-
Αυτη εδω ειναι και 8 10αρες βιδες
προσεξτε την φλαντζα πως διαβολο ειναι δυνατον να πατησει και να στεγανοποιησει. Εχω αλλαξει φλαντζες σε ψευδοκαπακο σε διαφορα μηχανηματα , ολες ειναι επιπεδες βαζεις σφιγγεις με ροποκλειδο αν ξερεις ποσο θελει και βουαλα .
Τωρα ειδα οτι υπαρχει και σετ γιατι βεβαια το ψευδοκαπακο χανει απ οπου εχει τρυπα . -
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσης -
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην δίνεις μεγάλη σημασία στα αμορτισερόμετρα των ΚΤΕΟ.
Εμένα φέτος μου έβγαλαν τα αμορτισέρ πιο αποδοτικά σε σχέση με 2 χρόνια πριν..
Λες και ωρίμασαν σαν το παλιό καλό κρασί. -
@polistas said in PEUGEOT FORUM:
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην δίνεις μεγάλη σημασία στα αμορτισερόμετρα των ΚΤΕΟ.
Εμένα φέτος μου έβγαλαν τα αμορτισέρ πιο αποδοτικά σε σχέση με 2 χρόνια πριν..
Λες και ωρίμασαν σαν το παλιό καλό κρασί.Παιζουν ρολο και τα ελαστικα και ο αερας που εχουν μεσα.
-
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην ασχολείσαι. Λάθος μέτρηση. Είναι δυνατόν να έχουν τα πίσω μεγαλύτερη φθορά από τα μπροστά που έχουν και το βάρος του κινητήρα?
-
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις ,
τα λαστιχα ειναι καινουργια 05/2024 , τα μπροστα αμορτισερ που λογικα καταπονουνται περισοτερο , ειναι στο 75% περιπου αριστερα /Δεξια, Νορμαλ φαινεται .Για να κανω επανεμετρηση που πρεπει να παω σε καποιο αλλο ΚΤΕΟ?
-
Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι οι μετρήσεις του ΚΤΕΟ είναι για τον πού..σο.
Τα πίσω τα βγάζουν άχρηστα και όσο πιο ελαφρύ είναι το αμάξι τόσο χειρότερα τα βγάζουν.
Μην ασχοληθείς. -
Για Θεσσαλονίκη έχουμε πρόταση αξιόλογου εξωτερικού συνεργείου; Θέλω να αλλάξω πρόωρα τουλάχιστον 10k χλμ ιμάντα χρονισμού, για προφανείς λόγους, σε puretech 130. Παράλληλα για αντίστοιχους λόγους θέλω να αποφύγω την αντιπροσωπεία.
Κατά προτίμηση θα ήθελα δυτικά κεντροδυτικά.
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Για Θεσσαλονίκη έχουμε πρόταση αξιόλογου εξωτερικού συνεργείου; Θέλω να αλλάξω πρόωρα τουλάχιστον 10k χλμ ιμάντα χρονισμού, για προφανείς λόγους, σε puretech 130. Παράλληλα για αντίστοιχους λόγους θέλω να αποφύγω την αντιπροσωπεία.
Κατά προτίμηση θα ήθελα δυτικά κεντροδυτικά.
Βαριέσαι να πας Γιαννιτσά?
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Για Θεσσαλονίκη έχουμε πρόταση αξιόλογου εξωτερικού συνεργείου; Θέλω να αλλάξω πρόωρα τουλάχιστον 10k χλμ ιμάντα χρονισμού, για προφανείς λόγους, σε puretech 130. Παράλληλα για αντίστοιχους λόγους θέλω να αποφύγω την αντιπροσωπεία.
Κατά προτίμηση θα ήθελα δυτικά κεντροδυτικά.
Βασίληδες.
-
Σταματιάδης πλεον, είναι αρχή Αγ.Δημητριου
-
Διευκρινίζω οτι δεν το ανεβάζω για να σας πικάρω...
άλλωστε πριν λίγους μήνες παραλίγο να αγοράσει η αδελφή μου ενα 208 ντίζελ εχω μάρτυρα τον @kkostaskφαίνεται 99% οτι είναι ηλεκτρονικό θέμα και δυστυχώς ή εχουν κάποια αντίστροφη μέτρηση σε χλμ ή ώρες λειτουργίας ή το ηλεκτρονικό κομμάτι είναι χαμηλής ποιότητας ή το έχουν επίτηδες να πετάει σφάλμα αν αφήνεις την στάθμη χαμηλά
ενα είναι σίγουρο
είναι πολύ κωλόπαιδο όποιος έφτιαξε αυτό το συγκρότημα adblueγιαυτό το πρώτο που θα έκανα αν δεν μου εχει βγάλει πρόβλημα θα είναι να βρω κάποιον να το προγραμματίσει να δείχνει άδειο στο 30% και οχι στο 5%
-
Νεες τεχνικές οδηγίες για τον πιουρκραπ....εεε συγνώμη πιουρτεκ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Άφορα κατόχους κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech Euro 6.1 - 6.2 - 6.3
ΠΡΟΣΟΧΗ
(Η ανακοίνωση ειναι καθαρά ενημερωτική και σε καμία περίπτωση δεν επεμβαίνει στην χάρτα - διαδικασία του έλεγχου εντοπισμού άλλα και της επισκευής του προβλήματος (υπερκατανάλωσης λαδιού) των επίσημων συνεργείων του Ομίλου).
Νέες λύσεις κατά της κατανάλωσης λαδιού και αξιοπιστία του 1.2 PureTech του ομιλου Stellantis .
Εκτός από τη φθορά του ιμάντα χρονισμού, ο κινητήρας 1.2 PureTech τείνει να καταναλώνει πάρα πολύ λάδι. Για τα μοντέλα που παράγονται από τον Απρίλιο του 2014 έως τον Ιούλιο του 2018, οι μάρκες του ομίλου Stellantis (Citroën, DS, Opel και Peugeot) έχουν αναθεωρήσει τις τεχνικές λύσεις.
Από τις 29 Μαΐου 2024, η Stellantis έχει τροποποιήσει τις λύσεις μετά την πώληση για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού του κινητήρα 1.2 PureTech Turbo. -
Τουλαχιστπν δεν σκοτωνεσαι οπως εδω ---->
https://forum.4troxoi.gr/topic/51470/node-51470/26322 -
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Νεες τεχνικές οδηγίες για τον πιουρκραπ....εεε συγνώμη πιουρτεκ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Άφορα κατόχους κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech Euro 6.1 - 6.2 - 6.3
ΠΡΟΣΟΧΗ
(Η ανακοίνωση ειναι καθαρά ενημερωτική και σε καμία περίπτωση δεν επεμβαίνει στην χάρτα - διαδικασία του έλεγχου εντοπισμού άλλα και της επισκευής του προβλήματος (υπερκατανάλωσης λαδιού) των επίσημων συνεργείων του Ομίλου).
Νέες λύσεις κατά της κατανάλωσης λαδιού και αξιοπιστία του 1.2 PureTech του ομιλου Stellantis .
Εκτός από τη φθορά του ιμάντα χρονισμού, ο κινητήρας 1.2 PureTech τείνει να καταναλώνει πάρα πολύ λάδι. Για τα μοντέλα που παράγονται από τον Απρίλιο του 2014 έως τον Ιούλιο του 2018, οι μάρκες του ομίλου Stellantis (Citroën, DS, Opel και Peugeot) έχουν αναθεωρήσει τις τεχνικές λύσεις.
Από τις 29 Μαΐου 2024, η Stellantis έχει τροποποιήσει τις λύσεις μετά την πώληση για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού του κινητήρα 1.2 PureTech Turbo.10 χρόνια ή 175000 εγγύηση δίνει, τι να σε φοβήσει ?
Α μπήκα σήμερα μέσα στο νέο 3008.
Αρκετά πιο μεγάλο από το παλιό, ωραίο έξω και μέσα εντυπωσιακό, αλλά εγώ όπως πάντα συνεχίζω να βολεύομαι περισσότερο στα σιτροέν, ειδικά στο να μπω μέσα και να μην χρειαστεί να θυμηθώ τον εξορκιστή στο στρίψιμο του κεφαλιού...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
10 χρόνια ή 175000 εγγύηση δίνει, τι να σε φοβήσει ?
Το ότι δεν θα το πληρώσεις, δεν σημαίνει και ότι ειναι ευχάριστο να τρέχεις στο συνεργείο κάθε λίγο, μία για να ψεκάσουν, μετά για να ελέγξουν, μετά για να λυσουν μοτέρ και στο τέλος για να το αντικαταστήσουν - ειδικά σε καινούργιο αμάξι.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
10 χρόνια ή 175000 εγγύηση δίνει, τι να σε φοβήσει ?
Το ότι δεν θα το πληρώσεις, δεν σημαίνει και ότι ειναι ευχάριστο να τρέχεις στο συνεργείο κάθε λίγο, μία για να ψεκάσουν, μετά για να ελέγξουν, μετά για να λυσουν μοτέρ και στο τέλος για να το αντικαταστήσουν - ειδικά σε καινούργιο αμάξι.
Εχει ωραία κορίτσια στις υποδοχές, οπότε δεν σε χαλάει...
Εκτός από ένα μαγαζί που έχει αγόρια μόνο και πάει συχνά ένας τύπος γιατί λέει του χάλασε το αμάξι...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εχει ωραία κορίτσια στις υποδοχές, οπότε δεν σε χαλάει...
Σε χαλάει εαν εισαι γυναίκα και σε κάθε περίπτωση φύλλου, όταν σε αφήσει καραβοφάναρο στην μέση της Ε.Ο στο ταξιδάκι με την οικογένεια.
-
Έστω ότι στα 5 χρόνια, επισκευάζεται.
Αν στη 10ετια αρχίσει να καίει λάδια σαν φριτεζα, γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα ότι συμβαίνει με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού, τότε τι γίνεται;Υ.γ. λέτε να καίει περισσότερα λάδια από τον κινητήρα της Τογιότα;
Και πόσα χρόνια κράτησε η Τογιότα τον κινητήρα της; Σε πόσα μοντέλα μπήκε;
Πόσα η πεζω; Σε πόσα μοντέλα; -
@monman2 said in PEUGEOT FORUM:
Διευκρινίζω οτι δεν το ανεβάζω για να σας πικάρω...
άλλωστε πριν λίγους μήνες παραλίγο να αγοράσει η αδελφή μου ενα 208 ντίζελ εχω μάρτυρα τον @kkostaskφαίνεται 99% οτι είναι ηλεκτρονικό θέμα και δυστυχώς ή εχουν κάποια αντίστροφη μέτρηση σε χλμ ή ώρες λειτουργίας ή το ηλεκτρονικό κομμάτι είναι χαμηλής ποιότητας ή το έχουν επίτηδες να πετάει σφάλμα αν αφήνεις την στάθμη χαμηλά
ενα είναι σίγουρο
είναι πολύ κωλόπαιδο όποιος έφτιαξε αυτό το συγκρότημα adblueγιαυτό το πρώτο που θα έκανα αν δεν μου εχει βγάλει πρόβλημα θα είναι να βρω κάποιον να το προγραμματίσει να δείχνει άδειο στο 30% και οχι στο 5%
Αρκετοί πλέον κάνουν κάποια παρέμβαση και ουσιαστικά το απενεργοποιούν.
Στα συνεργεία τους λένε πως δεν έχουν θέμα με ΚΤΕΟ και καυσαέρια.
PEUGEOT FORUM