-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τιμες του kia ev3 στη γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι σιγουρα πιο ψηλα, διοτι εχουμε 5% περισσοτερο ΦΠΑ. Μενει να δουμε αν θα φαμε και κανενα εξτρα καπελο. Παντως η πιο οικονομικη εκδοση (air) φαινεται καλα εξοπλισμενη (καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα).
Το dolphin προσφερει ΠΟΛΥ καλυτερο εξοπλισμο σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη, αλλα για οποιον δεν θελει κινεζικο, ειναι μια καλη λυση. Βεβαιως, σε αυτα τα χρηματα αγοραζεις Μ3, αλλα εκει επιστρεφουμε στο γνωστο θεμα των μεγαλων διαστασεων των τεσλα. Το ev3 ειναι πολυ πιο μαζεμενο, στα 4.31μTo dolphin με τιμη 20κ (μετα την επιδοτηση), συμπαθητικη εμφανιση και εσωτερικο φαινεται πραγματι μια πολυ καλη προταση για αυτοκινητο πολης.
Απο ταχυτητα φορτισης σε σχεση με τον ανταγωνισμο πως τα παει ξερουμε?
Επισης απο αυτονομια βγαζει καμια 300αρια χλμ στανταρ σε συνθηκες πολεις? Αν ναι, ιδιως εκει που εχουν φτασει τα superminis σε τιμη και με το σταθερα πανακριβο κοστος βενζινης στη χωρα μας, θα τα εξαφανισει ολα. Και δικαιως.Ένα έτος κράτησες και υπέκυψες από τοτε που στα έγραφα.
Πάνε πάρε άνθρωπε μου ένα, να κυκλοφορείς οικολογικα με 3€/100χλμ να μην γράφεις χιλιόμετρα στη μπέμπα και θα σαι άρχοντας.Δεν είναι μονάχα ότι με την επιδότηση κοστίζει όσο ένα swift. Αλλά το κόστος κίνησης είναι στο 1/3 του swift. Και είναι και αυτόματο. Καλά για το 207 που έχεις το κόστος κίνησης είναι στο 1/4-1/5 χωρίς να υπολογίζω σέρβις, τέλη κυκλοφορίας και βλάβες.
Αν μπορείς πάρτο leasing
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η φωτογραφία θα μπορούσε να μπει και στις Γελοιογραφίες και λέει πολλά για το παρόν της Ηλεκτροκίνησης...
Αν τους δώσεις άλλη μπαταρία να την αλλάξουν θα το κάνουν με ευκολία . Σε κάθε άλλη περίπτωση (επισκευής της) θα την κοιτάνε σαν εξωγήινη οπότε εκεί κολλάει η φωτογραφία και αποτυπωνει την πραγματικοτητα
-
Αυτές είναι στολές για τεχνικούς που δουλεύουν σε υποσταθμους υψηλής τάσης και χειρίζονται κάτι διακόπτες-μπαρες που ιονίζουν και τον αέρα και δημιουργούν θεαματικα κι επικίνδυνα τόξα...
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτές είναι στολές για τεχνικούς που δουλεύουν σε υποσταθμους υψηλής τάσης και χειρίζονται κάτι διακόπτες-μπαρες που ιονίζουν και τον αέρα και δημιουργούν θεαματικα κι επικίνδυνα τόξα...
Ακριβώς. Και είναι δεμένοι και με ένα σχοινί για να τον τραβήξουν και κάποιος άλλος με ένα ξύλο σε περίπτωση βραχυκυκλώματος να τον σπρώξουν ή να τον τραβήξουν.
Έχω δει μπροστά μου σε αναπήδηση τόξου που κατέστρεψε το γάντι ενός μηχανικού και κατάφερε και τον έκαψε. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τιμες του kia ev3 στη γερμανια. Στην ελλαδα θα ειναι σιγουρα πιο ψηλα, διοτι εχουμε 5% περισσοτερο ΦΠΑ. Μενει να δουμε αν θα φαμε και κανενα εξτρα καπελο. Παντως η πιο οικονομικη εκδοση (air) φαινεται καλα εξοπλισμενη (καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα).
Το dolphin προσφερει ΠΟΛΥ καλυτερο εξοπλισμο σε ΠΟΛΥ χαμηλοτερη τιμη, αλλα για οποιον δεν θελει κινεζικο, ειναι μια καλη λυση. Βεβαιως, σε αυτα τα χρηματα αγοραζεις Μ3, αλλα εκει επιστρεφουμε στο γνωστο θεμα των μεγαλων διαστασεων των τεσλα. Το ev3 ειναι πολυ πιο μαζεμενο, στα 4.31μTo dolphin με τιμη 20κ (μετα την επιδοτηση), συμπαθητικη εμφανιση και εσωτερικο φαινεται πραγματι μια πολυ καλη προταση για αυτοκινητο πολης.
Απο ταχυτητα φορτισης σε σχεση με τον ανταγωνισμο πως τα παει ξερουμε?
Επισης απο αυτονομια βγαζει καμια 300αρια χλμ στανταρ σε συνθηκες πολεις? Αν ναι, ιδιως εκει που εχουν φτασει τα superminis σε τιμη και με το σταθερα πανακριβο κοστος βενζινης στη χωρα μας, θα τα εξαφανισει ολα. Και δικαιως.Ένα έτος κράτησες και υπέκυψες από τοτε που στα έγραφα.
Πάνε πάρε άνθρωπε μου ένα, να κυκλοφορείς οικολογικα με 3€/100χλμ να μην γράφεις χιλιόμετρα στη μπέμπα και θα σαι άρχοντας.Δεν είναι μονάχα ότι με την επιδότηση κοστίζει όσο ένα swift. Αλλά το κόστος κίνησης είναι στο 1/3 του swift. Και είναι και αυτόματο. Καλά για το 207 που έχεις το κόστος κίνησης είναι στο 1/4-1/5 χωρίς να υπολογίζω σέρβις, τέλη κυκλοφορίας και βλάβες.
Αν μπορείς πάρτο leasing
Ποτε δεν ειπα οτι δεν ειναι καταλληλα για αμαξια πολης τα ηλεκτρικα, το αντιθετο μαλιστα. Αλλα σε σωστο μεγεθος και τιμη, οπως το dolphin. Oχι 5μετρο αμαξωμα σαν το τεσλα 3 για να πηγαινοερχεσαι στη δουλεια.
Για την πολη ενα ηλεκτρικο με αυτονομια 400 χλμ και κοστος ιδιο και χαμηλοτερο απο ενα supermini της σειρας ναι ειναι ιδανικο. -
Αν τα leasing δεν παίζουν σε ηλεκτρικά επειδή φοβούνται οι εταιρίες τη οικονομική τους βιωσιμότητα λόγω της ταχείας οικονομικής τους απαξίωσης,
Αν οι επιδοτήσεις κοπούν/μειωθουν, και
Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά χωρίς επιδότηση και με μικρή υπολλειμματική αξια,
Τότε ποιος θα αγοράζει ηλεκτρικό; -
Αυτό με τα λίζινγκ είναι σοβαρό πρόβλημα για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης... μάλλον θα ξαναρχίσει να πέφτει δημόσιο χρήμα εκεί που κόπηκε.
-
Μυρίστηκαν εύκολο χρήμα οι leasing και βαρανε.
Με την υποχρέωση αλλαγής εταιρικών στόλων σε Bev αναγκαστικά θα πρέπει να δώσουν αμάξια. Ειδικά όταν κοπούν τα κίνητρα στα phev.
Ακριβα δεν είναι πια τα Bev.
Σε c και d κατηγορία δεν υοαρχει θερμικό αμάξι με τον εξοπλισμό του model 3 ή του atto3 στις τιμές αυτές ακόμα και χωρίς την επιδότηση.
Όταν για τη chic έκδοση του chr με την πανοραμική και 140 ψόφο άλογα θες 38 χιλιάρικα το atto3 στα ίδια λεφτά χωρίς την επιδότηση είναι καλύτερο deal αν δεν σε πειράζει η ηλεκτροκίνηση.
Στην ίδια ιπποδύναμη και με τις κάμερες το chr θέλει 45 χιλιάδες -
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά χωρίς επιδότηση και με μικρή υπολλειμματική αξια,
Τότε ποιος θα αγοράζει ηλεκτρικό;Εγώ συμφωνώ απόλυτα σε αυτό, έχετε κάνει όμως μια βόλτα στο car.gr να δειτε πόσο πολούνται τα ηλεκτρικα? δεν ξέρω εν τέλει σε τι τιμές καταλήγουν, αλλά αυτά που ζητάνε νομιζω δεν δείχνουν την τάση της απαξίωσης στη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.
-
Όντως, συμβαίνει το παράδοξο να έχουμε και ακριβές τιμές μεταχειρισμένων και ψηλά μισθώματα Leasing πλέον εδωπέρα.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όντως, συμβαίνει το παράδοξο να έχουμε και ακριβές τιμές μεταχειρισμένων και ψηλά μισθώματα Leasing πλέον εδωπέρα.
Για το leasing, ας πούμε οτι το δέχομαι, η εταιρία για να βγάλει και κέρδος, προσμετράει και την χασούρα που θα έχει στην μεταπώληση, ας πούμε οτι ειναι αποδεκτό (αλλά βέβαια πλέον τίθεται το θέμα αν αξίζει να το νοικιάσεις ή να το αγοράσεις, με πρόχυρους υπολογισμούς πάντως στο Kia ev6 πιο πολύ με σύμφερε η αγορά από το leasing). Επειδή με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το Ioniq 5, το κοιτάζω στις αγγελίες συνέχεια, και πιάνω έναν τύπο οποίος το πουλάει με 15.000 χιλιόμετρα, το rwd με την μεγάλη μπαταρία στην μεσαία έκδοση, 45 χιλιάρικα. Για πλάκα (επειδή ήμουν σίγουρος τι θα αντιμετωπίσω) τον καλώ και του λέω, με το bonus Που δίνει η Hyundai και με τα 9 χιλιάρικα της κουλο-επιδώτησης, καινουργίλα, μου πάει 37-38 το συγκεκριμένο, πως γίνεται εσύ να το πουλας χρησιμοποιημένο (εστω κ σαν καινούργιο) 7 χιλιάρικα ποιο ακριβό? δεν χρειάζεται να σας πω τι αστειότητες άκουσα, και κάπου εκεί καταλαβαίνεις οτι απλά δεν έχει νοήμα να ασχολήσαι. Για μένα μία λογική τιμή του συγκεκριμένου (αν και μόνο ενός έτους) ήταν 30, max 32, αν και για να ειμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος για 5 χιλιάρικα να μπει στο ρίσκο του μεταχειρισμένου. Γενικά ως λαός έχουμε πολύ περίεργη κουλτούρα στις πωλήσεις, το να πουλήσεις αυτοκίνητο ειναι ένας γολγοθάς, με πολύ υπομονή, σίγουρα θα συναντήσεις ανθρώπους που θα σε φέρουν στα όρια της υπομονής.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά χωρίς επιδότηση και με μικρή υπολλειμματική αξια,
Τότε ποιος θα αγοράζει ηλεκτρικό;Εγώ συμφωνώ απόλυτα σε αυτό, έχετε κάνει όμως μια βόλτα στο car.gr να δειτε πόσο πολούνται τα ηλεκτρικα? δεν ξέρω εν τέλει σε τι τιμές καταλήγουν, αλλά αυτά που ζητάνε νομιζω δεν δείχνουν την τάση της απαξίωσης στη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όντως, συμβαίνει το παράδοξο να έχουμε και ακριβές τιμές μεταχειρισμένων και ψηλά μισθώματα Leasing πλέον εδωπέρα.
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όντως, συμβαίνει το παράδοξο να έχουμε και ακριβές τιμές μεταχειρισμένων και ψηλά μισθώματα Leasing πλέον εδωπέρα.
Για το leasing, ας πούμε οτι το δέχομαι, η εταιρία για να βγάλει και κέρδος, προσμετράει και την χασούρα που θα έχει στην μεταπώληση, ας πούμε οτι ειναι αποδεκτό (αλλά βέβαια πλέον τίθεται το θέμα αν αξίζει να το νοικιάσεις ή να το αγοράσεις, με πρόχυρους υπολογισμούς πάντως στο Kia ev6 πιο πολύ με σύμφερε η αγορά από το leasing). Επειδή με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το Ioniq 5, το κοιτάζω στις αγγελίες συνέχεια, και πιάνω έναν τύπο οποίος το πουλάει με 15.000 χιλιόμετρα, το rwd με την μεγάλη μπαταρία στην μεσαία έκδοση, 45 χιλιάρικα. Για πλάκα (επειδή ήμουν σίγουρος τι θα αντιμετωπίσω) τον καλώ και του λέω, με το bonus Που δίνει η Hyundai και με τα 9 χιλιάρικα της κουλο-επιδώτησης, καινουργίλα, μου πάει 37-38 το συγκεκριμένο, πως γίνεται εσύ να το πουλας χρησιμοποιημένο (εστω κ σαν καινούργιο) 7 χιλιάρικα ποιο ακριβό? δεν χρειάζεται να σας πω τι αστειότητες άκουσα, και κάπου εκεί καταλαβαίνεις οτι απλά δεν έχει νοήμα να ασχολήσαι. Για μένα μία λογική τιμή του συγκεκριμένου (αν και μόνο ενός έτους) ήταν 30, max 32, αν και για να ειμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος για 5 χιλιάρικα να μπει στο ρίσκο του μεταχειρισμένου. Γενικά ως λαός έχουμε πολύ περίεργη κουλτούρα στις πωλήσεις, το να πουλήσεις αυτοκίνητο ειναι ένας γολγοθάς, με πολύ υπομονή, σίγουρα θα συναντήσεις ανθρώπους που θα σε φέρουν στα όρια της υπομονής.
Σας έχω πει προχτές σε άλλο θέμα, ότι στις πωλήσεις στην Ελλάδα οι περισσότεροι πωλητές νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους.
Στα αυτοκίνητα το ποσοστό αυτών των πωλητών ξεπερνάει το 60 % και ειδικά στις πωλήσεις μτχ ξεπερνάει το 90 %.
Και αυτό είναι διαχρονικό.
Υπάρχει και ένα θέμα με τους εμπόρους και τους υπαλλήλους τους που πολύ συχνά είναι χαμηλότατου μορφωτικού επιπέδου, που επειδή έπιασαν 5 φράγκα άφησαν τον πάγκο της λαϊκής που δεν ήταν ποτέ και παραγωγοί και το γύρισαν σε πωλήσεις αυτοκινήτων, συχνά και με χρήματα άλλων.
Υπήρχε και μεγάλη διαφθορά και κομπίνες στα μεταχειρισμένα και βόλευε τέτοιους τύπους με άγνοια κινδύνου.
Θυμάμαι πριν 20 χρόνια ένα πωλητή να έχει φέρει ένα φορτωμένο Χ5, με πολλά χλμ, 6ετίας ταλαιπωρημένο και ήθελε από 80000 που έκανε καινούργιο να το δώσει 60000. Και όταν το είπα τα προβλήματα που είχε, μου είπε με αθώα απορία, μα σου κόβω 20000 και 20000 είναι πολλά λεφτά. Του λέω 20000 είναι 25 % για αμάξι 6ετίας με 100000, προφανώς γυρισμένα χλμ.
Του φάνηκε δύσκολο να το καταλάβει, δεν το ήθελε κιόλας αφού δεν τον συνέφερε.
Ετσι είναι τώρα και οι αγγελίες των μτχ. ηλεκτρικών.
Ιδια λογική έχουν και οι "μορφωμένοι" υπεύθυνοι αποτίμησης της αξίας των μτχ των λήζινγκ και ζητάνε τρελά λεφτά.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όντως, συμβαίνει το παράδοξο να έχουμε και ακριβές τιμές μεταχειρισμένων και ψηλά μισθώματα Leasing πλέον εδωπέρα.
Για το leasing, ας πούμε οτι το δέχομαι, η εταιρία για να βγάλει και κέρδος, προσμετράει και την χασούρα που θα έχει στην μεταπώληση, ας πούμε οτι ειναι αποδεκτό (αλλά βέβαια πλέον τίθεται το θέμα αν αξίζει να το νοικιάσεις ή να το αγοράσεις, με πρόχυρους υπολογισμούς πάντως στο Kia ev6 πιο πολύ με σύμφερε η αγορά από το leasing). Επειδή με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το Ioniq 5, το κοιτάζω στις αγγελίες συνέχεια, και πιάνω έναν τύπο οποίος το πουλάει με 15.000 χιλιόμετρα, το rwd με την μεγάλη μπαταρία στην μεσαία έκδοση, 45 χιλιάρικα. Για πλάκα (επειδή ήμουν σίγουρος τι θα αντιμετωπίσω) τον καλώ και του λέω, με το bonus Που δίνει η Hyundai και με τα 9 χιλιάρικα της κουλο-επιδώτησης, καινουργίλα, μου πάει 37-38 το συγκεκριμένο, πως γίνεται εσύ να το πουλας χρησιμοποιημένο (εστω κ σαν καινούργιο) 7 χιλιάρικα ποιο ακριβό? δεν χρειάζεται να σας πω τι αστειότητες άκουσα, και κάπου εκεί καταλαβαίνεις οτι απλά δεν έχει νοήμα να ασχολήσαι. Για μένα μία λογική τιμή του συγκεκριμένου (αν και μόνο ενός έτους) ήταν 30, max 32, αν και για να ειμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος για 5 χιλιάρικα να μπει στο ρίσκο του μεταχειρισμένου. Γενικά ως λαός έχουμε πολύ περίεργη κουλτούρα στις πωλήσεις, το να πουλήσεις αυτοκίνητο ειναι ένας γολγοθάς, με πολύ υπομονή, σίγουρα θα συναντήσεις ανθρώπους που θα σε φέρουν στα όρια της υπομονής.
οι τιμες στα μεταχειρισμενα ηλεκτρικα στην ελλαδα ειναι αστειο. Δεν ξερω αν τρολαρουν οι κατοχοι, αν ειναι ηλιθιοι ή αν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει. Το πιο γελοιο που ακουσα ως απαντηση στις πολυ σωστες ερωτησεις που εκανες ηταν "ναι αλλα δεν θα χρειαστει να περιμενεις να παρεις την επιδοτηση"
μτχ ηλεκτρικο αξιζει να ασχοληθεις μονο απο εξωτερικο και να πληρωσεις καποιον να σου κανει τη μεταφορα και τη χαρτουρα. Και αυτο μαλιστα για συγκεκριμενα μοντελα. Καμμια taycan, κανα i3, leaf, kona. Μοντελα ειτε πολυ ακριβα ειτε που ο εδω αντιπροσωπος τα εχει σε εξωπραγματικες τιμες. Οσο υπαρχει η επιδοτηση και τα φοροκινητρα στην ελλαδα, δεν θα "ηρεμησουν" οι τιμες.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οι τιμες στα μεταχειρισμενα ηλεκτρικα στην ελλαδα ειναι αστειο. Δεν ξερω αν τρολαρουν οι κατοχοι, αν ειναι ηλιθιοι ή αν υπαρχει κατι αλλο που μου διαφευγει.
Δεν θεωρώ οτι σου διαφεύγει κάτι, απλά θεωρούν οτι κάποια στιγμή θα βρεθεί ένα κορόιδο...αν κοιτάξεις τις αγγελίες, τα ίδια και τα ίδια ειναι, τα καλά και σε λογικές τιμές, φεύγουν γρήγορα. Βέβαια, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, κάποια στιγμή θα το πάρει απόφαση και θα ρίξει την τιμή, ή θες από ανάγκη γιατί μπορούν να μπουν άλλες προτεραιόττητες (είναι κοινώς αποδεκτό οτι το μοντέλο μετράει, και 0 χιλιόμετρα να έχει, αν ειναι πάνω από 5ετία, ξεκινάει η παλαιότητα). Αρα καταλήγω οτι πρέπει να βρεθείς την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο σημείο.
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"ναι αλλα δεν θα χρειαστει να περιμενεις να παρεις την επιδοτηση"
Χαχα εντάξει, άμα πάει κάποιος να αγοράσει αμάξι 40K, νομιζω έχει τον τρόπο να βρει τα 9 χιλιάρικα για 9-10 μήνες που χρειάζεται να πάρεις την επιδότηση. Γενικά δεν είμαστε λαός με κουλτούρα επαγγελματία, όλα ειναι "τσαρλατανισμός", της ευκαιρίας, χωρίς πλάνο, πάμε και όπου βγει.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικά δεν είμαστε λαός με κουλτούρα επαγγελματία, όλα ειναι "τσαρλατανισμός", της ευκαιρίας, χωρίς πλάνο, πάμε και όπου βγει.
Δεν θα διαφωνησω, αλλα υπαρχει και αλλη μια παραμετρος. Ειμαστε μικρη (αριθμητικα τοσο σε αγοραστικη δυναμη οσο και σε πληθυσμο) αγορα, το οποιο επιτρεπει να αναπτυσσονται μεγαλες στρεβλωσεις. Πουλανε 5 ατομα ηλεκτρικα αυτοκινητα μεταχειρισμενα, βαζουν τις τιμες οπου γουσταρουν (δικαιωμα τους) και μετα ειμαστε ολοι "πωπω, δες που ειναι τα μεταχειρισμενα!" Βεβαιως, συμβαινει και το αναποδο. Λιγοι αγοραστες. Αυτο ισχυει σε ολα τα προϊοντα εννοειται.
Ειναι αυτο που ειπες, οτι ειναι τα ιδια και τα ιδια αυτοκινητα στο car.gr και οι καλες προσφορες φευγουν γρηγορα.
Οταν ηθελα να πουλησω το τιγκουαν μου, το εδωσα σε μαντρα να κανει τον μεσαζοντα, διοτι δεν ειχα ορεξη να μου ζαλιζουν τα @@ με τηλεφωνα και "κοψε κατι" και "φερτο να το δω". Το εβαλα σε λογικη τιμη και οταν ο μαντρας μου ειπε οτι ειχε αγοραστη, αλλα αν θα μπορουσαμε να κοψουμε κανα χιλιαρικο, το δεχτηκα. Το αμαξι του το πηγα σεπτεμβριο και εφυγε νοεμβριο.
Ολα ομορφα και ωραια... -
-
Στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά ο καθένας ζητάει ότι του καπνίσει. Καμία επαφή με την πραγματικότητα. Εγώ που το προσπάθησα ήρθα αντιμέτωπος με παράλογες τιμές.
Είχα 2 επιλογές γιατί κατάλαβα ότι σε μεταχειρισμένο ηλεκτρικό από Ελλάδα θα έπρεπε να πληρώσω παράλογους ιδιοκτητες , ή να πάω σε κάτι μεταχειρισμένο εισαγωγής (που το φοβόμουν αρκετά) ή να κάνω υπέρβαση στα χρήματα που ήθελα να δώσω και να πάρω ένα από τα φτηνότερα ηλεκτρικά αλλά να έχω την σιγουριά του καινούργιου και να περιμενω την επιδότηση.
Αποφάσισα το 2ο και ελπίζω να μην το μετανιώσω .
Πάντως αυτή η στρεβλή αγορά που υπάρχει στην Ελλάδα στην αγορά του μεταχειρισμένου είμαι σίγουρος ότι σιγά σιγά θα εξομαλυνθεί και θα έρθει σε κανονικά επίπεδα όπως συμβαίνει στο εξωτερικό.
Είναι εντελώς χαζό ακόμα και σήμερα να ζητάνε για μεταχειρισμένη bmw i3 3-4 η και 5 χρόνων ακριβότερη τιμή από ότι πολύ καλύτερα καινουργια ηλεκτρικά όπως το dolfin που έχουν χαμηλότερη τιμή. Ας τα βάλουν στον ....... "Χώρο" τους οι ιδιοκτήτες με αυτές τις τιμές που τα δινουν
-
Πάντως, με ένα 20άρικο βρίσκεις Mokka-Pug e-2008 με 30-40.000 χλμ. Δεν είναι κακή τιμή για αυτό που παίρνεις.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως, με ένα 20άρικο βρίσκεις Mokka-Pug e-2008 με 30-40.000 χλμ. Δεν είναι κακή τιμή για αυτό που παίρνεις.
οντως, λογική τιμή για το Peugακι.
-
έχει κανείς άποψη για το volvo EX30; Βλέπω πως στην Ευρώπη έχει πάει πολύ καλά σε πωλήσεις (κινέζικο και αυτό βέβαια αλλά με μάρκα που δίνει κυρος και .... ίσως ξεγελάει πολλούς ανυποψιαστούς)
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης