Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV για οικογένεια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά SUV για οικογένεια
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 21
    • 22
    • 10 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    437
    18977
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Απλά επαναφέρω το θέμα στην πραγματικότητα...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kger last edited by

        Χωρίς να παρακολουθώ ανέκαθεν το φόρουμ, πιστεύω πως αν ο ένας από τους δυο σας σταματήσει να γράφει, ο άλλος θα πάθει κατάθλιψη 🙂

        Από εκεί και έπειτα, άρα λες ότι τα νέα toyota έχουν εξελιγμένο σύστημα και για το κιβώτιο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά; Αν ναι αξίζει μια δοκιμή, πάντως δεν μπορώ να με φανταστώ να σκάω 33-34Κ για να πάρω αυτό το CC. Πέρα από το υβριδικό σύστημα και την μάλλον αξιοπιστία της εταιρίας, δεν καταλαβαίνω τι πληρώνεις, συγχωρέστε με αν είμαι αδαής.
        Ναι της ρενώ το κιβώτιο είναι 7-τάχυτο DCT. Και δεν ξέρω αν το έγραψα ξεκάθαρα πριν, τα Ρενώ μπήκαν στην εξίσωση κυρίως λόγω προωθητικής ενέργειας. Για τα 25500 που ζητάει το captur στην δεύτερη έκδοση για το LPG δεν είναι και άσχημα δεδομένου της εποχής. Αλλά αντικειμενικά την ίδια έκδοση με ούτε 2Κ παραπάνω παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο αν πας στο αρκάνα και αυτό με έχιε βάλει σε σκέψεις.

        Επίσης, μάλλον θα πάω να δω το 2008 αν και το πήρε ένας γνωστός και με μια ματιά δεν μου γέμισε το μάτι σε χώρους, κυρίως για το πορτ παγκάζ. Αλλά αν δεν πάρω diesel δεν ξέρω αν η σκέτη βενζίνα της peugeot αξίζει.

        Τώρα τι άλλο μένει; Τα MG τα αφήνω μαλλον εκτός, δεν θέλω να ρισκάρω, στην αρχή της κυκλοφορίας μιας ας πούμε σχετικά καινούργιας εταιρίας και μοντέλων αντίστοιχα. Επίσης, δεν είμαι και κινεζοφαν καθόλου, οπότ εείμαι 2 φορές διστακτικός.

        Μετά εντός μπάτζετ είναι μόνο τα μικρά της VW και της Skoda, T-cross ίσως και Τ-roc και Kamiq-Karoq. Όλα σε σκέτη βενζίνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Τα Toyota ΔΕΝ έχουν κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν έχει ταχύτητες. Έχει ένα σύστημα γραναζιών σε μέγεθος σαν ένα κουτάκι αναψυκτικού τα οποία γυρίζουν όπως τα ορίζει ο εγκέφαλος του συστήματος. Έτσι είτε κινείσαι με τον θερμικό είτε με τον ηλεκτροκινητήρα είτε συνδυαστικά με τα δυο.

          Το άλλο είναι ένα κανονικό κιβώτιο ταχυτητων με μηχανισμούς και διπλό συμπλέκτη. Επίσης διαθέτει έναν νέο αρκετά καλο όπως φαίνεται κινητήρα χωρίς να γνωρίζουμε την αξιοπιστία του. Διαθέτει turbo και όλα τα σχετικά.

          Τα Toyota διαθέτουν μπαταρία και inverter. Εάν το κρατήσεις 11 έτη τότε θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μιας και η εταιρία δίνει 11 έτη εγγύηση για όλα

          Μετά είναι και το ίδιο το αυτοκινητο. Το ένα στηρίζεται στην κατηγορία c segment και το άλλο στην b (akarna). Παρόλο το μεγάλο του μήκος. Το ένα έχει ανεξάρτητη σοφιστικέ ανάρτηση στον πίσω άξονα το άλλο πιο απλοϊκή όπως τα b suv.

          Η κατανάλωση θα είναι υπέρ σου. Τέλος είναι η μεταπωλητική αξία που ένα chr 11 ετών θεωρώ πως θα έχει κοινό και θα κρατάει ψηλά την τιμή του

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            talosrb last edited by talosrb

            Απ όσο ξέρω, το etech captur βγαίνει 30-32χιλ, όχι over 35χιλ.

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chris__7 last edited by

              Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kger @talosrb last edited by

                @talosrb said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                Απ όσο ξέρω, το etech captur βγαίνει 30-32χιλ, όχι over 35χιλ.

                Για το άρμα το έβαλα το Οβερ 35χιλ. Το καπτουρ στην τοπ έκδοση πηγαίνει εκεί στα 33χιλ περίπου αν θυμάμαι καλά. Δεν νομίζω ότι αξίζει ούτε το ένα ούτε το άλλο τόσα λεφτά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kger @chris__7 last edited by

                  @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                  Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

                  Κοίτα εγώ ξέρω άτομα ας μην το ισοπεδώνουμε. Κολλητός του πατέρα μου έχει συνεργείο γαλλικών κυρίως και ο αδερφός του συνεργείο για vag group. Θα μπορούσα να γράψω ατελείωτα πράγματα για όλους.
                  Προφανώς και η Τογιότα έχει καλύτερο ονόματα σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και το 1300 μοτέρ στο daihatsu της συζύγου μια χαρά έκαψε βαλβίδες. Πλέον υπάρχει παγκοσμιοποίηση.

                  Παρεμπιπτόντως, τα Τογιότα που κατασκευάζονται; Και τα Ρενώ επίσης που τα φτιάχνουν;

                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @kger last edited by

                    @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

                    Κοίτα εγώ ξέρω άτομα ας μην το ισοπεδώνουμε. Κολλητός του πατέρα μου έχει συνεργείο γαλλικών κυρίως και ο αδερφός του συνεργείο για vag group. Θα μπορούσα να γράψω ατελείωτα πράγματα για όλους.
                    Προφανώς και η Τογιότα έχει καλύτερο ονόματα σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και το 1300 μοτέρ στο daihatsu της συζύγου μια χαρά έκαψε βαλβίδες. Πλέον υπάρχει παγκοσμιοποίηση.

                    Παρεμπιπτόντως, τα Τογιότα που κατασκευάζονται; Και τα Ρενώ επίσης που τα φτιάχνουν;

                    Chr Τουρκία
                    Corolla cross Ιαπωνία

                    Για Ρενώ δεν γνωρίζω

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kger @gtsartsal last edited by kger

                      @gtsartsal said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

                      Κοίτα εγώ ξέρω άτομα ας μην το ισοπεδώνουμε. Κολλητός του πατέρα μου έχει συνεργείο γαλλικών κυρίως και ο αδερφός του συνεργείο για vag group. Θα μπορούσα να γράψω ατελείωτα πράγματα για όλους.
                      Προφανώς και η Τογιότα έχει καλύτερο ονόματα σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και το 1300 μοτέρ στο daihatsu της συζύγου μια χαρά έκαψε βαλβίδες. Πλέον υπάρχει παγκοσμιοποίηση.

                      Παρεμπιπτόντως, τα Τογιότα που κατασκευάζονται; Και τα Ρενώ επίσης που τα φτιάχνουν;

                      Chr Τουρκία
                      Corolla cross Ιαπωνία

                      Για Ρενώ δεν γνωρίζω

                      Χμμμ δεν είμαι κανένας πατριδολαγνος αλλά θα ήθελα να αποφύγω όχημα που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Νομίζω και η Ρενώ το κλιο εκεί το παράγει.

                      gtsartsal G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • gtsartsal
                        gtsartsal @kger last edited by

                        @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        @gtsartsal said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

                        Κοίτα εγώ ξέρω άτομα ας μην το ισοπεδώνουμε. Κολλητός του πατέρα μου έχει συνεργείο γαλλικών κυρίως και ο αδερφός του συνεργείο για vag group. Θα μπορούσα να γράψω ατελείωτα πράγματα για όλους.
                        Προφανώς και η Τογιότα έχει καλύτερο ονόματα σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και το 1300 μοτέρ στο daihatsu της συζύγου μια χαρά έκαψε βαλβίδες. Πλέον υπάρχει παγκοσμιοποίηση.

                        Παρεμπιπτόντως, τα Τογιότα που κατασκευάζονται; Και τα Ρενώ επίσης που τα φτιάχνουν;

                        Chr Τουρκία
                        Corolla cross Ιαπωνία

                        Για Ρενώ δεν γνωρίζω

                        Χμμμ δεν είμαι κανένας πατριδολαγνος αλλά θα ήθελα να αποφύγω όχημα που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Νομίζω και η Ρενώ το κλιο εκεί το παράγει.

                        Ένας από τους βασικούς λόγους που είχα απορρίψει το chr όταν έψαχνα κι εγώ για αγορά πριν 3 χρόνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A d P
                          A d P moderator @lap last edited by

                          @lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                          Τα Toyota ΔΕΝ έχουν κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν έχει ταχύτητες. Έχει ένα σύστημα γραναζιών σε μέγεθος σαν ένα κουτάκι αναψυκτικού τα οποία γυρίζουν όπως τα ορίζει ο εγκέφαλος του συστήματος. Έτσι είτε κινείσαι με τον θερμικό είτε με τον ηλεκτροκινητήρα είτε συνδυαστικά με τα δυο.

                          Το άλλο είναι ένα κανονικό κιβώτιο ταχυτητων με μηχανισμούς και διπλό συμπλέκτη. Επίσης διαθέτει έναν νέο αρκετά καλο όπως φαίνεται κινητήρα χωρίς να γνωρίζουμε την αξιοπιστία του. Διαθέτει turbo και όλα τα σχετικά.

                          Το ότι δεν γνωρίζουμε εκλαμβάνεται ως θετικό 😁
                          Πέρα από την πλάκα, αυτόν δεν χρησιμοποιούν κ οι nissan mercedes;
                          Δεν θα διαβάζαμε κάτι εδώ μέσα;
                          Ο τρικυλινδρος 1200 είναι καινούριος

                          Τα Toyota διαθέτουν μπαταρία και inverter. Εάν το κρατήσεις 11 έτη τότε θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μιας και η εταιρία δίνει 11 έτη εγγύηση για όλα

                          Μετά είναι και το ίδιο το αυτοκινητο. Το ένα στηρίζεται στην κατηγορία c segment και το άλλο στην b (akarna). Παρόλο το μεγάλο του μήκος. Το ένα έχει ανεξάρτητη σοφιστικέ ανάρτηση στον πίσω άξονα το άλλο πιο απλοϊκή όπως τα b suv.

                          Η κατανάλωση θα είναι υπέρ σου. Τέλος είναι η μεταπωλητική αξία που ένα chr 11 ετών θεωρώ πως θα έχει κοινό και θα κρατάει ψηλά την τιμή του

                          R-LINE

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Από αυτά που είδες πιο βολικό Πορτμπαγκάζ από το αρκανα δεν έχουν τα άλλα, έχει αυτό το μεγάλο μήκος που χρειάζεται καμιά φορά. Χάνει πόντους όμως στο πίσω κάθισμα, εμείς θέλαμε πιο όρθια θέση, για αυτό το απέρριψα. Είχε και 31500 τότε που έψαχνα, ένα ακόμα μείον. Και στην σύζυγο μου άρεσε η κουπέ σχεδίαση, αλλά τα 4,60 μήκους ήταν αποτρεπτικά.
                            Εγώ θα πρότεινα την βασική έκδοση, που κοστίζει κάτω από 27000€ σε κάποιον που θέλει 500 λίτρα πορτμπαγκάζ και δεν κυκλοφορεί σε στενά πόλης.

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Δεν ξέρω αν έχει προταθεί αλλά το XCEED το έχετε δει ;

                              Όπως και με το Arkana που ενώ δεν το είχατε ψηλά σας εντυπωσιασε, εκτός από το πορτμπαγκάζ είναι καλύτερο από όλα όσα συζητάτε και εντός budget.

                              Επίσης, το ξέρω πως ο τίτλος λέει SUV , αλλά ... πχ στην Toyota που πήγατε δεν είχατε την περιέργεια να μπείτε καθόλου στο χαμηλότερο Corolla που αν δεν κάνω λάθος στα ίδια χρήματα έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό;
                              Το Corolla σε SW έκδοση το έχετε δεί; Μιλάμε για το πιο όμορφο σπορτβαγκον της αγοράς αυτή την στιγμή.
                              Δεν βγαίνει σε καλή έκδοση στο budget που έχετε θέσει;

                              Μια βόλτα από την VW για το Golf δεν θέλετε να κάνετε;
                              Ίσως επίσης σας εκπλήξει ευχάριστα.
                              Άλλο C hatch δεν ξέρω αν υπάρχει εκτός από τα δύο παραπάνω στην αγορά.

                              Εξαιρώ τον νέο Άσσο που για εμένα θα ήταν η τέλεια επιλογή στα χρήματα αυτά αλλά εσάς σίγουρα θα σας χαλάσει σε χώρο πορτμπαγκάζ αν και κάτι μου λέει αν πάτε να το δείτε από κοντά ο μόνος προβληματισμός σας θα είναι τελικά αν πρέπει να αγοράσετε 1 ή 2 μπαγκαζιερες, την μια πιο μικρή , αεροδυναμική και ντιζαινατη για καθημερινή χρήση που να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και την άλλη πιο μεγάλη κλασσική για 3-4 τον χρόνο πολυήμερες εξορμήσεις.

                              Επίσης και ζητώντας προκαταβολικά συγγνώμη, και ελπίζοντας να μην εκτραχυνθει η κουβέντα, είδα σήμερα μια διαφήμιση για ένα λέει Α3...Αlltrack!!!!!
                              Είναι δυνατόν;
                              Την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των SUV υπάρχει ακόμη αγοραστικό κοινό που θα πλήρωνε κάτι παραπάνω για αυτά τα ψευτο crossover τύπου Focus active, ή Volvo V40 cross country, DS4,Leon κλπ που κάποτε ίσως να είχαν κάποιο νόημα γιατί δεν ήταν ακόμη πλήρως SUVοποιημενες όλες οι κατηγορίες B,C,D.

                              Και ακόμη, γιατί δεν έχει βρεθεί κάποιο τζιμανι με επιχειρηματικό δαιμόνιο - εκτός αν υπάρχει και δεν το ξέρω - όπως υπάρχει τεράστια αγορά για βελτιώσεις κινητήρων, στησίματος, φρένων κλπ, να πουλάει και να τοποθετεί έτοιμα πακέτα ψηλωματος και στυλιστικων παρεμβάσεων μετατροπής σε crossover για διάφορα μοντέλα της αγοράς;

                              Είναι δύσκολο ή επικίνδυνο να ψηλώσεις 3-5 πόντους ένα χαμηλό αυτοκίνητο;
                              Είναι δύσκολο να σχεδιάσεις και να παραξεις αισθητικά όμορφα και ταιριαστά, 2 σποιλερ , 4 εξωτερικά πλαίσια για τους θόλους των τροχών και ενθέματα για τους προφυλακτήρες εμπρός πίσω για κάθε σχεδόν μοντέλο της αγοράς, τρέχων αλλά και παλιότερα;
                              Βάλε και στο πακέτο έτοιμες λύσεις τροχών ανάγκης που δεν έχουν τα νέα αυτοκίνητα και βγάλε ένα ακούραστο 200αρι κέρδος.

                              Από Golf , Astra , Passat, Focus, Mondeo, Insignia 15ετιας μέχρι οποιοδήποτε σύγχρονο μοντέλο, με τιμές από 1000-2000€ , θεωρώ πως θα είχε τεράστια επιτυχία σε μεγάλο κομμάτι καταναλωτών που θα αντιλαμβανόταν κάτι τέτοιο ως σημαντική αισθητική ανανέωση και θα ικανοποιούσε την ψευδαίσθηση τους πως έτσι μπορούν να πατήσουν λίγο χωματακι και να πάνε λίγο παραπέρα στις αυτοκινητιστικες αποδράσεις τους.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dimsabas @vagkirk last edited by

                                Μια γνώμη για το Arkana

                                https://cartalk.gr/renault-arkana-e-tech-full-hybrid/

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  tgd last edited by

                                  Τα περισσότερα λεγόμενα SUV πλέον είναι απλά ψηλωμένα hatch. Έχουν ελάχιστες ικανότητες εκτός δρόμου, μόνο εμφάνιση εκτός δρόμου. Η αξία τους είναι να καβαλάνε πεζοδρόμια.

                                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • babisstinson
                                    babisstinson last edited by

                                    Για την κατανάλωση του Arkana που ρώτησες:
                                    https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/1916-Arkana.html?power_s=125&power_e=140&powerunit=2

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      hountalas @tgd last edited by hountalas

                                      @tgd said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                      Τα περισσότερα λεγόμενα SUV πλέον είναι απλά ψηλωμένα hatch. Έχουν ελάχιστες ικανότητες εκτός δρόμου, μόνο εμφάνιση εκτός δρόμου. Η αξία τους είναι να καβαλάνε πεζοδρόμια.

                                      Δηλαδή ακόμα εν έτει 2024 πιστεύετε ότι τα suv είναι για πεζοδρόμια μόνο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kger @babisstinson last edited by

                                        @babisstinson said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                        Για την κατανάλωση του Arkana που ρώτησες:
                                        https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/1916-Arkana.html?power_s=125&power_e=140&powerunit=2

                                        Σε ευχαριστώ αυτό το έψαχνα και δεν μπορούσα να θυμηθώ το site.

                                        Σαν γενική πληροφορία, βρήκα πως το καπτούρ φτιάχνεται στην Ισπανία και το Αρκάνα στη Νότιο Κορέα. Αμφότερα για την ευρωπαϊκή αγορά ή τουλάχιστον έτσι βρήκα εγώ.
                                        Τα toyota είναι όπως αναφέρθηκαν παραπάνω.

                                        Ίσως πρέπει να δω και το puma αν και εξωτερικά δεν πείθει για τους χώρους του αλλά μπορεί να το αδικώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          groover1972 @kger last edited by

                                          @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                          Λοιπόν μικρή εξέλιξη των πραγμάτων, πήγα χθες με την γυναίκα στην αντιπροσωπεία της toyota και της renault. Σόρρυ για το σεντόνι που ακολουθεί.

                                          Στην toyota είδαμε chr και corolla cross.
                                          To chr θαρρώ πως ενώ είναι ωράιο και ιδιαίτεορ αυτοκίνητο και με διάφορα μοντέρνα καλούδια πάνω του (π.χ. αυτόματο άνοιγμα-κλείσιμο πορτ παγκάζ), μου φάνηκε μικρό σε χώρους, κυρίως για πίσω και για το πορτ παγκάζ. Αν και μπορώ να πω ότι η πίσω θέσεις μου φάνηκαν καλύτερες από την προηγούμενη γενιά. Είχαν στημένη και την πιο πλούσια έκδοση και όλο το αυτοκίνητο ήταν πολύ ωραίο, με ωραία κονσόλα, οθόνη, θέση οδήγησης κτλ. Σου έδινε μια ωραία αίσθηση αλλά με πολλά ερωτηματικά για αυτό που το θέλω εγώ. Μπόνους με χάλασαν το πως άνοιγαν οι πίσω πόρτες στο μισό και όχι τέρμα.

                                          To corolla cross, δεν θα πω ψέματα, μπροστά στο chr είναι ο φτωχός συγγενής. Ναι οκ, παίρνεις ένα πιο πολυχρηστικό αυτοκίνητο και αν εξαιρέσεις το υβριδικό σύστημα της εταιρίας το οποίο είναι και το selling point, δεν μπορώ να δω κάπου, οπουδήποτε τα 30+ χιλιάδες ευρώ που ζητάει. Δέιχνει καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, με χώρους μέσα στην καμπίνα, αλλά όχι τόσο μεγάλο πορτ παγκάζ όσο περίμενα βλέποντας το στον δρόμο.

                                          Μέγα φάουλ της αντιπροσωπείας που δεν έχει κανένα από τα 2 για test drive, μόνο yaris cross το οποίο φοράει άλλο μοτέρ.
                                          Και για τα 2 ενδιαφέρθηκα για το 1.8 μοτέρ, δεν ξε΄ρω αν θεωρητικά θα ήθελα να μπλέξω με το δίλιτρο, αλλά και από οικονομικής άποψηε ξεφεύγουν.
                                          Να μην τα πολυλογώ, στην έκδοση κάτω από την τοπ (αν θυμάμαι σωστά 3 έχουν) το CHR κοστίζιε κοντά στα 34Κ και το CC στα 33Κ. Υπάρχει και η απλή έκδοση του CC που κάνει 31Κ. Τιμές εκτός μπατζετ θεωρητικά.

                                          Στα της Ρενώ.
                                          Μουδιασμένα πήγαμε με αφορμή το captur 1.0LPG. Ωραίο αυτοκίνητο στην καινούργια έκδοση του facelift. Οι χώροι μέσα είναι ένα κλικ πάνω από το δικό μου sandero. Έχει το μποόνους ότι τα πίσω καθίσματα μετακινούνται και βελτιώνουν το πορτ παγκαζ, αρκετά σημαντικό γιατί δίνει βάθος και αυτό μετράει μερικές φορές. Επίσης, για έναν average άνθρωπο που θα κάτσει πίσω (1.75-1.80), θα υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια αν θέλεις να βάλεις πράγματα στο πορτ παγκάζ και θες να μην έχεις τέρμα πίσω τα καθίσματα. Εγώ που είμαι 1.76-1.77 με τα πίσω καθίσματα στην πιο ανοιχτή θέση που έχουν καθόμουν με άπλετο χώρο για τα πόδια (οκ δεν είναι και octavia). Θα δυσκόλευε σίγουρα 3 ενήλικες πίσω αλλά αναμενόμενο και για την κατηγορία του οχήματος πιστέυω. Μεγάλο φάουλ της Ρενώ, τα τάμπουρα πίσω. Ναι ξέρω και το δικό μου έτσι είναι και φρενάρει μια χαρά αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω ένα αυτοκίνητο 13Κ με αυτό που κάνει 20+. Ερωτηματικά, ότι βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο (αλλά δεν μπλέκω σε κίνηση οπότε δεν με χαλάει ιδιαίτερα) και το μοτέρ κατά πόσο είναι επαρκές. Στο αντίσοτιχο νήμα, είδα το review από το cartalk και μιλούσε με πολύ καλά λόγια για το μοτέρ. Τέλος, είναι upgrade σαν αγορά?

                                          Και πάμε στην επόμενη περίπτωση η οποία αναμενόμενα είναι το αρκάνα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που η γυναίκα μου από φωτογραφίες κτλ, δεν ήθελε να το βλέπει ούτε ζωγραφιστό. Στην αντιπροσωπεία όμω ςπου πήγε από κοντά τρελάθηκε, αν είχε πάει να τα δει μόνη της μπορεί και να το είχε αγοράσει 😂 . Είναι αυτό που δείχνει; Τι δείχνει; Ένα τύπου premium αυτοκίνητο. Αν βγάλεις από παντού τα σήματα της ρενώ και βάλεις κάποιον που δεν το έχει ξαναδει να κάτσει μέσα, θεωρώ πως δεν θα μαντέψει ποτέ ότι είναι Ρενώ. Από εκεί και έπειτα, έχει μεγάλους χώρους, ένα αρκετά μεγάλο πορτ παγκαζ, το οποίο ίσως χάνει λίγο από τον coupe σχεδιασμό αλλά προσφέρει πολύ βάθος και μήκος. Οι χώροι για τους πίσω είναι ικοανοποιητικοί χωρίς κάτι τρελό, ενώ για τους μπροστά είναι εξαιρετικές οι θέσεις και ωραία κονσόλα με αρκετά ποιοτικά υλικά οτυλάχιστον στην αίσθηση, η μεγάλη οθόνη δίνει στο μάτι το κάτι παραπάνω και ωραία κλασσικούς επιλογείς για κλίμα κτλ.
                                          For god sake ευτυχώς έχει δισκόφρενα πίσω αλλά έχει ημιάκαμπτο άξονα, όχι ότι καλύτερο αλλά είναι και πιο φθηνό από τους ανταγωνιστές του και σε αυτό θα φτάσω στο τέλος.
                                          Μεγάλο ερωτηματικό ότι τα μπικικίνια φτάνουν μόνο για την Mild hybrid (κλάιν μάιν δηλαδή) έκδοση με τον 1.3ΤCe, και ερωτώ εγώ, θα καίει τον πάτο του;

                                          Στη σούμα για τα Ρενώ, captur με την φουλ έκδοση (βγάζω εκτός της alpine εκδόσεις) κοστίζει 27Κ και μια έκδοση πριν 25.5Κ χοντρικά. Το αρκάνα στις αντίστοιχες αυτές εκδόσεις για το mild hybrid κοστίζει 27.5Κ και 28.8Κ αν τα θυμάμαι σωστά. Θέλω να κανονίσω test drive και περιμένω και mail με επίσημες προσφορές τιμές για αυτό και τα θυμάμαι στο περίπου. Απλά αυτές οι τιμές είναι μέχιρ τέλος Σεπτεμβρίου. Το Αρκάνα, για αυτά που δίνει νομίζω αυτή τη στιγμή κοστολογείται πολύ καλά.
                                          Οι e-tech επολογές είναι οβερ 35Κ και απορρίπτονται.

                                          Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες. κυρίως για το αρκάνα να πω την αλήθεια γιατί ενθουσίασε την σύζυγο. Τουλάχιστον απομυθοποίησε λίγο την toyota 🙂 .

                                          Αφού έφτασες σε αυτό το σημείο (να απομυθοποιησεις την αγαπημένη του Ελληνα), θα σου έλεγα να δεις το SCROSS της Suzuki, και με τα ρέστα να πάρεις και ένα μηχανάκι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            groover1972 @kger last edited by

                                            @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            @gtsartsal said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            Εδώ και 25 χρόνια δε γνωρίζω κανέναν που να είπε ότι λάτρεψε τα renault.Μια ζωή οποίος τα αγόραζε καταριόταν την ώρα που το πηρε

                                            Κοίτα εγώ ξέρω άτομα ας μην το ισοπεδώνουμε. Κολλητός του πατέρα μου έχει συνεργείο γαλλικών κυρίως και ο αδερφός του συνεργείο για vag group. Θα μπορούσα να γράψω ατελείωτα πράγματα για όλους.
                                            Προφανώς και η Τογιότα έχει καλύτερο ονόματα σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και το 1300 μοτέρ στο daihatsu της συζύγου μια χαρά έκαψε βαλβίδες. Πλέον υπάρχει παγκοσμιοποίηση.

                                            Παρεμπιπτόντως, τα Τογιότα που κατασκευάζονται; Και τα Ρενώ επίσης που τα φτιάχνουν;

                                            Chr Τουρκία
                                            Corolla cross Ιαπωνία

                                            Για Ρενώ δεν γνωρίζω

                                            Χμμμ δεν είμαι κανένας πατριδολαγνος αλλά θα ήθελα να αποφύγω όχημα που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Νομίζω και η Ρενώ το κλιο εκεί το παράγει.

                                            Δεν υπάρχει πατριδολαγνος, αγαπητέ. Υπάρχει αυτός που αγαπάει την πατρίδα.

                                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 10 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr