Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 71
    • Best 27
    • Groups 0

    Best posts made by talosrb

    • RE: Renault Captur II

      Συγκριτικό Captur full hybrid vs Yaris Cross
      https://www.autotypos.gr/dokimes/toyota-yaris-cross-vs-renault-captur-hybrid-dagkoto/

      Με βάση το άρθρο το Captur υπερέχει στα περισσότερα. Χάνει στην μεταπώληση και ελαφρώς στην μεικτή κατανάλωση.

      "Το γαλλικό αυτοκίνητο υπερέχει σε αστικό περιβάλλον, με μέση κατανάλωση στην πόλη 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (4,2 λίτρα για το Toyota). Ωστόσο, συνολικά, το ιαπωνικό μοντέλο αποδείχθηκε πιο οικονομικό. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έναντι 5,4 λίτρων του Captur."

      "Το Yaris Cross είναι λίγο πιο αργό στις επιταχύνσεις εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ζορίζεις λιγάκι παραπάνω τον κινητήρα του, άρα είναι και ολίγον πιο θορυβώδες. Σαφής η υπεροχή του Captur στο θέμα της άνεσης. Όχι μόνο της ακουστικής, αλλά και λόγω ανώτερης απόσβεσης των κακοτεχνιών από την ανάρτησή του."

      "Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά, για αυτοκίνητα 3-4 ετών, η μέση τιμή ενός Yaris Cross είναι σχεδόν 5.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με ένα αντίστοιχο Captur."

      "Η ποιότητα των υλικών στο γαλλικό μοντέλο είναι σαφώς ανώτερη" "Στην καμπίνα, η υπεροχή του Captur είναι οφθαλμοφανής. Τα υλικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι ανώτερης ποιότητας."

      "Το Captur υπερέχει σε ηχομόνωση, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα.'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα πραγματικά δεδομένα (από test drive) σχετικά με την κατανάλωση του full hybrid Captur. Απ' ότι φαίνεται, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ιδίως μέχρι τα 100χλ/ω.
      Υπάρχουν τα αντίστοιχα πραγματικά δεδομένα για το Toyota Yatis Cross ή το C-HR ?

      f3988896-8365-474b-b1a3-010a7ef8dfb8-image.png

      link του test drive για μέτρηση της κατανάλωσης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @creative said in Renault Captur II:

      Η Renault έχει βγάλει διαφημίσεις για τιμές black friday σε Clio (από 15.980), Captur (από 22.950), Arkana (από 26.900) και το ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech (από 27.900), οπότε αν έχετε κάποιον που σκέφτεται αγορά νέου οχήματος τον ενημερώνετε για τις επιπλέον επιλογές που έχει, αν ενδιαφέρεται.

      https://www.renault.com.gr/Black_Friday_Renault.html

      Για το Captur full hybrid "συνολικό όφελος για τον πελάτη που ανέρχεται έως τα €2.250€."

      Όμως υπήρχε ήδη έκπτωση 2000€ .... άρα είναι περισσότερο marketing ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: B-SUV Και όχι Μόνο

      @a-d-p said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      @katafractos17 said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      Μου αρέσει που συνεχίζετε και του γράφετε για CHR, ενώ διευκρίνισε ότι λόγω θέσης στάθμευσης πρέπει να είναι max μέχρι 4,25 μέτρα. 😁

      Όσο ακριβώς είναι το T-ROC 😁

      ή το νέο (facelift) Captur (που είναι και full hybrid)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      Φρέσκο άρθρο στο autotriti σχτικά με την υπερβολική αύξηση των τιμών της Renault και τον αντίκτυπο στο μερίδιο αγοράς ...

      • 9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS)
      • 6 χιλιάδες πιο ακριβό είναι το Captur που είναι το «ίδιο» μοντέλο
      • 65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault το ΅24 σε σχέση με το 2019

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-Renault-se-5-xronia-akribyne-ta-montela-ths-ws-kai-9-000-eyrw_264492.asp?a=6

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: LEXUS LBX

      Πάντως περίεργο που ανεβάζουνν την τιμή ενώ είναι ήδη τσιμπημένη, δεν φαίνεται να κάνει σημαντικές πωλήσεις το αμάξι και επιπλέον έχει χάσει το αγοραστικό κοινό που θα ήθελε να μπορεί να βάζει και τρίτο ενήλικα στο αμάξι σε κάποιο ταξίδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @downhill said in Renault Captur II:

      Πήγα και το είδα μιας κι ενδιαφέρομαι ν΄αλλάξω αμάξι.Πρώτη φορά το έβλεπα από κοντά,γενικά σαν μοντέλο,και μπορώ να πω ότι είναι ωραίο.Λίγο η ορατότητα από τον κεντρικό καθρέπτη πρέπει να είναι περιορισμένη αλλά σε γενικές γραμμές είναι ωραίο.Βέβαια και οι 28000€ που κοστίζει η φουλ έκδοση με το LPG που μ΄ενδιαφέρει,είναι διόλου ευκαταφρόνητο ποσό!

      Ενδιαφέρον έχει και η full hybrid έκδοση με μεικτή κατανάλωση περίπου 4.6 L/100 km (τουλάχιστον στα χαρτιά). Βέβαια σε παραπλήσια τιμή έχει να ανταγωνιστεί το Lexus LBX (στις αρχικές εκδόσεις του) που έχει παρόμοια κατανάλωση, καλύτερο κινητήρα, είναι πιο ποιοτικό αλλά υστερεί σε χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @moysatos said in Renault Captur II:

      Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.

      To νέο facelift:

      Εικόνες: https://www.autoexpress.co.uk/renault/captur/362758/new-renault-captur-facelift-revealed-pictures

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/neo_renault_captur_anabathmismeno_dynamiko_kai_me_diamorfosimo_esoteriko_photos-7830877/

      9a89e2da-f931-4b14-bc5a-f4fe84437f50-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο για την αγορά της Γερμανίας:

      Έκδοση Τιμή
      Evolution TCe 90 22.950 ευρώ
      Evolution TCe 100 LPG 23.550 ευρώ
      Evolution Mild Hybrid 160 EDC 26.950 ευρώ
      Techno TCe 90 24.950 ευρώ
      Techno Mild Hybrid 140 26.950 ευρώ
      Techno Mild Hybrid 160 EDC 28.950 ευρώ
      Techno E-Tech Full Hybrid 145 29.950 ευρώ
      Esprit Alpine Mild Hybrid 160 EDC 31.750 ευρώ
      Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 145 32.750 ευρώ

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/aytes_einai_oi_times_tou_neou_renault_captur_sti_germania_pinakas-7831304/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: B-SUV Και όχι Μόνο

      @cirus said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      @talosrb said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      @a-d-p said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      @katafractos17 said in B-SUV Και όχι Μόνο:

      Μου αρέσει που συνεχίζετε και του γράφετε για CHR, ενώ διευκρίνισε ότι λόγω θέσης στάθμευσης πρέπει να είναι max μέχρι 4,25 μέτρα. 😁

      Όσο ακριβώς είναι το T-ROC 😁

      ή το νέο (facelift) Captur (που είναι και full hybrid)

      Ενδιαφερον και αυτό οντως. αν και full hybrid, full extra Renault δεν ξέρω πόσο θα φτάνει σε τιμή.

      Πάρε μια ιδέα κάνοντας διαμόρφωση στη Γερμανική renault. Λογικά θα είναι χαμηλότερες (?) οι τιμές στην Ελλάδα.
      https://www.renault.de/hybridfahrzeuge/captur/konfigurator.html

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @talosrb said in Renault Captur II:

      Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο για την αγορά της Γερμανίας:

      Έκδοση Τιμή
      Evolution TCe 90 22.950 ευρώ
      Evolution TCe 100 LPG 23.550 ευρώ
      Evolution Mild Hybrid 160 EDC 26.950 ευρώ
      Techno TCe 90 24.950 ευρώ
      Techno Mild Hybrid 140 26.950 ευρώ
      Techno Mild Hybrid 160 EDC 28.950 ευρώ
      Techno E-Tech Full Hybrid 145 29.950 ευρώ
      Esprit Alpine Mild Hybrid 160 EDC 31.750 ευρώ
      Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 145 32.750 ευρώ

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/aytes_einai_oi_times_tou_neou_renault_captur_sti_germania_pinakas-7831304/

      Ακριβότερα από Γερμανία στην Ελλάδα !!!
      +11% το Techno E-Tech Full Hybrid 145

      "Τιμές νέου Renault Captur
      1.0 TCe 90 evolution: από 24.750 ευρώ
      1.0 TCe 90 evolution plus: από 25.750 ευρώ
      1.0 TCe 100 LPG evolution: από 25.450 ευρώ
      1.0 TCe 100 LPG evolution plus: από 26.330 ευρώ
      1.0 TCe 100 LPG techno: από 27.600 ευρώ
      1.3 TCe 140 mHEV techno: από 28.250 ευρώ
      1.3 TCe 160 EDC mHEV techno: από 31.450 ευρώ
      1.3 TCe 160 EDC mHEV esprit Alpine: από 33.450 ευρώ
      1.6 E-Tech full hybrid 145 evolution: από 31.850 ευρώ
      1.6 E-Tech full hybrid 145 evolution plus: από 32.650 ευρώ
      1.6 E-Tech full hybrid 145 techno: από 33.250 ευρώ"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @ison said in Renault Captur II:

      @talosrb said in Renault Captur II:

      @ison said in Renault Captur II:

      @jimkl-0 said in Renault Captur II:

      Γιατί δε κοίταγες και τη full hybrid έκδοση? 100hp φορτωμένο αμάξι με 5 άτομα μέσα θα ζορίζει λίγο.

      Απο το ψαξιμο που εκανα...μακρια απο renault σε αυτο το κομματι.

      Υπάρχει κάποιο θέμα με το full hybrid της Renault ? Ρωτάω γιατί σκέφτομαι το Captur full hybrid (αλλα΄με προβληματίζει κυρίως η υψηλή τιμή οπότε σκέφτομαι και άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα )

      Youtube Video

      Ωχ, είναι από αξιόπιστη πηγή ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @jimkl-0 said in Renault Captur II:

      Ευχαριστούμε τον φίλο πραγματικά δε γνώριζα ότι το hybrid σύστημα της Renault - Nissan είναι τόσο προβληματικό. Με απέτρεψες από μια κακή αγορά (captur hybrid)

      Γνωστά τα προβλήματα εδώ και καιρό, κυρίως λόγω της νεότητας και της αχρείαστης πολυπλοκότητας. Επίσης, εαν δείτε το ηλεκτρικό μοτέρ ειναι σχεδόν το μισό σε δύναμη από το σύστημα της Τογιότα.

      Όμως γιατί το Juke δεν έχει τα ίδια προβλήματα ? Ιδιο σύστημα δεν χρησιμοποιεί ?

      Τα προβλήματα αυτά άραγε παραμένουν και στο νέο facelift του Captur ή βελτιώθηκε η κατάσταση ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: LEXUS LBX

      Καλοτάξιδο @Dimmad !
      Τις ίδιες θετικές εντυπώσεις αποκόμισα και εγώ όταν το έκανα test drive, αλλα με προβληματίζει η στενότητα των πίσω θέσεων (και δεν το παρήγγειλα, τουλάχιστον προς το παρόν).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: LEXUS LBX

      @dimmad said in Οδήγησα....:

      @talosrb said in Οδήγησα....:

      Ο περιορισμένος χώρος στις πίσω θέσεις δεν σε ενοχλεί ? Αν είχε το συρόμενο σύστημα που έχει το captur για τις πίσω θέσεις, θα ήταν τέλειο αμάξι ....

      Δε με ενοχλεί γιατί δεν τον έχω ανάγκη. Το συρόμενο Είναι απαγορευτικό γιατί από κάτω είναι οι μπαταρίες του υβριδικού
      .

      Και το captur βγαίνει σε full hybrid. Αλλά μάλλον είναι σε διαφορετικό σημείο η μπαταρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: LEXUS LBX

      Ο περιορισμένος χώρος στις πίσω θέσεις δεν σε ενοχλεί ? Αν είχε το συρόμενο σύστημα που έχει το captur για τις πίσω θέσεις (ή 5-10 πόντους επιπλέον), θα ήταν τέλειο αμάξι ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      To νέο (facelift) full hybrid Captur με κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα και τα συρόμενα πίσω καθίσματα, νομίζω καλύπτει τα κριτήρια που έθεσες. Kαι το HRV αποτελεί μια ακόμα καλη επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      "The engine is a 1.6-litre four-cylinder, which Renault sells in Latin American markets. It’s clearly cheap, since more sophisticated (and expensive) applications of this hybrid drivetrain have a 1.2-litre turbo three-cylinder engine. As it does in the Clio, this 1.6 engine is noisy, with loads of induction roar. It is harsh when pushed and has a rackety over-run, especially if the hybrid software has selected a lower gear for more retardation braking.

      Renault up hill
      It's easy to drain the 1.2kWh battery on hilly surfaces.
      This singular gear-based hybrid system is quick to react around town and easy to drive. Using both the battery and engine, acceleration from the standstill is brisk and it’s no hardship keeping up in fast-moving traffic. You occasionally hear a gear change, but it’s a mechanical confirmation of things working, rather than an annoyance.

      Where it doesn’t do so well is on hilly terrain, where it’s easy to drain the 1.2kWh battery and find the engine struggling down the gearbox while grumpily protesting.

      An E-Save mode holds 20 per cent of the battery charge for just such eventualities. It’s a bit of a faff to use, but it succeeds in avoiding that struggling-up-a-mountain response from the drivetrain.

      The brakes are good, although there could be a bit more response at the top of the pedal.

      The Telegraph verdict

      “I feel it in my fingers, I feel it in my toes….”
      So sang Reg Presley of The Troggs in ‘Love Is All Around’. You can enjoy the same sensation in the hybrid Captur if you push the engine up a hill or through a series of bends.

      There’s nothing intrinsically wrong with that, of course, but in comparison with smoother combustion units or even an electric drivetrain this modest crossover feels quite old-fashioned.

      That said, 60mpg-plus is not to be sneezed at. Add in keen pricing, an attractive modern look, plus safe if not class-leading ride and handling, there’s no reason why this new Captur won’t capture more hearts."

      https://www.telegraph.co.uk/cars/renault/renault-captur-noisy-engine-family-car/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      @mariolas said in Renault Captur II:

      https://www.reddit.com/r/Renault/comments/1arl9gl/renault_hybrid_long_term_opinions/

      Mάλλον αναφέρεσαι στον συγκεκριμένο διάλογο σχετικά με το θέμα που αναφέρθηκε και εδώ στα προηγούμενα posts:

      Mickkeym80:
      I've also got a Clio E-Tech 145 Engineered line and also love it, one 'issue' though is i find it slightly holds onto its gears specifically around 3rd and 4th when i would usually downshift. (for example if it's a 30mph road i'd usually be in 4th in a manual but you can feel that it's still in the equivalent '3rd' gear in the Clio so the revs are higher).

      HarrowZA:
      Yeah this happens to me too. During my first annual service, the dealership said they made a software update to fix this over-revving issue but tbh it's still pretty much the same. It's not super noticeable but when I do realise it's happening, i tend to accelerate a little to change the gear up and it more or less stays in the higher gear if you slow down a little. Not ideal but also not something that ruins the driving experience for me

      Mickkeym80:
      Yeah exactly the same for me. I often rev slightly higher then let off the 'gas' and it's as if i've done an actual manual gear change as it often tricks it but definitely not 100%

      Από την άλλη, υπάρχει και το εξής σχόλιο:
      "I actually bought a Yaris Hybrid in 2020, but traded it in for a Clio V Hybrid 2020 last year. The Yaris might have better reliability (on paper) but the Clio definitely drives better and feels like a higher class car than the Yaris. I drove a Yaris Cross 2023 last week for work and even though it's 3 years newer, it still reminded me of the annoyances I had with my Yaris. "

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • RE: Renault Captur II

      Απ' ότι διαβάζω το πρόβλημα λύθηκε τον Μάιο με αναβάθμιση του software. Λογικά το νέο Captur λειτουργεί με το αναβαθμισμένο software.

      "May 3, 2023
      ALL FIXED. after the software update and driving for well over an hour on a local route it would over rev… it’s been smooth as butter.

      no loss on power and I’d say it’s even smoother than before going through the gears. Basically the car when under load goes into petrol mode sooner, so cuts out the over revving from EV to petrol.

      Amazing result, get yourself down the Renault garage and get your update under warranty."

      " May 19, 2023
      Just returned from dealer after upgrade as you said worked a treat I can now enjoy a bit of relaxed driving"

      https://www.capturownersclub.co.uk/threads/engine-over-revving-on-hills-under-load-going-from-ev-mode-to-petrol-engine.7751/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      talosrb
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr