Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 62
    • 63
    • 27 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    42090
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      v_a @cirus last edited by v_a

      @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

      Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο

      και καλύτερα υλικά (πολύ)

      και καλύτερο indfortainment (πολύ)

      την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!

      είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris

      Σωστά, απλά μη ξεχνάς τη δύναμη του brand.
      Ποσό εύκολα μπορεί ένας ιδιώτης να ακουμπήσει 20χιλ στην MG ;
      (Προσωπικά, πιο εύκολα θα τα έδινα στη Dacia παρά στην mg, αλλά εκεί υπεισέρχονται προσωπικά κολλήματα του καθενός)

      Άσχετο, αλλά ένα είναι το μοναδικό μειονέκτημα του yaris μετά από 30χ.χιλ μαζί του (και δεν είναι τα πλαστικά).
      Η χ ο μ ό ν ω σ η (και μπράβο στον marek που ξαναείδα το review του και ήταν και το μόνο που τον χάλασε)

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @v_a last edited by cirus

        @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

        @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

        @al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

        Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο

        και καλύτερα υλικά (πολύ)

        και καλύτερο indfortainment (πολύ)

        την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!

        είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris

        Σωστά, απλά μη ξεχνάς τη δύναμη του brand.
        Ποσό εύκολα μπορεί ένας ιδιώτης να ακουμπήσει 20χιλ στην MG ;
        (Προσωπικά, πιο εύκολα θα τα έδινα στη Dacia παρά στην mg, αλλά εκεί υπεισέρχονται προσωπικά κολλήματα του καθενός)

        Εχει πολύ ισχυρό brand και πολύ πιστους πελάτες

        αλλα για μενα που δεν με ενδιαφέρουν τέτοιου είδους κολλήματα τα βαζω κάτω και μου βγαίνει καλύτερο το Mg σε περισσότερoυς τομείς από ότι μου βγαίνει καλύτερο το toyota

        Cirus the virus

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v_a @cirus last edited by

          @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

          @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

          @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

          @al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

          Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

          Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο

          και καλύτερα υλικά (πολύ)

          και καλύτερο indfortainment (πολύ)

          την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!

          είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris

          Σωστά, απλά μη ξεχνάς τη δύναμη του brand.
          Ποσό εύκολα μπορεί ένας ιδιώτης να ακουμπήσει 20χιλ στην MG ;
          (Προσωπικά, πιο εύκολα θα τα έδινα στη Dacia παρά στην mg, αλλά εκεί υπεισέρχονται προσωπικά κολλήματα του καθενός)

          Εχει πολύ ισχυρό brand και πολύ πιστους πελάτες

          αλλα για μενα που δεν με ενδιαφέρουν τέτοιου είδους κολλήματα τα βαζω κάτω και μου βγαίνει καλύτερο το Mg σε περισσότερoυς τομείς από ότι μου βγαίνει καλύτερο το toyota

          Σε καταλαβαίνω.
          Απλά και το ZS νομίζω έκανε ένα μπαμ στην αρχή σε πωλήσεις και μετά (μου φαίνεται) ξεφούσκωσε.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @v_a last edited by

            @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

            Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο

            και καλύτερα υλικά (πολύ)

            και καλύτερο indfortainment (πολύ)

            την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!

            είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris

            Σωστά, απλά μη ξεχνάς τη δύναμη του brand.
            Ποσό εύκολα μπορεί ένας ιδιώτης να ακουμπήσει 20χιλ στην MG ;
            (Προσωπικά, πιο εύκολα θα τα έδινα στη Dacia παρά στην mg, αλλά εκεί υπεισέρχονται προσωπικά κολλήματα του καθενός)

            Εχει πολύ ισχυρό brand και πολύ πιστους πελάτες

            αλλα για μενα που δεν με ενδιαφέρουν τέτοιου είδους κολλήματα τα βαζω κάτω και μου βγαίνει καλύτερο το Mg σε περισσότερoυς τομείς από ότι μου βγαίνει καλύτερο το toyota

            Σε καταλαβαίνω.
            Απλά και το ZS νομίζω έκανε ένα μπαμ στην αρχή σε πωλήσεις και μετά (μου φαίνεται) ξεφούσκωσε.

            δεν κρινω τα αμάξια με βαση τις πωλήσεις. Εκεί παίζουν πολλοι παράγοντες λόγο. Μπορει να έχει πωλήσεις λόγο leasing ενα μοντέλο, ή να έχει δόσει πολύ χαμηλό επιτόκιο ή πολλά ακόμη

            εγω δεν κρίνω τις πωλήσεις. Βαζω κάτω τους τομεις του ενδιαφέροντος ενος αυτοκινήτου και βγαζω που κερδίζει το ένα και που το άλλο

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Ποιο yaris hybrid κοστίζει 1Κ παραπάνω;

              Μιλάμε για τη βασική του yaris με την full extra του MG;

              Στατικά που το είδα το MG είναι σαφώς πιο αυτοκίνητο από το yaris αλλά τα πλαστικά του είναι στο ίδιο επίπεδο με το yaris.

              Είναι ρίσκο ως νέα τεχνολογία αλλά εν τέλη είναι απλοϊκή
              Στην ουσία αλλάζει σχέσεις στο κιβώτιο συνδιάζοντας τις συμπλεξεις στους τρεις συμπλέκτες δαχτυλιδιών που έχει και οι οποίοι συνδέονται με προκαθορισμενα γρανάζια.
              Δεν υπάρχει σερβομηχανισμός αλλαγή σχέσεων. Είναι συνδιασμός συμπλεξεων.

              Το yaris έχει έναν συμπλέκτη που είναι μονίμως υπό σύμπλεξη.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kkostask last edited by

                Η δεύτερη έκδοση έχει 25 πλέον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  23Κ η full extra στο MG

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Σκέφτομαι ότι τα υβριδικά τουοτα το παράκαναν στην αφαίρεση ηχομονωτικων υλικών με στόχο εκπομπές και οικονομία, επειδή στις χαμηλές ταχύτητες πάνε με σβηστό το θερμικό μοτέρ για μεγάλο διάστημα συνολικά, ώστε να μειώνεται ο παραγόμενος θόρυβος για μεγάλο τμήμα των μετακινήσεων, και με τη λογική ότι στις μεγάλες ταχύτητες όλα τα αμάξια έτσι κι αλλιώς ανεβάζουν ντεσιμπέλ.

                    Πιθανόν να μελετάνε την ηχομόνωση μόνο στη δική τους άσφαλτο, πολύ μακριά απ τα στάνταρ των ευρωπαϊκών βαλκανικών οδοστρωμάτων.
                    Το βλέπουμε να αδιαφορούν οι γιαπωνέζοι για τις ευρωπαϊκές συνθήκες και σε άλλα σημεία, όπως πχ η τάπα των ρεζερβουάρ, που είναι μελετημένη για τα δικά τους δεξιοτίμονα και συνήθως βρίσκεται στη λάθος πλευρά στην Ευρώπη.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    fanis75 B 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                      @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      και καλύτερα υλικά (πολύ)

                      Δεν θα το έλεγα. Στα ίδια επίπεδα ειναι.

                      @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      και καλύτερο indfortainment (πολύ)

                      Ναι είναι λίγο καλύτερο. Η βασική διαφορά ειναι η κάμερα 360. Το infotainment ειναι παρομοιο και αδιάφορο, αμάξι αγοράζουμε όχι τάμπλετ!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @piliourits last edited by

                        @piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Σκέφτομαι ότι τα υβριδικά τουοτα το παράκαναν στην αφαίρεση ηχομονωτικων υλικών \

                        Πάρε Κορόλα, η νύχτα με την μέρα συγκριτικά με το Γιάρις. Ειναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο σε όλα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @fanis75 last edited by cirus

                          @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          και καλύτερα υλικά (πολύ)

                          Δεν θα το έλεγα. Στα ίδια επίπεδα ειναι.

                          @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          και καλύτερο indfortainment (πολύ)

                          Ναι είναι λίγο καλύτερο. Η βασική διαφορά ειναι η κάμερα 360. Το infotainment ειναι παρομοιο και αδιάφορο, αμάξι αγοράζουμε όχι τάμπλετ!

                          Όταν πληρώνεις λιγότερα και παίρνεις περισσότερα όλα μετράνε, ολα με την τιμή πάνε. Αν ήταν ακριβότερο θα έλεγα το ίδιο που λες "αμαξι παίρνεις όχι tablet" αλλά αν έχει καλύτερο με μικρότερη τιμή Ε όσο να είναι λογίζεται αρκετά και περισσότερη δύναμη και καλύτερο ταμπλετ

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bill_hsd @piliourits last edited by

                            @piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Το βλέπουμε να αδιαφορούν οι γιαπωνέζοι για τις ευρωπαϊκές συνθήκες και σε άλλα σημεία, όπως πχ η τάπα των ρεζερβουάρ, που είναι μελετημένη για τα δικά τους δεξιοτίμονα και συνήθως βρίσκεται στη λάθος πλευρά στην Ευρώπη.

                            Yaris, Corolla (Cross), C-HR, RAV4 αριστερά (πλευρά οδηγού) έχουν την τάπα ρεζερβουάρ.

                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd last edited by

                              Το να συγκρίνουμε την Toyota, που είναι κολοσσός και με εμπειρία 27 χρόνων στα υβριδικά (αισίως βρίσκεται στην 5η γενιά τους) με την MG, το θεωρώ τουλάχιστον άτοπο.
                              Ας αγοράσει κάποιος ιδιωτικά ένα υβριδικό MG και ας επιχειρήσει να το πουλήσει μετά από 2-3 χρόνια και τα ξαναλέμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Δεν έχεις άδικο. Τα MG πάντως έχουν υβριδικά συστήματα αν δεν κάνω λάθος πάνω από 10 ετια. Απλώς τώρα ήρθαν σε εμάς. Πάντως την συγκεκριμένη τυπολογία μαλλονπρώτη φορά την παρουσιάζουν.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  ξερω ξερω αυτή ξέρουμε αυτή εμπιστευόμαστε

                                  και την τεσλα κανένας δεν την ήξερε και την κορόιδευαν ΟΛΟΙ οι μεγάλοι CEO στις αυτοκινητοβιομηχανίες πριν κάποια χρόνια. Την αντιμετώπιζαν σαν ανέκδοτο..........

                                  τωρα είναι και εκείνη κολοσσός

                                  οι κολοσσοί και ανεβαίνουν και πέφτουν να θυμίσω εγώ. Οποιος θέλει ας μην επενδύσει σε νέες τεχνολογίες (ηλεκτρικά) και ας επαναπαυτει στις δάφνες του

                                  Η toyota βεβαια εχει την υβριδικότητα και την σώζει προς το παρόν και έχει χρόνο να σώσει το παιχνίδι δεν πάει άσχημα

                                  η VW το φυσάει και δεν κρυώνει!!!!! και αυτή κολοσσός είναι

                                  Cirus the virus

                                  polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • polioan
                                    polioan @cirus last edited by

                                    @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    ξερω ξερω αυτή ξέρουμε αυτή εμπιστευόμαστε

                                    και την τεσλα κανένας δεν την ήξερε και την κορόιδευαν ΟΛΟΙ οι μεγάλοι CEO στις αυτοκινητοβιομηχανίες πριν κάποια χρόνια. Την αντιμετώπιζαν σαν ανέκδοτο..........

                                    τωρα είναι και εκείνη κολοσσός

                                    οι κολοσσοί και ανεβαίνουν και πέφτουν να θυμίσω εγώ. Οποιος θέλει ας μην επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και ας επαναπαυτει στις δάφνες του

                                    Η toyota βεβαια εχει την υβριδικότητα και την σώζει

                                    η VW το φυσάει και δεν κρυώνει!!!!! και αυτή κολοσσός είναι

                                    Ξέρεις τι εύκολα που πέφτουν τα κάστρα αν δεν τα φροντίσεις σωστά;
                                    Ακόμα και η VW τραβάει ζόρια και ακούγεται για μαζικές απολύσεις και εκεί.
                                    Παράδειγμα η VW μια που αναφέρθηκε...

                                    CUPRA LEON 2025
                                    1.5cc 150Hp MHV

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roewe_550#Plug-in_hybrid

                                      Εδώ το πρώτο μοντέλο τους με υβριδικοτητα. Μάλιστα είχε δύο σχέσεις ταχυτήτων.
                                      Το υβριδικό τους που ήταν plug in παρουσιάστηκε το 2013 το οποίο πούλησε 11.000 κομμάτια 😊

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Youtube Video

                                        4.3l extraurban
                                        Και γενικότερα μετά από δύο ημέρες έμεινε στα 4.3

                                        3.8l city

                                        Όλα με 3 άτομα και clima

                                        Εντυπωσιακό πως ένα αυτοκίνητο στα 23Κ έχει ακόμα και περιμετρικό radar στα πρότυπα των tesla.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • piliourits
                                          piliourits @bill_hsd last edited by piliourits

                                          @bill_hsd said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          @piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Το βλέπουμε να αδιαφορούν οι γιαπωνέζοι για τις ευρωπαϊκές συνθήκες και σε άλλα σημεία, όπως πχ η τάπα των ρεζερβουάρ, που είναι μελετημένη για τα δικά τους δεξιοτίμονα και συνήθως βρίσκεται στη λάθος πλευρά στην Ευρώπη.

                                          Yaris, Corolla (Cross), C-HR, RAV4 αριστερά (πλευρά οδηγού) έχουν την τάπα ρεζερβουάρ.

                                          Είναι η λάθος πλευρά η αριστερή από θέμα ασφάλειας και εργονομίας, είναι η σωστή πλευρά για τον οδηγό στα δεξιοτιμονα.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            chris__7 @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            @piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Σκέφτομαι ότι τα υβριδικά τουοτα το παράκαναν στην αφαίρεση ηχομονωτικων υλικών \

                                            Πάρε Κορόλα, η νύχτα με την μέρα συγκριτικά με το Γιάρις. Ειναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο σε όλα.

                                            Το c-hr έχει καλή ηχομόνωση η ακούγονται πολύ λακούβες και αεροδυναμικοι θόρυβοι?

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 27 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr