Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 314
    • 315
    • 281 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    6287
    155397
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

      Προφανώς κάτι κάνει καλά η Τογιότα...και ας μην έχει καλά αυτοκίνητα...😂

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-sthn-Ellada-H-Toyota-spaei-ta-konter_268378.asp

      Είπαμε, η Toyota έχει "λαϊκά" αυτοκίνητα...
      Αν τα στατιστικά περιορίζονταν μόνο στις ιδιωτικές πωλησεις και δεν συμπεριελάμβαναν τα leasing, εκεί να δείτε τι ποσοστό έχει η Toyota.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ataim
        ataim last edited by

        Ακόμα και για αυτό τον αριθμό πωλήσεων θεωρώ ότι το δίκτυο της είναι υπερβολικά μεγάλο. Θα έπρεπε να έχει δύο κέντρα στην Αθήνα, ένα νότια κ ένα βόρεια. Έχουμε γεμίσει αντιπροσώπους που συνεπάγονται έξοδα σε κτήρια, μισθούς, κλπ. με ταυτόχρονα χαμηλή ποιότητα εξυπηρέτησης. Στου Ζωγράφου νομίζω ειναι ένας κυριολεκτικά σε πιλοτη πολυκατοικίας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus last edited by

          η Toyota εχει αυτό που θέλουν οι περισσότεροι Ελληνες

          Αξιοπιστία, φτηνο στην συντήρηση, φτηνο στην αγορα, φτηνο να κινείται με χαμηλή κατανάλωση.
          Το φτηνιαρικο στην οψη και την ποιοτητα, με τους μικρούς ως γελοιους χώρους για την εκαστοτε κατηγορία, οι πορτες που ανοίγουν 5 μοίρες, το cvt που κάνει σαν αρκουδα με λύκο μαζι που φωναζουν στο δάσος, οι επιδόσεις κτλ δεν τους ενδιαφέρουν και μπορουν να ζήσουν με αυτά.

          Οπότε αν δεν μπορείς να πάρει κάποιος ενα ηλεκτρικο να τα κάνει καλύτερα (οσοι μπορουν και έχουν στην οικεία τους γκαραζ) παίρνεις το toyota Hybrid που είναι το αμέσως καλύτερο σε αυτά

          Αν δεν θες ηλεκτρικο και θες καλό αμάξι χωρις να σε ενδιαφέρει η φτηνια πάντως σιγουρα δεν παίρνεις TOYOTA. Θα πεταχτουν τώρα ολοι να λένε τα δικά τους αλλα η αλήθεια αυτή ειναι. Αν δεν σε νοιαζει η οικονομία και δεν κοιτας να είναι το πιο VFM παίρνεις κανα καλύτερο αυτοκίνητο που κοστιζει παραπάνω έχει μεγαλύτερη συντήρηση αλλα είναι καλύτερο σε ολα τα υπολοιπα

          Cirus the virus

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @cirus last edited by

            @cirus said in TOYOTA FORUM:

            αλλα είναι καλύτερο σε ολα τα υπολοιπα

            Εκτός της ανάρτησης! Σωστά αυτά που λές, αλλά εγώ επέλεξα την Κορόλα κυρίως για 2 λόγους (με αυτή τη σειρά): 1) ΑΝΑΡΤΗΣΗ (κράτημα και άνεση) και β) Αυτόματο Κιβώτιο. Η χαμηλή κατανάλωση ήταν το μπόνους και στην επιλογή που μέτρησε ο θετικά ο πολύ καλός εξοπλισμός σε συνδυασμό με την τιμή. Προφανώς εαν ειχα άλλο μπατζετ, θα έπαιρνα bmw or Ford, για να έχω αντίστοιχη ανάρτηση.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @fanis75 last edited by cirus

              @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

              @cirus said in TOYOTA FORUM:

              αλλα είναι καλύτερο σε ολα τα υπολοιπα

              Προφανώς εαν ειχα άλλο μπατζετ, θα έπαιρνα bmw or Ford, για να έχω αντίστοιχη ακόμα καλύτερη ανάρτηση.

              Exactly my point

              Μπορει να ακούγεται ασχημο οπως το γράφω και να ξενερώνουν καποιοι αλλα είναι μεγαλη μαγκια της Toyota να προσφέρει αυτό που θέλουν οι περισσότεροι και να είναι και αξιοπιστη

              Τι να κάνουμε τώρα ο μεγάλος λόγος που δεν παίρνουν αλλα αυτοκίνητα και την προτιμουν είναι το triple της επιτυχίας της (Φτηνο αμάξι VFM, Φτηνο στην καθημερινότητα μικρες καταναλώσεις, Αξιοπιστία)

              δεχομαι αυτό που λες για ανεση και κρατημα αλλα αν αυτά ηταν η Ν1 προτεραιότητα χωρις μεγάλη εννοια για το να πληρωσω λιγο παραπάνω δεν παίρνεις toyota

              ΥΓ Το έβγαλα ολο χωρις να πω τιποτα για παππούδια έτσι!!🤣

              Cirus the virus

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • Chrisk6
                Chrisk6 last edited by

                Μην τα μηδενιζουμε ολα. Δεν ειναι μονο αξιοπιστια και χαμηλες τιμες.
                Παιζουν πολλα ρολο στην αγορα του αυτοκινητου.
                Ο καθενας το βλεπει διαφορετικα και το ζυγιζει αναλογως σε τι φαση ειναι.
                Ολοι παντως θελουνε χαμηλες τιμες, να μην τρεχουν στα συνεργεια και οσο το δυνατον καλυτερο εξοπλισμο. Απλα ειναι κατα ποσο εισαι διατεθειμενος να κανεις υποχωρησεις.

                Λες και αν δεν παρεις Τουοτα εισαι ο Χαμιλτον ξερω γω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  iceman7 @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                  @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                  Προφανώς κάτι κάνει καλά η Τογιότα...και ας μην έχει καλά αυτοκίνητα...😂

                  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-sthn-Ellada-H-Toyota-spaei-ta-konter_268378.asp

                  Είπαμε, η Toyota έχει "λαϊκά" αυτοκίνητα...
                  Αν τα στατιστικά περιορίζονταν μόνο στις ιδιωτικές πωλησεις και δεν συμπεριελάμβαναν τα leasing, εκεί να δείτε τι ποσοστό έχει η Toyota.

                  Και ομως η τογιοτα τον τελευταίο χρόνο εχει μπει πολυ δυνατα στο χωρο του leasing!
                  Πληροφορίες εγκυρες εχω και μια ματιά στα πολλά YC που κυκλοφορουν το επιβεβαιώνουν!

                  A d P B 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Πανω από όλα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ !
                    Τα νουμερα εντος πολεων που γαμιόμαστε καθημερινά όλοι μας μόνο από phev και bev ξεπερνιούνται!
                    Την τσέπη του κοιτάει ο κόσμος!

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nmsm2 last edited by nmsm2

                      Τα έχουμε ξαναπεί, αυτός που αγοράζει toyota (είτε ασυνείδητα λόγω χαμηλής κατανάλωσης ελέω υβριδισμού, είτε συνειδητά για να κινείται σε συνθήκες ev σε μεγάλο ποσοστό με ότι αυτό συνεπάγεται δηλαδή αθόρυβα κλπ) πληρώνει το υβριδικό σύστημα της toyota, ανάρτηση, αξιοπιστία, ασφάλεια και πλήρες adas. Εάν θέλει ντιζαινάτο σαλόνι, πρέπει να διαγράψει το πρώτο και τρίτο από τα παραπάνω και να αγοράσει αυτοκίνητο είτε με θερμικό κινητήρα είτε δήθεν hybrid (=mild).
                      Το να επιλέξει κάποιος hev έναντι θερμικού δεν το αποκαλείς συντηρητισμό εν έτει 2024. Οπότε εφόσον η μοναδική εταιρεία που προσφέρει τα καλύτερα hev είναι η toyota σε τιμές αμιγώς θερμικού, λογικό είναι να έχει το συντριπτικό ποσοστό πωλήσεων. Καλό το ντιζαινάτο σαλόνι, όλοι κάποια στιγμή τα έχουμε σκάσει για αυτό αλλά πλέον δεν αρκεί.
                      Φυσικά όποιος έχει χρήματα για hev από λοιπές εταιρείες πλην toyota (δηλαδή άνω των 40Κ σε b και άνω των 50Κ σε C κατηγορία) καλά κάνει και τα δίνει και αγοράζει και ντιζαινάτο σαλόνι και hev.

                      fanis75 cirus P 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @cirus last edited by

                        @cirus said in TOYOTA FORUM:

                        δεχομαι αυτό που λες για ανεση και κρατημα αλλα αν αυτά ηταν η Ν1 προτεραιότητα χωρις μεγάλη εννοια για το να πληρωσω λιγο παραπάνω δεν παίρνεις toyota

                        Σε όλα συμμφωνώ, εκτός αυτού. Γιατί για εμένα ήταν ο συνδυασμός κτρατήματος/άνεσης (όχι μόνο το ένα) και το επόμενο αυτοκίνητο που τα συνδύαζε αυτά κόστιζε €12.000 παραπάνω!! Που στις €20.000, ειναι σημαντική διαφορα (στις 100Κ δεν είναι!!). Εαν κόστιζαν τα ίδια, θα διάλεγα το Φόρντ προφανώς και ας έκαιγε τα διπλά, δεν με αποσχολεί με τα χιλιόμτερα που κάνω. Αλλά €12.000 δεν μπορούσα ούτε να τις πληρώσω αλλά και ούτε να τις "δικαιολογήσω" στον εαυτό μου.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @nmsm2 last edited by

                          @nmsm2 said in TOYOTA FORUM:

                          Τα έχουμε ξαναπεί, αυτός που αγοράζει toyota (είτε ασυνείδητα λόγω χαμηλής κατανάλωσης ελέω υβριδισμού, είτε συνειδητά για να κινείται σε συνθήκες ev σε μεγάλο ποσοστό με ότι αυτό συνεπάγεται δηλαδή αθόρυβα κλπ) πληρώνει το υβριδικό σύστημα της toyota, ανάρτηση, αξιοπιστία, ασφάλεια και πλήρες adas. Εάν θέλει ντιζαινάτο σαλόνι, πρέπει να διαγράψει το πρώτο και τρίτο από τα παραπάνω και να αγοράσει αυτοκίνητο είτε με θερμικό κινητήρα είτε δήθεν hybrid (=mild).

                          Δεν συμφωνώ! Εαν τα θέλει ΟΛΑ, απλά αγοράζει Lexus, με το ανάλογο τίμημα φυσικά!!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @nmsm2 last edited by

                            @nmsm2 said in TOYOTA FORUM:

                            Τα έχουμε ξαναπεί, αυτός που αγοράζει toyota (είτε ασυνείδητα λόγω χαμηλής κατανάλωσης ελέω υβριδισμού, είτε συνειδητά για να κινείται σε συνθήκες ev σε μεγάλο ποσοστό με ότι αυτό συνεπάγεται δηλαδή αθόρυβα κλπ) πληρώνει το υβριδικό σύστημα της toyota, ανάρτηση, αξιοπιστία, ασφάλεια και πλήρες adas. Εάν θέλει ντιζαινάτο σαλόνι, πρέπει να διαγράψει το πρώτο και τρίτο από τα παραπάνω και να αγοράσει αυτοκίνητο είτε με θερμικό κινητήρα είτε δήθεν hybrid (=mild).
                            Το να επιλέξει κάποιος hev έναντι θερμικού δεν το αποκαλείς συντηρητισμό εν έτει 2024. Οπότε εφόσον η μοναδική εταιρεία που προσφέρει τα καλύτερα hev είναι η toyota σε τιμές αμιγώς θερμικού, λογικό είναι να έχει το συντριπτικό ποσοστό πωλήσεων. Καλό το ντιζαινάτο σαλόνι, όλοι κάποια στιγμή τα έχουμε σκάσει για αυτό αλλά πλέον δεν αρκεί.
                            Φυσικά όποιος έχει χρήματα για hev από λοιπές εταιρείες πλην toyota (δηλαδή άνω των 40Κ σε b και άνω των 50Κ σε C κατηγορία) καλά κάνει και τα δίνει και αγοράζει και ντιζαινάτο σαλόνι και hev.

                            Δεν μιλάω μονο για σαλόνι αλλα και για επιδόσεις, χωρους, για ηχομονωση για σπορ συμπεριφορά και ενα σωρο αλλα που τα toyota είναι πολύ μέτρια εως πολύ κακα αναλογα για τι μιλάμε

                            Τα toyota ειναι αμάξια της σειρας που είναι φτηνα και αξιοπιστα με μικρή κατανάλωση. Ναι έχουν την καλύτερη τεχνολογία σε hybrid. Αυτό

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @iceman7 last edited by cirus

                              @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

                              Πανω από όλα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ !
                              Τα νουμερα εντος πολεων που γαμιόμαστε καθημερινά όλοι μας μόνο από phev και bev ξεπερνιούνται!
                              Την τσέπη του κοιτάει ο κόσμος!

                              ε αυτο λεω και γω

                              αυτό είναι το main που πουλάει η toyota και μπράβο της και μαγκιά της αν μπορουν ας το κάνουν και οι αλλοι να της πάρουν πωλήσεις, που δεν μπορούν

                              και πανε να με πείσουν οτι είναι τιποτα σπουδαια αμαξια

                              αμα θες καλό αμάξι δεν παίρνεις TOYOTA, παίρνεις ενα καλό αμάξι

                              εγώ πήρα κινεζιά αμαξακι της σειράς για οικονομία με εκπτώσεις σε πολλα το οποίο το λέω και το περηφανεύομαι

                              αμα με ρωτήσει κάποιος δεν θα του πω , πωωω αμαξαρα το YUDO. Θα του πω είναι ενα τιμιο κουβαδάκι που θα σε παει παντου οικονομικα και θα γλιτώσεις πολλα χρήματα με εκπτωσεις σε πολλα από ένα σοβαρό αμάξι οπως πχ το TESLA. Τοσα είχα να διαθέσω τόσα εδωσα και πήρα κάτι τιμιο, δεν μπορουσα να πάρω κάτι καλύτερο αν και θα ήθελα. οπότε βολεύομαι με αυτό.

                              Ε αυτο το απλο πράγμα οι toyotaioi αδυνατούν να το καταλάβουν. Νομίζουν ότι εχουν αμαξάρες χαχαχαχαχαχ

                              Cirus the virus

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @cirus last edited by

                                @cirus said in TOYOTA FORUM:

                                αμα θες καλό αμάξι δεν παίρνεις TOYOTA, παίρνεις ενα καλό αμάξι

                                Συμφωνώ!! Παίρνεις Τογιότα εαν θές ΕΑΞΙΡΕΤΙΚΟ αμάξι, για απλά καλό, υπάρχουν πολλά.

                                Διαφωνώ στο πόσο απόλυτος είσαι, γιατί για την τιμή τους ειναι Εξαιρετικά και παραβλέπεις το πολύ σημαντικό (για αμάξια μιλάμε) θέμα ανάρτησης και ασφάλειας. Ναι δεν είναι γρήγορα στα μικρά κυβικά, αλλά σε όλα τα άλλα είναι άνω του μέσου όρου. Δεν ειναι μόνο οικονομία που λες εσύ, αλλά ένας συνδυασμός θετικών χαρακτηριστικών με ουσιαστικό μειονέκτημα τους χώρους και τίποτε άλλο. Μιλάω πάντα για καθημερινά αμάξια, όχι για σπορ και ειδικές κατασκευές.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                                  @cirus said in TOYOTA FORUM:

                                  αμα θες καλό αμάξι δεν παίρνεις TOYOTA, παίρνεις ενα καλό αμάξι

                                  Συμφωνώ!! Παίρνεις Τογιότα εαν θές ΕΑΞΙΡΕΤΙΚΟ αμάξι, για απλά καλό, υπάρχουν πολλά.

                                  Συμφωνώ. Αν θες ΕΑΞΙΡΕΤΙΚΟ (αν και δεν ξέρω τι σημαίνει) αμαξι μπορεις να το πάρεις

                                  Αν θες ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πας σε κάτι άλλο που μπορει να υποστηρίξει κάτι πέρα από την οικονομία

                                  😛

                                  Cirus the virus

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Ο Έλληνας αγοράζει Toyota γιατί είναι οικονομικό σε όλα του. Σε λογικές τιμές, μικρή κατανάλωση λόγω του υβριδικού και ελπίδα για μικρότερα έξοδα σε βάθος χρόνου λόγω της φημολογούμενης αξιοπιστίας.

                                    Είναι ένας καταπληκτικός ανθρωπομεταφορέας, που ήρθε και ταίριαξε με την οικονομική κατάσταση των Ελλήνων και την κοινωνική. Καθώς η πλειοψηφία του πληθυσμού είναι μαζεμένη σε πόλεις και τη συμφέρει η μικρή κατανάλωση του υβριδικού.

                                    Είναι ένα λαικό αυτοκίνητο, προσανατολισμένο στις ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της πόλης, όσο κι αν ενοχλεί κάποιους ο χαρακτηρισμός λαικό.

                                    Μπορεί κάποιοι να δίνουν διαστάσεις τεχνολογικής υπεροχής ή super αναρτήσεων και είναι δικαίωμά τους να το βλέπουν όπως θέλουν. Δεν πιστεύω όμως ότι εκφράζουν το βασικό λόγο που παίρνουν Toyota οι αγοραστές. Τους έγραψα παραπάνω τους λόγους.

                                    Σε τελικη ανάλυση αν τα υβριδικά Toyota ήταν τόσο super δεν θα ήταν μόνο στην Ελλάδα τόσο ψηλά σε πωλήσεις. Εδώ νομίζω είναι 3η σε πωλήσεις η Suzuki, που στην Ευρώπη δεν τη συναντάς ούτε στις λίστες με τις ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                                      Αδυνατώ να βρω που υπερτερεί ένα Άστρα ή ένα 308 έναντι μιας Κορόλα, έκτός ίσως από την εμφάνιση, που ειναι υποκειμενικό. Ίδιες επιδόσεις, ίδιοι περιορισμένοι χώροι και η Κορόλα έχει καλύτερο αυτόματο, χαμηλότερη τιμή, καλύτερη ανάρτηση και οδική συμπεριφορά (και άνεση), μεγαλύτερη εγγύηση, μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οπότε κάποιος που κοιτάει συνολικά έαν αυτοκίνητο, είναι εύκολο να επιλέξει. Εαν θέλει μόνο 1-2 συγκεκριμένα πράγματα, τότε υπάρουν οι πιο ειδικές κατασκευές.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                        Σε τελικη ανάλυση αν τα υβριδικά Toyota ήταν τόσο super δεν θα ήταν μόνο στην Ελλάδα τόσο ψηλά σε πωλήσεις.

                                        Εεε, σου έχω νέα....ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ειναι Νο.1 σε πωλήσεις, ακόμα και στην Δυτική Ευρώπη. Δεν ειναι μόνο στην Ελλάδα, όπως εσφαλμένα νομίζεις ή λές για να βγει το αφήγημα.

                                        Όσο για την σουπερ ανάρτηση, δεν ειναι σουπερ, αλλά ειναι καλύτερη από το 99% των υπόλοιπων αυτοκινήτων της κατηγορίας με ημιάκαμπτο (και ενίοτε ταμπούρα πίσω).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @fanis75 last edited by lap

                                          @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                                          Αδυνατώ να βρω που υπερτερεί ένα Άστρα ή ένα 308 έναντι μιας Κορόλα, έκτός ίσως από την εμφάνιση, που ειναι υποκειμενικό. Ίδιες επιδόσεις, ίδιοι περιορισμένοι χώροι και η Κορόλα έχει καλύτερο αυτόματο, χαμηλότερη τιμή, καλύτερη ανάρτηση και οδική συμπεριφορά (και άνεση), μεγαλύτερη εγγύηση, μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οπότε κάποιος που κοιτάει συνολικά έαν αυτοκίνητο, είναι εύκολο να επιλέξει. Εαν θέλει μόνο 1-2 συγκεκριμένα πράγματα, τότε υπάρουν οι πιο ειδικές κατασκευές.

                                          Η συγκεκριμένη corolla ήταν η ευχαριστη έκπληξη για πολύ κόσμο.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • bathan
                                            bathan last edited by bathan

                                            Ρε συ @cirus τί hater είσαι. Ημαρτον !!!

                                            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 281 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr