Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 2
    • Groups 0

    sandros

    @sandros

    7
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sandros Unfollow Follow

    Best posts made by sandros

    • RE: Renault Captur II

      Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
      Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
      Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
      Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
      Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
      Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
      Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
      Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.

      Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.

      Ελπίζω να βοήθησα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sandros
    • RE: Renault Captur II

      @fentaginz said in Renault Captur II:

      @sandros said in Renault Captur II:

      Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
      Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
      Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
      Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
      Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
      Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
      Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
      Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.

      Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.

      Ελπίζω να βοήθησα

      σε ταξιδι με 4 ατομα (ενηλικες) θεσσαλονικη-αθηνα και πισω, δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα στην εθνικη. Φανταζομαι το εχεις σε sport mode. Δεν εχω νιωσει να με κρεμαει καπου, το αν θα καψεις ειναι αλλο θεμα. Μην περιμενεις με 4 ατομα AC και χλμ να μην καψεις κιολας.

      Δε θα διαφωνήσω τελείως, έχουμε ταξιδέψει 4 ενήλικες, με ελάχιστες όμως αποσκευές, χειμώνα, χωρίς AC, και στην εθνική ήταν άψογο στη sport διαμόρφωση. Όμως όταν μπήκαμε σε επαρχιακή οδό με στροφές και ανηφόρες, δλδ Πήλιο, τότε έπρεπε να καταφεύγω συνεχώς στην τρίτη - δευτέρα. Όμως η οδική συμπεριφορά παραμένει πολύ καλή. Συνοπτικά για μένα ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα σε αυτό το εύρος τιμών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sandros

    Latest posts made by sandros

    • RE: Renault Captur II

      @fentaginz said in Renault Captur II:

      @sandros said in Renault Captur II:

      Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
      Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
      Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
      Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
      Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
      Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
      Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
      Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.

      Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.

      Ελπίζω να βοήθησα

      σε ταξιδι με 4 ατομα (ενηλικες) θεσσαλονικη-αθηνα και πισω, δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα στην εθνικη. Φανταζομαι το εχεις σε sport mode. Δεν εχω νιωσει να με κρεμαει καπου, το αν θα καψεις ειναι αλλο θεμα. Μην περιμενεις με 4 ατομα AC και χλμ να μην καψεις κιολας.

      Δε θα διαφωνήσω τελείως, έχουμε ταξιδέψει 4 ενήλικες, με ελάχιστες όμως αποσκευές, χειμώνα, χωρίς AC, και στην εθνική ήταν άψογο στη sport διαμόρφωση. Όμως όταν μπήκαμε σε επαρχιακή οδό με στροφές και ανηφόρες, δλδ Πήλιο, τότε έπρεπε να καταφεύγω συνεχώς στην τρίτη - δευτέρα. Όμως η οδική συμπεριφορά παραμένει πολύ καλή. Συνοπτικά για μένα ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα σε αυτό το εύρος τιμών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sandros
    • RE: Renault Captur II

      Φίλοι γεια σας κι από εμένα.
      Κάτοχος του Captur, έκδοση techno, διπλό καύσιμο, βενζίνη - lpg, εδώ και 18 μήνες.
      Μέχρι τώρα 24.000 χλμ. πραγματικά απροβλημάτιστα, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Τη στιγμή που γράφονται οι γραμμές βρίσκομαι σε ταξίδι από Σέρρες στη Μάνη, όπου έφτασα.με.μεση ταχύτητα τα 110χλμ με 50 περίπου ευρώ υγραέριο και λίγη βενζίνη.
      Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι στο εξωτερικό, φθάνοντας από Σέρρες στη Βιέννη, μέσω Βουδαπέστης και πάλι πίσω.
      Πραγματικά απροβλημάτιστο στο δρόμο μέχρι τα 130 χλμ, με ιδανική περιοχή τα 110-120.
      Στάνταρ μικτή κατανάλωση περίπου 6 σεντς το χλμ. Ίσως κάτι λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο.
      Χώροι ιδανικοί για τρια άτομα με φουλ αποσκευές. Τα 4 θα δυσκολεύουν και το αυτοκίνητο δε θα τραβαει. Είμαστε τριμελής οικογένεια και γι'αυτό το προτίμησαμε.
      Το εσωτερικό μπροστά πολύ καλό, πίσω απλά αποδεκτό. Ο εξοπλισμός καλύπτει σχεδόν κάθε ανάγκη του μέσου οδηγού σε αυτή την έκδοση. Δε νομίζω ότι ποτέ χρειάστηκα κάτι και δεν ήταν εκεί ή δε λειτούργησε.

      Στα μεγάλα μείον η έλλειψη ρεζερβας. Το κιτ επισκευής είναι για γέλια. Άθλια και η οδική βοήθεια της Renault. Μη βασιζεστε σε αυτή.

      Ελπίζω να βοήθησα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sandros
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr