-
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το c-hr έχει καλή ηχομόνωση η ακούγονται πολύ λακούβες και αεροδυναμικοι θόρυβοι?
Καλή έχει και το τωρινό και το προηγούμενο.
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι η λάθος πλευρά η αριστερή από θέμα ασφάλειας και εργονομίας, είναι η σωστή πλευρά για τον οδηγό στα δεξιοτιμονα.
Γιατί? Δεν το ξέρω αυτό, για αυτό ρωτάω - εμένα μια χαρά με βολεύει από αριστερά.
-
Άντε παιδιά να πάρουμε το υβρικο να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 να πέσει η θερμοκρασία 5 βαθμούς να σώσουμε το περιβάλλον.Βεβαια αν δε καιγόταν όλη η Αττική ίσως και να μη χρειαζοταν
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
4.3l extraurban
Και γενικότερα μετά από δύο ημέρες έμεινε στα 4.33.8l city
Όλα με 3 άτομα και clima
Εντυπωσιακό πως ένα αυτοκίνητο στα 23Κ έχει ακόμα και περιμετρικό radar στα πρότυπα των tesla.
Και 5,8 μέση όσο είχε το αμάξι, πες τα όλα.
-
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το c-hr έχει καλή ηχομόνωση η ακούγονται πολύ λακούβες και αεροδυναμικοι θόρυβοι?
Καλή έχει και το τωρινό και το προηγούμενο.
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι η λάθος πλευρά η αριστερή από θέμα ασφάλειας και εργονομίας, είναι η σωστή πλευρά για τον οδηγό στα δεξιοτιμονα.
Γιατί? Δεν το ξέρω αυτό, για αυτό ρωτάω - εμένα μια χαρά με βολεύει από αριστερά.
Επειδή εγκλωβιζει τον οδηγό προς την πλευρά της αντλίας καυσίμου.
Είναι θέμα ασφάλειας.
Γι αυτό την έχουν αριστερά την τάπα τα γιαπωνέζικα, επειδη κατασκευάζονται ώστε στην δεξιοτιμονη Ιαπωνία να βρίσκεται η τάπα ρεζερβουάρ στην ασφαλή πλευρά του οχήματος, που είναι απέναντι από τον οδηγό.
Και γι αυτό τα γερμανο-ευρωπαϊκά έχουν την τάπα ρεζερβουάρ αντίθετα απ τα γιαπωνέζικα, επειδή κατασκευάζονται πρωτίστως ως αριστεροτίμονα (και είναι στάτους στην Ιαπωνία τα αριστεροτίμονα). -
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
Επειδή εγκλωβιζει τον οδηγό προς την πλευρά της αντλίας καυσίμου.
Ποτέ δεν το είχα σκεφτεί αυτό, ούτε το είχα ακούσει/διαβάσει ποτέ!! Δεν βρίσκω κάποιο ρίσκο στην ασφάλεια, αλλά πιθανόν να έχει κάποιο θέμα, δεν είμαι και ειδικός. Ευχαριστώ για την πληροφορία!
-
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Άντε παιδιά να πάρουμε το υβρικο να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 να πέσει η θερμοκρασία 5 βαθμούς να σώσουμε το περιβάλλον.Βεβαια αν δε καιγόταν όλη η Αττική ίσως και να μη χρειαζοταν
Μεγάλη αλήθεια. Αλλά γενικότερα την έχουμε πατήσει.
Υπόψιν την μεγαλύτερη δέσμευση Co2 την κάνει το φυτοπλαγκτόν και όχι τα δάση.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Άντε παιδιά να πάρουμε το υβρικο να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 να πέσει η θερμοκρασία 5 βαθμούς να σώσουμε το περιβάλλον.Βεβαια αν δε καιγόταν όλη η Αττική ίσως και να μη χρειαζοταν
Μεγάλη αλήθεια. Αλλά γενικότερα την έχουμε πατήσει.
Υπόψιν την μεγαλύτερη δέσμευση Co2 την κάνει το φυτοπλαγκτόν και όχι τα δάση.
για αυτο δεν πεφτει η θερομκρασια κατω απο 35 ολο το καλοκαιρι.θερμοκηπιο καταντησε η αττικη
-
Τα δάση βοηθούν να πέσει άμεσα η θερμοκρασία, η μείωση του co2 είναι κάτι άλλο.
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
4.3l extraurban
Και γενικότερα μετά από δύο ημέρες έμεινε στα 4.33.8l city
Όλα με 3 άτομα και clima
Εντυπωσιακό πως ένα αυτοκίνητο στα 23Κ έχει ακόμα και περιμετρικό radar στα πρότυπα των tesla.
Και 5,8 μέση όσο είχε το αμάξι, πες τα όλα.
Που είχε 5,8;;; Ίσως δεν το είδα.
-
-
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
@fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το c-hr έχει καλή ηχομόνωση η ακούγονται πολύ λακούβες και αεροδυναμικοι θόρυβοι?
Καλή έχει και το τωρινό και το προηγούμενο.
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι η λάθος πλευρά η αριστερή από θέμα ασφάλειας και εργονομίας, είναι η σωστή πλευρά για τον οδηγό στα δεξιοτιμονα.
Γιατί? Δεν το ξέρω αυτό, για αυτό ρωτάω - εμένα μια χαρά με βολεύει από αριστερά.
Επειδή εγκλωβιζει τον οδηγό προς την πλευρά της αντλίας καυσίμου.
Είναι θέμα ασφάλειας.
Γι αυτό την έχουν αριστερά την τάπα τα γιαπωνέζικα, επειδη κατασκευάζονται ώστε στην δεξιοτιμονη Ιαπωνία να βρίσκεται η τάπα ρεζερβουάρ στην ασφαλή πλευρά του οχήματος, που είναι απέναντι από τον οδηγό.
Και γι αυτό τα γερμανο-ευρωπαϊκά έχουν την τάπα ρεζερβουάρ αντίθετα απ τα γιαπωνέζικα, επειδή κατασκευάζονται πρωτίστως ως αριστεροτίμονα (και είναι στάτους στην Ιαπωνία τα αριστεροτίμονα).Από την στιγμή που οι περισσότερε αντλίες εξυπηρετούν και από την αριστερή και την δεξιά πλευρά τους, δεν ισχύει πια αυτό.
-
Μην περιμένετε κανέναν Dimsabas, κατά 99%, η MG δεν κάνει μικτή. Τραβάτε για test-drive.
-
Έχει το drive συγκριτικό με το Clio hybrid
.σχεδον 10.000 ευρώ ακριβότερο το Clio με 50 ιππους λιγοτερο και το βγάζει πρώτο....ελεος -
@dimitrioskosmas said in MG3 Hybrid+ 2024:
Έχει το drive συγκριτικό με το Clio hybrid
.σχεδον 10.000 ευρώ ακριβότερο το Clio με 50 ιππους λιγοτερο και το βγάζει πρώτο....ελεοςΟποιος πληρώνει την χορηγία του έχει και την θέση που του αρμόζει. Το κλιο είναι ένα καλό φτιαγμένο και ώριμο πια αμάξι το οποίο όμως στο απαιτεί στο ταμείο με τιμή από μια κατηγορία πάνω.
Το MG3 και πιο άνετη καμπίνα έχει και πιο καλό εξοπλισμένο είναι και περισσότερα άλογα έχει και σχεδόν 10Κ φθηνότερο είναι
.. -
Υπάρχει λέει 3000 έκπτωση, οπότε η διαφορά με τις εκπτώσεις και στα 2 είναι 25650 - 19950 = 5700...
Η μισή από τα 10000 που λέτε.
Αρα μάλλον δίκιο έχει το ντράιβ.
-
10.000 ευρώ διάφορα
έχει η πλούσια του clio με την πλούσια του MG3Για ένα κλικ καλύτερη οδηγική αίσθηση ( σύμφωνα με το άρθρο) και ένα κλικ καλύτερη κατανάλωση αλλά με υποδεέστερες επιδόσεις.
Κλείνεις τα 10.000 σε αμοιβαία κεφάλαια ανατοκισμου και σε 15 έτη που θα το κρατήσεις έχεις πάρει πίσω όλο το ποσό της αγοράς του αυτοκινήτου. Δηλαδή τζάμπα αυτοκίνητο.
Και το MG έχει και 10% δασμό στο κεφάλι.
Μήπως, λέω μήπως να σοβαρευτούμε οι Ευρωπαίοι;
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
10.000 ευρώ διάφορα
έχει η πλούσια του clio με την πλούσια του MG3Για ένα κλικ καλύτερη οδηγική αίσθηση ( σύμφωνα με το άρθρο) και ένα κλικ καλύτερη κατανάλωση αλλά με υποδεέστερες επιδόσεις.
Κλείνεις τα 10.000 σε αμοιβαία κεφάλαια ανατοκισμου και σε 15 έτη που θα το κρατήσεις έχεις πάρει πίσω όλο το ποσό της αγοράς του αυτοκινήτου. Δηλαδή τζάμπα αυτοκίνητο.
Και το MG έχει και 10% δασμό στο κεφάλι.
Μήπως, λέω μήπως να σοβαρευτούμε οι Ευρωπαίοι;
Στα αμοιβαία κεφάλαια, οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, πόσο μάλλον 15ετίας...
-
Αυτά για αυτούς που δεν ξέρουν πώς να επιμερίζουν το κεφάλαιο
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αυτά για αυτούς που δεν ξέρουν πώς να επιμερίζουν το κεφάλαιο
Ατυχές το παράδειγμα σου, ακόμα πιο ατυχές το νέο σχόλιο σου και αναίτια προσωπική επίθεση, που δείχνει την τραγική ένδεια επιχειρημάτων, ή την δυσκολία της αποδοχής ενός απλού λάθους...
-
@criuser said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
10.000 ευρώ διάφορα
έχει η πλούσια του clio με την πλούσια του MG3Για ένα κλικ καλύτερη οδηγική αίσθηση ( σύμφωνα με το άρθρο) και ένα κλικ καλύτερη κατανάλωση αλλά με υποδεέστερες επιδόσεις.
Κλείνεις τα 10.000 σε αμοιβαία κεφάλαια ανατοκισμου και σε 15 έτη που θα το κρατήσεις έχεις πάρει πίσω όλο το ποσό της αγοράς του αυτοκινήτου. Δηλαδή τζάμπα αυτοκίνητο.
Και το MG έχει και 10% δασμό στο κεφάλι.
Μήπως, λέω μήπως να σοβαρευτούμε οι Ευρωπαίοι;
Στα αμοιβαία κεφάλαια, οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, πόσο μάλλον 15ετίας...
Καλά τα λες. Μου έγιναν όλοι επενδυτές χωρίς να διαβάζουν τα μικρά γράμματα και να γνωρίζουν τι έπαθαν κάποιοι παλιότερα
MG3 Hybrid+ 2024