γνωρίζει κανείς αν θα αλλάξει κάτι στα τέλη εισαγωγής απο Ε.Ε?
Latest posts made by nikolas7_4
-
RE: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.
-
RE: Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?
καλησπέρα,
ανασύρω το συγκεκριμένο θέμα μιας και πιάνω το θέμα υβριδικό diesel.αν θεωρήσουμε οτι το αυτοκίνητο θέλουμε να ρυμουλκεί σκάφος, μπορεί η έναρξη ρυμούλκησης να γίνει με τον ηλεκτρικό κινητήρα?
αυτό μπορεί να είναι επιλογή? ή καταλαβαίνει το φορτίο και αυτόματα εισάγει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης? -
RE: Suzuki Vitara 2015
ναι fiver meganeIII ήταν,... έχω δεί kangoo τετρακίνητο να βγάζει 6μετρο σκάφος από λιμάνι χωρίς καν να ακουστεί...
τώρα από άποψη tuning, για το μπουζούκι, ξέρει κάποιος αν έχει κυκλοφορήσει κάτι εδώ στην Ελλάδα?επίσης το θεματάκι με τον καθρέπτη που έχω... το ανέφερα στο service παραδέχτηκαν ότι τους το έχουν πει κι άλλοι κάτοχοι στην έκδοση diesel, δονήσεις λογικό, αλλά μέχρι και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει διορθωτική ενέργεια...μου ρύθμισε λίγο διαφορετικά τους δύο βραχίονες στήριξης και το τρέμουλο μετριάστηκε σχετικά.
ρώτησα και για φίλτρο K&N... μαύρα μεσάνυχτα... πρέπει να το ψάξω μόνος.
επίσης ήρθε ο τεμπέλης και πάω για τοποθέτηση...αυτά τα νέα από το μπουζούκι μου.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
οπως βλέπω δεν είμαι ο μόνος που το παρατήρησε ωστόσο δεν ξέρω μήπως το συγκεκριμένο θέμα λύνεται με tuning.
το προηγούμενο diesel μου ήταν το renault megane πάντρεμα κινητήρα κιβωτίου απλά άψογο!!! μία πρώτη αρκετά κοντή και με ροπή από κάτω απο τις 1500στρ... όποιος έτυχε να το οδηγήσει ή ακόμα και να μου τραβήξει το σκάφος από γλίστρα είχε μείνει άναυδος με την ευκολία που το έκανε.
το αυτοκίνητο ήταν 1280κιλά και ήταν ο κινητήρας 1.5dci τον ίδιο που φοράει dacia nissan mercedes... αν και το μυστικό νομίζω κρύβεται στο κιβώτιο και όχι στον κινητήρα, μιας και αφού ξεκινήσεις σε άσφαλτο ο κινητήρας γεμίζει ωραία και ξεχνάς απλά ότι σέρνεις ένα αρκετά βαρύ φορτίο.
όσον αφορά το snow βγάζει την ροπή πιο ομαλά κύριο μέλημα του να μην γλιστρήσεις... το sport απλά κοιτάει την επιτάχυνση σε σχέση με αποδιδόμενη ροπή...αλλά και εκεί το lag φαίνεται πάνω στις αλλαγές. Απ όσο είδα οι φίλοι μας οι Ιταλοί ήδη ψάχνονται με tuning και ενα δύο δοκίμασαν ήδη...περιμένω αποτελέσματα.
τώρα σε γενικές γραμμές το αμάξι είναι τίμιο, δεν λέω κατι διαφορετικό, σου χαρίζει οικονομικές μετακινήσεις με ασφάλεια και άνεση... άπλα κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις...
-
RE: Suzuki Vitara 2015
εχω διανύσει πλέον τα 3300 χλμ κι εχω αρχίσει να σχηματίζω μια ιδέα...
η κατανάλωση ήταν το κύριο μέλημα μου, μιας και κάνω κοντά στα 3Κ τον μήνα, έτσι το ντεποζιτο μου βγάζει 900 χλμ και κάτι ψηλά(930~)
ο υπολογιστής ταξιδίου γράφει στα 4,1lt/100km, διαδρομή σε εθνική οδό με μ.ο τα 90-95km, διακριβωμένη κατανάλωση απο γεμισμα σε γέμισμα είναι στα 4,5lt/100km.
εχοντας συνηθίσει απο διαφορετικό τύπο αυτοκινήτου πάνω απο τα 100km το νοιώθω να πλέει σχετικά...γίνεται πολύ πιο αποφασιστική η αίσθηση επιλέγοντας snow ή sport... η συμμετοχή της τετρακιησης κάνει το θαυμα της.
και ερχόμαστε στο απογοητευτικό κομμάτι... κοτσάρω το σκάφος και παμε για νότια κρήτη...στην διαδρομή το παρατηρώ αλλάζοντας διαδοχικά τις επιλογές sport snow lock( σε απότομες ανηφόρες και αποτομες κατηφόρες) και εκεί αρχίζω να έχω τους ενδιασμούς μου σε σχέση με το προηγούμενο πετρέλαιο που είχα... δεν κρατάει τις στροφές... και στις αλλαγές οι στροφές πέφτουν πολύ διαπιστώνοντας ενα lag στο τούρμπο σχετικά απογοητευτικό...
η μεγάλη απογοήτευση ομως ήρθε στο χώμα με το σκάφος απο πίσω και ανηφόρα(!!)... για να πάει πρέπει να τρέχεις κάτω απο τις 1600στρ/λπτ ο κινητήρας παντελώς ψόφιος... και νοιώθεις οτι και τα 120 άλογα τη κοπάνισαν και έχεις μείνεις μόνος το μπουζούκι... και δώστου πατινάρισμα με συμπλέκτη... να πιάσουμε στροφές και το τρέιλερ να χωροπηδάει στις πέτρες( επικίνδυνο) και τελικά... μύρισε και ο συμπλέκτης!!!και να μη μπορώ να το χωνέψω... δρόμο που περνούσα με το μεγκαν απροβληματιστα...το μπουζούκι μου εβγαλε την ψυχή...τι sport του έβαλα τι lock... απογοήτευση πλήρης... και μην μου πείτε ελα μωρέ μύρισε ο δίσκος και τι έγινε... στο προηγούμενο είχα 197.000χλμ και δίσκο δεν άλλαξα και στους ίδιους δρόμους πήγαινα και ποτέ δεν μύρισε.
στην γλύστρα πάλι τα ίδια ...συμπλέκτη πάς ν αφήσεις σβήνει.. αν δεν πιάσει 1500στρ και πάνω και μετά βαθύ πάτημα σε γκάζι... σβήνει!!! και φυσικά το έβγαλα αλλα πάλι μύρισε ο συμπλέκτης...(!!!!)
τώρα η αίσθηση αυτού του lag είναι μόνο δική μου ή το έχετε παρατηρήσει κι εσείς(?) σε δύσκολα περάσματα χώμα πέτρες
σκέφτόμουν στην επιστροφή προς το σπίτι... την λύση καποιου chip tuning ...θα δώσει παραπάνω αραγε ροπή χαμηλά(?) ώστε να κρατάει στροφές καλήτερα?νομίζω οτι όλη την ζημιά την κάνει η κλιμάκωση στο κιβώτιο.... πολύ μακριές σχέσεις.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
JAP προσωπικά έχω μάθει να είμαι εγκρατής μιας και οι δρόμοι εδώ δεν είναι για παραπάνω... τα 110+ έρχονται βράδυ με δρόμο άδειο ή ξημερώματα πάλι με δρόμο άδειο... 130 140 σε ώρες αιχμής κινδυνεύεις να πας εκεί που είναι τώρα ο Καζαντζίδης
τώρα το μοτέρ χμ στην έκδοση sport οκ αλλά μπορώ να πω ότι στην auto μου λείπει το megane που ακόμα και η έκτη φόρτωνε από πολύ πιο χαμηλά... μάλλον συνδυασμός κιβωτίου μοτέρ ήταν πολύ καλός!
κατά τα άλλα το μπουζούκι με ενθουσιάζει καθημερινά... γνωριζόμαστε σιγά σιγά!!
-
RE: Suzuki Vitara 2015
απ οσο είδα τρέμει όλος ο καθρέπτης όχι μόνο το τζάμι... θα το αναφέρω και θα ενημερώσω κι εδώ ώστε να το γνωρίζουν οι επόμενοι.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
καλημέρα σε όλους,
την Πέμπτη 28/8 παρέλαβα κι εγώ το δικό μου, μέχρι αυτή στην στιγμή έχω κάνει 350χλμ σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο( αν ο βορειος οδικός αξονας Κρήτης μπορεί να θεωρηθεί εθνικό δίκτυο).
είμαι ενθουσιασμένος με το adaptive cruise control, είχε και το προηγούμενο αλλα δεν ήταν adaptive, όπως και απο το σύστημα κατάβασης...
η κατανάλωση παραμένει στο 4,5 με diesel avio μιας και οι ταχύτητες που κινούμε είναι χαμηλές, max 120 σε έκτη, στην επιλογή auto είναι αρκετά νωχελικό και η πέμπτη του μου θυμίζει την έκτη του προηγούμενου.
με την επιλογή sport το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται δείχνει χαρακτήρα με αποτέλεσμα να κινήσε με μεγάλη άνεση σε δύσκολες αναβάσης και στροφιλίκια, πολύ διασκεδαστικό.
αρνητικό που έχω παρατηρήσει,τρέμει ο καθρέπτης που βλέπεις πίσω με αποτέλεσμα να παραμρφώνει το είδωλο των αυτοκινήτων που ακολουθούν... αρκετά ενοχλητικό( είχε καποιος άλλος αντίστοιχο θέμα?).
την επόμενη εβδομάδα θα το πάω να δώ τι θα μου προτείνουν.δεν έχω βρεί πως ρυθμίζουν τα φώτα σε κλίση με αποτέλεσμα πολλές φορές να ενοχλούν τα μπροστινά αυτοκίνητα.
μια φορά δοκίμασα να το πάω πάνω απο 120 στα ~140 αλλα μου φάνηκε αρκετά ασταθές( ειχε και πλευρικούς ανέμους) σε σχέση με το megane οπότε το άφησα, μαλλον πρέπει να το συνηθίσω.
μεχρι αυτή την στιγμή η αίσθηση είναι μιας τίμιας επιλογής που μ ενθουσιάζει καθημερινά όσο το ανακαλύπτω
-
RE: Suzuki Vitara 2015
stefane μιας και έχεις την εμπειρία απο ίδιο συστημα διαφορικού... στην γλίστρα βοηθάει η επιλογή snow ή lock?
-
RE: Suzuki Vitara 2015
τελικά τα δώρα θα μου τα έλεγε την στιγμή που θα κλείναμε. έστω.. οι τιμές που γράφουν ορισμένοι στο car είναι για το ΑΝ καταφέρουν να βρούν διαθέσιμο αυτοκίνητο που να εκτελωνίστηκε πρίν καταργηθεί η απόσυρση...( απίθανο)
προχωράω με την GLX και το πακέτο ruggend... ελπίζω να έκανα καλή επιλογή μιας και ξεκίνησα απο duster και βρέθηκα στο buzuki.
τουλάχιστον για την έλξη του σκάφους νομίζω θα με καλύψει... για αμμουδιές κτλπ δεν ξέρω αν τα καταφέρνει.