Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    25
    63
    9409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @piliourits last edited by

      @piliourits said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

      Σκεφτείτε πως για ένα καπρίτσιο των φορομπηχτων, δεν αγοράζει κανείς το αμάξι με 200cc παραπάνω, που θα ήταν η μέρα με τη νύχτα με ό,τι άλλο παρόμοιο σε αυτή τη κατηγορία τιμής (αν και προσωπικά έχω μεγάλη ένσταση στην ΤΟΥΟΤΑ αυτής της γενιάς με τους χώρους).

      Το οποιο διαχρονικά δεν αλλάζει. Ότι κυβέρνηση και να ανεβεί, ότι στόχευση και να έχει, οποία και αν είναι η κατάσταση, η υπερφορολόγηση βάσει κυβικών είναι μόνιμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        panormus772 last edited by

        Ως μέλος ένος αυτοκινητιστικού φόρουμ,φυσικά κι εγώ συμφωνώ -και με τα 2 χέρια- ότι είναι άδικος φόρος (όπως και πλειστοι άλλοι)
        Όμως -με όσα λέγονται/γράφονται κι εδώ κι αλλού- δε νομίζω ότι η πλειοψηφία των πολιτών έχει ως βασικό πρόβλημα στην καθημερινότητά του, ότι δεν μπορεί να πάρει 2λιτρο αντί ένα 1400,1600 κ.ά.
        Επίσης,είναι ένας φόρος που καμία κυβέρνηση δε θ'αλλάξει,γιατί η όποια αντιπολίτευση θα επενδύσει άμεσα στο "ευνοϊκά μέτρα για τους πλούσιους,τους έχοντες" κ.τ.λ. Γιατί στην Ελλάδα έχουν κάνει "καλή πλύση" εγκεφάλων εδώ και 10ετίες (ποιοί είναι νομίζω γνωστό) ότι λεφτάς=2λιτρο αμάξι.Αρα καμία κυβέρνηση δε θέλει να κάνει τόσο εμφανές χαρακίρι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • realzeus
          realzeus @bassstarlet last edited by

          @bassstarlet said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

          @tutuyo said in

          Φοβερο efficiency, για ακομη μια φορα η Toyota εφευρισκει την αυτοκινηση, ειναι καπου 50 χρονια μπροστα και περιμενει τους αλλους να την φτασουν

          Πριν αρκετά χρόνια, μια τέτοια πρόταση θα ήταν αρκετή, για να προκαλέσει τρομερό «πόλεμο» και bullying από ιταλόφιλους και λοιπούς «εραστές» της αυτοκίνησης...

          Απλά αυτοί δεν μπαίνουν καν σε τέτοια θέματα. Κι εγώ κατά τύχη μπήκα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            wantone @xrist0s4 last edited by

            @xrist0s4 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

            Εκανα ένα προχειρο υπολογισμό με τις τωρινές συνθήκες και θα ηθελα τη γνώμη και τη γνώση σας !
            Ας πουμε λοιπόν οτι μιλάμε για το yaris με 11 χρονια εγγύηση . Πες οτι γλιτωνουμε τα τέλη (120€ x 11) 1320€
            Εαν εχει μια μεση καταναλωση στο 4.5 και ενα μη υβριδικό εχει 6.3 μιλαμε για 40% οικονομία. Στα 11 χρονια με 6.3 καταναλωση θέλω 13200€ (με 25€/βδομαδα) ενω με υβριδικο θα ήθελα 7920 (13200-40%)
            Αρα στα 11 χρονια εχω ένα κερδος στα 6600€ .
            Η διαφορά στην αγορά ενός υβριδικού και μη ειναι στα 1400€ (με cvt και τα 2) άρα παμε αμεσώς στα 5200...
            Πες οτι θα χρειαστει στα 11 χρόνια αντικατασταση μπαταριας...Ποιο το κόστος της και εγκατάστασης της? Πέρα απ την μπαταρια ποια αλλα μερη του υβριδικου κινητηρα θα ειναι επίφοβα ?
            Που θέλω να καταλήξω,μηπως αυτη την οικονομια την πληρώνεις μαζεμένη?

            H μπαταρια ειναι 2500ε. Αλλα ισως να υπαρχουν μεχρι τοτε και ποιο φθηνες λυσεις καθως κανουν αρκετο refurbished στις μπαταριες.

            Ξερει καποιος αν εχει αλυσιδα η ιμαντα; Γενικα τι απαιτησεις θα εχει σε αντικαταστασεις?

            Μαλλον δεν θα εχει τιποτα το ιδιαιτερο περα απο την μπαταρια πιστευω.

            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

              Εννοείται πως ΔΕ θα χαλάσει στα 11 χρόνια κι εννοείται πως η τιμή τής βενζίνης θα πάρει την ανιούσα σε βάθος 2032. Επιπλέον, θα έχεις έναν λιγότερο καταπονημένο κινητήρα βενζίνης, αφού θα δουλεύει λιγότερο. Άσε που θα απολαμβάνεις μια πιο πολιτισμένη, ξεκούραστη λειτουργία.

              Σε Πριους του 2009 εβγαλε λαμπακι η μπαταρια στα 10 χρονια, και εννοειται το αμαξι δεν δουλευει με μπαταρια χαλασμενη. Δεν το επιτρεπει ο εγκεφαλος. 2500 η αλλαγη.

              D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas @wantone last edited by

                @wantone said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                @dimsabas said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                Εννοείται πως ΔΕ θα χαλάσει στα 11 χρόνια κι εννοείται πως η τιμή τής βενζίνης θα πάρει την ανιούσα σε βάθος 2032. Επιπλέον, θα έχεις έναν λιγότερο καταπονημένο κινητήρα βενζίνης, αφού θα δουλεύει λιγότερο. Άσε που θα απολαμβάνεις μια πιο πολιτισμένη, ξεκούραστη λειτουργία.

                Σε Πριους του 2009 εβγαλε λαμπακι η μπαταρια στα 10 χρονια, και εννοειται το αμαξι δεν δουλευει με μπαταρια χαλασμενη. Δεν το επιτρεπει ο εγκεφαλος. 2500 η αλλαγη.

                Μακάρι να συμβεί αυτό σε Corolla στα δέκα χρόνια.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @wantone last edited by

                  @wantone said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                  Σε Πριους του 2009 εβγαλε λαμπακι η μπαταρια στα 10 χρονια, και εννοειται το αμαξι δεν δουλευει με μπαταρια χαλασμενη. Δεν το επιτρεπει ο εγκεφαλος. 2500 η αλλαγη.

                  Είπαμε τα πριν 2011 μοντέλα που δεν έχουν φίλτρο στην εισαγωγή αέρα για τον εξαερισμό της μπαταρίας έχουν θέμα γιατί κανείς ποτέ δεν καθάριζε την σίτα παρόλο που το λέει η Τογιότα. Μετά έβαλαν φίλτρο και βελτιώθηκε η κατάσταση.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis82 @wantone last edited by

                    @wantone said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                    @xrist0s4 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                    Εκανα ένα προχειρο υπολογισμό με τις τωρινές συνθήκες και θα ηθελα τη γνώμη και τη γνώση σας !
                    Ας πουμε λοιπόν οτι μιλάμε για το yaris με 11 χρονια εγγύηση . Πες οτι γλιτωνουμε τα τέλη (120€ x 11) 1320€
                    Εαν εχει μια μεση καταναλωση στο 4.5 και ενα μη υβριδικό εχει 6.3 μιλαμε για 40% οικονομία. Στα 11 χρονια με 6.3 καταναλωση θέλω 13200€ (με 25€/βδομαδα) ενω με υβριδικο θα ήθελα 7920 (13200-40%)
                    Αρα στα 11 χρονια εχω ένα κερδος στα 6600€ .
                    Η διαφορά στην αγορά ενός υβριδικού και μη ειναι στα 1400€ (με cvt και τα 2) άρα παμε αμεσώς στα 5200...
                    Πες οτι θα χρειαστει στα 11 χρόνια αντικατασταση μπαταριας...Ποιο το κόστος της και εγκατάστασης της? Πέρα απ την μπαταρια ποια αλλα μερη του υβριδικου κινητηρα θα ειναι επίφοβα ?
                    Που θέλω να καταλήξω,μηπως αυτη την οικονομια την πληρώνεις μαζεμένη?

                    H μπαταρια ειναι 2500ε. Αλλα ισως να υπαρχουν μεχρι τοτε και ποιο φθηνες λυσεις καθως κανουν αρκετο refurbished στις μπαταριες.

                    Ξερει καποιος αν εχει αλυσιδα η ιμαντα; Γενικα τι απαιτησεις θα εχει σε αντικαταστασεις?

                    Μαλλον δεν θα εχει τιποτα το ιδιαιτερο περα απο την μπαταρια πιστευω.

                    Αλυσίδα έχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Και το φίλτρο καθάρισμα θέλει αλλά δεν το έχουν καν στο προγραμμα συντήρησης (δεν μπορεις να το κανεις μόνος γιατι σηκωνεις το κάθισμα).
                      Εγώ το ζητάω επειδή 2 φορές έχει βγάλει μήνυμα μπουκώματος και πρέπει να πας για καθαρισμό.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                        Και το φίλτρο καθάρισμα θέλει αλλά δεν το έχουν καν στο προγραμμα συντήρησης (δεν μπορεις να το κανεις μόνος γιατι σηκωνεις το κάθισμα).
                        Εγώ το ζητάω επειδή 2 φορές έχει βγάλει μήνυμα μπουκώματος και πρέπει να πας για καθαρισμό.

                        1. Εννοείται ότι θέλει καθάρισμα! Απλά είναι πιο εύκολο και επίσης δεν αφήνει τις σκόνες να πάνε στην μπαταρία.

                        2. Δεν ξέρω για το Γιάρις, αλλά στην Κορόλα είναι πανεύκολο να το κάνεις μόνος σου, μια σίτα είναι στην βάση του καθίσματος.

                        3. Θεωρητικά είναι μέσα στην προγραμματισμένη συντήρηση στην ενότητα "έλεγχος υβριδικής μπαταρίας". Εαν το κάνουν ή όχι δεν το γνωρίζω, αλλά όντας στην Ελλάδα θα στοιχημάτιζα πως όχι!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ok αν ειναι τοσο απλο. Οποτε αν εχει αλυσιδα, θελεις μονο λαδια φιλτρα και αλλα υγρα καθε χρονο. Αλλους ιμαντες λογικα δεν θα εχει;

                          Η αλυσιδα αντεχει για ολη την ζωη του αμαξιου;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikolas7_4 last edited by

                            καλησπέρα,
                            ανασύρω το συγκεκριμένο θέμα μιας και πιάνω το θέμα υβριδικό diesel.

                            αν θεωρήσουμε οτι το αυτοκίνητο θέλουμε να ρυμουλκεί σκάφος, μπορεί η έναρξη ρυμούλκησης να γίνει με τον ηλεκτρικό κινητήρα?
                            αυτό μπορεί να είναι επιλογή? ή καταλαβαίνει το φορτίο και αυτόματα εισάγει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης?

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @nikolas7_4 last edited by

                              @nikolas7_4 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                              αν θεωρήσουμε οτι το αυτοκίνητο θέλουμε να ρυμουλκεί σκάφος, μπορεί η έναρξη ρυμούλκησης να γίνει με τον ηλεκτρικό κινητήρα?

                              Εξαρτάται από το αυτοκίνητο και φυσικά το βάρος του σκάφους. Δεν υπάρχει μια απάντηση σε αυτό.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Στο μανουάλι του εκάστοτε υβριδικού, δεν θα έχει οδηγίες τι και πως, σε αυτή την περίπτωση;
                                Κάποιος που έχει ίσως διαφώτιζε.

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimgeo last edited by dimgeo

                                  Για να απαντήσω στο ερώτημα, ως ιδιοκτήτης CHR Hybrid και Yaris Hybrid, (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου πάνω από 15 αυτοκίνητα με leasing μονο την τελευταία δεκαετία), ναι τα υβριδικά Toyota είναι ο,τι οικονομικότερο υπάρχει σε κόστος μετακίνησης με θερμικό κινητήρα. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να τα κερδίσει σε οικονομία.

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kkostask @dimgeo last edited by

                                    @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                    Για να απαντήσω στο ερώτημα, ως ιδιοκτήτης CHR Hybrid και Yaris Hybrid, (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου πάνω από 15 αυτοκίνητα με leasing μονο την τελευταία δεκαετία), ναι τα υβριδικά Toyota είναι ο,τι οικονομικότερο υπάρχει σε κόστος μετακίνησης με θερμικό κινητήρα. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να τα κερδίσει σε οικονομία.

                                    Και τα ντίζελ… 😊

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgeo @kkostask last edited by

                                      @kkostask said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                      @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                      Για να απαντήσω στο ερώτημα, ως ιδιοκτήτης CHR Hybrid και Yaris Hybrid, (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου πάνω από 15 αυτοκίνητα με leasing μονο την τελευταία δεκαετία), ναι τα υβριδικά Toyota είναι ο,τι οικονομικότερο υπάρχει σε κόστος μετακίνησης με θερμικό κινητήρα. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να τα κερδίσει σε οικονομία.

                                      Και τα ντίζελ… 😊

                                      Το μοναδικό σενάριο που κερδίζει το ντιζελ ειναι με σταθερή ταχύτητα στην Εθνική για μεγάλο ταξίδι, και πάλι όχι καμία σημαντική διαφορά από ένα τελευταίας γενιάς υβριδικό με κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson.

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kkostask @dimgeo last edited by

                                        @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                        @kkostask said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                        @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                        Για να απαντήσω στο ερώτημα, ως ιδιοκτήτης CHR Hybrid και Yaris Hybrid, (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου πάνω από 15 αυτοκίνητα με leasing μονο την τελευταία δεκαετία), ναι τα υβριδικά Toyota είναι ο,τι οικονομικότερο υπάρχει σε κόστος μετακίνησης με θερμικό κινητήρα. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να τα κερδίσει σε οικονομία.

                                        Και τα ντίζελ… 😊

                                        Το μοναδικό σενάριο που κερδίζει το ντιζελ ειναι με σταθερή ταχύτητα στην Εθνική για μεγάλο ταξίδι, και πάλι όχι καμία σημαντική διαφορά από ένα τελευταίας γενιάς υβριδικό με κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson.

                                        Διαφωνώ ελαφρώς…θα κάψουν την ίδια πάνω κάτω ποσότητα αλλά λόγω διαφοράς τιμής στα καύσιμα το ντίζελ θα είναι πιο φτηνό.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimgeo @kkostask last edited by dimgeo

                                          @kkostask said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                          @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                          @kkostask said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                          @dimgeo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:

                                          Για να απαντήσω στο ερώτημα, ως ιδιοκτήτης CHR Hybrid και Yaris Hybrid, (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου πάνω από 15 αυτοκίνητα με leasing μονο την τελευταία δεκαετία), ναι τα υβριδικά Toyota είναι ο,τι οικονομικότερο υπάρχει σε κόστος μετακίνησης με θερμικό κινητήρα. Μόνο ηλεκτρικό μπορεί να τα κερδίσει σε οικονομία.

                                          Και τα ντίζελ… 😊

                                          Το μοναδικό σενάριο που κερδίζει το ντιζελ ειναι με σταθερή ταχύτητα στην Εθνική για μεγάλο ταξίδι, και πάλι όχι καμία σημαντική διαφορά από ένα τελευταίας γενιάς υβριδικό με κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson.

                                          Διαφωνώ ελαφρώς…θα κάψουν την ίδια πάνω κάτω ποσότητα αλλά λόγω διαφοράς τιμής στα καύσιμα το ντίζελ θα είναι πιο φτηνό.

                                          Δεν διαφωνώ, αλλά για να φτάσει να είναι συνολικά φτηνότερο το ντίζελ πρέπει να το χρησιμοποιεις σε φάση 80% εκτός πόλης και δεν ξέρω πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Και δεν βάζω καν στην εξίσωση τα ακριβότερα σερβις του ντίζελ, το ad blue κλπ

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonn last edited by

                                            παντως λενε οτι οι ΚΕΚ βενζινης εχουν αποδοση 20-30%, οι ντιζελ 40%, οι ηλεκτροκινητηρες 90% τα υπολοιπα ειναι χασιμο σε ανοδο θερμοκρασιας

                                            S W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr