-
-
Σημερα το φερνει ο Σφακιανακης στην βουλιαγμενης ...οσοι πιστοι προσελθετε
-
Γονατιστοί;
-
Πήγα και το είδα μιας κι ενδιαφέρομαι ν΄αλλάξω αμάξι.Πρώτη φορά το έβλεπα από κοντά,γενικά σαν μοντέλο,και μπορώ να πω ότι είναι ωραίο.Λίγο η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέπτη πρέπει να είναι περιορισμένη αλλά σε γενικές γραμμές είναι ωραίο.Βέβαια και οι 28000€ που κοστίζει η φουλ έκδοση με το LPG που μ΄ενδιαφέρει,είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!
-
@downhill said in Renault Captur II:
Πήγα και το είδα μιας κι ενδιαφέρομαι ν΄αλλάξω αμάξι.Πρώτη φορά το έβλεπα από κοντά,γενικά σαν μοντέλο,και μπορώ να πω ότι είναι ωραίο.Λίγο η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέπτη πρέπει να είναι περιορισμένη αλλά σε γενικές γραμμές είναι ωραίο.Βέβαια και οι 28000€ που κοστίζει η φουλ έκδοση με το LPG που μ΄ενδιαφέρει,είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!
Ενδιαφέρον έχει και η full hybrid έκδοση με μεικτή κατανάλωση περίπου 4.6 L/100 km (τουλάχιστον στα χαρτιά). Βέβαια σε παραπλήσια τιμή έχει να ανταγωνιστεί το Lexus LBX (στις αρχικές εκδόσεις του) που έχει παρόμοια κατανάλωση, καλύτερο κινητήρα, είναι πιο ποιοτικό αλλά υστερεί σε χώρους.
-
Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.
Ελπίζω να βοήθησα
-
@sandros said in Renault Captur II:
Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.
Ελπίζω να βοήθησα
σε ταξιδι με 4 ατομα (ενηλικες) θεσσαλονικη-αθηνα και πισω, δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα στην εθνικη. Φανταζομαι το εχεις σε sport mode. Δεν εχω νιωσει να με κρεμαει καπου, το αν θα καψεις ειναι αλλο θεμα. Μην περιμενεις με 4 ατομα AC και χλμ να μην καψεις κιολας.
-
@fentaginz said in Renault Captur II:
@sandros said in Renault Captur II:
Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.
Ελπίζω να βοήθησα
σε ταξιδι με 4 ατομα (ενηλικες) θεσσαλονικη-αθηνα και πισω, δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα στην εθνικη. Φανταζομαι το εχεις σε sport mode. Δεν εχω νιωσει να με κρεμαει καπου, το αν θα καψεις ειναι αλλο θεμα. Μην περιμενεις με 4 ατομα AC και χλμ να μην καψεις κιολας.
Δε θα διαφωνήσω τελείως, έχουμε ταξιδέψει 4 ενήλικες, με ελάχιστες όμως αποσκευές, χειμώνα, χωρίς AC, και στην εθνική ήταν άψογο στη sport διαμόρφωση. Όμως όταν μπήκαμε σε επαρχιακή οδό με στροφές και ανηφόρες, δλδ Πήλιο, τότε έπρεπε να καταφεύγω συνεχώς στην τρίτη - δευτέρα. Όμως η οδική συμπεριφορά παραμένει πολύ καλή. Συνοπτικά για μένα ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα σε αυτό το εύρος τιμών.
-
παρατηρησα σημερα κατι πολυ περιεργο σε renault captur ii dci.
ανοιξα το καπο να κανω ελεγχο σε λαδια και νερα και παρατηρησα να εχει τρεξει κατι σαν γρασο-λαδι (δεν μπορω να το προσδιορισω) παντως ηταν παχυρευστο, απο τις τρυπες του καπο και ειχε σταξει επανω στο μπροστα πλαστικο...περισσοτερο στο σημειο που εχει το κιτρινο διακοπτη που ανοιγουμε το καπο.
κοιταζοντας μεσα απο τις τρυπες στο εσωτερικο του καπο ειδα κατι σαν λαδι να εχει λιωσει και να τρεχει κατω.
πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι.ο κινητηρας να επισημανω ειναι πεντακαθαρος δεν φαινεται καποια διαρροη.
εχει τυχει σε καποιον αλλο?
στη φωτογραφια παρακατω σας δειχνω τα σημεια ( ημην ψαχνεται λαδια η φωτο ειναι απο το ιντερνετ) -
Μηοως είχε λίγο παραπάνω λιπαντικό η ντιζα του διακόπτη και έτρεξε?
-
@yem said in Renault Captur II:
Μηοως είχε λίγο παραπάνω λιπαντικό η ντιζα του διακόπτη και έτρεξε?
οχι ειχε σταξει απο πανω απο το καπο..αυτο ειναι το περιεργο
εκτος αν εχει καπου λιπαντικο και με τις ζεστες που εκανε φετος αρχισε να λιωνει...χαχχχχα
-
Μηπως είναι η κόλλα από το λάστιχο του καπό;
-
@saltofx_v said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Μηοως είχε λίγο παραπάνω λιπαντικό η ντιζα του διακόπτη και έτρεξε?
οχι ειχε σταξει απο πανω απο το καπο..αυτο ειναι το περιεργο
εκτος αν εχει καπου λιπαντικο και με τις ζεστες που εκανε φετος αρχισε να λιωνει...χαχχχχα
Θέλω να πιστεύω ότι από τη ζέστη-υψηλή θερμοκρασία τρέχουν υπολείμματα από τα κεριά που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα...
Σε ένα ibiza που είχα έτρεχε για πολλά καλοκαίρια από το πίσω καπό.
-
@georgekn said in Renault Captur II:
@saltofx_v said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Μηοως είχε λίγο παραπάνω λιπαντικό η ντιζα του διακόπτη και έτρεξε?
οχι ειχε σταξει απο πανω απο το καπο..αυτο ειναι το περιεργο
εκτος αν εχει καπου λιπαντικο και με τις ζεστες που εκανε φετος αρχισε να λιωνει...χαχχχχα
Θέλω να πιστεύω ότι από τη ζέστη-υψηλή θερμοκρασία τρέχουν υπολείμματα από τα κεριά που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα...
Σε ένα ibiza που είχα έτρεχε για πολλά καλοκαίρια από το πίσω καπό.
αυτο που περιγραφεις μου κανει το πιο λογικο, γιατι δεν μυριζε κιολας σαν γρασο.....παιζει τετοιο πραγμα με κερια?
εκει που υπαρχει το λαστιχο μπροστα στο καπο αν δειτε εχει κατι τρυπες..απο εκει μεσα ετρεχε.
στην αρχη θορυβηθηκα οταν το ειδα , αλλα μετα καταλαβα οτι δεν εχει σχεση με τον κινητηρα -
@saltofx_v said in Renault Captur II:
@georgekn said in Renault Captur II:
@saltofx_v said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Μηοως είχε λίγο παραπάνω λιπαντικό η ντιζα του διακόπτη και έτρεξε?
οχι ειχε σταξει απο πανω απο το καπο..αυτο ειναι το περιεργο
εκτος αν εχει καπου λιπαντικο και με τις ζεστες που εκανε φετος αρχισε να λιωνει...χαχχχχα
Θέλω να πιστεύω ότι από τη ζέστη-υψηλή θερμοκρασία τρέχουν υπολείμματα από τα κεριά που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα...
Σε ένα ibiza που είχα έτρεχε για πολλά καλοκαίρια από το πίσω καπό.
αυτο που περιγραφεις μου κανει το πιο λογικο, γιατι δεν μυριζε κιολας σαν γρασο.....παιζει τετοιο πραγμα με κερια?
εκει που υπαρχει το λαστιχο μπροστα στο καπο αν δειτε εχει κατι τρυπες..απο εκει μεσα ετρεχε.
στην αρχη θορυβηθηκα οταν το ειδα , αλλα μετα καταλαβα οτι δεν εχει σχεση με τον κινητηρα99% αυτό είναι...μην σε αγχώνει. Ρώτησε και το συνεργείο σου όταν πας για σέρβις για να μας φύγει εντελώς η απορία.
-
βαζω 2 φωτογραφιες που δειχνουν το σημειο που σταζει, οπως και απο που
-
Πήγα ξανά,με περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου,σε άλλο αντιπρόσωπο και το είδα ξανά.Το αμάξι είναι πράγματι πολύ ωραίο,ίσως το πορτμπαγκάζ να μην είναι μεγάλο,νομίζω ότι το 307 του 2001 που έχω έχει καλύτερο πορτμπαγκάζ.Εσωτερικά είναι ένα καινούριο αμάξι.Εκτός απροόπτου θα το αγοράσω.Περιμένω να το βγάλουν και για test drive για να βεβαιωθώ ότι μου κάνει.Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι κάποια ηλεκτρονικά δεν υπάρχουν έστω και με κάποια χρέωση σε όλες τις εκδόσεις.Παράδειγμα θα ήθελα να πληρώσω για εμπρός πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και στην πιο φθηνή έκδοση.Αυτό το χαρακτηριστικό με ενδιαφέρει περισσότερο από τις αλουμινένιες ζάντες 18" που η αλήθεια είναι ότι δεν τις θέλω,διότι σε 4 χρόνια που θα χρειαστώ ελαστικά θα πρέπει να πληρώσω 1000€!
Ένα άλλο "περίεργο" είναι ότι στην ιστοσελίδα της Renault λένε ότι δωρεάν είναι το μπλε χρώμα αλλά στο έντυπο που μου έδωσε ο πωλητής εμφανίζει ως δωρεάν το κόκκινο.Αμφότερα αν είναι δωρεάν δε με "χαλάνε" καθόλου,δε θα δώσω λεφτά για χρώμα και διχρωμίες,δεν είναι στις προτεραιότητες μου... -
@downhill said in Renault Captur II:
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι κάποια ηλεκτρονικά δεν υπάρχουν έστω και με κάποια χρέωση σε όλες τις εκδόσεις.
Εντύπωση μου κάνει αυτό που γράφεις μιας και το captur τότε - 2021- είχε στον κατάλογο τα πιο φτηνά εργοστασιακά έξτρα που υπήρχαν στην αγορά, απλά παρατείνεις τον χρόνο αναμονής παράδοσης.
Ίσως και η προσφορά ισχύει για έτοιμα φτιαγμένα και όχι για καστομ παραγγελία.
Επίσης 8/10 πωλητές ΔΕΝ ήθελαν ειδική παραγγελία και με αποθαρρύναν με ψεύτικες δικαιολογίες! -
@yem said in Renault Captur II:
@downhill said in Renault Captur II:
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι κάποια ηλεκτρονικά δεν υπάρχουν έστω και με κάποια χρέωση σε όλες τις εκδόσεις.
Εντύπωση μου κάνει αυτό που γράφεις μιας και το captur τότε - 2021- είχε στον κατάλογο τα πιο φτηνά εργοστασιακά έξτρα που υπήρχαν στην αγορά, απλά παρατείνεις τον χρόνο αναμονής παράδοσης.
Ίσως και η προσφορά ισχύει για έτοιμα φτιαγμένα και όχι για καστομ παραγγελία.
Επίσης 8/10 πωλητές ΔΕΝ ήθελαν ειδική παραγγελία και με αποθαρρύναν με ψεύτικες δικαιολογίες!Τι να σου πω...Προσωπικά θα περίμενα λίγο παραπάνω,έχω αμάξι δεν κόπτομαι να πάρω καινούριο,αρκεί να πάρω το αμάξι όπως το θέλω και όχι όπως το σχεδιάζουν κάποιοι άλλοι.Για παράδειγμα δε με ενδιαφέρουν οι αλουμινένιες ζάντες.Θα έπρεπε να μου έχουν επιλογή και για χαλύβδινες.Επίσης δε με ενδιαφέρει αν η ταπετσαρία του ουρανού είναι γκρι ή άσπρη.Ούτε καν οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες δε με ενδιαφέρουν.Με ενδιαφέρει να έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους όμως.Με ενδιαφέρουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος πίσω,και η κάμερα οπισθοπορείας.Τώρα κάτι άλλα "μπιχλιμπίδια" που έχει η Techno έκδοση με αφήνουν παγερά αδιάφορο...
-
@downhill said in Renault Captur II:
Πήγα και το είδα μιας κι ενδιαφέρομαι ν΄αλλάξω αμάξι.Πρώτη φορά το έβλεπα από κοντά,γενικά σαν μοντέλο,και μπορώ να πω ότι είναι ωραίο.Λίγο η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέπτη πρέπει να είναι περιορισμένη αλλά σε γενικές γραμμές είναι ωραίο.Βέβαια και οι 28000€ που κοστίζει η φουλ έκδοση με το LPG που μ΄ενδιαφέρει,είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!
Αυτο με την ορατότητα με προβλημάτισε και εμενα και θα περιμένω να το κανω test drive.
Δεν ξερώ μπορει και να ηταν ιδεα μου αλλα στην καθετη περιοχη μεταξυ κεντρικου καθρεπτη/Infotaiment μου φανηκε οτι ειναι πολυ "στεναχωρα" απο αποψη ορατότητας.Οσον αφορα τα εξτρα για καποιο λογο τα εχουν αφησει μονο για την techno εκδοση.
Το κακό ειναι οτι δεν δινουν οτι υπάρχει εξω.
Πχ blind spot / collision decection στην οπισθεν- οταν ανοιγεις πορτα/harman cardron ηχεια/ δεν τα προσφερουν στο Lpg μονο στο hybrid (ενω σε αλλους configurator στο εξωτερικο ειναι option) . Στην Γαλλια πχ δινουν στην techno και την 10αρα οθονη/ google services και τους αισθητηρες. Εξτρα ειναι το safety pack και η 360 καμερα. Σε εμας πακετο ειναι η 10αρα -αισθητηρες-google services.Το μονο που με χαλαει ειναι οτι δεν δινουν το safety pack στην Ελλαδα. Γνωριζει κανείς αν πιο μετα υπάρχει περιπτωση να το δώσουν σαν option? Συμβαινει γενικα?
Κατι αλλο οτι πηγα να το δω προχτες στον ΣΦΑΚ μου ειπε οτι πλεον υπάρχει 1500 εκπτωση για παραγγελιες (απο 1000) (νομίζω μεχρι τέλος αυγουστου)
Renault Captur II