ ότι ακόμη δεν έχουν κατέβει τόσο οι θερμοκρασίες ώστε να αυξηθεί η ζήτηση για υγραέριο για θέρμανση και να να ανέβει και η τιμή του.
Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος. -
@creative said in Renault Captur II:
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Ακόμη δεν έχουν πιάσει τα κρύα και το LPG ανέβηκε από 0,675 σε 0,710-0,87
Έγινε κάτι και δεν το έμαθα;
Συμβαινει καθε χρόνο τετοια εποχη ή ετυχε? Δλδ καλοκαιρι ειναι πιο φτηνο ?
Ναι, το καλοκαίρι είχα βρει και κάτι σε 0,595Ε, αλλά θεωρώ ότι ακόμη δεν έχουν κατέβει τόσο οι θερμοκρασίες ώστε να αυξηθεί η ζήτηση για υγραέριο για θέρμανση και να να ανέβει και η τιμή του.
Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος.Σορρυ απλα για να καταλαβω γενικα ειναι παρατηρημενο οτι ανεβαινει η τιμη το χειμωνα και πεφτει το καλοκαιρι ή ετυχε τωρα? Φανταζομαι οσοι βάζουν τακτικα θα το ξερουν/εχουν παρατηρησει. Δεν την λες και λιγη την διαφορα
-
@andya3 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Έχει κανένας άποψη για τα λάδια ravenol; Βλέπω στο site τους ότι έχουν και RN 17 που είναι το spec του Captur.
https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-rnv-5w30-renault
Εξαιρετικά λάδια, Γερμανικής προέλευσης. Απ' ότι λέγεται τα επίσημα λάδια της vw είναι ravenol. Αγοράζει από κει και βάζει στο μπουκάλι το όνομά της.
Σε ευχαριστώ για το confirmation. Η "ατυχία" είναι ότι τα rn 17 της ravenol που κάνουν στο Captur δεν είναι fully synthetic αλλά απλά synthetic.
-
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Ακόμη δεν έχουν πιάσει τα κρύα και το LPG ανέβηκε από 0,675 σε 0,710-0,87
Έγινε κάτι και δεν το έμαθα;
Συμβαινει καθε χρόνο τετοια εποχη ή ετυχε? Δλδ καλοκαιρι ειναι πιο φτηνο ?
Ναι, το καλοκαίρι είχα βρει και κάτι σε 0,595Ε, αλλά θεωρώ ότι ακόμη δεν έχουν κατέβει τόσο οι θερμοκρασίες ώστε να αυξηθεί η ζήτηση για υγραέριο για θέρμανση και να να ανέβει και η τιμή του.
Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος.Σορρυ απλα για να καταλαβω γενικα ειναι παρατηρημενο οτι ανεβαινει η τιμη το χειμωνα και πεφτει το καλοκαιρι ή ετυχε τωρα? Φανταζομαι οσοι βάζουν τακτικα θα το ξερουν/εχουν παρατηρησει. Δεν την λες και λιγη την διαφορα
Ναι έτσι γίνεται.
Όταν πιάνουν οι ζέστες μειώνεται η τιμή, το καλοκαίρι βρίσκεις τις πιο μειωμένες τιμές και όταν αρχίζουν τα κρύα η τιμή ανεβαίνει.
Δεν μου έχει τύχει να βάλω με περισσότερο από 0,90 ευρώ αλλά υποθέτω ότι θα φτάνει και το 1 ευρώ (ή περισσότερο) σε ΣΕΑ και απομακρυσμένα σημεία της χώρας. -
Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ? -
@talosrb said in Renault Captur II:
Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ?Αυτό με τα "100" λέει ότι έκανε και μπόλικα χλμ μόνο ηλεκτρικά και πίσω από ένα φορτηγό, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ήταν "φυσιολογική" αυτή η περίπτωση.
Πόσοι από εμάς θα αντέχουμε να πηγαίνουμε με 84χ.α.ω πίσω από ένα φορτηγό στην εθνική για να κάνουμε οικονομία;Θεωρώ ότι το πιο φυσιολογικό είναι το "120" με το "140".
-
@creative said in Renault Captur II:
@talosrb said in Renault Captur II:
Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ?Αυτό με τα "100" λέει ότι έκανε και μπόλικα χλμ μόνο ηλεκτρικά και πίσω από ένα φορτηγό, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ήταν "φυσιολογική" αυτή η περίπτωση.
Πόσοι από εμάς θα αντέχουμε να πηγαίνουμε με 84χ.α.ω πίσω από ένα φορτηγό στην εθνική για να κάνουμε οικονομία;Θεωρώ ότι το πιο φυσιολογικό είναι το "120" με το "140".
Δεν έχεις πάει εκδρομή με το Toyota hybrid forum μάλλον 🫣
-
@creative said in Renault Captur II:
Θεωρώ ότι το πιο φυσιολογικό είναι το "120" με το "140".
Πόσο καταναλώνει το toyota πηγαίνοντας 120-140 ? Απ' ότι διαβάζω στο internet, δεν πρέπει να είναι λιγότερο από 5.5.
-
Eγώ απ'ότι κατάλαβα,στα σήματα που γράφει 120 και 140,δε λέει πως πήγαινε σταθερά με αυτές τις ταχύτητες.Κάποιες στιγμές έπιανε αυτές τις ταχύτητες ως max. επιτρεπόμενες.Για πόσο χρονικό διάστημα,είναι άλλο θέμα.
Άλλωστε αυτό υποδηλώνουν κι μ.ω.τ. που γράφει από κάτω (109 και 116 αντιστοίχως). -
@panormus772 said in Renault Captur II:
Eγώ απ'ότι κατάλαβα,στα σήματα που γράφει 120 και 140,δε λέει πως πήγαινε σταθερά με αυτές τις ταχύτητες.Κάποιες στιγμές έπιανε αυτές τις ταχύτητες ως max. επιτρεπόμενες.Για πόσο χρονικό διάστημα,είναι άλλο θέμα.
Άλλωστε αυτό υποδηλώνουν κι μ.ω.τ. που γράφει από κάτω (109 και 116 αντιστοίχως).Προσπαθούσε να έχει σταθερά τις συγκεκριμένες ταχύτητες αλλά αναγκαστικά κάποιες φορές φρέναρε λόγω κίνησης. Οπότε έτσι προέκυψαν και οι λίγο χαμηλότερες μέσες ταχύτητες.
Λογικά (με βάση τις μέσες ταχύτητες) για το 120 πήγαινε 100-120, για το 140 100-140, για το 170 100-170.
Το 100-140 είναι το τυπικό που πηγαίνουν οι περισσότεροι στον αυτοκινητόδρομο.
Πολύ καλή η κατανάλωση (3λτ) για μέση ταχύτητα 80χιλ/ω. -
2ήμερο με Captur LPG:
Σύνολο διαδρομής που "έβγαλε" το LPG : 415 χλμ
Κόστος LPG : 23,60 ευρώ (περίπου 30 λίτρα + 2 που είχε μέσα, αλλά το γυρνάει αυτόματα στη βενζίνη όταν φτάνει εκεί, άρα δεν λαμβάνονται υπόψιν)
Κόστος διοδίων διαδρομής : 24 ευρώ
2 ενήλικες, 2 πιτσιρίκια, γεμάτος ο χώρος αποσκευών, χωρίς μπαγκαζιέρα, μέση ταχύτητα 100 - 120 χ.α.ω, (με εξαίρεση την επιστροφή βέβαια....)
Άρα το κάθε ευρώ LPG μου έβγαλε αυτή τη φορά περίπου 17,58 χλμ.
Πιο οικονομικό από αυτό είναι το πετρέλαιο ή το υβριδικό;
Υποθέτω σίγουρα το ηλεκτρικό.
Αλλά με τί κόστος απόκτησης και συντήρησης;
Ποια είναι η άποψή σας;
-
@creative said in Renault Captur II:
2ήμερο με Captur LPG:
Σύνολο διαδρομής που "έβγαλε" το LPG : 415 χλμ
Κόστος LPG : 23,60 ευρώ (περίπου 30 λίτρα + 2 που είχε μέσα, αλλά το γυρνάει αυτόματα στη βενζίνη όταν φτάνει εκεί, άρα δεν λαμβάνονται υπόψιν)
Κόστος διοδίων διαδρομής : 24 ευρώ
2 ενήλικες, 2 πιτσιρίκια, γεμάτος ο χώρος αποσκευών, χωρίς μπαγκαζιέρα, μέση ταχύτητα 100 - 120 χ.α.ω, (με εξαίρεση την επιστροφή βέβαια....)
Άρα το κάθε ευρώ LPG μου έβγαλε αυτή τη φορά περίπου 17,58 χλμ.
Πιο οικονομικό από αυτό είναι το πετρέλαιο ή το υβριδικό;
Υποθέτω σίγουρα το ηλεκτρικό.
Αλλά με τί κόστος απόκτησης και συντήρησης;
Ποια είναι η άποψή σας;
Με τα δεδομενα που δινεις βγαινει οτι εκαψες 7.2 λιτρα lpg με κοστος 0,78 το λιτρο ητοι 5,6 ευρω τα 100.
Για να παρεις το αντιστοιχο κοστος σε βενζινα (1,752 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,2 λιτρα/100 και για πετρελαιο (1,474 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,8 λιτρα/100. Καλη επιτυχια και στα 2.Με αλλα λογια σε αυτες τις τιμες και με τα σημερινα δεδομενα φαινεται το Lpg καλυτερο.
Βεβαια 7.2 σε lpg μου φαινεται στο πολυ low end αλλα και παλι θεωρω με οτιδηποτε κατω απο 8.5 λιτρα/100 το lpg υπερτερει εστω και οριακα.
Ερωτηση κρισεως
Ποσο πιθανο ειναι να βαλει η renault το νεο Lpg κινητηρα του bigster σε κανα capture ή ακόμα καλυτερα στο Symbioz? 140 αλογα πραγματικα ειναι η χρυση τομη θεωρω.
-
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
2ήμερο με Captur LPG:
Σύνολο διαδρομής που "έβγαλε" το LPG : 415 χλμ
Κόστος LPG : 23,60 ευρώ (περίπου 30 λίτρα + 2 που είχε μέσα, αλλά το γυρνάει αυτόματα στη βενζίνη όταν φτάνει εκεί, άρα δεν λαμβάνονται υπόψιν)
Κόστος διοδίων διαδρομής : 24 ευρώ
2 ενήλικες, 2 πιτσιρίκια, γεμάτος ο χώρος αποσκευών, χωρίς μπαγκαζιέρα, μέση ταχύτητα 100 - 120 χ.α.ω, (με εξαίρεση την επιστροφή βέβαια....)
Άρα το κάθε ευρώ LPG μου έβγαλε αυτή τη φορά περίπου 17,58 χλμ.
Πιο οικονομικό από αυτό είναι το πετρέλαιο ή το υβριδικό;
Υποθέτω σίγουρα το ηλεκτρικό.
Αλλά με τί κόστος απόκτησης και συντήρησης;
Ποια είναι η άποψή σας;
Με τα δεδομενα που δινεις βγαινει οτι εκαψες 7.2 λιτρα lpg με κοστος 0,78 το λιτρο ητοι 5,6 ευρω τα 100.
Για να παρεις το αντιστοιχο κοστος σε βενζινα (1,752 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,2 λιτρα/100 και για πετρελαιο (1,474 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,8 λιτρα/100. Καλη επιτυχια και στα 2.Με αλλα λογια σε αυτες τις τιμες και με τα σημερινα δεδομενα φαινεται το Lpg καλυτερο.
Βεβαια 7.2 σε lpg μου φαινεται στο πολυ low end αλλα και παλι θεωρω με οτιδηποτε κατω απο 8.5 λιτρα/100 το lpg υπερτερει εστω και οριακα.
Ερωτηση κρισεως
Ποσο πιθανο ειναι να βαλει η renault το νεο Lpg κινητηρα του bigster σε κανα capture ή ακόμα καλυτερα στο Symbioz? 140 αλογα πραγματικα ειναι η χρυση τομη θεωρω.
Για τη renault δεν ξέρω, όμως η ΚΙΑ έχει βγάλει στην ιταλική αγορά υβριδικό 3 καυσίμων (μπαταρία, βενζίνη, lpg) που έχει τρελή οικονομία.
Γενικά δεν κατανοώ γιατί δεν υπάρχουν επιλογές σε εργοστασιακά lpg στη χώρα μας και πρέπει να πηγαίνεις στον κάθε after market για να τοποθετήσει τέτοιο καύσιμο.
Μιλάμε για απίστευτη οικονομία και ελάχιστη δυσκολία εύρεσης πρατηρίου με lpg.
Υπάρχει κάποια εξήγηση;
-
@creative said in Renault Captur II:
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
2ήμερο με Captur LPG:
Σύνολο διαδρομής που "έβγαλε" το LPG : 415 χλμ
Κόστος LPG : 23,60 ευρώ (περίπου 30 λίτρα + 2 που είχε μέσα, αλλά το γυρνάει αυτόματα στη βενζίνη όταν φτάνει εκεί, άρα δεν λαμβάνονται υπόψιν)
Κόστος διοδίων διαδρομής : 24 ευρώ
2 ενήλικες, 2 πιτσιρίκια, γεμάτος ο χώρος αποσκευών, χωρίς μπαγκαζιέρα, μέση ταχύτητα 100 - 120 χ.α.ω, (με εξαίρεση την επιστροφή βέβαια....)
Άρα το κάθε ευρώ LPG μου έβγαλε αυτή τη φορά περίπου 17,58 χλμ.
Πιο οικονομικό από αυτό είναι το πετρέλαιο ή το υβριδικό;
Υποθέτω σίγουρα το ηλεκτρικό.
Αλλά με τί κόστος απόκτησης και συντήρησης;
Ποια είναι η άποψή σας;
Με τα δεδομενα που δινεις βγαινει οτι εκαψες 7.2 λιτρα lpg με κοστος 0,78 το λιτρο ητοι 5,6 ευρω τα 100.
Για να παρεις το αντιστοιχο κοστος σε βενζινα (1,752 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,2 λιτρα/100 και για πετρελαιο (1,474 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,8 λιτρα/100. Καλη επιτυχια και στα 2.Με αλλα λογια σε αυτες τις τιμες και με τα σημερινα δεδομενα φαινεται το Lpg καλυτερο.
Βεβαια 7.2 σε lpg μου φαινεται στο πολυ low end αλλα και παλι θεωρω με οτιδηποτε κατω απο 8.5 λιτρα/100 το lpg υπερτερει εστω και οριακα.
Ερωτηση κρισεως
Ποσο πιθανο ειναι να βαλει η renault το νεο Lpg κινητηρα του bigster σε κανα capture ή ακόμα καλυτερα στο Symbioz? 140 αλογα πραγματικα ειναι η χρυση τομη θεωρω.
Για τη renault δεν ξέρω, όμως η ΚΙΑ έχει βγάλει στην ιταλική αγορά υβριδικό 3 καυσίμων (μπαταρία, βενζίνη, lpg) που έχει τρελή οικονομία.
Γενικά δεν κατανοώ γιατί δεν υπάρχουν επιλογές σε εργοστασιακά lpg στη χώρα μας και πρέπει να πηγαίνεις στον κάθε after market για να τοποθετήσει τέτοιο καύσιμο.
Μιλάμε για απίστευτη οικονομία και ελάχιστη δυσκολία εύρεσης πρατηρίου με lpg.
Υπάρχει κάποια εξήγηση;
Υπάρχουν εργοστασιακά lpg,εκτός Renault,και δε τα φερνουν οι αντιπροσωπείες;
Renault Captur II