-
Τρια εχω αλλαξει τα 27 χρονια που οδηγω.....2 χρονια το Κορσα Α του πατερα μου,5 ενα Πολο,16 το Γκολφ 5 και τα τελευταια 4 την Κλειω.....
Αν ειχα λεφτα θα ειχα αλλαξει περισσοτερα, η τσεπη ομως αλλα λεει. -
Να υποθέσω ότι στα νέα golf δεν άλλαξαν τα ξηρού τύπου dsg με τα υγρού τύπου;
-
@jamesd said in VW Golf MK 8:
Να υποθέσω ότι στα νέα golf δεν άλλαξαν τα ξηρού τύπου dsg με τα υγρού τύπου;
Ότι δουλεύει δεν το αλλάζεις
οκ είπα να κάνω πλάκα
-
@ursus said in VW Golf MK 8:
Α ρε γκολφαρα πάλι θ αρρωστήσουμε
Ναι από το πολύ sexiness.
Ε ρε μανούλα μου
(έλα πείτε το, δεν κρατιέστε) -
@jamesd said in VW Golf MK 8:
Να υποθέσω ότι στα νέα golf δεν άλλαξαν τα ξηρού τύπου dsg με τα υγρού τύπου;
θελεις να γίνεις viral ετσι?
-
Μπράβο στην Golfάρα!
Και λογικά ο 1.5 116 είναι έκδοση για φορολογικούς σκοπούς στη Γερμανία, θα πηγαίνει εύκολα στα 150.
Μόνο αυτό και ο νέος Άσσος αξίζουν αυτή την στιγμή στην αγορά, και το GL+ Vitara στα 23.000.
Τίποτα άλλο.
-
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Μπράβο στην Golfάρα!
Και λογικά ο 1.5 116 είναι έκδοση για φορολογικούς σκοπούς στη Γερμανία, θα πηγαίνει εύκολα στα 150.
Μόνο αυτό και ο νέος Άσσος αξίζουν αυτή την στιγμή στην αγορά, και το GL+ Vitara στα 23.000.
Τίποτα άλλο.
με αυτοματο ποσο παει;
-
@wantone said in VW Golf MK 8:
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Μπράβο στην Golfάρα!
Και λογικά ο 1.5 116 είναι έκδοση για φορολογικούς σκοπούς στη Γερμανία, θα πηγαίνει εύκολα στα 150.
Μόνο αυτό και ο νέος Άσσος αξίζουν αυτή την στιγμή στην αγορά, και το GL+ Vitara στα 23.000.
Τίποτα άλλο.
με αυτοματο ποσο παει;
Είναι αλμυρουτσικη η τιμή του, μιλάμε ομως για το κορυφαίο διπλοσυμπλεκτο της αγοράς με 20 χρόνια τουλάχιστον παράδοση και εμπειρία , θα το κοστολογισουν όσο ψηλά τους παίρνει όταν μέχρι και οι πέτρες πλέον βάζουν 2συμπλεκτα επάνω, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν το εφαρμόσει και η Toyota σε λίγο καιρό.
Και απο την άλλη στην Ελλάδα δεν νομίζω πως πλέον σκέφτεται ο μέσος αγοραστής την επιλογή αυτόματου λόγω φτώχειας, το αυτόματο θα είναι σε λίγο για τον Έλληνα μια άπιαστη πολυτέλεια λόγω Μητσοτάκη.
Τέτοια καλά αμαξάκια σε βασικές εκδόσεις μέχρι 25.000 χρειάζονται μήπως καταφέρουν σιγά σιγά να αλλάξουν τα 25+ ετών αυτοκίνητα.
Air-conditioning να έχει και τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.
Ποιο αυτόματο τώρα;
-
με λιγοτερα απο 23 επαιρνες αυτοματο 1.5 130 με οκ εξοπλισμο πριν μερικα χρονια.
-
@wantone said in VW Golf MK 8:
με λιγοτερα απο 23 επαιρνες αυτοματο 1.5 130 με οκ εξοπλισμο πριν μερικα χρονια.
Επειδή εκείνο το διάστημα που λες είχα αρχίσει το ψάξιμο για την αντικατάσταση του scala και έψαχνα σχεδόν αποκλειστικά c hatch, το golf 1.5 130 manual είχε 22k και κάτι ψιλά, φαντάζομαι το dsg θα είχε γύρω στα 24 - 24,5k.
-
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
μιλάμε ομως για το κορυφαίο διπλοσυμπλεκτο της αγοράς με 20 χρόνια τουλάχιστον παράδοση και εμπειρία
20 χρόνια παράδοση στις βλάβες εννοείς και ένα εκ κατασκευής προβληματικό κιβώτιο. Η ντροπή των αυτόματων κιβωτίων!
-
Φοβερη ένδειξη θάρρους το λανσάρισμά του, όπως και του πρώτου tsi με comp+turbo.
Όταν ο όμιλος είχε τα αρχίδια να καινοτομεί (με πολλά θέματα βεβαίως βεβαίως)
-
@wantone said in VW Golf MK 8:
με λιγοτερα απο 23 επαιρνες αυτοματο 1.5 130 με οκ εξοπλισμο πριν μερικα χρονια.
Αύγουστος του 2020 ,
-
@red_monster said in VW Golf MK 8:
Φοβερη ένδειξη θάρρους το λανσάρισμά του, όπως και του πρώτου tsi με comp+turbo.
Όταν ο όμιλος είχε τα αρχίδια να καινοτομεί (με πολλά θέματα βεβαίως βεβαίως)
Όχι όμιλος με αρχίδια αλλά αρχίδια όμιλος…και καλά καινοτομία και τα κορόιδα να πληρώνουν τις ζημιές…γνωστή τακτική από την εποχή των g40/g60.
-
Η τιμή του Golf είναι εδώ και χρόνια τόσο υψηλή που πλέον δεν έχει νόημα να ασχολείται κανείς μαζί του.
-
@kkostask said in VW Golf MK 8:
@red_monster said in VW Golf MK 8:
Φοβερη ένδειξη θάρρους το λανσάρισμά του, όπως και του πρώτου tsi με comp+turbo.
Όταν ο όμιλος είχε τα αρχίδια να καινοτομεί (με πολλά θέματα βεβαίως βεβαίως)
Όχι όμιλος με αρχίδια αλλά αρχίδια όμιλος…και καλά καινοτομία και τα κορόιδα να πληρώνουν τις ζημιές…γνωστή τακτική από την εποχή των g40/g60.
καλά κρασά
-
@lapin said in VW Golf MK 8:
Η τιμή του Golf είναι εδώ και χρόνια τόσο υψηλή που πλέον δεν έχει νόημα να ασχολείται κανείς μαζί του.
Μέχρι το 2021 δε το έλεγες ακριβό. πχ με 22,5k αγόραζες το 1.5 150 που ήταν αμαξάρα.
Τώρα που έχει φτάσει τα 30k το 1.0 dsg είναι όντως για γέλια. -
@lapin said in VW Golf MK 8:
Η τιμή του Golf είναι εδώ και χρόνια τόσο υψηλή που πλέον δεν έχει νόημα να ασχολείται κανείς μαζί του.
Ενω ολα τα υπολοιπα τα δινουν τσαμπα....πλακα μας κανεις;
-
@fanis75 said in VW Golf MK 8:
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
μιλάμε ομως για το κορυφαίο διπλοσυμπλεκτο της αγοράς με 20 χρόνια τουλάχιστον παράδοση και εμπειρία
20 χρόνια παράδοση στις βλάβες εννοείς και ένα εκ κατασκευής προβληματικό κιβώτιο. Η ντροπή των αυτόματων κιβωτίων!
Ρε Φανη χαλαρωσε λιγο.....Αν ηταν ετσι θα επρεπε να χε κλεισει το εργοστασιο.Επιτελους μην τα ισοπεδωνουμε.
-
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Ρε Φανη χαλαρωσε λιγο.....Αν ηταν ετσι θα επρεπε να χε κλεισει το εργοστασιο.Επιτελους μην τα ισοπεδωνουμε.
Μακάρι να κλείσει να ησυχάσουμε!!
Χαλαρός είμαι, αλλά την αλήθεια την λέω. Είναι μια βλακεία κιβώτιο που έπιασε λόγω μάρκετινγκ και μεγέθους του ομίλου που μπόρεσε να το στηρίξει και να το επιβάλει. εκτός ΗΠα φυσικά που δεν είναι τόσο χάπατα όσο εμείς και εκεί τα πουλάνε με κανονικά αυτόματα!
VW Golf MK 8